Salon Anfield - med lave skuldre... - Side 138

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 138 av 143 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... SisteSiste
Viser resultater 2,741 til 2,760 av 2846
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Damn....:shock:

Det første jeg tente når jeg åpnet den linken var "så ufattelig mye på så lite plass"... :-)

Har en plan for dette hyllesystemet nå. Hva om jeg bruker IKEA Lack videre og monterer den vegghengt og fyller den med CDer og kan bruke toppen som en hylle. Montert under projektoren.

Tenke tenke....

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Denne freser du selv, og så endrer du "read" til "heard"

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kult!

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Vi får se. LACK står rett på gulvet, og i følge målene på UNNU 231 er dette enda litt høyere uten ben. Det passer meg bra.
    Ser at føttene bare bygger 4 cm, og det kan jo gi et litt stilig uttrykk? Regner jo med at det kommer bilder her uansett...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilder kommer.

Jeg skal hente racket på lørdag og skal da se litt på føtter og diverse da. Når det er på plass er det på tide å ta bilder og samtidig røpe litt av de nye og spennende som er i rommet for tiden...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg å lese om det og ikke minst til å se bildene...

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lenge stille her nå, ikke noe på vei inn eller ut? Eller merker du også lavsesongen på kroppen?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bortreist, både jobb og privat. Først på vestlandet på jobb, så 5 dager på guttetur i Barcelona. Plukket opp et lite komponent på veien hjem i går, så jeg får vel se om jeg får tatt noen bilder i løpet av kort tid.

Det tidligere omtalte racket er på plass :-)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på Lefdal i dag for å se på Sharps nye 70". Makan.

På den gedigne veggen de har, så måtte jeg etter å ha sett 70" henge der i sin egen majestet gå "kanossagang" bortover til venstre - langt til venstre - forbi knuslete 64", 60", 55" og bort til der de små 50" hang.

Hey. Min egen 50" PDP fra Pioner er jo ikke sååå liten - eller?

Jo. Det er den - eller dvs. 70" fra Sharp er gedigen.

Me wants! Du også?

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også sett på Unnu, i sort med stoffdører. Er imidlertid usikker på hvor mye vekt den tåler, jeg har jo en del heavy shit som skal inn.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett det på gulvet. Skiiten, altså.

Så henger du Unnu på veggen - til å ha telys på.

Vurderer Unnu selv. Bolias moduler virker overprisede og "slarkede" (les; for "levende materiale" - aka tre).

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ha senterhøyttaleren oppå (skal altså ha Unnu i kjelleren). Og en dyp forsterker inni, som kommer til å stikke ut på baksiden (om jeg skal ha stoffdører foran). Vegghenging er ikke noe for meg.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har allerede såpass stilren front, at det egentlig bare er du som ser "forbedringen" med sort stoffront (Unnumoduler). Ditt komponent-/fargevalg til nå er jo utsøkt. Men, med MC - så ser jeg at fronten bryter litt opp i anonymitet.

BTW: Er vi egentlig ikke i feil tråd? Ikke det, Anfield er jo romslig (mentalt sett - ikke korpusmessig).

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, vi er i Unnuland :-)

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom over denne tidligere og likte ideen så la den til som bokmerke:
    In A Spot: October 2009

kanskje dette hadde vært noe hos deg?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå hadde jeg lagt Sharp 70" på "to-do-later"-lista mi Tiger, og så kommer du in med det slikt innlegg? Skamme seg....:-D

Neida, tenker fremdeles på den, men har en prioritering å gjøre jeg og. Dessverre.

Jeg har gjort noen ting i rommet, men har enda ikke fått tatt bilder. Skamme seg. Grunnen er ene og alene at kameraet mitt er på "rens" hos kompetent personell. Får det igjen i løpet av helgen håper jeg.

Derimot kan jeg godt fortelle om de endringene som er gjort. Jeg har kjøpt UNNU-racket og hos meg endte det gulvstående. Det passer best i rommet, samt at det er mye lettere å få plass til alt som skal til av kabler bak der. Har fjernet et par av bakplatene for å komme skikkelig til, ikke minst bak surroundreceiveren. Er såre fornøyd med slikt utstyret står nå, det står stødig og ikke minst, det ser lekkert ut. Jeg kommer dog ikke til å kjøpe stoff-fronter til mitt enda. Jeg liker dog å se utstyret mitt.

På utstyrsfronten har det vært litt av hvert innom i det siste. Akkurat nå spiller jeg på disse:

Martin Logan Ethos. Skal skrive en omtale av dem til WATT, men kan jo røpe at Martin Logan har fått til noe viktig med Ethos ifht Vantage som den overtok etter. Aller mest i bassområdet. Lukket konstruksjon med en aktiv 8" og en passiv 8" radiator i bunn fungerer optimalt og faktisk er (til den som har fulgt tråden min i lang tid) at den gir meg mye av det jeg savnet når jeg sist var på oppgraderingsjag i denne prisklassen. Jeg nyter hvert sekund av tiden jeg har dem i hus, det er sikkert......

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ellers så har jeg fått lekt meg litt med denne kombinasjonen samtidig

Classe CP-800 øverst og CA-2300 underst. Lagde vidundermusikk i mitt rom. Kostbart, men vidunderlig. Spesielt CP-800. Fantastisk forforsterker/DAC som jeg håper jeg kan ta meg råd til en gang i fremtiden. Gøy å skrive omtale av noe så bra....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også byttet elektronikk. Den oppegående salgsannonseleser har sikkert sett at jeg har avetert mitt Marantz PM-15s2 og SA-15s2-sett. Slettes ikke fordi jeg var misfornøyd, jeg har bare tatt det ekstra steget. Jeg har i dag dette i hus og si hva du vil om Ken Ishiwata. Han vet å tweake sine produkter til maks ytelse..

Mer dynamisk, mer "lett-på-tå" og fantastisk fleksibelt og innholdsrikt oppsett for pengene. Rent estetisk i racket ble det også en bonus med sort. Forsterkeren har innebygget RIAA-trinn som takler både MM og MC-pickup, er kraftig nok til å dra de fleste høyttalere (også Ethos faktisk), SA-KI Pearl bruker jeg både som CD/SACD-spiller og DAC grunnet sin digitale inngang. Nevnte jeg at det er totalt støyfritt...?

Før jeg bestemte meg for dette så kjøpte jeg et effekttrinn fra Marantz som jeg har benyttet under diverse testing. Megabra, og jeg kvier meg for å selge det igjen selv om jeg har annen elektronikk i daglig bruk... :-)

Riktignok i sølv og ikke gull som på bildet, men allikevel.

Marantz "gjør noe for meg". De er utrolig godt konstruert og byggekvaliteten er det få som kan gå utenpå, de er stødige og støyfrie produkter som yter uten å stikke seg frem med imponatoreffekter. Stor eieglede. Som igjen gir meg store opplevelser.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Kom over denne tidligere og likte ideen så la den til som bokmerke:
    In A Spot: October 2009

kanskje dette hadde vært noe hos deg?
    Kunne vært det, men jeg har valgt å gå for en mer statisk løsning. Har faktisk vegghengt IKEA Lack liggende under projektor, og har BD-platene og CD-plater i det. Det skjermer faktisk merkbart mer av støyen fra projektor som jeg har nevnt noe om tidligere. I tillegg har jeg snudd litt på eksisterende hyller og ominnredet litt.

Bilder kommer....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Du har allerede såpass stilren front, at det egentlig bare er du som ser "forbedringen" med sort stoffront (Unnumoduler). Ditt komponent-/fargevalg til nå er jo utsøkt. Men, med MC - så ser jeg at fronten bryter litt opp i anonymitet.

BTW: Er vi egentlig ikke i feil tråd? Ikke det, Anfield er jo romslig (mentalt sett - ikke korpusmessig).
    Takker for det, Tiger. Selv om jeg har begynt å ta litt mer omfavnsrike proporsjoner med årene jeg og. Begynner faktisk å nærme meg 95 kg, det har jeg aldri vært i nærheten av før.... ;-)

All OT er lov i min tråd, forøvrig.... :-)

Side 138 av 143 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •