Salon Anfield - med lave skuldre... - Side 62

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 62 av 143 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 58 59 60 61 62 63 64 65 66 72 82 92 102 112 122 132 142 ... SisteSiste
Viser resultater 1,221 til 1,240 av 2846
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Usammenhengende vil de nok være en stund fremover vil jeg tro, men du ... ta en demo på denne og fortell meg hva du synes: Bobblehead - Brian Bromberg, Eric Marienthal - Spotify

Blør ikke ørene dine da, og bassen sitter flott, så tror jeg dette blir veeeeeldig bra etterhvert. Med RF-63 var dette kniver og udefinert i starten , men nå...jepp, jepp. Palladium på samme spor; snufs kan bare tenke meg hvordan det vil spille.
    Skal lete denne opp ved første anledning, kanskje helst når jeg får Spotify på mitt Sonosanlegg om ikke lenge. Da skal du få en tilbakemelding. Har testet et par andre fra Dream Theater også, og der har jeg fått brynt meg et par ganger på andre høyttalere. Skremmende nok så gikk det greit på P37....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Jeg tror det blir Ethos til slutt uansett, men blir spennede å høre om jeg tar feil. :-D
    Ja, vi får se. Jeg er spent uansett. Jeg er i hvert fall en mann med en plan... ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Gratulere så masse. Gi dem goooood tid til innspilling.
    Har hørt P37 uinnspilt, noe som var voldtekt i ørene mine. Men når de var ferdiginnspilt, var det en ny verden som åpnet seg. Jeg hørte dem på McIntosh MA7000, noe som sies å være en meget god match.
    McIntosh og Palladium er det jo delte meninger om, men de om det. Jeg føler ikke at det er voldtekt på gang her, det lover jo bra for fortsettelsen. Det går jo helst rette veien etter at en har koblet opp nye høyttalere første gang... :-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Først må jeg få lov til å gratulere, for så å mase om bilder i kjent Anfield stil!!

A.
    Takker! Bilder kommer, vær trygg. Men ikke i kveld. I kveld skal det nytes rødvin... :-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Uff, kjente at jeg ble grønn av missunelse.:evil: :evil:

Med ditt tempo så skal det vel mye til at Carola synger julen inn på Klipschene dine, så du får gi oss en mulighet på torget før de evt. går tilbake til forhandleren.
    Noterer meg det bak øret ;-)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Takker! Bilder kommer, vær trygg. Men ikke i kveld. I kveld skal det nytes rødvin... :-)
    Neeeeeeeei. Lar du oss sitte her uten rapporter. Dust. Må jeg kjøpe slike selv... :twisted:

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, Tiger, du må kjøpe P39F. Eller Midgard Audio SRM. Så kan jeg få høre på dem.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK. Passer 2. oktober kl. 19:14?

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Humre

Det er visst flere som er i rødvinståka i dag :-D.

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield

Skål. Jeg skal gjør det samme i morgen. Hjemme med barna, og når de har lagt seg blir det en del nye og gammle cdplater som skal i ilden.

Du må hygge deg med nyervervelsene som jeg forøvrig kunne tenkt meg å låne et øre til.

A.

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med super lekkre høyttalere8)

Klipsch blir aldri kjedelig:-D Er MLene dine solgt..............Fristende

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bedre sent...............

Først å fremst må jeg få takk for en aldeles fortreffelig ettermiddag og kveld på tirsdag Rune! Utrolig hyggelig å bli hentet, få en rundtur samt servering og gode opplevelser i et ytterst smakfullt lytterom. Timene bare fløy avgårde. Like hyggelig var det å treffe din din veldig forståelsesfulle kone, med en tydelig bestemt musikksmak og klare meninger.

Så må jeg få gratulere med Paladium på plass. Er glad jeg ikke har vært på nett før nå slik at jeg ikke plumpet ut med noe. Insideinfo er kult, men krevende når det tippes i vilden sky. Skulle gjerne ha fått med en lytt på Paladium men vet av erfaring at det er mye bedre å vente til de er innspilt. Jeg preges alltid av førsteinntrykket og da er det best når det er optimalt.

Blir egentlig gammelt nytt å skrive noe særlig om 804 vs Vantage. Men som jeg sa etter bare noen få låter så ville jeg ikke byttet fra ML til B&W i dette oppsettet. På samme måte blir det også gammelt nytt å skrive mye om Vantage siden de nå er på Avtorget. Bortsett fra at de er vel verd prisen (faktisk et røverkjøp vil jeg mene) og låter så sømløst og oppløst at det er til å gråte av. Vakre syngedamer passer ekstremt bra til elektrostater og Vantage er en strålende representant for "nettingligaen".

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Anfield med skikkelig flotte høyttalere! Har lenge vært på ønskelisten min disse. P-17 er dog de mest aktuelle per tid for min del om valget skulle falle på denne serien.

Ser VELDIG fram til å høre hva du synes om disse i ditt lytterom etterhvert.

Keep us posted!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med fantastiske ht, godt du har noe å kose deg med søndag ettermiddag etter 0-4 .........:twisted:

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her skjer det noe gitt, gratulerer med nytt profilbilde!8)

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det vel på tide for meg å gratulere også, selv om jeg tidligere i dag fikk litt inside-info. Gratulerer med en høyttaler som forhåpentligvis gir deg det du søker i denne omgang!

Spennende og modig valg, som jeg ikke hadde trodd du ville ta innledningsvis. Det blir spennende å følge med på hvordan de faller i smak over tid når du får spilt de inn, og levd med de over tid.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Anfield !

Meget flotte høytalere, ser frem til ærlige meninger. Blir det til at du "pløyer" gjennom masse forskjellig elektronikk for å finne nirvana ?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Gratulerer med super lekkre høyttalere8)

Klipsch blir aldri kjedelig:-D Er MLene dine solgt..............Fristende
    1. Takk
    2. Ikke enda...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Bedre sent...............

Først å fremst må jeg få takk for en aldeles fortreffelig ettermiddag og kveld på tirsdag Rune! Utrolig hyggelig å bli hentet, få en rundtur samt servering og gode opplevelser i et ytterst smakfullt lytterom. Timene bare fløy avgårde. Like hyggelig var det å treffe din din veldig forståelsesfulle kone, med en tydelig bestemt musikksmak og klare meninger.

Så må jeg få gratulere med Paladium på plass. Er glad jeg ikke har vært på nett før nå slik at jeg ikke plumpet ut med noe. Insideinfo er kult, men krevende når det tippes i vilden sky. Skulle gjerne ha fått med en lytt på Paladium men vet av erfaring at det er mye bedre å vente til de er innspilt. Jeg preges alltid av førsteinntrykket og da er det best når det er optimalt.

Blir egentlig gammelt nytt å skrive noe særlig om 804 vs Vantage. Men som jeg sa etter bare noen få låter så ville jeg ikke byttet fra ML til B&W i dette oppsettet. På samme måte blir det også gammelt nytt å skrive mye om Vantage siden de nå er på Avtorget. Bortsett fra at de er vel verd prisen (faktisk et røverkjøp vil jeg mene) og låter så sømløst og oppløst at det er til å gråte av. Vakre syngedamer passer ekstremt bra til elektrostater og Vantage er en strålende representant for "nettingligaen".
    Takk i like måte. Håper kurset gikk bra? Vi må jo se om vi ikke kan gjenta det, men først etter at P37 har fått sine sedvanlige timer innspilling. :-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Da er det vel på tide for meg å gratulere også, selv om jeg tidligere i dag fikk litt inside-info. Gratulerer med en høyttaler som forhåpentligvis gir deg det du søker i denne omgang!

Spennende og modig valg, som jeg ikke hadde trodd du ville ta innledningsvis. Det blir spennende å følge med på hvordan de faller i smak over tid når du får spilt de inn, og levd med de over tid.
    Takker for det! Kjekt å ta en liten sjanse og forsøke noe helt annet av og til, utvider horisonten og kunnskapen litt det.... :-)

Side 62 av 143 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 58 59 60 61 62 63 64 65 66 72 82 92 102 112 122 132 142 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •