pahf's oppsett - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  2
Side 5 av 22 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 439
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,640
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva slags pris hadde du tenkt deg for SVSen Per Anders?
    Har en kjenning som går og mumler om at han skulle hatt seg ny sub.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Visning i morgen, men har hatt en som var og så på den på fredag som var nesten i overkant entusiastisk så jeg avventer litt med og tro på det
    Lykke til! Personlig begynner jeg å bli rimelig lei av leilighets-salg.. Har en kar som skal på visning i kveld. Har dumpa prisen med 140 000kr nå. Håper det fører fram til noe konkret.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja si det Jan, hva ligger bruktprisen på disse nå da? Det har jeg glemt og sjekka Send meg en pm med bud

Egon : Fikk solgt leiligheten til et vennepar til slutt, fikk prisen jeg forlangte, men den var lavere enn hva jeg kunne fått i utgangspunktet for å få solgt den raskere, så etter 1.feb er jeg kun eier av et stk bopæl og godt skal det bli! Da blir det en LG 50" og en iMac her i huset!

Håper du får solgt din kjapt også, vet hvordan det er og sitte med to, eneste fordelen er vel antageligvis skattefradraget...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,640
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må ta en prat med fyren først, han er ikke akkurat typen som saler og rir samme dag ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Egon : Fikk solgt leiligheten til et vennepar til slutt, fikk prisen jeg forlangte, men den var lavere enn hva jeg kunne fått i utgangspunktet for å få solgt den raskere, så etter 1.feb er jeg kun eier av et stk bopæl og godt skal det bli! Da blir det en LG 50" og en iMac her i huset!

Håper du får solgt din kjapt også, vet hvordan det er og sitte med to, eneste fordelen er vel antageligvis skattefradraget...
    Joda, får skattefradrag for tapet. Men samtidig må jeg betale skatt av leieinntekter.. Blir sprø av det der. Inn og ut med folk, møbler og utstyr og naboer som maser om plenslåing og maling(sameie)... Håper det ordner seg. Leiligheten er et varp i mine øyne, og jeg hadde gladelig beholdt den selv dersom jeg ikke hadde bestemt meg for å flytte til storbyen.

Bra det ordnet seg for deg!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noman.... ska du sælge den pustende pæls`n da

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Noman.... ska du sælge den pustende pæls`n da
    Spekulerer på det ja, den står fortsatt i gamle leiligheta og når jeg ikke savner den da kan jeg umulig være avhengig av den? Ser for meg noe nytt og mindre fks to stk swans, evnt sb12. Vi får se....

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spekulerer på det ja, den står fortsatt i gamle leiligheta og når jeg ikke savner den da kan jeg umulig være avhengig av den? Ser for meg noe nytt og mindre fks to stk swans, evnt sb12. Vi får se....
    Tja... de kjæm jo nå nytt fra svs å da... 2 større lukka kassa... ;-) de va bære fer å pirre litt da...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja... de kjæm jo nå nytt fra svs å da... 2 større lukka kassa... ;-) de va bære fer å pirre litt da...
    Joda det blir spennende og se hva de kommer med, men så er det jo gøy og prøve noe nytt og da Har aldri vært stort til fanboy, til det er jeg for nysjerrig

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Er igang!

Har endelig fått startet på min lille hule, pga mye jobb og skole så tar ting tid, men det kommer seg.

Her er utgangspunktet :
    pahf's oppsett-img_0005-jpg

pahf's oppsett-img_0007-jpg

pahf's oppsett-img_0008-jpg

pahf's oppsett-img_0010-jpg

Her er rommet etter to strøk, taket skal også males hvitt, håper og tro at jeg skal klare og skape en illusjon om at det er større selv med sine små mål.
    Det har skjedd litt forandringer, men slik det ligger an nå blir det pana 42", ps3,xbox 360, yamahaen + noen passende høytalere der oppe, så gjør jeg heller mer modernisering i stua. Men ting tar tid, og en imac står også på tapeten så vi får se.

pahf's oppsett-img_0028-jpg

pahf's oppsett-img_0029-jpg

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ahhh .. bilder

Detta ser jo bra ut, ser du bruker en litt matt maling -god ide.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser ut til at der her vært noen hobby elektrikere og spikret kabel der ivertfall

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se her ja, der va "hulen" påbegynt. Jeg følger selvfølgelig med, å det skal bli spennende

Forresten, du snakket vel om en forsterker for en stund tilbake, og da nevnte jeg MBL for deg. Her har du den samme, til 25k...

MBL 7006 - integrert forsterker

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    ahhh .. bilder

Detta ser jo bra ut, ser du bruker en litt matt maling -god ide.
    Jupp, sånn just i tilfelle jeg skulle få klemt inn en pj der

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bravo500
    ser ut til at der her vært noen hobby elektrikere og spikret kabel der ivertfall
    For å si det slik desto lengre du graver i denne kåken desto mer ser du av han MR."Fix it when it's not broken" som har bodd her tidligere......
    En ting er og gjøre mye selv, en annen er og gjøre det riktig noe han definitivt ikke har vært like heldig med!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Se her ja, der va "hulen" påbegynt. Jeg følger selvfølgelig med, å det skal bli spennende

Forresten, du snakket vel om en forsterker for en stund tilbake, og da nevnte jeg MBL for deg. Her har du den samme, til 25k...

MBL 7006 - integrert forsterker
    Vi får se hvor spennende det blir, ble jo ikke helt som planlagt først, men skal nok få inn noe litt spennende ihvertfall. Driver og ser litt etter gamle meridian forsterkere blant annet, men ingenting er helt bestemt enda, må gjøre meg ferdig med noen andre små prosjekter først. Ikke minst legge opp litt penger, er jo bestandig en fordel!

Rommet har siste prioritering i vinter da som nevnt tidligere en imac står på tapeten, så havner nok en LG 50p8000 i stua, og sist, men definitivt ikke minst sikler jeg hardt på Canon 7D om dagen!

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi får se hvor spennende det blir, ble jo ikke helt som planlagt først, men skal nok få inn noe litt spennende ihvertfall. Driver og ser litt etter gamle meridian forsterkere blant annet, men ingenting er helt bestemt enda, må gjøre meg ferdig med noen andre små prosjekter først. Ikke minst legge opp litt penger, er jo bestandig en fordel!

Rommet har siste prioritering i vinter da som nevnt tidligere en imac står på tapeten, så havner nok en LG 50p8000 i stua, og sist, men definitivt ikke minst sikler jeg hardt på Canon 7D om dagen!
    Planene er hvertfall klare, å det er viktigst. Du har som meg, ingen problemer med å få pengene til å rulle 8)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, nei der er det da just ingen problemer. Jeg kunne tjent 1 mill i uken og fortsatt hatt samme problemer I bunn og grunn tror jeg at jeg har valgt feil hobbier siden det hele tiden kommer nye ting jeg bare måå ha

Tegning og kunstmaling fks, er jo ikke store kostnaden tipper jeg

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Bættere på tide ja

Ska du verkele ha projektør på de romet ??? sjer da minner ut en de æ har anlægge på e de mang m2 ?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ska du verkele ha projektør på de romet ??? sjer da minner ut en de æ har anlægge på e de mang m2 ?
    Haha, nei det blir nok ikke pj der, men liker matte farger bedre og det er grunnen til fargevalget. Er vel en 6-7kvm tipper jeg, ikke så stort, men så stort at jeg får klemt inn en sovesofa og noe snacks!

Side 5 av 22 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •