BEF's kompromissløse hjemmekino - Nytt hus og nye muligheter, post 7269 - - Side 223

Sponsorer:
Takk Takk:  8
Like Like:  118
Side 223 av 367 FørsteFørste ... 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 219 220 221 222 223 224 225 226 227 233 243 253 263 273 283 293 303 313 323 333 343 353 363 ... SisteSiste
Viser resultater 4,441 til 4,460 av 7339
    Active Seigmann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg og en til kommer!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Seigmann
    Jeg og en til kommer!
    Velkommen til dere begge!

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det plass til meg og en kompis?

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    er det plass til meg og en kompis?
    Ja, dere er velkommen.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Ja, dere er velkommen.
    supert!

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,668
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper På bilder fra seansen slik at vi dom ikke har muligheten blir litt mer misunnelig ;-)

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser desverre ut til at det ikke går for vår del, kamerat. Synd, for det hadde vært hyggelig å hilse på dere igjen, samt å treffe flere forum medlemmer. Kos dere masse alle sammen!

Newcomer MMartinS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skulle ønsket jeg kunne være med men jeg bor så langt unna

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirant
    Håper På bilder fra seansen slik at vi dom ikke har muligheten blir litt mer misunnelig ;-)
    Det skal jeg nok få til, så får dere jo bare håpe noen av de som tar turen kanskje kan legge igjen noen inntrykk her i tråden.

Sitat Opprinnelig postet av alkar
    Ser desverre ut til at det ikke går for vår del, kamerat. Synd, for det hadde vært hyggelig å hilse på dere igjen, samt å treffe flere forum medlemmer. Kos dere masse alle sammen!
    Vi får ta det igjen ved en senere anledning

Sitat Opprinnelig postet av MMartinS
    Jeg skulle ønsket jeg kunne være med men jeg bor så langt unna
    Sier til deg som jeg har sagt til endel andre, du får si ifra om du er nede i Oslo området engang, så skal vi fikse en demo!

Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sier til deg som jeg har sagt til endel andre, du får si ifra om du er nede i Oslo området engang, så skal vi fikse en demo!
    Jeg må velg greie og si ifra når jeg er i Oslo området så jeg kan se på Norges råeste hjemmekino

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd jeg ikke har mulighet...

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    Synd jeg ikke har mulighet...
    Det kommer flere muligheter

Intermediate paalab sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer flere muligheter
    "Liker"

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, blir vel ikke helt populært å dra på hifi tilstelning, når det er morsdag imorgen. OG DA TENKER JEG IKKE PÅ MIN EGEN MOR.. :neutral:

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    Ja, blir vel ikke helt populært å dra på hifi tilstelning, når det er morsdag imorgen. OG DA TENKER JEG IKKE PÅ MIN EGEN MOR.. :neutral:
    I dag kansje...

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Demo

Da var dagens demo over, har vært en hyggelig dag der man fikk møtt endel gamle kjente og stiftet noen nye bekjentskaper. Veldig hyggelig at de 7 som kom innom tok turen og de er alle hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Jeg ønsker ikke å uttale meg noe direkte om hvilken opplevelse de som var her hadde, det kan de få lov til å gjøre selv Det jeg kan si at jeg hadde for første gang noen små tekniske problemer med oppsettet, så var en litt treg start på demoen. Her var det Oppo 95 som hadde et eller annet ønske om å ikke være en god lagspiller under demoen, så måtte restarte den noen ganger. Ellers gikk ting på skinner og håper de som tok turen synes det var verd turen.

Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var dagens demo over, har vært en hyggelig dag der man fikk møtt endel gamle kjente og stiftet noen nye bekjentskaper. Veldig hyggelig at de 7 som kom innom tok turen og de er alle hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Jeg ønsker ikke å uttale meg noe direkte om hvilken opplevelse de som var her hadde, det kan de få lov til å gjøre selv Det jeg kan si at jeg hadde for første gang noen små tekniske problemer med oppsettet, så var en litt treg start på demoen. Her var det Oppo 95 som hadde et eller annet ønske om å ikke være en god lagspiller under demoen, så måtte restarte den noen ganger. Ellers gikk ting på skinner og håper de som tok turen synes det var verd turen.
    Det var kun fordi jeg ikke var der att det var feil på oppsettet

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for en hyggelig demo veldig koselig og møte menneskene bak nickene på forumet! kommer nok tilbake på ny demo i fremtiden

nå er ikke jeg så veldig flink på og få inntrykkene jeg har fått men skal prøve

det er ikke til og legge skjul på at det som ga mest inntrykk var bassen! det var helt sykt, og det råeste jeg har opplevd eller kjent på bakerste rad kunne det bli litt i det meste laget, men i sweetspot var det perfekt vil jeg si, det var heftig trykk der også men ikke sånn som det var bakerst, man kjente bukse og hår bevege seg Satt på bakerste rad under fligth of the phoenix, da fikk man dotter i ørene og det føltes som at hodet skulle gå i oppløsning:P Vilt!

Lydbildet i surround var knall bra, veldig sømløst! man hørte ikke at det var noe hull i lydbildet, veldig realistisk Dynamikken på Open range var brutal, skudda slo i brystet!

Bildet var veldig bra, 3D var også overaskende bra Pirates of Carribean i 3D var knall bra!

kort oppsumert Veldig bra bilde,Klar lyd,Super dynamikk og heftig bass! Beste kino oppsettet jeg har hørt hvertfall

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,741
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    Takker for en hyggelig demo veldig koselig og møte menneskene bak nickene på forumet! kommer nok tilbake på ny demo i fremtiden

nå er ikke jeg så veldig flink på og få inntrykkene jeg har fått men skal prøve

det er ikke til og legge skjul på at det som ga mest inntrykk var bassen! det var helt sykt, og det råeste jeg har opplevd eller kjent på bakerste rad kunne det bli litt i det meste laget, men i sweetspot var det perfekt vil jeg si, det var heftig trykk der også men ikke sånn som det var bakerst, man kjente bukse og hår bevege seg Satt på bakerste rad under fligth of the phoenix, da fikk man dotter i ørene og det føltes som at hodet skulle gå i oppløsning:P Vilt!

Lydbildet i surround var knall bra, veldig sømløst! man hørte ikke at det var noe hull i lydbildet, veldig realistisk Dynamikken på Open range var brutal, skudda slo i brystet!

Bildet var veldig bra, 3D var også overaskende bra Pirates of Carribean i 3D var knall bra!

kort oppsumert Veldig bra bilde,Klar lyd,Super dynamikk og heftig bass! Beste kino oppsettet jeg har hørt hvertfall
    Veldig hyggelig å ha deg og din kompis på besøk, som jeg sa til deg, dere er velkommen tilbake ved en senere anledning. Håper jeg å kan få tatt turen opp til deg.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig hyggelig å ha deg og din kompis på besøk, som jeg sa til deg, dere er velkommen tilbake ved en senere anledning. Håper jeg å kan få tatt turen opp til deg.
    Det var veldig hyggelig:-)
    Vi kommer gjerne igjen ja:-) du er velkommen hit også, det hadde vært morsomt! Kan sende deg nr mitt, så kan du si I fra da du er I området.

Side 223 av 367 FørsteFørste ... 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 219 220 221 222 223 224 225 226 227 233 243 253 263 273 283 293 303 313 323 333 343 353 363 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •