c-v's. Planlegging av kjeller og mulig hjemmekino starter... - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 12 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 233
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    jeg vurderer de selv om dagen også, vet ikke helt hvilken vei jeg skal videre
    har lyst på mc pre, men an l2 har virkelig blitt bra nå, så er usikker
    ellers frister det med å teste ut en kvalitetssub, som de du skal ha, til film, kan få plassert denne bak har jeg funnet ut
    er virkelig i ett veiskille nå hvor jeg må innrømme at veien videre ikke blir lett
    eller billig
    Skjønner den. Behov for sub har jeg ikke, men er glad i bass- og en god sub må inn i oppsettet!

Nå har jeg jo blåst (nesten) en brukt c220 på reise underholdning litt på impuls- mulighet til å se film på flyet (valgfri) samt gode hodetelefoner gjør flyturer etc mye greiere synes jeg!

Men c220 står på lista mi også, og klarer ikke helt gi slipp på la scala 2 heller.. Heldigvis er de billigere enn khorn, så k sånåte er "drømmen" mye billigere...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Skjønner den. Behov for sub har jeg ikke, men er glad i bass- og en god sub må inn i oppsettet!

Nå har jeg jo blåst (nesten) en brukt c220 på reise underholdning litt på impuls- mulighet til å se film på flyet (valgfri) samt gode hodetelefoner gjør flyturer etc mye greiere synes jeg!

Men c220 står på lista mi også, og klarer ikke helt gi slipp på la scala 2 heller.. Heldigvis er de billigere enn khorn, så k sånåte er "drømmen" mye billigere...

for all del, og utstyret ditt er knallbra levelig , husk bare at c220 ikke har cinemaloop, audio reaserch har pre i samme prisleiet med cinemaloop mener jeg, og de skal være lette å integrere med stort sett alt av effekt.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    for all del, og utstyret ditt er knallbra levelig , husk bare at c220 ikke har cinemaloop, audio reaserch har pre i samme prisleiet med cinemaloop mener jeg, og de skal være lette å integrere med stort sett alt av effekt.
    Godt tips fra hoppes på forumet: koble balansert fra mc pre og ubalansert fra Receiver! Bare å vippe bryter på 275 før den slå på! Er ikke det et alternativ vurderes kun utstyr med loop!

Er veldig fornøyd med rf, så lider ingen nød, på sikt skal MIN et par heritage inn, da kan rf82 selges - de står foreløpig uten bruk likevel - kanskje Heresy hadde vært gøy å prøve også!

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et annen positivt med nytt rom, er at panasonicen faktisk blir brukt mer enn et par timer i uka, og etter å brukt den daglig til alt mulig i nesten 2uker nå er selv midlertidig innbrenning et ikke-tema lengre, tv2pl hd logo blir ikke lenger sittende etter sending! Kjempe digg!

Sitter med hodetelefoner nå faktisk, mens anlegget blir brukt til tv titting!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt tips fra hoppes på forumet: koble balansert fra mc pre og ubalansert fra Receiver! Bare å vippe bryter på 275 før den slå på! Er ikke det et alternativ vurderes kun utstyr med loop!

Er veldig fornøyd med rf, så lider ingen nød, på sikt skal MIN et par heritage inn, da kan rf82 selges - de står foreløpig uten bruk likevel - kanskje Heresy hadde vært gøy å prøve også!

det går selvfølgelig an, jeg selv var da bekymret for slitasje på denne bryteren med mye bruk, tenkte på å koble utenom stereopre til kino eventuellt

heresy kan jeg love at hadde vært artig å teste, jeg vurderer løpende alle muligheter til enhver tid, kommer noen kroner senere i sommer hvor en del av de skal investeres i noe i stereo oppsettet, eneste hindringer er hvis kneet ikke blir bra etter operasjonen neste uke, da må pengene gå til håndtverkere istedet er jeg redd:???:

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det går selvfølgelig an, jeg selv var da bekymret for slitasje på denne bryteren med mye bruk, tenkte på å koble utenom stereopre til kino eventuellt

heresy kan jeg love at hadde vært artig å teste, jeg vurderer løpende alle muligheter til enhver tid, kommer noen kroner senere i sommer hvor en del av de skal investeres i noe i stereo oppsettet, eneste hindringer er hvis kneet ikke blir bra etter operasjonen neste uke, da må pengene gå til håndtverkere istedet er jeg redd:???:

Får håpe operasjon ordner opp i ting, både for helsa og pengene sin skyld!
    Helsa er viktigst, men det er jo en bonus og kunne bruke peng på andre ting som du nevner:-)

Lykke til med operasjon og kamp i morgen - håper på suksess :-)

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nytt sett med RCA 12ax7, samt mullard cv 4024 rør montert i MC'en nå! Klar for helg og kamp! Første gang RCA røra blir testet og første gang 4 mullard spiller i lag også!

Håper på godlyd i stua :-)

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag er det klart for United Nights i Ålesund! :-)

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er et sett cornwall III handlet, og et sett rf82 i sort skal selges!

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Få se

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer8-)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye, imo er dette det beste kjøpet i denne prisklassen en klipsch venn kan kjøpe, håper du får mange mange gode opplevelser med de:-D

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for det:-) på noen dager har de virkelig rukket å overraske og glede meg. sitte nå i Drammen på kurs, og skal returnere hjem om 2 dager, skal prøve å få ordne et par bilder!

De står foreløpig på soverommet, (les: det gamle kinorommet) så selv om der står en seng så er lyden meget god her. de skal likevel over på stua straks jeg får byttet ut TVbenken slik jeg får plass i bredden:-)

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var cornwall III hjemme etter å ha vært hos lakkerer i helga. De er nå sort, og resultatet ble meget bra etter min mening. Finish og utførelse er nå som mine sorte rf83, så de matcher bra hjemme nå. Midlertidig plan er å bruke min rc64 som center til jeg får plass til heresy!

Bilder vil komme snart...

Active Gelbear sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice, venter spent på bilder! Hvor snart er "snart"?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gelbear
    Nice, venter spent på bilder! Hvor snart er "snart"?
    Skal prøve å få postet et par midlertidige bilder i morgen eller tirsdag.

Driver å ordner smalere tv benk på stua, straks alt er i orden kommer de på plass på sitt permanente hjem på stua :-)

Da skal profil også oppdateres.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    flere som gleder seg til å se på dette c-v pøs på

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    c-v's. Planlegging av kjeller og mulig hjemmekino starter...-gallery_21827_18038_1147556657-jpg

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde fått tatt noen bilder av før / etter lakkering som jeg skulle legge ut nå, men selvfølgelig i er filene litt for store, så må fikse det før jeg prøver igjen.

Irriterende at jeg ikke får til å ta bilder som yter de noen grad av rettferdighet...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde fått tatt noen bilder av før / etter lakkering som jeg skulle legge ut nå, men selvfølgelig i er filene litt for store, så må fikse det før jeg prøver igjen.

Irriterende at jeg ikke får til å ta bilder som yter de noen grad av rettferdighet...

som du sikkert er enig uansett så er det vanskelig å få frem cwlll på bilder, de må sees :grin:

Side 10 av 12 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •