Frode`s Usher oppsett! Kjøpt hus! HW10 er kjøpt!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 38
    Active frodehf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Frode`s Usher oppsett! Kjøpt hus! HW10 er kjøpt!

Så var tiden inne for at eg og startet egen tråd!

Kan begynne med å si at eg kommer fra Stord, har vore interessert i lyd lenge.
    Bygde mine første høytalere da eg gjekk på barneskulen, hadde masse løye med dem!
    I ungdommstiden kom bilanlegg, men det gjekk fort forbi (har litt interesse enda).
    Jobber som skipselektriker på båt i middelhavet og nyter varmt og god vinter .

Anlegget som eg har no er:
    Usher CP-6381
    Velodyne DD12
    Usher P-307A
    Usher Reference 1,5
    Denon 3808
    Xbox 360
    Playstation 3
    DIY DDDAC 2 tårns med SMPS strømforsyning (bilder kommer).

Div andre utstyr:
    Audiolense XO og MP-1R-kit
    Radioshack
    Blue sky exo
    DIY strømkabler og signalkabler
    MIT Terminator høytaler kabler
    Panasonic TH-42PV60

Andre A/V relaterte ting som har vore innom i korte og lange perioder:
    Harman Kardon dvd 47
    Harman Kardon avr 7300
    JBL Northridge E100
    JBL Northridge EC35
    JBL Northridge EP250
    JBL Northridge E30
    Doxa dac 014
    B&W 703
    Xindak xa 6590

Siden eg har selgt JBL settet mitt så mangler eg senter og bakhøytaler, Usher X-616 er klart valg som senter.
    Men har problem med å skaffe ein med rett treverk som eg har på frontene, den fargen er nå utgått..

Bakhøytaler har eg ikkje bestemt meg enda, noen idè`er?

Ellers kan eg si at eg er veldig fornøyd med usher settet mitt, spiller godt i lag med velodyne subben.
    Trenger virkeleg kalibreringa på subben, romme mitt har mange daler og fjell på kurvene!

Berre se på disse frekvensmålingene:

Berre CP 6381

CP 6381 + dd12 (ukalibrert)