Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :) - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 30 av 51 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 1019
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er jo også kjedelig å tape 10 000 på en høyttaler hvis man ellers er fornøyd med lyden bare fordi man ikke får spilt så elementene skriker Men skjønner jo litt hva Mr. Waters mener. Var bare en lite bemerkning for moro skyld en deilig søndag.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjedelig du må selge pga naboer og følelsen av unyttet potensiale. Sånn er det når en bor med naboer vegg i vegg. Heldigvis for meg har jeg tolmodige naboer og en turnus ordning som gjør at jeg kan spille høyt når andre er på jobb. I tillegg føler jeg ikke så stort behov for å spille på mastervolum -20 eller høyere. Stort sett går det i maks -30 eller lavere. Føler Mentorene mine kan spille meget godt selv på lavt volum og med effekt fra Thule. Ikke minst gir sourrond lyd også ved musikk mye trøkk og bredde nok også på lavt volum.

Burde vurdere dette Roger. :-P

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er tolmodige naboer her også men føler at disse blir too much her hjemme, de spiller veldig bra og kult så det er ikke noe problem. Men jeg synes at jeg får desverre brukt altfor lite av potensialet på disse råtassene, mulig det er en god ide med noe mindre men har ikke helt bestemt meg for hva enda. Vi får se når disse går for salg evt, se hva som finnes der ute rett og slett. Håper på fortgang i salg, er jo en del penger men vi håper å få disse til en ny eier.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Hvorfor selge og tape masse penger for å kjøpe noe nytt, billigere og dårligere når du alikevel kanskje må betale like mye som det du får igjen for Mentor?
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var leit å å se at du selger dine Mentor som var din drøm.
    Jeg var litt småredd for at du skulle slutte med denne hobbyen men det ser ikke ut som at du skal.

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha høytalere som du får alt potensialet ut av uten å være til sjenangse til naboer i et rekkehus, ja da blir det nok ikke rare greiene som skal inn igjen.
    Nei kan vi ikke heller si at du har lyst til å prøve noe annet min gode mann.:wink:

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva som skal inn kommer vi innpå når M8 er solgt. Vi får se da karer hva som skjer videre, mulig det blir noe som faller for enhver smak. Jeg har ikke planer for å gi opp denne hobbyen riktig enda, anlegget blir nok stående så det er ikke noe problem. Musikk er livet så derfor blir det nok en dans på musikkens vibber en stund til ja.

Moro dere dropper innom siden min og takk for omtanken karer. Hehe

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ønsker jeg Dali Mentor 8 vel hjem til Moelv, takker for den hyggelige tiden vi hatt sammen men må ærlig innrømme at du ble for tøff for meg. Du har gitt meg alt jeg har ønsket meg og vel så det, men jeg fikk ikke gitt deg det spillerommet du ønsket. Denne gangen skal du få et hjem der du kan utfolde seg som du vil uten at naboer klager på deg, håper du får det bra der du er nå og gjøre kjøper like glad som du gjorde med din tidligere eier. Vi har holdt sammen i tykt og tynt men nå måtte vi skille våre veier, men regner med at den nye eiern tar godt vare på deg.

Takk for nå Mentor, vi sees kanskje på et annet sted.....

----

Over til noe annet og regner med at folk får vite at Mentor har forlatt Moss over til en hyggelig kar fra Moelv. Det er skikkelig hyggelig å møte på entusiaster og se gleden deres, er så moro når de får en demo på 5mins så er dem solgt. Ikke sant?

Noe annet er bestillt men det tar vi når tiden er inne for det, først og fremst kan jeg si at dette er noe mindre i elementer men ikke noe "dårligere" av den grunn. Kan noen tenke seg hva det er?

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mentor 5/6? Eller kanskje Helicon 300. Dali er det helt sikkert siden det er deg.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FredrikC
    Mentor 5/6? Eller kanskje Helicon 300. Dali er det helt sikkert siden det er deg.
    Tja, siden det er meg så er det Dali? Vi får se men håper denne nye kandidaten spiller opp til dans, da får jeg mulgheten til å sjekke kvaliteten på Ole Ivars platene mine.

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Setter 50 riksdaler på at det ihvertfall er Hifiklubben.

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Tja, siden det er meg så er det Dali? Vi får se men håper denne nye kandidaten spiller opp til dans, da får jeg mulgheten til å sjekke kvaliteten på Ole Ivars platene mine.
    Hehe, beklager hvis du føler deg dømt Bare et inntrykk jeg har fått at du er svært stor Dali entusiast

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FredrikC
    Hehe, beklager hvis du føler deg dømt Bare et inntrykk jeg har fått at du er svært stor Dali entusiast
    Jeg er en stor entusiast så jeg tar det til meg på en positiv måte. Hehe. Håper dag dagene går fort. Å ja, la oss håpe det ja.........

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ønsker jeg Dali Mentor 8 vel hjem til Moelv, takker for den hyggelige tiden vi hatt sammen men må ærlig innrømme at du ble for tøff for meg. Du har gitt meg alt jeg har ønsket meg og vel så det, men jeg fikk ikke gitt deg det spillerommet du ønsket. Denne gangen skal du få et hjem der du kan utfolde seg som du vil uten at naboer klager på deg, håper du får det bra der du er nå og gjøre kjøper like glad som du gjorde med din tidligere eier. Vi har holdt sammen i tykt og tynt men nå måtte vi skille våre veier, men regner med at den nye eiern tar godt vare på deg.

Takk for nå Mentor, vi sees kanskje på et annet sted.....

----

Over til noe annet og regner med at folk får vite at Mentor har forlatt Moss over til en hyggelig kar fra Moelv. Det er skikkelig hyggelig å møte på entusiaster og se gleden deres, er så moro når de får en demo på 5mins så er dem solgt. Ikke sant?

Noe annet er bestillt men det tar vi når tiden er inne for det, først og fremst kan jeg si at dette er noe mindre i elementer men ikke noe "dårligere" av den grunn. Kan noen tenke seg hva det er?
    Hyggelig å høre de gikk videre til en som var ivrig! Da er det alltid mer moro å selge også Tok litt tid, men riktig kjøper kom til slutt. Det er bra!!

Er spent på hva som dukker opp hos deg etterhvert Er det lang leveringstid på det du har bestilt?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Hyggelig å høre de gikk videre til en som var ivrig! Da er det alltid mer moro å selge også Tok litt tid, men riktig kjøper kom til slutt. Det er bra!!

Er spent på hva som dukker opp hos deg etterhvert Er det lang leveringstid på det du har bestilt?
    Er dog noe spent selv så jeg håper det innfrir.

Leveringstid er det vel en ukes tid eller noe tenker jeg, noe i den duren så vi håper dagene kan gå litt fortere enn ellers.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke være MS4 da ? mener du har vært på demo hos day@online.no eller noe .

Pokker til luremus da :P. Det er 3 det står mellom for min del:

MS4, Helicon 400, Mentor 6(inc LE) .

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Kan ikke være MS4 da ? mener du har vært på demo hos day@online.no eller noe .

Pokker til luremus da :P. Det er 3 det står mellom for min del:

MS4, Helicon 400, Mentor 6(inc LE) .
    Det er flere å velge mellom men hva man tar blir jo er litt spennende det også, er sånn det er å være luremus veit men jeg skal klare å legge ut bilder når tiden er inne for det.

Der snakker vi om skikkelige blinkskudd, men om jeg skyter blink med den nye kandidaten burde være mulig.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dog noe spent selv så jeg håper det innfrir.

Leveringstid er det vel en ukes tid eller noe tenker jeg, noe i den duren så vi håper dagene kan gå litt fortere enn ellers.
    Hehe, du må slenge ut et par bilder så fort de er i hus ja! Så får vi bare leve i trua om at det blir noe lekkert

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Hehe, du må slenge ut et par bilder så fort de er i hus ja! Så får vi bare leve i trua om at det blir noe lekkert
    Den som lever får se er det noe som heter, tenker litt på det med selve elekronikken også så lar jeg den være. Føler ikke for å bruke noen kroner på det der nå egentlig, skal jeg oppgradere så blir det så dyrt så jeg ser ikke vitsen egentlig.

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    grattis med salget det var deilig tenker jeg, sammtidig som at det er litt vemodig... venter spent på hva som kommer inn nå det blir sikkert knall!

Side 30 av 51 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •