Salon Anfield - med lave skuldre... - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 143 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 2846
    Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal bli godt å få synspunktene dine tilbake, da jeg tok mange råd og tips fra deg sist du regjerte her inne. Håper du blir like engasjert nå som sist.

Trist å lese om huset og bunkersen som jeg likte så godt, får håpe du kommer deg ovenpå igjen og får en ny bunkers..
    Men husk en ting, det er i motbakke det går oppover.. :-D

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Men nå er det nok med sympatien.
    Håper Villa gruser Liverpool i helgen.:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
    Hehe. Dere kan trygt legge sympatien til side. Villa må gjerne slå Liverpool på et eller annet i helgen, for selve kampen spilles på mandag....:twisted:

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Hehe. Dere kan trygt legge sympatien til side. Villa må gjerne slå Liverpool på et eller annet i helgen, for selve kampen spilles på mandag....:twisted:
    I selvskryt f. eks, eller helgefyll;-)

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liverpool?????

Hva er det for noe, åja det stemmer, det er ett av de middelmådige lagene i England

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du har rett. Godt er det, for da kan Carew sette Villas første mål i denne sesongen:-D

Newcomer Typhoon7 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er spent på hva du velger til drive disse. Har selv vurdert disse som mulige erstattere til MA GS10 i kombinasjon med rør. Har aldri hørt disse med rørforsterker selv, men flere jeg har snakket med sier at det er en god kombo.

Det blir uansett spennende å følge med på hva som skjer.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du blitt "moderne" da, Anfield? Dvs. musikk på datta, eller er det CD og vinyl som gjelder? Spent på å se resten av avsløringen av ditt nye anlegg.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snuser litt på muligheten for å legge eksempelvis et Sonos-system eller lignende i det huset vil flytter til, men foreløpig blir det "old-school", med CD-spiller og integrert forsterker. Deretter er planen en vinylspiller. Jeg har jo store mengder med vinyl, og kjøper stadig vekk noen nye gullkorn.

Ellers så vil den oppmerksomme AVforumer se at jeg har lagt to Atacama-rack for salg (meget gunstig ;-) ) og her er erstatteren:

Salon Anfield - med lave skuldre...-ateca-rack-mini-jpg

Ateca AT141CP

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her skjer det mye allerede, tittet faktisk på slike tver på Oslo Hificenter og det var skikkelig flotte tver altså. Det må som sagt være stor eierglede med slik tv, bra du er tilbake og kommer med disse avsløringene med oss. Kommer du til å ha no demorom på messen i år ? Eller har du kutta ut alt og startet med noe helt annet?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nye soundplanet!

Hei på deg!

Synd butikken ikke fikk leve, radiosalongen overtok iallefall noen kanon gode lytterom! Selv om servicen der ikke kan sammenlignes...

Ang nye soundplanet, er det en nettbasert butikk? Silker på et stocfish utgivelser!

HIlsen Johan, Fevik.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983

Ang nye soundplanet, er det en nettbasert butikk? Silker på et stocfish utgivelser!

HIlsen Johan, Fevik.
    Siden du er fra Fevik, er du vel forpliktet til Nuclear Blast og Roadrunner. Mulig Century Media og Metal Blade, men ikke Stockfish;-)

Beklager avsporingen, måtte bare:-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Kommer du til å ha no demorom på messen i år ? Eller har du kutta ut alt og startet med noe helt annet?
    Jeg kommer dessverre ikke til Horten i år, hverken som utstiller eller besøkende. Det kolliderer med noe annet som har vært planlagt i lang tid.

Jeg er helt ute av Sound Planet, da firmaet er solgt videre. Jeg har vært konsulent for Eivind (som har overtatt) i en overgangsfase bare.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Hei på deg!

Synd butikken ikke fikk leve, radiosalongen overtok iallefall noen kanon gode lytterom! Selv om servicen der ikke kan sammenlignes...

HIlsen Johan, Fevik.
    Takker for gode ord. Sound Planet blir nå drevet som jeg gjorde det i utgangspunktet, nettbasert med utvalgte forhandlere i tillegg. Jeg vet at Eivind har bestilt opp nye plater så det skal gå greit å bestille dette over nett fremover.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Siden du er fra Fevik, er du vel forpliktet til Nuclear Blast og Roadrunner. Mulig Century Media og Metal Blade, men ikke Stockfish;-)

Beklager avsporingen, måtte bare:-)
    FFF!!!
    hehe..
    Jørn Lande og DIO er mine to Guder innen rock! Liker ikke så veldig mye hardere enn det! Men er jo noen av de litt eldre gutta boysa her som skal ha det hardest mulig

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen tilbake som "vanlig" entusiat, Rune! Jeg ser frem til noen hyggelige "treff" i årene som kommer. Erfaringen fra tidligere er veldig god

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kommer dessverre ikke til Horten i år, hverken som utstiller eller besøkende. Det kolliderer med noe annet som har vært planlagt i lang tid.

Jeg er helt ute av Sound Planet, da firmaet er solgt videre. Jeg har vært konsulent for Eivind (som har overtatt) i en overgangsfase bare.
    Ok. Det var litt synd og hadde sett frem til evt noe nytt fra Ayon eller lign, men det er godt å ha deg tilbake her på forumet. Men må si det som det er altså at den butikken du hadde var noe av det bedre jeg har sett, det skal du ha all kreditt for men synd ting er som det er. Veien opp er kort for slike mennesker som deg, du vet hva du vil og ønsker deg alt det beste. Veldig fine kinoplaner i vente.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Ok. Det var litt synd og hadde sett frem til evt noe nytt fra Ayon eller lign, men det er godt å ha deg tilbake her på forumet.
    Jeg vet ikke hva den nye eieren av Sound Planet kommer til å gjøre enda, så det er jo fremdeles godt mulig du kommer til å se "noe nytt fra Ayon eller lign....." ;-)

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er godt å se at du er tilbake på forumet som privatperson og fortsatt har interessen for gode stunder med både lyd og bilde!

Vienna har mange fine høyttalere, og er jo kjent for å være både oppløste og behagelige å lytte til - en bra kombinasjon i mine ører...

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var Anfield tilbake igjen. Regnet med du hadde vokst av deg disse barnslige fotballgreiene og valgt et nytt nick nå kompis

Ayon gjorde forøvrig jobben sin i går
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, blir aldri voksen da.... ;-) "Livet er morsommere for den som er glad i fotball" er jo et velvalgt slagord fra Norsk Tipping.

Tenkte at det var på tide å røpe litt hva som kommer til å stå for driften av Mozartene. Kanskje ikke spesielt overraskende at valget har fallt på en gentleman fra England:

Salon Anfield - med lave skuldre...-latest_kandy_amp2-jpg

Denne forsterkeren har imponert meg kraftig siden jeg første gang kom i kontakt med den. Å sette Roksan sammen med Vienna er kanskje ikke en av de mest opplagte kombinasjonen, ihvertfall ikke på engelske nettforum. Men denne kombinasjonen er et prakteksempel på at en må teste ut selv, og ikke alltid tro på oppleste og "vedtatte forumsannheter". For meg ble Mozart og Kandy K2 en kremkombinasjon, med driv, rytme og et fantastisk engasjement. At en også kan få dette for "kun" kr 9.990,- er heller ingen uting.

Det neste, logiske spørsmålet vil sikkert bli; "hva med CD-spiller". Jo, det er viktig med symmetri. Derfor har jeg valgt å la forsterkeren få selskap av CD-spilleren i samme serie. Dette tar seg ikke dette seg helt feil ut i oppsettet...:-D

Salon Anfield - med lave skuldre...-kandyk2system-jpg

Side 3 av 143 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •