Fredriks AV stue - Har endelig fått bassen til å sitte!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 74
    Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fredriks AV stue - Har endelig fått bassen til å sitte!

Hei avforum! Tenkte å lage en tråd rundt det som skal bli min beskjedne stuekino.
    Da jeg er student og bor i leilighet blir dette et moderat oppsett både med tanke på pris og lydstyrke.

Inspirasjonen min kommer selvfølgelig fra alle de flott trådene på forumet, men jeg vil nevne spessielt Knoll sin hjemmekino. På samme måte som han er dette like mye en stue som kino, så det blir lyse vegger og et mest mulig ryddig og minimalistisk oppsett.

I dag består oppsettet av:

• Fronter: XTZ 99.36 | RF-63 forsvant ut

• Center: XTZ 99.26

• Bakhøyttalere: Sony, ukjent modell

• Forsterker: Emotiva XPA-5

• Pre: Beresford TC-7520 | UMC-1 skal inn når den er klar til levering.

• PJ: Panasonic PT-AE900

• Lerret: XXXX | 92/106" rammelerret?

• Kilde: HTPC og X-box 360 | PS3 slim skal inn

Jeg har akkurat flyttet inn så flere bilder kommer når lerret, PJ og andre ting er på plass.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke beholde Klipsch'ene og legge til en sub istedet?

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klipschene selges fordi de har for mye trykk, ikke for lite =)
    For all del, det er ingen hast å bli kvitt RF-63 jeg syntes de er superbra, men størrelsen, bassporter bak og følsomheten gjør de lite egnet til denne leiligheten.

Jeg trenger altså designorienterte høyttalere som tåler å stå med mindre enn 40cm til bakvegg...