DrErling
Fersking

Norway
4 Innlegg Sendt - 26/11/2002 : 00:37:26
--------------------------------------------------------------------------------
Nad 218THX
Rotel 972 pre (2 kanals)
B&W 603 S2 høytalere (2 stk)
Hitachi DV-P250 dvd spiller
en ynkelig hitachi tv som har blitt påvirket av lyn/krig/terror osv
Monster Cable og Audioquest kabler.

*trenger sårt oppgradering i samtlig himmelretninger*

mvh
DrErling

ak
Aktiv

Norway
227 Innlegg Sendt - 26/11/2002 : 08:50:50
--------------------------------------------------------------------------------
Hei,

Det er slett ikke noe å le av.... Alle må begynne en plass, det er jo ikke alltid bare å kaste ut penger....

AK

-----------------
-----------------
Alltid Panasonic

Rusty
Viderekommende

Norway
79 Innlegg Sendt - 26/11/2002 : 14:29:21
Nei det er ikke noe å le av!jeg har selv brukt Nad 218 thx og den er super bra.nå bruker jeg en sunfire cinema grand effektforsterker.
Nad`en driver alt av høyttalere.så den kan du beholde hvis du en gang skal oppgradere.og høyttalerne du har er også bra.
jahnon
Fersking

Norway
2 Innlegg Sendt - 10/12/2002 : 01:54:54
Det var overhodet ikke noe å le av (som de to før meg har bemerket). Forsterkeren er veldig bra, høyttalerene er svært gode og passer godt for hjemmekino som fronthøyttalere og med Yamahas trekanals surroundpreamp/forsterker (eller hvilken som helst hjemmekinoforsterker med pre-out) og tre høyttalere har du en hjemmekino. 600S3 (kan henges rett på veggen ) dersom du har et stramt budsjett, samt en passende senter - fortrinnsvis LCR 600S3 - dyr men verd pengene, finner du en brukt LCR6S2(Samme bare forrige modell) går de for rundt 2000 brukt. Bruk litt ekstra på senterhøyttaleren da denne er utrolig viktig for god lyd(det kan være bedre uten senter enn med en billig en, men da bare for den som sitter i det såkalte Sweetspot ) TV'en holder vel en stund til du har kjøpt deg en prosjektor for å se film på!?

naist