BEF's kompromissløse hjemmekino - Nytt hus og nye muligheter, post 7269 - - Side 109

Sponsorer:
Takk Takk:  8
Like Like:  118
Side 109 av 367 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 105 106 107 108 109 110 111 112 113 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste
Viser resultater 2,161 til 2,180 av 7339
    Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Valgte å droppe det da det kanskje hadde blitt i den tiden du var opptatt. Haster jo ikke. Har bare lyst til å svinge innom for å se utviklingen, samt kanskje hilse på den lille damen før hun blir for stor
    Har en del fri til uka, kanskje det passer bedre da.

Vi var på trening med den lille damen, derfor opptatt Har fats trening tirsdager og torsdager fra 19.30 til 21.00. Så er opptatt på de tidene i ukene som kommer framover. Hadde tenkt å prøve og ta noen rolige dager i uken som kommer og få gjort litt ting her hjemme. Så du er hjertelig velkommen innom på en kaffe og hilse på.

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig flott gjennomført kino. Jeg vil også berømme deg med valg av tapet som står veldig flott til rommet. Gleder meg til fortsettelsen. :-D

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zocral
    Utrolig flott gjennomført kino. Jeg vil også berømme deg med valg av tapet som står veldig flott til rommet. Gleder meg til fortsettelsen. :-D

Tusen takk for det :-D Vi er flere som gleder oss til fortsettelsen, blir nok en stor julegave til oss alle fullførelsen av rommet

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er bilen pakket og klar for tur til Gøteborg og Arkenmessen. Dere får følge med i tråden Reportasje: Arkenmessen i Gøteborg 2010 lover å ta masse bilder fra messen.

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Da er bilen pakket og klar for tur til Gøteborg og Arkenmessen. Dere får følge med i tråden Reportasje: Arkenmessen i Gøteborg 2010 lover å ta masse bilder fra messen.

God tur! Vi følger med spent på hva de har å by på.

A.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    God tur - vi venter i spenning på bilder og inntrykk!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var man hjemme etter en helg i Gøteborg. Hadde en veldig hyggelig tur med Flageborg og Devilej, messen overasket possetivt. Godt med utstillere og relativt bra gjennomførte utstillinger i alle rom. Samtidig som Arken ble det holt messe på hotell Opalen, detter var en HiEnd messe med 10 utstillere, på Hotel Elite der det var 3 utsillere med 4 demo rom og det ble en tur innom HiFistället som hadde åpen i forbindelse med messen. Her var det masser av god HiEnd.

Vi fikk selskap av Dag Johnsen, Snickers-is og RoKo på søndag, alltid hyggelig å treffe kjente på slike turer.

Hjem turen tok en litt dum vending.... ca 4mil nord for Gøteborg fikk vi en punktering på bilen, å det er jo ikke noe reservehjul i biler idag. Så da prøvde vi oss med "dekkrep" på boks, det fungerte dårlig da det viste seg å være en flenge i dekke på innsiden Da var det å ringe etter berging. Det kom en hyggelig kar fra Falck, han klarte å få tak i et dekkverksted som hadde inne den veldig kurante dimensjonen 235/35-19, det ble en tur på 30.min på bergningsplan, så dekk omlegning på begge for hjulene. Det poosetive var at jeg hadde 0,- i egenandel på berging, det negative var at det kostet ca. 9000,- for 2 nye dekk ferdig omlagt på en søndag Vi kom oss trygt hjem til slutt ca. 4 timer etter skjema

Takk for en hyggelig tur til Flageborg og Devilej.

-_mg_8058-jpg

-_mg_8062-jpg

-_mg_8080-jpg

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke morsomt å lese! :cry:

Får uansett håpe at opplevelsene og turen ellers, veide opp for dette...

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har gått hardt utover de hjulene både med felger og dekk Men nå har du jo hvertfall ny gummi på forhjulene.
    Gleder meg til fredag og i kveld skal det finlyttes på både ML og B&W i Arendal

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -_mg_8058-jpg

Jeg som kjører en gammel(manns) Toyota Carina med høyprofildekk klarer nesten ikke å se at dette dekket er punktert engang!

Uansett, dumt at slikt skjer. Får håpe de gamle dekkene ikke var helt nye da...

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dårlig slutt på en bra helg, hehe.. Men så ordna det seg jo til slutt Ikke barebare og få nye dekk på en søndag heller!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det først skjedde var vi maks heldig, punkterte akkurat ved avkjørselen til en Statoil Å som dere ser er det jo noe gummi på dekket,så det gikk greit å kjøre rolig til stasjonen. Felgene har fått litt "juling", kantsten og lavprofils dekk er ikke alltid like gode venner.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,384
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper du fikk skikkelige dekk på bilen når du måtte ut med hele 9 lapper for 2 gummi remser..:-D

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Jeg håper du fikk skikkelige dekk på bilen når du måtte ut med hele 9 lapper for 2 gummi remser..:-D
    Merkelig det der, mindre gummi = dyrere

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vell heller det at man kan ta seg så godt betalt man bare vil, når man er eneste plass som er villig til å fikse dekkene på en søndag.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,384
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøper dekk hos dekkonline. Gode priser på kvalitets dekk der.

dekkonline.com - Nærmere informasjon: Dunlop SP SPORT MAXX 235/35 R19 ZR XL mit Felgenschutz BSW

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,416
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Kjedelig den der med dekkene, og billig ble det ikke..

Du skulle hatt Vredestein Sessanta eller liknende med forsterkede sidevegger, da kunne dere ha kjørt hjem uten uten problemer. Har disse selv, og merket nærmest ikke at jeg hadde punktert (de lo godt når de plugget dekket og dro ut en 3" spiker).

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da må jeg komme med en liten tilbakemelding.

Det er alltid like hyggelig å komme til BEF og denne gangen var det også en skinnede svart søt liten dame som møter i døra Fantastisk flott hund! Sosial og den flotteste pelsen jeg har sett på mange år.

Når det gjelder kinoen yter ikke bildene tapeten noen rettferdighet. Den er bare utrolig kul. En type "neopren"relieff som er veldig stilig å se på, samt nok har gode akustiske egenskaper. Skylinedifusorene i taket er også meget stilfulle og setter preg på rommet.

Det var et MEGET hyggelig gjennhør med "InMiles" :-D :-D :-D På Crown I-tec yter de utenfor min ringe fatteevne. De er like oppløste og sømløse som nylig avlyttede ML Vantage med stor evne til å gjengi rom og mikrodetaljer. Men det er når trykket øker og de like enkelt gjengir trommer, bass, gitarer og synth på en måte som slår meg helt ut. Ble bare sittende med et fårete glis når de omtrent blåste meg overende (godt sittende i en stor recliner!) med en nøyaktig gjengivelse av "Heirate mich" og "Infected Mushroom".
    De blåser lekende lett 120 dB (vi målte) uten at føles det minste anstrengt (dette er med 4000 forsterker og kun høytalere!!) Jeg gir meg lenge før dette oppsettet, det er jeg helt overbevist om. Hvordan dette blir med alle kanaler i drift er bare en våt drøm.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for et hyggelig besøk. Jeg måtte ned i kinoen å ha meg 30.min i sweetspot etter du dro, for litt 100% nytelse selv

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det er alltid like hyggelig å komme til BEF og denne gangen var det også en skinnede svart søt liten dame som møter i døra Fantastisk flott hund! Sosial og den flotteste pelsen jeg har sett på mange år.

Når det gjelder kinoen yter ikke bildene tapeten noen rettferdighet. Den er bare utrolig kul. En type "neopren"relieff som er veldig stilig å se på, samt nok har gode akustiske egenskaper. Skylinedifusorene i taket er også meget stilfulle og setter preg på rommet.

Det var et MEGET hyggelig gjennhør med "InMiles" :-D :-D :-D På Crown I-tec yter de utenfor min ringe fatteevne. De er like oppløste og sømløse som nylig avlyttede ML Vantage med stor evne til å gjengi rom og mikrodetaljer. Men det er når trykket øker og de like enkelt gjengir trommer, bass, gitarer og synth på en måte som slår meg helt ut. Ble bare sittende med et fårete glis når de omtrent blåste meg overende (godt sittende i en stor recliner!) med en nøyaktig gjengivelse av "Heirate mich" og "Infected Mushroom".
    De blåser lekende lett 120 dB (vi målte) uten at føles det minste anstrengt (dette er med 4000 forsterker og kun høytalere!!) Jeg gir meg lenge før dette oppsettet, det er jeg helt overbevist om. Hvordan dette blir med alle kanaler i drift er bare en våt drøm.
    Rått! Er ekstremt misunnelig rett og slett.

Side 109 av 367 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 105 106 107 108 109 110 111 112 113 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •