BEF's kompromissløse hjemmekino - Nytt hus og nye muligheter, post 7269 - - Side 300

Sponsorer:
Takk Takk:  8
Like Like:  123
Side 300 av 368 FørsteFørste ... 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 296 297 298 299 300 301 302 303 304 310 320 330 340 350 360 ... SisteSiste
Viser resultater 5,981 til 6,000 av 7348
    Intermediate eriko86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Delthral
    Hei BEF.

Han med russeanlegget er hypp på å selge bare forsterkeren tror jeg. Jeg ringte han for en god stund siden og spurte :=)

Ble litt dyr for meg akkurat nå, men han virket ivrig og prutingsvillig.
    Jeg var også i kontakt med han, da jeg kunne tenkt meg de Outlinesubene. Såvidt jeg husker, så snakket han om 18k for Itechen.

Virket velvillig til å få til handel, så støtter den.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det i samarbeid med Tangen du har valgt element BEF? Er det 12MWNd du har gått for?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,745
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Takk for info! Det frister veldig å prøve seg på disse. Men det er antakelig alt for ambisiøst for meg. Spesielt hvis man skal fylle hele kinoen... Og det er kanskje heller ikke høyttaleren man skal velge som sitt første DIY-prosjekt?
    I motsetning til BEF har jeg faktisk tenkt å bygge en kino med en hel del kompromisser... Jeg må nødvendigvis ikke helt opp på referansenivå. I hvertfall ikke på første forsøk.. Har dere forslag til DIY-høyttalere som er noe rimligere enn disse, som nødvendigvis ikke er High-end? Men som fortsatt spiller bra og flytter mye luft. Jeg vil ikke ende opp med CV-type høyttalere... Kanskje noe som tilsvarer ferdig-høyttalere til kanskje 30-40kkr paret og ikke 100-150kkr paret om dere forstår? Jeg har ikke slått inConsert Miles helt fra meg enda. Men jeg tror kanskje jeg skal begynne med noe litt nedskalert..
    Det finnes utrolig mange gode byggesett til en fornuftig pris med 10"-12" og 15" med diskant. Går du på selvbygger sidene her inne på forumet finner du flere gode prosjekter.

Sitat Opprinnelig postet av eriko86
    Jeg var også i kontakt med han, da jeg kunne tenkt meg de Outlinesubene. Såvidt jeg husker, så snakket han om 18k for Itechen.

Virket velvillig til å få til handel, så støtter den.
    Han hadde en kjøper på hele systemet slik jeg forsto han.

Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Er det i samarbeid med Tangen du har valgt element BEF? Er det 12MWNd du har gått for?
    Ja jeg har hatt noen samtaler med Tangen, å det er ikke den 12" som er valgt, men 12G40.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,745
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg endelig fått tak i litt mere forsterker kraft Når jeg først fikk tak i noen forsterkere så kjøpte jeg like godt to Crown I-Tech 4000 til, alltid kjekt med litt effekt

Så nå er forsterkere på vei hit og elementer til å oppgradere høyttalerne er også på vei. Så kanskje man får lage et lite juleprosjekt her Kjenner det kribler i hele kroppen nå for å komme igang.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Da har jeg endelig fått tak i litt litt mer forsterkerkraft....... to Crown I-Tech 4000 til, alltid kjekt med litt effekt ...........
    Det var godt du fikk det :-D det trengte du 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg endelig fått tak i litt mere forsterker kraft Når jeg først fikk tak i noen forsterkere så kjøpte jeg like godt to Crown I-Tech 4000 til, alltid kjekt med litt effekt

Så nå er forsterkere på vei hit og elementer til å oppgradere høyttalerne er også på vei. Så kanskje man får lage et lite juleprosjekt her Kjenner det kribler i hele kroppen nå for å komme igang.
    Tenkt å blåse ut veggene ? Har ikke inntrykk av at anlegget
    ditt mangler krefter.:-D

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,745
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det føles betryggende å vite man kommer seg opp på 52000 watt Greit å ha litt headroom...

Fra spøk til alvår... skal bruke dem nå når jeg skal ha mellomtoner i systemet, da trenger jeg 3 kanaler til. En kanal for hver av mellomtonene som blir på LCR.

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Femtito Kilowatt?? :shock:
    Noe sier meg ett og annet om "headroom" ja.....

Intermediate Delthral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    974
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det føles betryggende å vite man kommer seg opp på 52000 watt Greit å ha litt headroom...

Fra spøk til alvår... skal bruke dem nå når jeg skal ha mellomtoner i systemet, da trenger jeg 3 kanaler til. En kanal for hver av mellomtonene som blir på LCR.
    Du får lade kamerabatteriet godt. Regner med at du forer oss med deilige bilder av byggeprosessen og alt rundt. Dette er jo pionerarbeid på kinofronten.

Du får si fra hvis du får noen I-tech 4000 til overs etter hvert. Melder meg som potensiell kjøper
    | 3X Inconcert Miles | 2X Beyma 8CX300ND surround| 2X Beyma 18" BEF sub | 3X Crown XTI 2002 | 2X Crown I-Tech 4000 | Sony HW 30 | Sherbourn PT 7030 | Oppo 93 US | Dreamscreen DIY V4 102" 16:9 | Nvidia Shield TV Pro |

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå blir det sommer året rundt i Oslo, med all den varmen fra de forsterkerne :P

Intermediate JAMES HOWLET sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

strøm

Atle var vel gruppe H. montør hvis jeg ikke husker helt feil, fått han til å legge opp høyspent inn i rommet ditt så du har kapasiteten klar???

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,745
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får lade kamerabatteriet godt. Regner med at du forer oss med deilige bilder av byggeprosessen og alt rundt. Dette er jo pionerarbeid på kinofronten.

Du får si fra hvis du får noen I-tech 4000 til overs etter hvert. Melder meg som potensiell kjøper
    Jeg skal dele prosessen med dere, ingen fare.

Intermediate Delthral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    974
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir det deling på 200 og 2000 hz eller? sånn røffly?
    | 3X Inconcert Miles | 2X Beyma 8CX300ND surround| 2X Beyma 18" BEF sub | 3X Crown XTI 2002 | 2X Crown I-Tech 4000 | Sony HW 30 | Sherbourn PT 7030 | Oppo 93 US | Dreamscreen DIY V4 102" 16:9 | Nvidia Shield TV Pro |

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,745
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir det deling på 200 og 2000 hz eller? sånn røffly?
    Dette må testes ut ut litt, men vil nok ligge i området 200hz og 1500hz. Det som blir mere spennende er hvor bratte overgangene vil bli. Skal bli gøy å starte med justering av det en gang i framtiden

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,745
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en meget så hyggelig mail her om dagen fra L-sound, min meget så etterlengtede oppgradering av prosessor er snart forestående. L-sound venter inn Sherbourn PT-7030 om bare noen dager. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg som en liten unge og det blir nok årets julegave

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer :-D

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Er spessialnr tilgjengelig som PDF for oss Premium abonenter ?

Ble kjøpt i dag, men rakk ikke lese. Men sandelig har ikke " Riksklysa" ;p hehe fått lurt inn Hjemmekinoen sin i nok et blad :-D

Skal leses i morgen når helgen kommer sigende og en får seg en rolig stund

Men nå er det vist en Svart boks med lys i og noen litt mindre kW bokser som ankommer.
    Da må det jo bli oppdaterings repotasjer i div. blader igjen :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en meget så hyggelig mail her om dagen fra L-sound, min meget så etterlengtede oppgradering av prosessor er snart forestående. L-sound venter inn Sherbourn PT-7030 om bare noen dager. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg som en liten unge og det blir nok årets julegave

Jeg venter også spent på denne

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,940
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir VELDIG spennende å høre om den står til forventningene... isåfall kommer det nok fort en bestilling på en slik fra meg også

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det an å dempe lys/display? Noget forstyrrende med full flombelysning for oss som ikke har alle komponentene på utsiden.

Side 300 av 368 FørsteFørste ... 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 296 297 298 299 300 301 302 303 304 310 320 330 340 350 360 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •