Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :) - Side 47

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 47 av 51 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 SisteSiste
Viser resultater 921 til 940 av 1019
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Du Ender opp med VT50 likevel ;-D
    Det blir nok det som blir det klokeste valget i dette tilfellet, ser virkelig frem til å prøve dette monsteret av en tv på mine referansefilmer. The dark knight er vel passe å teste med, hva bruker du til å teste lyd og bilde med?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    Det var Jo kjedelig at den tven ikke holdt mål, men den nye er sikkert helt knall! Har plasma selv og er super fornøyd:-)
    Det var virkelig kjedelig og jeg satt her som en skuffet mann når jeg fikk se cloudingen på denne, det sorte blir ikke helt sort som jeg ønsket tross dette lystullet denne tven var preget med. Håper virkelig de får gjort noe med dette i fremtiden og kutter ut kantled for godt, hvorfor ikke satse på bakled isteden og få et jevnere bilde. Noen tusen til er det verdt for å få en fullverdig tv.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det blir nok det som blir det klokeste valget i dette tilfellet, ser virkelig frem til å prøve dette monsteret av en tv på mine referansefilmer. The dark knight er vel passe å teste med, hva bruker du til å teste lyd og bilde med?
    1. filmen ut etter jeg kalibrerte den med DVE var Biler 2.

Men hva som er ute nå med et slikt bilde. Lynvingen har jeg ikke sett noe av de siste årene.

Bilde:
    - Underworld-4 så jeg, og der får du også testet 3D meget godt meget mørkt bilde.
    - The art of flight
    - Rihanna - Good girl gone bad ( 720p )
    - Pirates of the caribbean on stranger tides
    - Recident evil afterlife ( gikk for og være 1. filmen med sikkelig god 3D bilde) har den bare 2D selv.
    - Tron legacy
    - Natur dokumentarer som Planet earth og Life

Lyd:
    - The art of flight
    - Transformers filmene
    - Underworld-4 ( gromt bass spor)
    - Die hard-4
    - Hot Fuzz
    - Immortals
    - Real steel
    - Tron legacy
    - Kung fu panda
    - Må ikke glemme Pulse :-D Subwoofer challange senen :-D

Mye standar det som finnes anbefalt på lister

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. filmen ut etter jeg kalibrerte den med DVE var Biler 2.

Men hva som er ute nå med et slikt bilde. Lynvingen har jeg ikke sett noe av de siste årene.

Bilde:
    - Underworld-4 så jeg, og der får du også testet 3D meget godt meget mørkt bilde.
    - The art of flight
    - Rihanna - Good girl gone bad ( 720p )
    - Pirates of the caribbean on stranger tides
    - Recident evil afterlife ( gikk for og være 1. filmen med sikkelig god 3D bilde) har den bare 2D selv.
    - Tron legacy
    - Natur dokumentarer som Planet earth og Life

Lyd:
    - The art of flight
    - Transformers filmene
    - Underworld-4 ( gromt bass spor)
    - Die hard-4
    - Hot Fuzz
    - Immortals
    - Real steel
    - Tron legacy
    - Kung fu panda
    - Må ikke glemme Pulse :-D Subwoofer challange senen :-D

Mye standar det som finnes anbefalt på lister
    Her var det mye snacks og kalibrere etter og jeg har faktisk flere av filmene på bluray og da er det bare å snurre film når tiden er inne for det.

Når det kommer til 3D så har jeg ikke spiller så jeg får brukt den delen enda, men aldri si aldri så plutselig oppgraderer jeg min Denon spiller til noe bedre.

The art of flight synes jeg virker helt super, bilde og lyd er i toppklasse og dette er en sportfilm av alle ting. Jeg må se og skaffe meg denne med tiden, men kan jo allerede begynne med det jeg har liggende først.

Gleder meg virkelig til å få denne i hus altså.

Hva slags tv kjører du? Om du har Panasonic og hvilke innstillinger har du?

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her var det mye snacks og kalibrere etter og jeg har faktisk flere av filmene på bluray og da er det bare å snurre film når tiden er inne for det.

Når det kommer til 3D så har jeg ikke spiller så jeg får brukt den delen enda, men aldri si aldri så plutselig oppgraderer jeg min Denon spiller til noe bedre.

The art of flight synes jeg virker helt super, bilde og lyd er i toppklasse og dette er en sportfilm av alle ting. Jeg må se og skaffe meg denne med tiden, men kan jo allerede begynne med det jeg har liggende først.

Gleder meg virkelig til å få denne i hus altså.

Hva slags tv kjører du? Om du har Panasonic og hvilke innstillinger har du?
    tips er og kjøpe cambridge audio azur 751bd til VT50 supert bilde.

jeg kjøpte 50" 50vt50

Fant noen innstillinger på nett til bruker 1 og bruker 2. det er veldig mye justeringsmuligheter her og det er nok en fordel med ISF kalibreringsverktøy her.

thx cinema og normal kalibrerte jeg med DVE. greit og bruke egene øyne når en kalibrerer de.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tips er og kjøpe cambridge audio azur 751bd til VT50 supert bilde.

jeg kjøpte 50" 50vt50

Fant noen innstillinger på nett til bruker 1 og bruker 2. det er veldig mye justeringsmuligheter her og det er nok en fordel med ISF kalibreringsverktøy her.

thx cinema og normal kalibrerte jeg med DVE. greit og bruke egene øyne når en kalibrerer de.
    Det er jo moro da, hvordan er denne tven rett ut av esken? Hadde du noen form for innkjøring på denne?

Ender opp med en mektig spiller med tiden jeg også håper jeg, det er mye snasent på markedet nå så. Jeg styrer nok unna dypkalibreringen i hvertfall, ser ann Thx og tar ting derfra.

Kult å se at flere velger 50" også da, har virkelig troen på denne og etter hva folk sier så er dette den ultimate for i år.

Newcomer samiboy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper også at denne skjermen er det ultimate i år ble bestilt en 65" her, og håper som du at den kan gi meg det jeg mangler idag, som vil si alt

Og gratulerer med ny tv!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samiboy
    Jeg håper også at denne skjermen er det ultimate i år ble bestilt en 65" her, og håper som du at den kan gi meg det jeg mangler idag, som vil si alt

Og gratulerer med ny tv!
    Gratulerer så mye til deg også, så at Elkjøp hadde en god pris på denne i helga. Det ble bare besjedne 50" på meg tross stuen her i hus, men uansett så blir det mere enn nok. 65" gir virkelig den store kinofølelsen hjem i stuen, skulle ønske jeg hadde plass men får leve med denne. Takk så mye gode ord.

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tre Toms syken! Hehe.

Bilder og inntrykk?

A.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg bruker også The Dark Knight som referansefilm. Kun Avatar er på TDKs nivå spør du meg!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Jeg bruker også The Dark Knight som referansefilm. Kun Avatar er på TDKs nivå spør du meg!
    Jeg digger den filmen altså, Avatar er kjempegod den også men batman derimot er en helt annen liga. Har planer for å kjøpe meg the Art of flight BD og teste litt også, denne gjengir bilder på godt og vondt. Perfekt harmoni det der altså.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Tre Toms syken! Hehe.

Bilder og inntrykk?

A.
    Jeg henta tven i går og har fått koblet opp og testet litt frem og tilbake, synes at dette var en helt ny verden for meg. Etter mye forumprat så endte jeg opp på VT50 i 50", prøvde Sony her og var ikke helt tilfreds og mener at Panasonicen passer utmerket her i stuen. Virkelig flott design og det hele, gleder meg virkelig til å kjøre film på denne altså.

Skal legge til noen bilder seinere i dag så det blir noe for dere å se på også.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg henta tven i går og har fått koblet opp og testet litt frem og tilbake, synes at dette var en helt ny verden for meg. Etter mye forumprat så endte jeg opp på VT50 i 50", prøvde Sony her og var ikke helt tilfreds og mener at Panasonicen passer utmerket her i stuen. Virkelig flott design og det hele, gleder meg virkelig til å kjøre film på denne altså.

Skal legge til noen bilder seinere i dag så det blir noe for dere å se på også.
    . Så bra .

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Stor oppgradering fra Sony eller?
    Haha, Sony skal leveres tilbake til butikken den, erstattern kom i hus i går og det er en Panasonic VT50 50".

Etter jeg fikk koblet den opp så passa den perfekt inn i heimen også, kommer bilder seinere i dag så det er bare å følge med vettu.

Jeg er veldig fornøyd med denne tven så dette er en meget morsom sak, testa 3d i går via Canal digital HighTv eller hva den heter så det virker veldig lovende. Da trenger jeg en oppgradering på diskfronten men jeg tror jeg får løye litt der enda.
    Min tråd

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    . Så bra .
    Det er bare å følge med og bilder skal bli, Panasonic blir min følgesvenn fremover.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k
    Gratulerer! Stor oppgradering fra Sony eller?
    Haha, Sony skal leveres tilbake til butikken den, erstattern kom i hus i går og det er en Panasonic VT50 50".

Etter jeg fikk koblet den opp så passa den perfekt inn i heimen også, kommer bilder seinere i dag så det er bare å følge med vettu.

Jeg er veldig fornøyd med denne tven så dette er en meget morsom sak, testa 3d i går via Canal digital HighTv eller hva den heter så det virker veldig lovende. Da trenger jeg en oppgradering på diskfronten men jeg tror jeg får løye litt der enda.
    Det ble ikke noe Sony på meg og den jeg har skal leveres tilbake til butikken, må bare finne et transportmiddel som kan takle denne esken. Den er ikke akkurat som andre flatskjermesker. Den nye tven ble en Panasonic VT50" i 50" som funker helt fjell, passet veldig godt inn her gjorde den også. Da er det bare å snurre film i helga, lesse på med noe pottis og cola så blir kvelden fullkommen.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med ny tv, Panasonic plasma er best... 8)

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble ikke noe Sony på meg og den jeg har skal leveres tilbake til butikken, må bare finne et transportmiddel som kan takle denne esken. Den er ikke akkurat som andre flatskjermesker. Den nye tven ble en Panasonic VT50" i 50" som funker helt fjell, passet veldig godt inn her gjorde den også. Da er det bare å snurre film i helga, lesse på med noe pottis og cola så blir kvelden fullkommen.

Tror du redigerte mit opprinnelige innlegg litt der... Hehe :-)

Men bra du er fornøyd! Satser på at jeg får skrapa opp nok cash til denne selv
    Min tråd

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen mine venner

Det er på tide med nye tanker og denne gangen heller det litt mere mot vinylens verden, jeg har ikke vært der siden 90 tallet og hadde et jalla anlegg med en Technics Sl 1210 spiller. Vinyl er tilbake i vinden og jeg har lyst å få tilbake den analoge lyden på et normalt vis. Denne verden er meget stor der vi får oppgraderinger i alle kanter, men synes det med plater og gamle innspillinger kan være noe som er livatt igjen altså.

Jeg er i startfasen og alt skal jeg dele med dere så fort ting skjer, men først og fremst har jeg igjen litt tenking og grubling før spillet sitter sammen til det jeg vil ha.

Denne gangen er det Rega spiller som skal få prøve seg og da har jeg tenkt litt på RP3, kanskje med Elys 2 Pickup fastmontert.

RP3 Turntable

Forsterkeren min har ikke Phono inngang så da blir det RIIA trinn vedsiden av og etter mye lesning så er det Musical Fidelity som trekker det lengste strådet.

Musical Fidelity | V-LPSII Phono Stage

Jeg kommer også til å oppgradere spilleren med en ny PSU over tid, dette blir Rega sin modell av denne sorten.

TT PSU

10 kroners spørsmålet jeg stiller til publikum blir, bør jeg gå for en annen PU enn det jeg har valgt her?

Leser at folk er fornøyd med Elys 2 PU og andre anbefaler gjerne en fra Ortofon av bedre sort. Elys gir ikke den oppløste lyden folk gjerne ønsker, sistnevnte er bedre på detaljer som stikker seg bedre frem i lydbildet. Hva er dere tanker på dette området?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0