Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :) - Side 50

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 50 av 51 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 SisteSiste
Viser resultater 981 til 1,000 av 1019
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Der har jeg enda cdspillern min men synes denne låt fint på musikk rays etc, så det passer meg midt i blinken for å si det sånn. Dette er faktisk kvalitet forhold til disse enkle spillerne deres.
    Har du en dedikert cd spiller i tillegg er det jo ikke noe problem. Jeg trodde bd skulle gjøre begge oppgavene. Stereo dacen har ikke vært spresielt god i de Panasonicene jeg har hatt tidligere, men så er det jo ikke det de er bygget for heller da
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får gi en tilbakemelding her når du har fått den da

Har tittet på den selv
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Har du en dedikert cd spiller i tillegg er det jo ikke noe problem. Jeg trodde bd skulle gjøre begge oppgavene. Stereo dacen har ikke vært spresielt god i de Panasonicene jeg har hatt tidligere, men så er det jo ikke det de er bygget for heller da
    Det kan nok ikke sammenlignes med denne Panasonicen som er mer dedikert og solid. Dette ser ut som en rimelig og solid prisvinnende entusiastspiller.

Komplett.no - Panasonic DMP-BDT500 3D Blu-ray spiller

Active Olebrum sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat kjøpt denne Panasonic spilleren selv har ikke testet mye men, det første jeg merket var bilde var bedre en den gamle spilleren. Den har også mange fine finesser som jeg likte blant annet streamer av bilde,musikk og film fra min netverkshardisk.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Det kan nok ikke sammenlignes med denne Panasonicen som er mer dedikert og solid. Dette ser ut som en rimelig og solid prisvinnende entusiastspiller.

Komplett.no - Panasonic DMP-BDT500 3D Blu-ray spiller
    Nja, jeg vil vel uansett ikke sidestille denne BD-spilleren med en ok dedikert CD-spiller hva avspilling i 2 kanaler angår, men det viktigste er jo at den gjør en god jobb på det den er ment til. Å spille BD filmer
    På den annen side avgjør man jo selv når man er fornøyd enten det gjelder musikk eller film
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fortsatt Vincent spilleren min og den forsvinner ikke med det første, denne nye er god på sine måter så jeg har ikke noe å utsette på den. En Marantz 7000 serie hadde ikke vært dumt, men å betale 10000 spenn for den er litt ute på vidda for min del. Denne spillern hadde god vekt og bra bygget synes jeg, har du mulighet så titt på den så overgår nok den de gamle plastikkmodellene.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johnsen90
    Du får gi en tilbakemelding her når du har fått den da

Har tittet på den selv
    Jeg fikk spilleren her om dagen så denne er i hus alt så det er ikke noe problem gitt, Kjøpte denne fra Komplett og den var på posten etter 2 dager så det er helt perfekt.

Komplett er pokkers gode på sendinger for tiden så litt heder og ære til dem.

Alt i alt veldig fornøyd med den og den er i bruk hver dag allerede, dette er nok en liten godis som kan være en innertier for de som ikke har stort budsjett å rutte med. Denne får mine beste anbefalninger så les litt tester så ser du denne er du safe. Mange fine videoomtaler finnes på YouTube også.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Olebrum
    Har akkurat kjøpt denne Panasonic spilleren selv har ikke testet mye men, det første jeg merket var bilde var bedre en den gamle spilleren. Den har også mange fine finesser som jeg likte blant annet streamer av bilde,musikk og film fra min netverkshardisk.
    Det er helt toppers i hvertfall og høre at fler er fornøyd med denne også, har du prøvd noen bildeinnstillinger etc på spilleren? Er en del innstillinger man kan leke med om man vil ordne litt for selv, har ikke prøvd nettverksdelen enda men har kun hatt spillern et par dager så det er kanskje ikke så rart.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja, jeg vil vel uansett ikke sidestille denne BD-spilleren med en ok dedikert CD-spiller hva avspilling i 2 kanaler angår, men det viktigste er jo at den gjør en god jobb på det den er ment til. Å spille BD filmer
    På den annen side avgjør man jo selv når man er fornøyd enten det gjelder musikk eller film
    Jeg vil selvfølgelig ikke sammenligne en Blurayspiller med en seriøs dedikert Cdspiller. Men jeg har tro på at en dedikert Blurayspiller kan være et smart kompromiss.
    Den blurayspilleren jeg har nå som er en Denon, synes jeg lyder mye bedre enn de standard, rimelige CD spillerne jeg hadde før.

Men mot en seriøs dedikert CD spiller så er sef ikke en dedikert Blurayspiller ikke like bra...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var tiden inne for litt oppdateringer igjen på anleggsfronten igjen, denne gangen er det Amerikanske Sonos som har fått en plass i hjemmet mitt. Gikk til innkjøp av Sonos Connect og Play 3 jeg bruker på kjøkkenet. Kjekt med litt radio mens man lager mat og fyre opp anlegget til festen deretter.

Jeg har aktivert Spotify kontoen min i første omgang, ser frem til at Wimp skal begynne å sende i Lossless så da er det greit å ha utstyret i orden.

Selv bruker jeg internettbilder pga jeg har ikke noen oppdateringer på profilen min lengre, dette er bare for å illustrere mine kjøp og de fleste kjenner til Sonos vil jeg mene og tro.

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kastet deg på Sonos bølgen du også ja! Gratulerer! Vil merke at det ikke var noe dumt kjøp, min blir brukt ofte!
    Min tråd

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var tiden inne for litt oppdateringer igjen på anleggsfronten igjen, denne gangen er det Amerikanske Sonos som har fått en plass i hjemmet mitt. Gikk til innkjøp av Sonos Connect og Play 3 jeg bruker på kjøkkenet. Kjekt med litt radio mens man lager mat og fyre opp anlegget til festen deretter.

Jeg har aktivert Spotify kontoen min i første omgang, ser frem til at Wimp skal begynne å sende i Lossless så da er det greit å ha utstyret i orden.

Selv bruker jeg internettbilder pga jeg har ikke noen oppdateringer på profilen min lengre, dette er bare for å illustrere mine kjøp og de fleste kjenner til Sonos vil jeg mene og tro.
    Må komme tilbake med litt info om play 3'n Vurderer å kjøpe

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k
    Kastet deg på Sonos bølgen du også ja! Gratulerer! Vil merke at det ikke var noe dumt kjøp, min blir brukt ofte!
    Det skulle bare mangle og da måtte det komme før eller seinere, kanskje en dac vil komme når streamingen går mot det høyoppløste, slik det er nå er den bare analogt koblet. Synes det virker ganske godt, flyter bra og kjekt med muligheter for utbygging.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackDragon98
    Må komme tilbake med litt info om play 3'n Vurderer å kjøpe
    Hva slags informasjon ønsker du?

Dette er den minste høytaleren i Sonos serien, stor lyd i liten boks. Kan kables eller bruke en bridge. Med sistnevnte så kan man få det hele trådløst, denne trenger kun strøm og styres med pc, mac, android, iphone og ipad app. Denne kan også settes opp med en Play 3 til og spille som et stereopar, passer best inn på mindre rom som kjøkken, spisestue, soverom, bad etc.

Mer du ønsker å vite så ikke nøl med å spørre.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags informasjon ønsker du?

Dette er den minste høytaleren i Sonos serien, stor lyd i liten boks. Kan kables eller bruke en bridge. Med sistnevnte så kan man få det hele trådløst, denne trenger kun strøm og styres med pc, mac, android, iphone og ipad app. Denne kan også settes opp med en Play 3 til og spille som et stereopar, passer best inn på mindre rom som kjøkken, spisestue, soverom, bad etc.

Mer du ønsker å vite så ikke nøl med å spørre.
    Skulle egentlig stå om info om lydkvaliteten So syns ? xP

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackDragon98
    Skulle egentlig stå om info om lydkvaliteten So syns ? xP
    Lydkvaliteten er faktisk god, men ikke vent deg en høytaler med super oppløsning som spiller klassisk som en drøm. Dette er en liten snerten sak som spiller godt med dagens musikk, radio og det du måtte ønske å mate den med.

TEST: Sonos Play:3 - Hardware.no

Den er verdt pengene for å si det sånn.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Radio? Fra iPhone/iPad/Android da? Sonos i seg selv har vel ikke radio?

Btw: gratulerer

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Radio? Fra iPhone/iPad/Android da? Sonos i seg selv har vel ikke radio?

Btw: gratulerer
    Tusen takk og jeg er meget fornøyd, Sonos har integrert nettradio i Sonos appen. Flere tusen kanaler, bare velge og vrake fra alle land.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor gikk du ikke for play5 i stedet?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare pga jeg ville ha den minste, passer fint på kjøkkenet den vettu.

Side 50 av 51 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •