Salon Anfield - med lave skuldre... - Side 39

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 39 av 143 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 ... SisteSiste
Viser resultater 761 til 780 av 2846
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Nei, bare lurte på om du fortsatt hadde et kvalitetsprodukt i hus

Er vel ikke på jakt etter RIAA-trinn helt enda. Må bli litt eldre først :lol:
    Ja, hørselen må sløves såpass at man ikke sjeneres av susing og knitring i like høy grad.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare for at ingen skal føle seg støtt må jeg legge til at dette var en spøk naturligvis. Nå skal jeg innrømme at jeg ikke er den mest bevandrede i LP-verden her inne, men det jeg har hørt har faktisk vært overraskende knitrefritt

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Ja, hørselen må sløves såpass at man ikke sjeneres av susing og knitring i like høy grad.
    Om susing er spesielt mer plagsomt på vinyl, vel... Men knitring det kommer av støv og dårlig renhold som oftest, samt en ikke helt riktig oppsatt rigg. Litt problemer med det kan det bli, men å lytte til en godt oppsatt vinylrigg kan bli sterkt vanedannende.....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, bare lurte på om du fortsatt hadde et kvalitetsprodukt i hus
    Åhh, du mener et kvalitetsprodukt fra kongene av akryl.....? :-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare for at ingen skal føle seg støtt må jeg legge til at dette var en spøk naturligvis. Nå skal jeg innrømme at jeg ikke er den mest bevandrede i LP-verden her inne, men det jeg har hørt har faktisk vært overraskende knitrefritt
    Jada, som det meste annet jeg lirer av meg var det ment som et sleivspark i humoristisk retning. Har gode erfaringer med vinyl, knitret hos meg på de gamle platene, men har flere seanser der vinyl har blåst håret bakover på meg med "perfekt" avspilling.

Er snart sakene samlet i hus, hørt mer fra Moon impotør?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det drøyer ut gitt. Fikk først beskjed om at dette var lagervare i Sverige, først nå i dag fikk jeg beskjed om at det var sendt fra fra Canada, og står i transit i Chicago. Så det tar vel litt tid til før det blir noe lyd her i huset....

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Long time, no see"?
    Noe nytt på din kant, Rune? :roll:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste jeg kan si er at ting tar tid. Det hjalp ikke akkurat at Audionord i Malmø hadde listet produktet som "på lager" når det ikke var det, at Island ikke klarte å kontrollere sine vulkaner og at det er HIFI-messe i München i snart. Alt dette resulterer i at Acoustic Tuning ikke klarer å hoste opp produktene mine før tidligst i slutten av neste uke.

Jeg skal vokte meg vel for å ikke bli "besserwisser" her, men jeg synes det har tatt lovlig lang tid før dette kommer på plass. Det bør jaggu meg spille bra og svare til forventningene mine når det først kommer på plass....

Uansett, jeg har lyd i oppsettet mitt, da jeg har vært og handlet noe "midlertidig" på bruktbørsen men jeg venter. Dette er gamle kjenninger av meg og vil danne en solid referanse når Moon kommer i hus.

Jeg reiser til Roma på torsdag morgen på guttetur, og kommer ikke hjem før søndag. Kjekt å ha denne aktiviteten nå, så jeg slipper å sitte hjemme og ergre meg over at Moon glimrer med sitt fravær..... :twisted:

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huffda, det var da pokker til komplikasjoner da? :evil:
    Jaja. Det heter jo at den som venter på noe godt, ei venter forgjeves. ;-)
    Så da får vi jo tro, og håpe på at forventningene blir innfridd?
    For tid har det jo definitivt tatt, ja.

Åhh, Roma! Forza Italia!
    Jeg "bodde" jo mer eller mindre i Italia i mine forgagne gokart-tider, og simpelhen forguder det landet! Noe som sikkert har sammenheng med utallige og fantastiske opplevelser i den tiden. Som jeg langt på vei kunne skrevet en bok om.
    Og har siden den gang, flere ganger feriert både i Monza og Roma! Det landet har en atmosfære og en kultur, som trollbinder meg.
    Så om jeg noengang skulle finne på å flytte utenlands?...
    Eller for den saks skyld - ta en guttetur?
    Nesten litt synd at jeg ikke fikk lese det før nå, for jaggumeg skulle jeg ikke vært vond å be, om anledningen hadde vært der!
    Kanskje litt i frekkeste laget å antyde noe sånt? Men en festbrems tør jeg påstå at jeg IKKE er! Så det så.

Maybe, next time? :roll:

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Roma, ja!

Jamen, for f*"# - det "går" da flere gutteturer, ikke sant?

En aldri så liten svipptur med gode frender og likesinnede hadde jo ikke vært av veien.

Hmmm.... la oss følge opp den tråden, men dog ikke i denne! 8)

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1! ;-)

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi skal på jobbtur til Roma i helgen også. Er en gjeng på 200 stykker som har kjøpt inn Roma drakter og skal på kamp

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fotballkamp???
    Nei, fyttirakkern - snakk om å kaste bort verdifull tid som man mye heller kunne brukt på restauranter og andre lekre serveringssteder! 8)

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Fotballkamp???
    Nei, fyttirakkern - snakk om å kaste bort verdifull tid som man mye heller kunne brukt på restauranter og andre lekre serveringssteder! 8)

He he. Fullt program fra fredag morgen til mandag kveld. Kampen er bare en bonus.
    Det som er synd med Roma, er at det er lite med kule utesteder. Vatikanet eier visst "alt" der nede.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God tur Rune!!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det, BEF. Blir godt å komme bort littegrann og nyte storbylivet med god mat og drikke (omtrent konstant).

Turen kom i stand etter at det gikk litt tøft for seg i fjor sommer, og en meget god kompis av meg trommet sammen en gjeng og spanderte hele turen på meg. Jeg er tydeligvis velsignet med mange gode venner, og jeg gleder meg til å ta turen til Roma igjen (blir tredje gang). Vi forsøker også (til RoKo sin store fortvilelse) å få billetter til kampen, en liten ingrediens i en fire dager lang tur. Dessuten lokker selvfølgelig fortauskafeer, restauranter, barer m.m.m. Dette blir bra...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fotballkamp???
    Enig, hadde Liverpool spilt mot Manchester utenfor huset hadde jeg heller sett på reprise av DaCapo.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God tur til Roma Rune. Jeg har lovet Monica en tur dit i sommer så fort vi har friperiode. Gleder meg til å se byen igjen
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Takker for det, BEF. Blir godt å komme bort littegrann og nyte storbylivet med god mat og drikke (omtrent konstant).

Turen kom i stand etter at det gikk litt tøft for seg i fjor sommer, og en meget god kompis av meg trommet sammen en gjeng og spanderte hele turen på meg. Jeg er tydeligvis velsignet med mange gode venner, og jeg gleder meg til å ta turen til Roma igjen (blir tredje gang). Vi forsøker også (til RoKo sin store fortvilelse) å få billetter til kampen, en liten ingrediens i en fire dager lang tur. Dessuten lokker selvfølgelig fortauskafeer, restauranter, barer m.m.m. Dette blir bra...

NÅ, ble det kamp på deg??
    Vi var 200 normenn med Riise drakter og Norske flagg, så da så du oss sikkert8)

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fotballkamp???
    Ja, sånn delvis.
    Men hva er vel de gode opplevelsene verdt, om det ikke var for de mindre gode? ;-)

Side 39 av 143 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •