Hifi plumber's stuekino..Plumber gir seg med stuekino.Alt selges.Rubbel og bit! - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 30 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 594
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    Bare noen minutter etter at jeg la ut bildene ringte telefonen og jeg måtte hive meg i bilen å kjøre til sykehuset i Fredrikstad.
    Min mor ble innlagt med hjertetrøbbel og fra før så ligger også min far innlagt så nå er begge foreldrene mine syke og ligger på hver sin avdeling.
    I en sådan stund blir HIFI & Hjemmekino likestilt med kattepiss, og det bør ikke være vanskelig å prioritere hvor tankene bør ligge hen. Har vært der, om enn på den "are sia" siste tiden, og det får tankene til å gå....

Nok formaninger, du vet best hvordan du skal håndtere dette. Jeg ønsker deg og dine det aller beste, og håper det løser seg til det beste. "What doesn't kill you, only makes you stronger....."

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    I en sådan stund blir HIFI & Hjemmekino likestilt med kattepiss, og det bør ikke være vanskelig å prioritere hvor tankene bør ligge hen. Har vært der, om enn på den "are sia" siste tiden, og det får tankene til å gå....

Nok formaninger, du vet best hvordan du skal håndtere dette. Jeg ønsker deg og dine det aller beste, og håper det løser seg til det beste. "What doesn't kill you, only makes you stronger....."
    Ja det har du helt rett i Anfield.Dette er imidlertid ikke noen uvant situasjon da min far har vært alvolig syk i lengre tid og min mor er hjerteoperert flere ganger tidligere.Det som er uvant er at begge to nå er innlagt samtidig.
    Vi er 3 søsken som bytter på å sitte hos dem.Derfor har jeg litt tid til overs til hifi & hjemmekino i kveld.
    Det går forøvrig mye bedre med dem begge nå så det roer seg forhåpentligvis litt i dagene fremover.

Trist å høre at helsa har vært skrantende hos deg også.Håper du er godt igang på bedringens vei!

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig synes jeg det å være pårørende er mere krevende enn å være syk selv:neutral: Frustrasjonen og fortvilelsen sitter da løst. Er en syk selv kan man bearbeide sitvasjonen selv og til og med trekke seg litt tilbake. Men som pårørende må en bare spise unna alle inntrykk og følelser som en får servert:???:

Jeg har sent mine omtanker til deg på telefon i går ,men gjør det gjerne igjen.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trist å høre at helsa har vært skrantende hos deg også.Håper du er godt igang på bedringens vei!
    Skal mere enn en kule til en....... sørlending.....8)

Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Personlig synes jeg det å være pårørende er mere krevende enn å være syk selv:neutral:
    Så sant som det er sagt. Lå 13 timer på operasjonsbordet på Rikshospitalet med en hjerteoperasjon i våken tilstand i 2003, og de som var mest slitne var kona og svigermor som sov i en sofa på vaktrommet...8)

Uansett, ikke meningen å dra stemningen i tråden nedover, men kun en reflekterende tanke om at det vi driver med i det daglige kun blir som bagatteller å regne i livets store puslespill.....

Keep up the good work, guys....

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var det jeg tenkte. Så fort nye ht er på plass så er det noe annet de giver løs på Du kan ikke vinne selv om du biter godt fra deg.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Skal mere enn en kule til en....... sørlending.....8)

Så sant som det er sagt. Lå 13 timer på operasjonsbordet på Rikshospitalet med en hjerteoperasjon i våken tilstand i 2003, og de som var mest slitne var kona og svigermor som sov i en sofa på vaktrommet...8)

Uansett, ikke meningen å dra stemningen i tråden nedover, men kun en reflekterende tanke om at det vi driver med i det daglige kun blir som bagatteller å regne i livets store puslespill.....

Keep up the good work, guys....
    Jeg liker å ha god takhøyde i tråden min og jeg setter stor pris på dine betraktninger

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Det var det jeg tenkte. Så fort nye ht er på plass så er det noe annet de giver løs på Du kan ikke vinne selv om du biter godt fra deg.

Ups. Satt å leste på forrige side da jeg skrev innlegget. Så kom denne siden opp. Ble litt feil med humor nå.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette tar jeg som en triumf !!

...."i rest my case,beste innlegg på lenge hehehe

Fritt sitert ett innlegg av NB1

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ups. Satt å leste på forrige side da jeg skrev innlegget. Så kom denne siden opp. Ble litt feil med humor nå.
    Neida,humor er alltid bra :-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmmm. Observerer et rørtrinn på torget........... :???:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja...krav fra finansminister'n:???:

Jeg får satse på å få litt rørmagi ved hjelp av en god rørdac....

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...og der var Rogue'n jaggu solgt!

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...og der var Rogue'n jaggu solgt!
    Når skal du ha minnestund?

Det er jo en grise god forsterker.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Når skal du ha minnestund?

Det er jo en grise god forsterker.
    Ja nå er det gravøl i casa plumber :cry:

Vis meg det partiet som lover å avskaffe finansministere så får det min stemme neste søndag!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gikk fort. Snart sitter jeg på det siste røroppsettet i østfold.........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Det gikk fort. Snart sitter jeg på det siste røroppsettet i østfold.........
    Altfor fort.Mulig jeg kommer til å angre på dette senere,men det får jeg bare ta som det kommer.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Xindak på vei

Nå har jeg endelig fått melding fra nysound.com at kablene jeg venter på er sendt
    De befinner seg nå i NANJING CHINA så da kan jeg ifølge Fedex forvente å ha dem på døra her neste fredag..Skal bli godt å få byttet ut all lakrissalaten i racket.Skjærer meg i hjertet å se sånt :cry:

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg endelig fått melding fra nysound.com at kablene jeg venter på er sendt
    De befinner seg nå i NANJING CHINA så da kan jeg ifølge Fedex forvente å ha dem på døra her neste fredag..Skal bli godt å få byttet ut all lakrissalaten i racket.Skjærer meg i hjertet å se sånt :cry:
    Det er fint å ha gode kabler rundt hele pakken egentlig, skjønner det godt der og man legger ikke kobber om man har JRG Sanipex.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av http://www.xindak.com/en-us/choice_brand.htm
    WarningXindak is warning customers to be aware the offer on our products from any seller on the discount online website, such as Ebay or any other unauthorized dealers. Goods from those companies are not purchased from Xindak. These units are dubious origin, which could be second-hand, older models, fake, defective, self-assemble in private, with improper voltage or could not meet the local safety requirements of your country.
    Xindak products are sold through authorized distributors and dealers selected by Xindak only. They have been chosen for their professional products knowledge and service ability. Xindak provides a warranty on products sold only by our authorized distributors and dealers. In order to safeguard your warranty and assure the purchased product quality, please by our products from our authorized distributors and dealer only.
    Please check the dealer authorization at our website or directly contact with us. In addition, please pay attention especially for the following website, which we confirmed IS NOT our authorized dealer at all:
    Welcome to nysound.com Hifi Store! Cattylink Analog Research chinese-hifi.co.uk (The list is updating)
    :-?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott:-D Mine er også på vei

Side 18 av 30 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •