BEF's kompromissløse hjemmekino - Nytt hus og nye muligheter, post 7269 - - Side 340

Sponsorer:
Takk Takk:  8
Like Like:  118
Side 340 av 367 FørsteFørste ... 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 336 337 338 339 340 341 342 343 344 350 360 ... SisteSiste
Viser resultater 6,781 til 6,800 av 7339
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,743
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi jobber med å få fiks på dette også, sirant. Foreløpig fungerer det kun å lese blogginnleggene uten å være innlogget ser det ut til, er noe trøbbel med brukerrettighetene.

For øvrig ønsker nok sikkert BEF at vi tar feilrapportering og tilbakemelding i en annen tråd enn hans...

Oregistrerade
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    For øvrig ønsker nok sikkert BEF at vi tar feilrapportering og tilbakemelding i en annen tråd enn hans...
    I hvilken tråd? Her er det MYE å ta tak i.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,743
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, vi er fullstendig klar over at det er ekstremt mye greier... Det dukker i tillegg opp stadig nye problemer når andre fikses, en runddans vi håper avsluttes med det første. Vi står på så godt vi kan her, men foreløpig er det mye helt grunnleggende funksjonalitet som ikke er på plass.

Når det gjelder tråd å rapportere problemer i foreslår jeg du tar de i min siste bloggpost - forutsatt at du klarer å lese den som innlogget bruker?? Hvis ikke kan du lese den som ikke-innlogget og foreløpig poste også der.

Puhh, blir ingen V3 med det første nei!!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har det skjedd noe nytt hos BEF da?

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM Vis post
    Har det skjedd noe nytt hos BEF da?
    Ikke skjedd noe her i huset. Skal igang med noen små tester på noen nye akustiske løsninger nå iløpet av høsten. Jeg har nytt lerret liggende og vente på meg på AVshop og håper jeg får hentet det iløpet av uken. Da vil det bli montert opp og testet. Er meget spent på hvordan lyd gjennomgangen er på det lerretet, for jeg har fått tilbakemeldinger på at bilde skal være bra. Da gjenstår det jo å høre om lyden er bra å

Newcomer Rovik sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Frei
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det DreamScreen UltraHD V5?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,078
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det nok

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er DreamScreen UltraHD V5.

Har startet på et nytt prosjekt, vi har her i huset snakket en stund om å få laget et godt vaskerom. Nå er det prosjektet startet opp og med på kjøpet da får vi ny kjellerstue som kan bli en fin HiFi stue, der jeg kan ha hele musikk og film biblioteket mitt. Kjellerstuen blir området rett utenfor kinoen og vil bli på ca. 4x6meter. Alt er nå revet og det er klart for å få lagt opp elektrisk anlegg og starte på oppbygging av vegger og tak. Skal komme tilbake med bilder!!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,078
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF Vis post
    Ja det er DreamScreen UltraHD V5.

Har startet på et nytt prosjekt, vi har her i huset snakket en stund om å få laget et godt vaskerom. Nå er det prosjektet startet opp og med på kjøpet da får vi ny kjellerstue som kan bli en fin HiFi stue, der jeg kan ha hele musikk og film biblioteket mitt. Kjellerstuen blir området rett utenfor kinoen og vil bli på ca. 4x6meter. Alt er nå revet og det er klart for å få lagt opp elektrisk anlegg og starte på oppbygging av vegger og tak. Skal komme tilbake med bilder!!
    Det er alltid spennende når du setter i gang med noe, og jeg ser frem til det kommer bilder

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak Vis post
    Det er alltid spennende når du setter i gang med noe, og jeg ser frem til det kommer bilder
    Da prøver vi å få ut noen bilder av hva man driver med fortiden. Har revet alt nede nå og fått satt opp reisverket til nye vegger, tatt ut åpninger for nye dører. Vis dere ser det grå teppet på gulvet ser man hva som var rommet før og hva som er kommet i tillegg. Tror dette kan bli veldig så bra Har å begynt på noen skisser for nye høyttalere nede i kjellerstuen

-3j2a5570-jpg

-3j2a5583-jpg

-3j2a5570-jpg

-3j2a5583-jpg
    Sist endret av BEF; 10-03-2013 kl 23:22

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,743
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Oj, var jo ikke noe småtterier du har starta på da!! ...og her sitter jeg og får aldri kommet meg til egen kino... må bare... må bare... Dette blir knall - og når mor i tillegg får seg vaskerom er det jo enda bedre!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Oj, var jo ikke noe småtterier du har starta på da!! ...og her sitter jeg og får aldri kommet meg til egen kino... må bare... må bare... Dette blir knall - og når mor i tillegg får seg vaskerom er det jo enda bedre!
    Er bare vinn-vinn med et slik prosjekt. Når dette er ferdig er det bad og kontoret som står for tur. Håper alt blir ferdig før jul

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,488
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF Vis post
    Da prøver vi å få ut noen bilder av hva man driver med fortiden. Har revet alt nede nå og fått satt opp reisverket til nye vegger, tatt ut åpninger for nye dører. Vis dere ser det grå teppet på gulvet ser man hva som var rommet før og hva som er kommet i tillegg. Tror dette kan bli veldig så bra Har å begynt på noen skisser for nye høyttalere nede i kjellerstuen
    Spennende prosjekt ja !
    Og Jenny følger spent med ser jeg

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,841
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir bra, BEF. Nå får du en skikkelig kino-lounge, med plass til alt av filmer og musikk (og platespiller, om jeg husker rett)! Ser frem til bilder fra bygging etter hvert som dette tar form.
    Er også spent på hva du bygger for å få bra stereo-lyd!

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, gleder meg til å se resultatet av byggingen, og ikke minst følge med underveis. :-)

Har du fått testet den nye lerrets duken, vurderer den sterkt selv, fikk låne med en liten prøve med engang den kom i sommer, men den var så liten så fikk ikke noe inntrykk av hvordan den fungerer.
    Det er litt styr å ta av og feste ny duk i lerretet mitt, de skinnene tåler ikke så mange ganger duk inn og ut av sporet før de er ødelagte, så hadde håpet noen andre prøver litt først..hehe..

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir veldig spennende å følge med på! Er veldig spent på hvilke løsninger du kommer opp med.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke fått testet nytt lerret. Har prioritert ander ting med huset enn kino i det siste. Kinoen blir pr.dd benyttet som lager mens vi driver å pusser opp i kjelleren. Prioriteten med oppussingen nå er å få ferdig nytt vaskerom, så vi kan gå videre med å pusse opp badet. Badet skal jeg ikke gjøre selv, så da kan jeg kose meg med å få ferdig det som skal bli ny kjellerstue. Kjellerstuen vil få musikk og film bibliotek, å jeg har mye vinyl stående i esker som skal fram. Det er alle mine plater fra min store DJ periode, så mye godbiter for den som er glad i 80-talls disko

Bilde fra hvordan ting ser ut. Har tatt litt tid og legge om mye av det elektriske anlegget. Men nå begynner gipsen å komme på veggene. Planen for helga er å få plateslått alt av vegger og tak. Kanskje få på sparkel også

-3j2a5742-jpg

-3j2a5742-jpg
    Sist endret av BEF; 10-03-2013 kl 23:20

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,078
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott fremgang (som alltid).

Hvilket utstyr tenker du skal benyttes i kjellerstuen?

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak Vis post
    Flott fremgang (som alltid).

Hvilket utstyr tenker du skal benyttes i kjellerstuen?
    Det rusler da framover

Ikke bestemt utstyr som skal være her nede ennå, det blir noen hjemmebygde høyttalere, må ha noe forsterkeri til de, skal ha CD, platespiller, kasset spiller, VHS spiller, DVD/Blu-Ray og så må det en TV på plass. Har ikke bestemt meg for om jeg flytter ned min 50" Pioneer TV fra stuen og kjøper ny der eller kjøper en ny og setter her nede. Har tenkt løsningen på en mindre TV i stuen og heller bruke kjelleren som TV stue.

Skal få ta noen nye bilder i morgen tidlig så det er dokumentert det som er gjort idag

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei BEF!

Er det totalrenovering av hele kinoen? Eller er det rommet før kinoen som skal endres på?

Side 340 av 367 FørsteFørste ... 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 336 337 338 339 340 341 342 343 344 350 360 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •