SiCkPuPPys tvkrok - Vurderte downscaling, endte med oppgradering. - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  6
Side 10 av 13 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 252
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ahh, nei jeg likte 2012 jeg Har sluttet å ha forhøye forhåpninger til "stor" filmer. Ble så utrolig skuffet av Miami Vice at jeg bare "gleder" meg litt til de

Likte også Avatar. Har tilgode og se Hurt Locker da. Kansje låne den i kveld

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kunne ha gjetta det.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Jeg kunne ha gjetta det.
    Hehe, ja det tror jeg du kunne..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah.. Tre ganger har jeg flytta siden sist oppdatering her inne. Men nå har "jeg" blitt til "vi", men heldigvis har vi endelig kommet i hus i et skikkelig godt og gammelt tømmerhus tilhørende et nedlagt småbruk. Huset er omtrent totalrenovert nå i sommer så vi har bare flytta rett inn.
    Skjønt.. Bare og bare.. Mye jobb har det vært, men nå er vi ganske nærme mål vertfall. Selv om vi i mine øyne var i mål for to uker siden, ca samtidig som ultra'n ble plassert i hjørnet sitt og fyrt igang for første gang på flere måneder. :-)
    Vi har enda ikke fått internet hjemme, men med ny telefon og ny jobb så får jeg surfa litt når jeg er på jobb vertfall :-)
    Det blir etter hvert kalibrering og kos i den "nye" kåken, men inntrykket så langt er NAM!! Det virker som at gammelt tømmerhus liker musikk og film. Det passer meg ypperlig :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Julegave til kringlydsystemet i år ble en Panasonic DMP-BD85K
    Bestilte den i går, og mye av grunnen til det er den laaange oppstartstiden til Sony'n min. Så om noen vil ha en Sony BDP-S300 som er oppdatert på firmwaren sin, men som er litt treigstarta så kan de få kjøpt den billig
    Hovedgrunnen til at det er klaget på oppstartstiden er at frøkna tror det er noe galt når ho ikke får noe bilde på skejermen innen 30sek og dermed ringer meg på jobb å spør hvorfor ikke dette fancy-smancy anlegget mitt aldri virker..
    Så dette håper jeg å få bukt med nå

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendt deg pm

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ordrestatus: Sendt Leveringsmåte: MyPack (Tollpost)

Men jeg skjønner meg ikke på den pakkesporinga til TollPost da.. får vel beskjed når den kan hentes regner jeg med.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Urutinert som jeg er så tok jeg seff bilde av "racket" i dag FØR jeg plasserte på plass nye spillern.. Men anyway, her er tv-kroken for tia, og noen utvidelse blir det neppe med det første.

Men som sagt, bluray-spillern er bytta ut nå da, skal inn å teste den nå

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss, sett litt film og surfa nett med bd-spillern nå. Og for første gang siden det ble normalt å oppdatere firmware på noen som helst enheter så har faktisk enheten min oppdatert firmware ut av esken.. Betyr det at panasonic er dårlig på å lage oppdateringer, eller?
    For på Sonyen var det jo oppdateringer hele forbanna tiden.. Hmmm..

Active Mr Jetta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Levanger
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så tidlig i tråden din her at du også har Harmony One, men kunne ikke se noen kanalikoner på den.. Mulig du allikevel har det allerede, men om ikke gi et pip, så skal jeg sende deg en stor pakke med ikoner. Sjekk ut min side,så skjønner du hva jeg mener..
    Pynter pent opp fjernkontrollen

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du plugga i alle høla når høyttalerne står så nærme veggen?

Active Mr Jetta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Levanger
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var den kommentaren ment til meg?:-?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr Jetta
    Så tidlig i tråden din her at du også har Harmony One, men kunne ikke se noen kanalikoner på den.. Mulig du allikevel har det allerede, men om ikke gi et pip, så skal jeg sende deg en stor pakke med ikoner. Sjekk ut min side,så skjønner du hva jeg mener..
    Pynter pent opp fjernkontrollen
    Det der så jo stilig ut!
    Hvordan fikser du det der? sender deg en pm tvært!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For det første så står de nok ikke så nærme veggen som det kan se ut, men ja alle hulla er plugga på frontene.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og bare så det er sagt, her blir nok ikke lyd og film prioritert på noe som helst plan på lang lang tid enda. Jeg syns anlegget spiller helt flott som det gjør og gidder ikke engang kalibrere i forhold til stua.. Har jeg gitt opp helt?
    Så tviler sterkt på at det hos meg hadde vært noen forskjell på om jeg har plugga hulla eller ikke for tiden.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du fornøyd så er jo det helt flott. Ingenting er bedre enn det. Det er nok av folk her inne som aldri blir fornøyde med utstyret sitt uansett hvor mye slangeolje de bruker.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har den gamle bluray-spillern kommet til sitt nye hjem, og sist jeg hørte fra den nye eigeren så er han hylende fornøyd med den

På mandag bestilte jeg meg noen nye hdmi-kabler fra avshop, og tro meg eller ei, på tirsdag var de allerede henteklare på postkontoret!! Haha, for en service og så jævla kjapt da gitt! Supert!
    Og her er de, tre stk DreamScreen HDLock-kabler.

Litt vel fancy innpakning kanskje? Halve prisen ligger vel i selve innpakningen

Jeg kjøpte ikke disse fordi jeg nå tror at bildet og lyden blir bedre på noe vis, for kablene jeg hadde fra før fungerte godt de, men se på dette bildet av en vanlig HDMI-hannplugg

Mot denne pluggen

Så ser dere forskjellen.. Den ligger nemlig i hvordan kablene sitter fast, eller med standardkablene så sitter de rett og slett ikke fast.. For når jeg har måttet frem med racket for enten støvtørk eller andre sysler som krever flytting av racket så har jeg ofte opplevd at en eller flere kabler om ikke er revet helt ut så er den løsna såpass at signalet ikke kommer dit det skal, og dette irriterte meg..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter et kjapt spørsmål på avshop sine sider på facebook fikk jeg i svar at de hadde gjort dette på sin egen yamaha-enhet, og at de mente dette skulle gå greit. Jeg stolte blindt på de og kjøpte som sagt 3stk.
    Slik så receivern min ut på baksiden før, dette med at kablene henger i selve kontakten har faktisk gjort slik at ene kontakten min har mista funksjonen sin.. Altså at jeg kan plugge i kabel men at jeg ikke får noe lyd eller bilde ut av den kanalen på receivern, pga det er brudd pga vekten av kabelen..

Her er det bare å dra ut ledningene en etter en, skru ut den sorte skruen til høyre for pluggen..

Og skru på plass hdlock-kabelen..

Slik ble det med 3 kabler på plass.. Skulle selvfølgelig hatt 4, men jeg glemte rett og slett en enhet..

Jeg er vertfall fornøyd med funksjonen jeg var ute etter, alle kanalene virker og jeg har ikke noen bekymringer for å reise på jobb og la frøkna være alene hjemme etter støvtørk lenger. Før så har jeg blitt nedringt på jobb etter slike runder med spørsmål om hvorfor ting ikke funker.. Forhåpentligvis har jeg vertfall ett problem mindre hva WAF angår.. hehe..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den squeezebox classicen som var tilkobla receivern tok kvelden her for litt siden, så idag ble det "investert" i Apple TV ver.3.
    Er kjempefornøyd med produktet, men har et par ting jeg lurer på.. Finnes det noen måte å få inn flere radiokanaler på denne apple tv'n? Ironisk at jeg skal bruke apple tv til å høre radio? hehe..
    En annen ting er at jeg skulle gjerne fått streamet litt fler format enn originalt, finnes det noen mulighet for dette tro?

Mulig jeg selger PS3'n min etter hvert her nå, den er ikke blitt starta opp på snart ett år, bortsett fra når frøkna tørker støv og kommer borti power-knappen da.. Da står den gjerne på et døgn eller noe før noen ser det og skrur den av igjen..

Side 10 av 13 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •