Salon Anfield - med lave skuldre... - Side 98

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 98 av 143 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 94 95 96 97 98 99 100 101 102 108 118 128 138 ... SisteSiste
Viser resultater 1,941 til 1,960 av 2846
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mens vi snakker om å konvertere til Apple

Salon Anfield - med lave skuldre...-_mg_6527-jpg

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, snakker om sola... :-) Vi to har litt å snakke om, ja...

Når det gjelder FLAC på MAC, avspilling fra iPad med egnet software istedet for Sonos m.m.m. Her er det bare å legge seg i lesemodus, for her er det tydelig at det må kunnskapspåfyll til. Men det er tydelig at jeg har satt meg i en situasjon med mange muligheter og det liker jeg... :-)

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gjerne hatt Apple-telefon og annet, men er jo kjedelig å måtte ha kjøpe ekstra vekkerklokke for å vite at du kommer opp på rett tid og en egen kalender i baklomma som faktisk kan vise hvilken uke du er i. Er ikke bare med hightechen...

Blir spennende å se hvor du ender nu.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen bruker fremdeles vekkerklokke og Filofax... ;-)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vekkeklokke? Vi sover da til vi våkner, gjør vi ikke? Jeg så iPhone ikke skjønte overgangen til 2011, men hvis det og manglende ukenummervisning er det som er dårlig med iPhone, så fremstår mine tidligere HTC-er og Nokiaer som rene førstegenerasjons betaprodukter.

Uansett, jeg har vekkeklokke. Det er bilde av henne i skjermen på mac-en over. Den er justert på 06.30 hver morgen - og svikter aldri!

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Vekkeklokke? Vi sover da til vi våkner, gjør vi ikke? Jeg så iPhone ikke skjønte overgangen til 2011, men hvis det og manglende ukenummervisning er det som er dårlig med iPhone, så fremstår mine tidligere HTC-er og Nokiaer som rene førstegenerasjons betaprodukter.

Uansett, jeg har vekkeklokke. Det er bilde av henne i skjermen på mac-en over. Den er justert på 06.30 hver morgen - og svikter aldri!
    Den vekkerklokka tipper jeg du er meget stolt over. Like skjønn som faren (eller var det moren)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var nok faren

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PM boksen din er full...forøvrig: Apple rules

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anfield sin regner jeg med?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anfield sin regner jeg med?
    Jepp

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

iPhone er da ikke dårlig, den mangler bare ting jeg bruker. Jeg har en gammel Nokia uten touch eller noen ting, men den fungerer helt supert for meg som ringer og sender sms 99% av tiden. Jeg bare synes det er litt artig at Apple har så SOTA produkter som har problemer med the basics. Nok om det, synes apple stort sett er supert jeg, ikke så negativ som det virker. Har en fantastisk liten ipod shuffle som har vært to ganger med løpeklærne i vaskemaskinen og fungerer bedre enn noen gang. :-D

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har virkelig tråkket inn i den digitale verden med alt den har å by på!

Når får du liv i kinoen igjen? Spent på å høre dine inntrykk rundt DACèn.

A.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er noe jeg ikke har fått med meg her. Du skrev dette litt tidligere i tråden:
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Ikke uenig i at det er mye penger, men flere av de tingene du nevner er ting jeg ønsker å unngå. Jeg ønsker å unngå å være avhengig av en PC. Sånn sett har jo Naim, Bladilius m.fl. gode produkter for mye av det samme bruken, men de koster jo da enda mer penger (selv om de riktignok inkluderer langt flere finesser også.)

PC er noe herk, men et herk en dessverre er avhengig av. Derfor ønsker jeg gjerne streaming velkommen, men ikke om jeg skal være avhengig av PC og PC-kompetanse for å gjøre dette. Jeg takler endel ting på PC, men jeg er mer og mer lei av all frustrasjonen som PC forårsaker på veien.
    Også bestemmer du deg for å akkurat kjøpe en PC!!! Selv om det er en Mac så er det forsatt en PC(Personal Computer) som må stå på hele tiden og som trenger at du administrere den...

Jeg ser ikke hvor mye brukervennlig denne løsningen er ift RipNas, spesielt hvis du bestemmer deg for å konvertere alle filene dine. Og billigere er det vel ikke eller når du må ha mus, tastatur, skjerm for å styre den.
    Eller tar jeg heeelt feil?

Jeg liker Apple produkter godt (selv om jeg eier ingen av dem) så det er ikke det jeg reagerer på men det virker som du har snudd helt der

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    PM boksen din er full...forøvrig: Apple rules
    Ikke nå lenger... ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Du har virkelig tråkket inn i den digitale verden med alt den har å by på!

Når får du liv i kinoen igjen? Spent på å høre dine inntrykk rundt DACèn.

A.
    "Det er veien å gå..." har en meget god HIFI-venn av meg forsøkt å overbevise meg om i et par år nå... ;-) Jeg foretrekker å blande nytt og gammelt, så her blir det vinyl, rør og digital streaming i lett blanding.

Pre'en kommer i Posten i løpet av morgendagen kanskje, effekttrinnet kommer til neste uke. Yamaha RX-V667 er bekreftet sendt fra Lefdal og Apple-produktene ble sendt i går, så til neste helg burde vel ting være i hus i hvertfall....

DAC'en jeg jeg selv også spent på, da jeg enda ikke har valgt hvilken jeg vil går for... ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Det er noe jeg ikke har fått med meg her. Du skrev dette litt tidligere i tråden:

Også bestemmer du deg for å akkurat kjøpe en PC!!! Selv om det er en Mac så er det forsatt en PC(Personal Computer) som må stå på hele tiden og som trenger at du administrere den...

Jeg ser ikke hvor mye brukervennlig denne løsningen er ift RipNas, spesielt hvis du bestemmer deg for å konvertere alle filene dine. Og billigere er det vel ikke eller når du må ha mus, tastatur, skjerm for å styre den.
    Eller tar jeg heeelt feil?

Jeg liker Apple produkter godt (selv om jeg eier ingen av dem) så det er ikke det jeg reagerer på men det virker som du har snudd helt der
    Setter du ordet Windows inn der det står PC, så skjønner du kanskje litt lettere hvor jeg vil?

I den tidligere diskusjonen i denne tråden vedrørende Mac vs Windows/PC redegjorde jeg for endel frustrasjoner rundt Microsoft sine løsninger og hvorfor jeg synes Apple fremstod som et bedre produkt (for meg). Det står jeg for enda, og der er ingenting endret.

Uansett, om det blir den suksessen jeg håper det skal bli, får kun tiden vise. Uansett så tipper jeg at det ikke blir noe mer "knot" enn med en Windows-PC. Men det får fremtiden "bevise".

Uansett så håper jeg på respekt for at jeg ikke ønsker denne tråden til å bli nok en diskusjon om hva som er best, Mac eller Windows/PC. Det kan vi diskutere til vi blir grønne helt andre steder enn her. Jeg har valgt....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du har også slike vekkerklokker, ja.. :-) Mine to er innstilt på eksakt samme tidspunkt og er pålitelige "as hell".

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Setter du ordet Windows inn der det står PC, så skjønner du kanskje litt lettere hvor jeg vil?
    Ja, da forstår jeg valget ditt bedre. Jeg har alltid trodd at du vill styre unna alt Windows/Mac/Linux og kjøpe en løsning ala RipNas, ikke noe annet.

I den tidligere diskusjonen i denne tråden vedrørende Mac vs Windows/PC redegjorde jeg for endel frustrasjoner rundt Microsoft sine løsninger og hvorfor jeg synes Apple fremstod som et bedre produkt (for meg). Det står jeg for enda, og der er ingenting endret.

Uansett, om det blir den suksessen jeg håper det skal bli, får kun tiden vise. Uansett så tipper jeg at det ikke blir noe mer "knot" enn med en Windows-PC. Men det får fremtiden "bevise".

Uansett så håper jeg på respekt for at jeg ikke ønsker denne tråden til å bli nok en diskusjon om hva som er best, Mac eller Windows/PC. Det kan vi diskutere til vi blir grønne helt andre steder enn her. Jeg har valgt....
    Enig. Jeg er absolutt ikke opptatt av hva som er best men av å finne den beste løsningen til formålet. Hvis du mener at MacMini og Itunes er den beste løsningen for deg så er du i mål. Og det er det viktigste! :-D

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har også slike vekkerklokker, ja.. :-) Mine to er innstilt på eksakt samme tidspunkt og er pålitelige "as hell".

Men får du snozzet de?

A.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Men får du snozzet de?

A.
    Det er en form for oppspart snozzing som slår ut når de går over i tennårene.............. Gjett hva som skjer da 8)

Side 98 av 143 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 94 95 96 97 98 99 100 101 102 108 118 128 138 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •