Wilma`s hjemmekino. Ny projektor på plass med bilder. - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 82 av 82
    Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja du vil merke en del forskjell ja vil jeg tro.

Dersom du ikke har rørt noe enda så ville jeg ha brukt Cinema-mode i første omgang. Egen knapp på fjernkontroll for aktivering av denne. Sjekk også skarphet-innstillingene dine. På min var den justert så lavt at det var like før den var nede i null.. Justerte den opp til 60 jeg. Egen knapp for skarphet på fjernkontrollen også.

Les dybtetesten til AK for tips til bedring av innstillinger også. Evt gorm´s guide for lett kalibrering med DVE, dersom du har skaffet deg det.

Bare å prøve seg litt frem.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Megawatt
    Ja du vil merke en del forskjell ja vil jeg tro.

Dersom du ikke har rørt noe enda så ville jeg ha brukt Cinema-mode i første omgang. Egen knapp på fjernkontroll for aktivering av denne. Sjekk også skarphet-innstillingene dine. På min var den justert så lavt at det var like før den var nede i null.. Justerte den opp til 60 jeg. Egen knapp for skarphet på fjernkontrollen også.

Les dybtetesten til AK for tips til bedring av innstillinger også. Evt gorm´s guide for lett kalibrering med DVE, dersom du har skaffet deg det.

Bare å prøve seg litt frem.
    Takk for tips. Har prøvd meg litt fram. Jammen er det mange muligheter. Ikke så stor forskjell på de ulike modusene.

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •