BEF's kompromissløse hjemmekino - Nytt hus og nye muligheter, post 7269 - - Side 275

Sponsorer:
Takk Takk:  8
Like Like:  118
Side 275 av 367 FørsteFørste ... 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 245 255 265 271 272 273 274 275 276 277 278 279 285 295 305 315 325 335 345 355 365 ... SisteSiste
Viser resultater 5,481 til 5,500 av 7339
    Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    Vi har sett bilder å sånn, men det er ikke alle som kan komme innom.. du vil ikke prøve å få lagt ut video av når det spiller på Youtube?
    Om ikke du allerede har gjordt det da ..
    Det kan hende jeg får laget en video som viser rommet og oppsettet. Som ganilsen sier er det liten vits å la oppsette gi lyd fra seg, det er uansett ditt oppsett som vil gjengi lyden og da er man like langt.

Sitat Opprinnelig postet av Electra
    Fantastisk rom og oppsett BEF. :-) Håpar eg får opplevd det her ein gang..
    Tusen takk for det!! Er du i Oslo noen gang er du hjertelig velkommen innom for demo. Du har jo selv en Hjemmekino det står respekt av, meget flott rom!!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Act Of Valor

Hadde en trivelig lørdagskveld i kinoen, på menyen sto Act Of Valor, En spesialstyrke fra US Navy Seals med verdens suverent beste og mest erfarne soldater blir sendt på et hemmelig oppdrag. Redningen av en kidnappet CIA-agent har avslørt et komplott med fatale konsekvenser. Vi er med soldatene som er midt i ilden der de må avveie oppdragets ekstreme risiko mot forpliktelsene overfor sitt land, sine kolleger og ikke minst deres familier der hjemme.
    Skuespillerne er virkelige Navy Seal-soldater. Våpen og krigføring er hentet fra virkeligheten, og historien er basert på ekte oppdrag! Gjør deg klar til en krigsfilm du aldri har sett maken til, og de mest spektakulære krigsscener som noen gang er skapt på film!

Teknisk sett er filmen også meget god. Er du en av de som lever å ånder for sortnivå på film har denne masser av gode scener pakket med detaljer. De har å brukt andre type kameraføring for å få fram action effektene i scenene. På lyd siden er det heller ikke slurvet så mye, den er dog bare 5.1 DTS HD - Master Audio, effektene sitter klokkerent om i rommet. Skuddene sitter ekstremt bra og med utrolig bra presisjon. Enkelte av scenene har så mye dynamikk at min kjære dukket ved et par anledninger

Dette var en opptur, kos dere med bra action i 105 minutt!

-act_of_valor_bddvd-20894521-frntl-jpg

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne filmen har jeg ventet leenge på! og at den ikke skuffer er veldig bra men har den kommet ut asså? har ikke sett den noe enda i butikken.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Hadde en trivelig lørdagskveld i kinoen, på menyen sto Act Of Valor, En spesialstyrke fra US Navy Seals med verdens suverent beste og mest erfarne soldater blir sendt på et hemmelig oppdrag. Redningen av en kidnappet CIA-agent har avslørt et komplott med fatale konsekvenser. Vi er med soldatene som er midt i ilden der de må avveie oppdragets ekstreme risiko mot forpliktelsene overfor sitt land, sine kolleger og ikke minst deres familier der hjemme.
    Skuespillerne er virkelige Navy Seal-soldater. Våpen og krigføring er hentet fra virkeligheten, og historien er basert på ekte oppdrag! Gjør deg klar til en krigsfilm du aldri har sett maken til, og de mest spektakulære krigsscener som noen gang er skapt på film!

Teknisk sett er filmen også meget god. Er du en av de som lever å ånder for sortnivå på film har denne masser av gode scener pakket med detaljer. De har å brukt andre type kameraføring for å få fram action effektene i scenene. På lyd siden er det heller ikke slurvet så mye, den er dog bare 5.1 DTS HD - Master Audio, effektene sitter klokkerent om i rommet. Skuddene sitter ekstremt bra og med utrolig bra presisjon. Enkelte av scenene har så mye dynamikk at min kjære dukket ved et par anledninger

Dette var en opptur, kos dere med bra action i 105 minutt!

-act_of_valor_bddvd-20894521-frntl-jpg
    +1 ..

UTROLIG fett når de lar Gatlingene synge fra båtene etter dens halsbrekkende bilturen!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt et meget hyggelig besøk nå i ettermiddag av Baldrick. Veldig hyggelig du tok turen innom og jeg fikk hilse på deg. Må å takke for masser av bra demo materiell Her har jeg mange timer med moro!!

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,939
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må takke så mye for at jeg fikk tatt turen innom igår, makan til gjestfrihet og hjemmekino er det ikke så mange ganger i livet en får oppleve

Imponerende anlegg og ikke minst inspirerende å høre at du har slitt med endel av lydproblema jeg sliter med men at du har fått orden på det bl.a. ved hjelp av akustiske tiltak, det betyr at det er håp også for meg

Ingen tvil om at gårdagen blir en av de beste ferieminnene denne sommeren!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Baldrick
    Må takke så mye for at jeg fikk tatt turen innom igår, makan til gjestfrihet og hjemmekino er det ikke så mange ganger i livet en får oppleve

Imponerende anlegg og ikke minst inspirerende å høre at du har slitt med endel av lydproblema jeg sliter med men at du har fått orden på det bl.a. ved hjelp av akustiske tiltak, det betyr at det er håp også for meg

Ingen tvil om at gårdagen blir en av de beste ferieminnene denne sommeren!
    Bra man kan hjelpe på med noen gode sommerminner

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg til å se filmen du anbefalte! Har en anbefaling selv hvis du ikke har sett: Battle: Los Angeles! Lyd og bilde synes jeg var supert, og det er filmet på en "dokumentar" aktig måte, så man sitter midt i actionen hele tiden.

Anbefales!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigT
    Gleder meg til å se filmen du anbefalte! Har en anbefaling selv hvis du ikke har sett: Battle: Los Angeles! Lyd og bilde synes jeg var supert, og det er filmet på en "dokumentar" aktig måte, så man sitter midt i actionen hele tiden.

Anbefales!
    Takk for tipset, ikke sette den!!

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke verdens beste film.. men hvis man hungrer etter 2 timer pure action så kan du glede deg! Jeg var fysisk sliten etter å ha sett den

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har i ettermiddag hatt besøk av keithrichards med hele familien, kjempehyggelig. Vi parkerte etterhvert hans to døtre nede i kinoen med "Sammys eventyr" i 3D på menyen, å jentene konkluderte raskt med at jeg trengte ikke å gå på kino for det var mye bedre her enn på ekte kino

Når besøke hadde forlatt oss tok jeg turen ned i kinoen for å ta en titt på demo materiellet jeg fikk av Baldrick når han var her igår. Det ble for 3,5timer i kinoen med masse morsomme øyeblikk. Jeg fant fram loptopen min også, og gjorde noen små justeringer på lyden. Det er lenge siden jeg har kost meg så voldsomt i kinoen, jeg sier bare: det er godt med ferie

I morgen venter jeg også besøk, da tar Torolan med fru turen innom. Skal bli hyggelig og hilse på han igjen.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men du BEF? Du kunne ikke nevne hvilket demomateriale Baldrick har lagt igjen? Alltid morsomt med noen nye innspill

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Men du BEF? Du kunne ikke nevne hvilket demomateriale Baldrick har lagt igjen? Alltid morsomt med noen nye innspill
    Hva la han ikke igjen Han hadde med en egen harddisk til meg som var fylt med 241GB av morsomheter. Det var 5 DTS demo plater Blu-Ray, 36 AVSforum DVD, 3 demo DVD, 1 Denon demo disk og 6 SQ CDer. De 36 DVDene fra AVSforum har bare vanlig Dolby lydspor, men veldig kjekt å se alle klippene de har valgt ut som test materiale. Her var det masser av morsomme lydspor, så må få laget meg en liste over noen filmer som må kjøpes inn på Blu-Ray for å ha til demo.

Her er noen av coverne til AVSforums DVDene.

-24-07-jpg

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra uttenkt presang av Baldrick

BEF du burde legge ut en liste med hva du ønsker deg av filmer (som oppdateres). Det er utrolig mange som er på demo hos deg og da hadde det vært greit å vite hva du ønsket deg. Synes hvertfall dette er en god ide da jeg har måttet gjette meg til hva du skulle få selv. Det er nok flere enn Baldrick og jeg som synes det er hyggelig å gi en oppmerksomhet. Vet at du på ingen måter forventer å få noe, men for min del gir det litt balanse og gjør det lettere å treffe blink. :-D

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Veldig bra uttenkt presang av Baldrick

BEF du burde legge ut en liste med hva du ønsker deg av filmer (som oppdateres). Det er utrolig mange som er på demo hos deg og da hadde det vært greit å vite hva du ønsket deg. Synes hvertfall dette er en god ide da jeg har måttet gjette meg til hva du skulle få selv. Det er nok flere enn Baldrick og jeg som synes det er hyggelig å gi en oppmerksomhet. Vet at du på ingen måter forventer å få noe, men for min del gir det litt balanse og gjør det lettere å treffe blink. :-D
    Veldig hyggelig tanke Knut!! Jeg trenger ingen gaver eller påskjønnelser av folk som kommer på demo. Jeg synes bare det er utrolig hyggelig og kunne dele gleden av denne hobbyen med andre. Så ingen må føle at det er noe gave press!!

Når det er sagt er det alltid gøy å få nytt materiale å spille av. Jeg har blitt mere og mere glad i min Oppo og mulighetene til streaming av både musikk og film. Da er det veldig kjekt å bare kunne få kopiere litt over på mine harddisker

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld har jeg hatt Torolan med fru på demo. Veldig hyggelig og treffe dere igjen!! Som alltid går tiden fryktelig fort i hyggelig selskap, håper dere fikk sett og hørt det dere ønsket. Som jeg sa til dere når dere dro, dere er velkommen innom når det skulle passe seg!

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,485
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    I kveld har jeg hatt Torolan med fru på demo. Veldig hyggelig og treffe dere igjen!! Som alltid går tiden fryktelig fort i hyggelig selskap, håper dere fikk sett og hørt det dere ønsket. Som jeg sa til dere når dere dro, dere er velkommen innom når det skulle passe seg!
    Hei igjen ja:grin:

Ja nå fikk vi også æren av og oppleve kinoen din,og vi kan begge skrive under på at detta var en heftig opplevelse:grin:

Mange har skrevet mye om denne heftige kinoen,og jeg vet ikke helt om jeg har så mye å føye til!
    Alt som før er nevnt stemmer på en prikk,og alt føles bare så RIKTIG:grin:

Dette oppsettet leverer så det holder , både på musikk og film , og uansett hvor heftig det blir,så sitter man fortsatt med følelsen av at alt går nærmest på "tomgang":grin:

Så jeg må få takke så mye for en veldig hyggelig kveld , flott demo, og et veldig hyggelig selskap!

Og som du sier - tiden flyr veldig fort i hyggelig selskap!

Og skulle du/dere mot all formodning forville deg til Sogndal,så er du/dere selvsagt velkommen på besøk hos oss:grin:

Edit: Fruen kom på at jeg måtte huske å hilse til Jenny - en fantastisk hyggelig hund!
    Hun ble til og med ut og "passet på",når fruen måtte ha seg en røykepause ;-)
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hatt besøk i ettermiddag/kveld også, i dag var det besøk av vidareje. Ikke hilst på han før så var veldig hyggelig og få hilse på en ny AVforumer. Som alltid går tiden så alt for fort i hyggelig selskap, takker for at du tok turen innom, og tusen hjertelig takk for 2 CDer med bra innhold!!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har nesten fulltidsjobb med demoer nå

Hadde vært veldig morsomt med en demo en gang i tiden, men jeg aner ikke når jeg er på de traktene.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor
    Du har nesten fulltidsjobb med demoer nå

Hadde vært veldig morsomt med en demo en gang i tiden, men jeg aner ikke når jeg er på de traktene.
    Det går i perioder Synes bare det er hyggelig og få folk innom på demo. Du er selvfølgelig velkommen innom når det skulle passe deg!

Side 275 av 367 FørsteFørste ... 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 245 255 265 271 272 273 274 275 276 277 278 279 285 295 305 315 325 335 345 355 365 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •