Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :) - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 51 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 1019
    Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Daniel, hvis du leser: Si ifra hvis dere stiller ut V10 i et mørkt rom!! :-D

Men hvis du legger deg i prisklassen nærmere 20 så får du en fantastisk tv og der har du mye å velge mellom... 8)

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Daniel, hvis du leser: Si ifra hvis dere stiller ut V10 i et mørkt rom!! :-D

Men hvis du legger deg i prisklassen nærmere 20 så får du en fantastisk tv og der har du mye å velge mellom... 8)
    Det er det som er planen så vi får vente og se rett og slett, men en spennende tid i møte fremover i hvertfall. Mye som skjer nå i dette markedet, LED blir nok mere utviklet og ting blir alltid bedre så det er bare å smøre seg med tolmodighet.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vent til etter høstens messer...

Jeg for min del får BDP-LX52'n på onsdag, som visstnok også skal være en ganske så habil dvd-spiller OG cd-spiller så det Blir gøy å se/høre! :-D

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder Blu-ray spillere ville jeg mye heller valgt Pioneer hvis lyd & bildekvalitet betyr mest, eller den nyeste fra Sony eller Panasonic som får mye skryt for bra kavalitet til en folkelig pris. Ikke minst er de kjappe.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Når det gjelder Blu-ray spillere ville jeg mye heller valgt Pioneer hvis lyd & bildekvalitet betyr mest, eller den nyeste fra Sony eller Panasonic som får mye skryt for bra kavalitet til en folkelig pris. Ikke minst er de kjappe.
    Det kommer noe nytt hele tiden så det er bare å vente litt, men jeg ønsker en spiller som er delvis kjapp men jeg er litt spent på Cambridge. Håper den tilsvarer til mine forventninger, i følge Cambridge skal den komme neste mnd og håper det stemmer med det dem har lovet.

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Av kabler så har jeg relativt kostbare kabler all the way, vil ikke bryte med det men det finnes mye annet der ute men jeg har sikla på disse lenge.

Jeg så den hos min lokale Hifiklubb faktisk, fikk faktisk æren til å koble den opp selv i butikken for den hadde nettopp kommet inn. Var en veldig fin spiller men oppstarten kunne kanskje vært litt raskere ellers veldig bra, tror prisen vil ligge på rundt 6laken for den.

Når du nevner Panasonic så har jeg også blitt litt int i den modellen for den lover bra, Hjemmekino ga den full pott så den er også et alternativ. Det blir jo ikke kjøpt noe tv i år men det er valgets kval som gjelder nå da, prøve å finne frem i denne jungelen uten kart og kompass er ikke lett.
    relativt kostbare kabler? litt og ta i kanskje.. kan ikke si at øyvind har dyre kabler ved merket QED.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mikkel rev
    relativt kostbare kabler? litt og ta i kanskje.. kan ikke si at øyvind har dyre kabler ved merket QED.
    Det er jo ikke dyrt i den forstand, men for noen som ikke er fullt så opptatt av lyd så er det kanskje dyrt. Jeg liker å legge litt penger i utstyr og kabler så alt ser gjennomført ut, skal over på strømkabler snart også så da tenkte jeg å snekre sammen noen fra Supra. Kjøpe kablel, kontakter og støpsel. Blir nok fint skal du se.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    QED er bra det8)
    Har dem selvsakt selv som signalkabler mellom receiver og effekt forsterker. Funker fint-fint...:-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    QED er bra det8)
    Har dem selvsakt selv som signalkabler mellom receiver og effekt forsterker. Funker fint-fint...:-D
    QED er kjempebra kabler og de vinner en rekke tester rett som det er, god kvalitet tvers igjennom så det er ikke noe å si på det. Har høyt. og sign. kabler i QED, men har begynt å lukte litt på Van Den Hul også siden dem har en del spennende. Det som er fint det er ledningene er gummiert, mere fleksible enn de stive "plastbelagte" kablene. Det er bra saker helt klart.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Van Den Hul er å anbefale. Har Van Den Hul the Well og de funker utmerket. Har også et sett med Tara Labs Spectrum 1a kabler. Begge til rundt 1000 lappen. Om jeg hører forskjell mellom disse veit jeg ikke, men de låter vesentlig bedre enn skolisser!

Mere gidder jeg ikke å engasjere meg i kabler. Så lenge de ser bra ut, har skikkelige plugger og låter bedre enn skolisser så er jeg fornøyd. :-D

Men det er vel mere å hente på kabler hvis man tenker på lydkvalietet i reine stereoanlegg enn i hjemmekino oppsett. Da tenker jeg på å faktisk HØRE forskjeller...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Van Den Hul er å anbefale. Har Van Den Hul the Well og de funker utmerket. Har også et sett med Tara Labs Spectrum 1a kabler. Begge til rundt 1000 lappen. Om jeg hører forskjell mellom disse veit jeg ikke, men de låter vesentlig bedre enn skolisser!

Mere gidder jeg ikke å engasjere meg i kabler. Så lenge de ser bra ut, har skikkelige plugger og låter bedre enn skolisser så er jeg fornøyd. :-D

Men det er vel mere å hente på kabler hvis man tenker på lydkvalietet i reine stereoanlegg enn i hjemmekino oppsett. Da tenker jeg på å faktisk HØRE forskjeller...
    Siden jeg ikke har digitalinngang eller hdmi på min stereoforsterker så blir det nok et sett med Van Den Hul RCA fra Bluray til forsterker, er ikke så opptatt av surround med tanke på naboer og slikt. Dem klager rimelig fort om sub er i drift derfor blir det kun film i to kanaler, fungerer egentlig ganske greit til en stue å være.

De som hører forskjell får styre med det og jeg er enig i din teori, gode plugger og ser bra ut så er jeg fornøyd også.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny investering til heimen, måtte ha en slik for å samle mine gamle fjernkontroller. Er det ikke greit å ha dem samlet på et sted da?

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny investering til heimen, måtte ha en slik for å samle mine gamle fjernkontroller. Er det ikke greit å ha dem samlet på et sted da?

Absolutt... Men jeg bruker en slik :

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Harmony one med docking også da, men jeg synes fjernkontrollene fortjener annen plass enn slengt nedi en skuff.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Harmony one med docking også da, men jeg synes fjernkontrollene fortjener annen plass enn slengt nedi en skuff.
    Jeg stemmer for Harmony One. Fjernkontroller hører hjemme nedi skuffen... :-P

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg stemmer for Harmony One. Fjernkontroller hører hjemme nedi skuffen... :-P
    Den ligger på bordet mens de andre står i sitt lille "rack", greit å ha fremme når fylla melder seg og det er ikke alle som kan bruke Harmony når dem har drekki litt.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    harmony one er lett i fylla! Den fordømte iPhone derimot?? Umulig..

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    harmony one er lett i fylla! Den fordømte iPhone derimot?? Umulig..
    Nå er ikke jeg fan av Apple produkter så det er greit, jeg takler harmony i fylla enn når det måtte være men det er værre for andre som ikke kjenner til den. Fikk meg ny telefon i dag og valget ble en Nokia 6700, veldig fornøyd egentlig så ingenting er bedre enn det.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vel.... jeg greier ikke det fordømte møkkafirmaet og alt det står for, kalt Microsoft så jeg har vært i mac familien så lenge jeg kan huske og er meget fornøyd med det...

Apple setter standard hver eneste gang de gir ut noe, og de kjører sin egen greie. Mac er dyrt, og pc er billig og jeg elsker det. :-D

men nå skal vi ikke diskutere mac vs pc her...

grattis med nokia foresten... god telefon.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vel.... jeg greier ikke det fordømte møkkafirmaet og alt det står for, kalt Microsoft så jeg har vært i mac familien så lenge jeg kan huske og er meget fornøyd med det...

Apple setter standard hver eneste gang de gir ut noe, og de kjører sin egen greie. Mac er dyrt, og pc er billig og jeg elsker det. :-D

men nå skal vi ikke diskutere mac vs pc her...

grattis med nokia foresten... god telefon.
    Jo mange takk for det.

Jeg krever ikke så fancy saker av en telefon og denne nye gjorde meg glad, ikke noe er bedre enn det så jeg føler at jeg har gjort et godt kjøp.

Selv holder jeg meg til PC for det jeg er vokst opp med, MAC er sikkert fint for de som driver med multimedia men det da så.

Side 5 av 51 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •