Salon Anfield - med lave skuldre... - Side 74

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 74 av 143 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 70 71 72 73 74 75 76 77 78 84 94 104 114 124 134 ... SisteSiste
Viser resultater 1,461 til 1,480 av 2846
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for tipset! Jeg ser at 6 495 kr er internettpris, men kan man da hente varen i en Elkjøp-butikk? Evt. kan jeg jo prøve om jeg får samme pris i butikk...

Mvh Riceman

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    You'll never walk alone, doctor

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    RX-V1067 går seriøst billig på Elkjøps superhelg - 6.495 kroner.
    Svimlende billig! Takk for tipset....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Thank you, doctor! 8)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg nylig kommet tilbake fra Elkjøp Megastore i Lørenskog, og jeg fikk kjøpt Yamaha RX-V1067 til 6 495 kr i butikken. Den kommer til å avløse en gammel kjenning av deg, Arcam AVR200, som trolig havner på det ene barnerommet.

Mvh Riceman

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Vennlige tips er alltid velkomne, men blir ikke alltid fulgt... :-)

Og... ikke noe i veien for at det kan "frese" litt mer i toppen på senteren enn frontene. Som sagt har jeg hatt det samme "problemet" med Audiovector Si6C, og det fungerte bra. Vil jo gjerne ha litt mer gnell på film og når en da vet at det aller meste av informasjonen som finnes på film går gjennom senterkanalen så burde jo det være et godt utgangspunkt... ;-)

Skulle jeg valgt en høyttaler som lå nærmere så antar jeg at B&W vil være et safere valg.
    Jeg snakker ikke om generell klangsignatur i et kinooppsett, for der er jeg langt på vei enig med deg. Poenger var mer relatert til den klangmessige forskjellen mellom Elac og Vista

Sitat Opprinnelig postet av akto
    Dr. Phil? Edit: Gratulerer med dagen ja

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der sendte jeg også inn min bestilling. Dette ble desverre litt for fristende. Min gamle Pioneer AX2 har fulgt meg i flere år, og jeg har flere ganger vurdert en oppdatering. Like greit å gjøre det først som sist, så slipper jeg å tenke på at receiveren er achillesen ved oppgradering av PJ.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt off topic, men på en slik merkedag så må det være lov å si til andre medsupportere:

GRATULERER MED DAGEN OG YNWA!

Newcomer Hades sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det en rxv1067 på meg også

Så de hadde økt prisen til 7495,- så sendte inn et spm til kundeservice. Fikk svar tilbake om at prisen igjen var satt ned til "fordelaktige 6495,-".

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Litt off topic, men på en slik merkedag så må det være lov å si til andre medsupportere:

GRATULERER MED DAGEN OG YNWA!
    Takker for det. I frykt for at dette skal skli ut til å bli en fotballtråd med ditto ubalanserte synspunkter fra diverse leire, så tar jeg imot lykkeønskninger og skal kose meg med dagen, men ber om at vi fokuserer på lyd- og bilderelaterte temaer fremover. No offence... YNWA.. :-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hades
    Da ble det en rxv1067 på meg også

Så de hadde økt prisen til 7495,- så sendte inn et spm til kundeservice. Fikk svar tilbake om at prisen igjen var satt ned til "fordelaktige 6495,-".
    Sitat Opprinnelig postet av Zocral
    Der sendte jeg også inn min bestilling. Dette ble desverre litt for fristende. Min gamle Pioneer AX2 har fulgt meg i flere år, og jeg har flere ganger vurdert en oppdatering. Like greit å gjøre det først som sist, så slipper jeg å tenke på at receiveren er achillesen ved oppgradering av PJ.
    Hehe, godt at tråden min kunne brukes til noe fornuftig :-)

Men egentlig, jeg skjønner ikke alltid hva Elkjøp driver med. Når de kjører disse kampanjene, så sitter de jo ikke igjen med annet enn "knapper og glansbilder". Tipper de sitter igjen med ca 400,- pr produkt de selger. Så kan en jo godt argumentere med at dette er godt for oss forbrukere, men det er det kanskje ikke i lengden? Dersom en da kun ender opp med kolosser som selger volumvarer (og da er det kun snakk om at det er velkjente travere som nesten "selger seg selv", og du ikke trenger produktveiledning på), er det det vi forbrukere ønsker.

Nå vil jeg ikke at dette skal bli en prisjakt og diskusjon rundt storkapitalismen, men etter å ha drevet butikk i bransjen så tillater jeg meg å lufte litt frustrasjon rundt dette. Er jo en umulig oppgave å drive butikk når jeg måtte ha betalt mer i innkjøp for et produkt enn det Elkjøp kan selge det ut for. Og det som da skjer er at folk oppsøker entusiastbutikkene for å få hjelp og råd, og deretter går på Elkjøp og handler. Bye bye mangfold og butikker med ansatte som har kunnskap....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Dr. Phil?
    Nope, men litt shadowtalk fra turen til Krakow....:twisted: 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, godt at tråden min kunne brukes til noe fornuftig :-)

Men egentlig, jeg skjønner ikke alltid hva Elkjøp driver med. Når de kjører disse kampanjene, så sitter de jo ikke igjen med annet enn "knapper og glansbilder". Tipper de sitter igjen med ca 400,- pr produkt de selger. Så kan en jo godt argumentere med at dette er godt for oss forbrukere, men det er det kanskje ikke i lengden? Dersom en da kun ender opp med kolosser som selger volumvarer (og da er det kun snakk om at det er velkjente travere som nesten "selger seg selv", og du ikke trenger produktveiledning på), er det det vi forbrukere ønsker.

Nå vil jeg ikke at dette skal bli en prisjakt og diskusjon rundt storkapitalismen, men etter å ha drevet butikk i bransjen så tillater jeg meg å lufte litt frustrasjon rundt dette. Er jo en umulig oppgave å drive butikk når jeg måtte ha betalt mer i innkjøp for et produkt enn det Elkjøp kan selge det ut for. Og det som da skjer er at folk oppsøker entusiastbutikkene for å få hjelp og råd, og deretter går på Elkjøp og handler. Bye bye mangfold og butikker med ansatte som har kunnskap....

tror de tjener mer enn som så, de er ramme på å kjøpe opp restpartier til meget god pris pga de kan ta store kvanta, yamaha er stofornøyd for å bli kvitt mengder i en kjapp handel, ikke rent lite produkter hos elkjøp som er gårsdagens nyheter, helt enig i din bekymring for mangfoldet

Newcomer Typhoon7 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med mye nytt utstyr. Spennende å følge med på hva som skjer. Spent på hva du synes om Miragene, når den tid kommer.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med raspene, jeg føler jo jeg var inne på rett kapittel fra starten av, bare en rimeligere versjon da...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjapp liten tilbakemelding på Yamaha RX-V1067:

Etter å ha sett et par filmer, og da kun i to kanaler, er det ikke tvil om at det er litt mer morofaktor over Yamaha enn Onkyoen jeg hadde før. Nå er både bakhøyttalere og presencehøyttalere fra Mirage på vei inn (Tollpost bør vel være her om en god dag eller så...), så jeg gleder meg til jeg kan sette opp fullt filmoppsett igjen (selv om subwoofer og senterhøyttaler enda ikke er klarert og på vei).

Ellers så er jeg også veldig godt fornøyd med Panasonic G20. Et utrolig mye bedre sortnivå i mitt mørke rom enn Loewe Art'en jeg hadde før. I og for seg ikke noen stor bombe, men 3D-følelsen og gjengivelsen av HD-materiale er alldeles strålende IMO. 50" er også akkurat passe stort i mitt rom, og de siste to filmene har jeg sett uten av lerretet og projektoren har vært i bruk. To grunner til det:

1. Lerretet går ikke utenpå den nye skjermen som bygger enda litt mer ut fra veggen enn Loewen gjorde. I og med at jeg fremdeles venter på et nytt lerret fra AVshop, så avventer jeg en liten modifiseringsjobb på opphenget til det nye lerretet er i hus. AVshop har gjort et forsøk på å levere et nytt tilsvarende lerret til meg, men det kom levert i hvitt. Så det var back to scratch, og jeg venter nå på at transportøren skal ta med seg det gamle samtidig som det kommer et nytt (og forhåpentligvis sort) lerret til meg.

2. Det går veldig greit å se film på 50" på min sitteavstand også. Ingen viftestøy og mindre "hazzel" gjør at det siste TV-byttet gjorde kona megafornøyd i og med at hun nå kan bruke TVen i stedet for å styre med projektor og lerret når hun skal se film når jeg ikke er hjemme. Ergo en bonus!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers så tipser jeg folket om et meget pent AV/HIFI-rack jeg har for salg:

Annonsen:
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...=69436&cat=500

I og med at jeg har noe annet på lur, så er det vel like greit at noen andre får nyte godt av dette flotte racket...

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ......selv om subwoofer og senterhøyttaler enda ikke er klarert og på vei)......
    Kunne dette vært en kandidat? Canton låter generelt meget bra synes jeg, men har ikke hørt denne. Design er jo helt super :grin:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...9657&cat=last7

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God kandidat. Det tyder dog på at jeg kommer til å gå mot en Elac CC241, gitt.... :-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare kjapt innpå for å melde at det absolutt ikke står stille i Salon Anfield. Akkurat for øyeblikket står det både et par nye høyttalere og diverse elektronikkgodsaker i rommet og blir testet ut mot det eksisterende oppsettet. I og med at jeg er alene med ungene denne helgen blir det ikke tid til all verdens skriverier nå, men når ungene er lagt i kveld, da..... :-)

Det finnes potensiale for at noe av dette kan bli stående lenger enn helgen for å si det sånn..... ;-)

Side 74 av 143 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 70 71 72 73 74 75 76 77 78 84 94 104 114 124 134 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •