Tigers oppsett for ♬♬♬ med ☊ - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 70 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 44 54 64 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 1385
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mute
    Klart det! Hvordan var prisen hos klubben. Har de blitt noe mer fornuftige med rabatt tankegangen nå som det er opplest og vedtatt at det er resesjon i økonomien? Fikk du tilbud om hjemlån? Vet du forresten om software fungerer mot Mac?
    RoomPerfect krever ikke tilkobling til Pc idet hele tatt faktisk =) Du kan kjøre så mange målinger du vil og opptil 7 lytteposisjoner.. Det ligger pre-programmert voicing der fra før også =)

Uansett grattis til Tiger med ett skikkelig godt hi-fi produkt! Jeg vurderer selv RP-1 for å stå litt friere til bruk av pre-amp..

Håper du blir fornøyd og ser frem til tilbakemelding når du har flerret av emballasjen

Intermediate Mute sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er for dårlig synes jeg. At den ikke støtter Mac. Jeg vurderer DPA-1 men ikke hvis jeg må skaffe windows!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er for dårlig synes jeg. At den ikke støtter Mac. Jeg vurderer DPA-1 men ikke hvis jeg må skaffe windows!
    Se ovenfor

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dreamphaze
    Håper du blir fornøyd og ser frem til tilbakemelding når du har flerret av emballasjen
    Det skal jeg. Er som sagt ganske spent på korreksjonen i bassen. Både pga. RP, men også pga. forsterkerteknologien i Lyngdorf.

Synes også forsterkeren ser flott ut i sort. Litt dandy tanker får man ha...

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se ovenfor
    Du postet mens jeg skrev....

Hvis jeg vil se graf over rommet etc må jeg vel koble til en PC? Er vel noen justeringer som må gjøres fra PC?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Det skal jeg. Er som sagt ganske spent på korreksjonen i bassen. Både pga. RP, men også pga. forsterkerteknologien i Lyngdorf.

Synes også forsterkeren ser flott ut i sort. Litt dandy tanker får man ha...
    Jeg har blant annet prøvd Roomperfect på ett par 805S, det var mye uro i rommet pga en hel glassvegg.. Det strammet seg opp og ble super presist i etterkant!

Får se til høsten om det ikke sitter en RP-1 i racket mitt hjemme..

Og ja, jeg synes også den sortfargen er tøff !!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du postet mens jeg skrev....

Hvis jeg vil se graf over rommet etc må jeg vel koble til en PC? Er vel noen justeringer som må gjøres fra PC?
    Ingen justeringer må gjøres via pc, ikke i forhold til roomperfect.. Den nyeste softwaren nå er 1.6 og det er en "bootloader" for å oppgradere softwaren..

Jeg mener med de tidligere versjonene av tda2200 og da den het tact, fulgte det med diverse cd`r og en data mic.. Men nå så gjøres alt i forsterkeren og det styres med fjernkontrollen..

Det er det jeg har gjort når jeg har brukt den iallefall =)

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen justeringer må gjøres via pc, ikke i forhold til roomperfect.. Den nyeste softwaren nå er 1.6 og det er en "bootloader" for å oppgradere softwaren..

Jeg mener med de tidligere versjonene av tda2200 og da den het tact, fulgte det med diverse cd`r og en data mic.. Men nå så gjøres alt i forsterkeren og det styres med fjernkontrollen..

Det er det jeg har gjort når jeg har brukt den iallefall =)
    Alle tiders!

Få opp bilder når du har tid Tiger!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan går det her Tiger? Har Lyngdorfen kommet i hus enda? =)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok lenger tid enn planlagt desverre. Når jeg bestilte viste nettbutikken at den var på lager. Så viste det seg at den ikke var det allikevel og måtte backordres fra Danmark. I dag er den visstnok på vei til Oslo. Har den vel da på mandag neste uke tenker jeg. Blir ikke planlagt mange andre aktiviteter den dagen enn å bli kjent med den i den kjølige kjelleren. Det som jeg tenkte skulle ta 2-3 dager har da tatt 2 uker. Tuben med tålmodighetskrem er snart tom...

Skal legge ut noen bilder av rommet slik det ser ut da.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok lenger tid enn planlagt desverre. Når jeg bestilte viste nettbutikken at den var på lager. Så viste det seg at den ikke var det allikevel og måtte backordres fra Danmark. I dag er den visstnok på vei til Oslo. Har den vel da på mandag neste uke tenker jeg. Blir ikke planlagt mange andre aktiviteter den dagen enn å bli kjent med den i den kjølige kjelleren. Det som jeg tenkte skulle ta 2-3 dager har da tatt 2 uker. Tuben med tålmodighetskrem er snart tom...

Skal legge ut noen bilder av rommet slik det ser ut da.
    Høres bra ut =D er kjedelig når man må vente.. :P Når jeg kjøpte 805`ene mine kjørte jeg til Drammen og plukket med meg ett demosett istede for å vente i 4 uker på nye i riktig farge.. :P hehe =)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har erfaringer fra Hifiklubbens nettbutikk? Grunnen tl at jeg spør er at jeg ikke får oppdatering om bestilt produkt uten at jeg purrer dem. Siste status er at jeg skulle få et sporingsnummer innen 24 timer, men har ikke mottatt noe sporingsnummer på de siste 36 timene. Mulig leveransen er bøff. Godt jeg bestile pr. postoppkrav. Ringer dem i morgen. Ikke noe sporingsnummer = potensiell avbestilling fra min side.

3 av 3 avtaler er dermed brutt fra nettbutikken:

1 = vare på lager ved bestilling som indikert på hjemmesiden, men nei. 2
    2 = sendes mottas 7 dager fra fjernlager, men nei
    3 = sporingsnummer innen 24 timer, men nei

Kall meg gjerne krevende kunde, men jeg forventer at man overholder tidsfrister man selv oppgir...

Hvordan blir det den dagen man på uheldigvis krever service innen garantiperioden. 8 uker uten produkt...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har erfaringer fra Hifiklubbens nettbutikk? Grunnen tl at jeg spør er at jeg ikke får oppdatering om bestilt produkt uten at jeg purrer dem. Siste status er at jeg skulle få et sporingsnummer innen 24 timer, men har ikke mottatt noe sporingsnummer på de siste 36 timene. Mulig leveransen er bøff. Godt jeg bestile pr. postoppkrav. Ringer dem i morgen. Ikke noe sporingsnummer = potensiell avbestilling fra min side.

3 av 3 avtaler er dermed brutt fra nettbutikken:

1 = vare på lager ved bestilling som indikert på hjemmesiden, men nei. 2
    2 = sendes mottas 7 dager fra fjernlager, men nei
    3 = sporingsnummer innen 24 timer, men nei

Kall meg gjerne krevende kunde, men jeg forventer at man overholder tidsfrister man selv oppgir...

Hvordan blir det den dagen man på uheldigvis krever service innen garantiperioden. 8 uker uten produkt...
    Sjekk forumet til HFk og legg gjerne igjen en ris/ros melding der. Da får de iallefall vite hva de ikke er så bra på.. :P

på siden til hfk er det også en chatte tjeneste med de som jobber i Online, så du kan jo ta det opp direkte der også.. :P Sommeren har begynt, kanskje det er vikarer som roter det til på lageret? det ville iallefall vært en enkel og lettvint forklaring på rotet hehe :P

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avbestille....

Vent så med og handle til du ser produktet i butikken og kjøp over skranken :-D

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset, men det virker som det nærmer seg. Har fått et sporingsnummer som viser "Fant ingen data med de oppgitte kriteria". Har aldr vært nærmere enn nå...:-P

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Avbestille....

Vent så med og handle til du ser produktet i butikken :-D
    Det var jo nettopp derfor jeg bestilte, fordi det VAR markert "på lager" i nettbutuikken. Handler ALDRI ting som ikke er markert på lager. :roll: Om det virkelig ER på lager, se det dét er en annen ting.

Skitt au. Mandag (tirsdag) blir nok fin skal du se.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset, men det virker som det nærmer seg. Har fått et sporingsnummer som viser "Fant ingen data med de oppgitte kriteria". Har aldr vært nærmere enn nå...:-P
    Tror det går en liten stund før du får opp sporings nr. Lurer på om en del av pakken kommer fra Danmark.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sporingsnummeret gjelder fra Oslo, og virker ikke selv etter 32 timer. Mulig det blir aktivt etter at jeg har hentet pakken.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...og da ble pakkesporingen aktiv i dag morges nå når pakken er fremme.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...og da ble pakkesporingen aktiv i dag morges nå når pakken er fremme.
    haha, heia posten! :P Mye vits med pakkesporing når de ikke klarer å aktivere den før etter at pakken har kommet frem.. :P

Side 4 av 70 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 44 54 64 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •