Salon Anfield - med lave skuldre... - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 143 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 2846
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    607
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, da vet vi jo hvor Spirit'en havner

Håper jeg kan glede meg like mye over den som du med valget av "epleprodukter"

Jeg "konverterte" jo som tidligere nevnt her til Mac for et par år tilbake. Først en MacBook (den gamle sorte), så den "nye" 13,3" ved årsskiftet (i fjor). Så ble det I-pod i våres, og nå på høsten I-phone, så da er alt bare "fryd".

Det er, som nok du også erfarer, så logisk og intuitivt med Mac - i tillegg til at det virker hele tiden (har hatt 1 - én restart på over 2 år - dvs. "tvungen avslutning", og brukes mer eller mindre daglig).

For meg er det 13,3" som er "bærbar" . 15,4" er "flyttbar" og 17" til dels "mobil"

Men vurderer å anskaffe den nye 21,5" I-Mac'n i tillegg til den bærbare. Og da burde jeg være godt dekket, da I-phone m/tilleggsapp også kan håndtere Excel, Word mv.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med en virkelig god forsterker Erys. Denne får du mange hyggelige timer med
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si at jeg missliker sterkt den nye avataren din:evil:

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av erys
    Ja, da vet vi jo hvor Spirit'en havner

Håper jeg kan glede meg like mye over den som du med valget av "epleprodukter"

Jeg "konverterte" jo som tidligere nevnt her til Mac for et par år tilbake. Først en MacBook (den gamle sorte), så den "nye" 13,3" ved årsskiftet (i fjor). Så ble det I-pod i våres, og nå på høsten I-phone, så da er alt bare "fryd".

Det er, som nok du også erfarer, så logisk og intuitivt med Mac - i tillegg til at det virker hele tiden (har hatt 1 - én restart på over 2 år - dvs. "tvungen avslutning", og brukes mer eller mindre daglig).

For meg er det 13,3" som er "bærbar" . 15,4" er "flyttbar" og 17" til dels "mobil"

Men vurderer å anskaffe den nye 21,5" I-Mac'n i tillegg til den bærbare. Og da burde jeg være godt dekket, da I-phone m/tilleggsapp også kan håndtere Excel, Word mv.
    Takker for det, erys. Og takk for handelen. Jeg både tror og håper at du blir strålende fornøyd med denne i ditt rom.

Enig når det gjelder Mac/Apple. Dette er farlig vanedannende. Og jeg liker det.... :-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Må si at jeg missliker sterkt den nye avataren din:evil:
    Jeg vet jo hva du holder med, så noe annet ville vel for deg vært unaturlig :evil:

Når du ser nicket mitt i sammenheng med avataren, så aner du vel en viss symmetri.... ;-)

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Jeg vet jo hva du holder med, så noe annet ville vel for deg vært unaturlig :evil:

Når du ser nicket mitt i sammenheng med avataren, så aner du vel en viss symmetri.... ;-)

He He. Mener å huske at du ikke ønsket fotballchat i tåden din tidlig i høst, men dette var vel et unntak.

Blir det Roksan effekt på deg også?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt godlynt fotballdissing er ok... ;-)

Roksan er aktuell som erstatter. Har mest lyst på Caspian Platinum, men dessverre ikke råd. Har hørt alle Roksanmodellene mot hverandre i London, og når en vet hvor bra Kandy K2 spiller så kan en jo bare fantasere på hvordan Platinum står seg. Dessverre er ikke lommeboka like medgjørlig akkurat der.
    Caspian pre og effekt derimot, det er absolutt aktuelt.

Uansett, prosessen er i gang...

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avataren din er vel bortimot den eneste som kan si seg fornøyd med hva han har fått til denne sesongen......

Det er TUNGT å være supporter av dette laget for tida, men som man sier:

I gode og onde dager.

Må jo bare stå på videre, kan ikke gi opp etter å ha fulgt laget i nesten 30 år heller.....

Beklager avsporing i tråden,

YNWA.....

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt nyttår!
    Ser at Mozartene ligger ute på torget. Vil du røpe planene dine eller holder du kortene tett til brystet?
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, foreløpig er jeg ikke sikker selv på hva det blir, men kommer nok til å komme med noen "drypp" når jeg selv begynner å lande på noen alternativer... ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers så er jeg igjen i markedet for prosjektor til det nye rommet. Jeg hadde meget god erfaring med VW50 når den hang i sjokobunkeren, og er derfor tilbøyelig til å fortsette med Sony. En HW10 går jo for rundt 16-17k i dag, men på bruktbørsen ligger det også en VW50 til nesten halve prisen. Spørsmålet er da om hvor mye bedre HW10 vil gjøre seg i et rom uten full lyskontroll sammenlignet med VW50?

Jeg vet at HW10 er bedre enn VW50, men prisforskjellen tatt i betraktning, hva da? Noen som føler seg kallet til å komme med et kvalifisert tilbakemelding?

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers så er jeg igjen i markedet for prosjektor til det nye rommet. Jeg hadde meget god erfaring med VW50 når den hang i sjokobunkeren, og er derfor tilbøyelig til å fortsette med Sony. En HW10 går jo for rundt 16-17k i dag, men på bruktbørsen ligger det også en VW50 til nesten halve prisen. Spørsmålet er da om hvor mye bedre HW10 vil gjøre seg i et rom uten full lyskontroll sammenlignet med VW50?

Jeg vet at HW10 er bedre enn VW50, men prisforskjellen tatt i betraktning, hva da? Noen som føler seg kallet til å komme med et kvalifisert tilbakemelding?
    Her har jeg ikke noe godt eller fornuftig å komme med ang ditt dilema.. Men jeg har et spm til deg. Jeg vurderer å bytte ut w9000 og ser litt på VW50, har du erfaringer rundt de?

A.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Prisen er alltid et spørsmål når det kommer til hvilket produkt man skal velge, og i de aller fleste tilfellene er det umulig å gi et fasitsvar. Så også i dette tilfellet.
    HW10 er utvilsomt en bedre projektor, men om den vil være verdt prisen kontra en pent brukt VW50, i ditt rom, er vanskelig å svare definitivt på.
    Når det er sagt så vil HW10 være en projektor som vil kunne overleve noen år lenger enn VW50, også i et eventuelt annet, bedre lyskontrollert rom, dersom det skulle bli tilfelle på et senere tidspunkt.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Her har jeg ikke noe godt eller fornuftig å komme med ang ditt dilema.. Men jeg har et spm til deg. Jeg vurderer å bytte ut w9000 og ser litt på VW50, har du erfaringer rundt de?

A.
    Har ikke testet ut W9000, så jeg aner ikke.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ser det ut som om det skjer noe her igjen. Ikke det at det akkurat har vært dørgende stille, men nå ser det ut som om de aller fleste brikkene begynner å falle på plass.

Ayon CD-1s, Spirit II og Skylla har funnet seg nye steder å bo. Vienna Mozart er fremdeles for salg, da jeg har bestemt meg for å skifte ut både elektronikken og høyttalerne.

Det nye rommet begynner også å bli klart for noen kreative og konkrete planer nå. Er fremdeles en stund til vi flytter inn, men akkurat det rommet er nå klart for maling, sparkling og tapetsering. Jeg har gjort alt av kabling klart, så det ligger og lurer bak gipsen. :-D Skal bli godt å få gjort litt "håndarbeid" igjen. Bilder er tatt, så jeg skal se om jeg ikke kan få lagt ut noen her etterhvert......

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilder er alltid utrolig artig, spesielt hvis du har tatt en liten hovlid varient.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med tanke på hva du fikk til i sjokobunkeren, blir det spennende å se bilder og kanskje følge utviklingen fotografisk.

Lykke til med nyvalg av komponenter, men det kan ikke være lett å bygge opp noe helt fra bunnen av (som oftest er det jo slik at man kjøper til en komponent, også bygger det seg på). Eller du har kanskje en plan for hva du skal bygge anlegget rundt?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CNK
    Bilder er alltid utrolig artig, spesielt hvis du har tatt en liten hovlid varient.
    ?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal det bli et kombinert musikk og kinorom?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ambings
    Med tanke på hva du fikk til i sjokobunkeren, blir det spennende å se bilder og kanskje følge utviklingen fotografisk.

Lykke til med nyvalg av komponenter, men det kan ikke være lett å bygge opp noe helt fra bunnen av (som oftest er det jo slik at man kjøper til en komponent, også bygger det seg på). Eller du har kanskje en plan for hva du skal bygge anlegget rundt?
    Jeg har helt klart en tanke og ide hva jeg ønsker å bygge anlegget rundt.

1. Det blir transistorbasert.
    2. Brukervennlighet og fleksibilitet.
    3. Fremtidsrettet.
    4. Oppgraderbart er sterkt ønskelig.
    5. Musikalsk engasjerende
    6. Designmessig lekkert

Sånn, det burde være mange nok argumenter til å la dette bli en "sure giveaway" på i hvilke baner jeg tenker... :-)

Når det gjelder bilder; det kommer. Jeg må ta noen nye bilder i morra, så fra nå av og utover håper jeg at det kommer flere og bedre oppdateringer. Et par godsaker er allerede på vei inn i sine originalesker, handlet på bruktbørsen til en god pris. Mer om det kommer selvfølgelig etterhvert.

Det tar nok en god måned eller så før rommet mitt begynner å ta endelig form, er en del ting som må fåes unna før den tid. Men jeg lover deg, det kommer...

Side 19 av 143 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •