Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :) - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 29 av 51 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 1019
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mania
    De sitter pent på jobben
    Det er noe som sier meg at du også er fornøyd med disse?

Newcomer Mania sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det er noe som sier meg at du også er fornøyd med disse?
    Ja sykeste pc høytalere jeg noen gang har hatt

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mania
    Ja sykeste pc høytalere jeg noen gang har hatt
    Det er jeg helt enig i og har ikke noen problemer å anbefale disse til andre folk, litt "highend" på databordet er lov i disse stilrene tider.

Til de folkene som lurer så er dette bare løp og kjøp, ikke la deg skremme av prisen for den er virkelig verdt pengene. OH YEAH!

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nice har sikla litt på disse selv jeg skjønner jo at de leverer utifra det dere skriver

liker den tanken din på og skille data og anlegg.. sliter litt med det selv hehe, alt for lett og bare koble dataen til anlegget og glemme og handle cder... men har vært flink på det i det siste:P

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    nice har sikla litt på disse selv jeg skjønner jo at de leverer utifra det dere skriver

liker den tanken din på og skille data og anlegg.. sliter litt med det selv hehe, alt for lett og bare koble dataen til anlegget og glemme og handle cder... men har vært flink på det i det siste:P
    Den koster dog noen kroner men når du får kobla disse i heimen så glemmer du prisen på dem altså, dette er skikkelig saker som du bare bruker mer og mer når pcen er i gang. Selv liker jeg best å ha ting separert med tanke på forstyrrelser via pcer osv, vil ikke si at datautstyr og kabler er særlig skjermet så derfor holder jeg slikt fra hverandre.

Synes en pc fortjener et lite anlegg å få lyden ut av, selv synes jeg det blir litt kjedelig med slike plasthøytalere med tanke på lyd. Det låter rett og slett for billig og er ikke helt fan av subwoofer vedsiden av. Disse har 3" elementer og spiller helt supert, masse detaljer og god fyldighet i musikken.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den koster dog noen kroner men når du får kobla disse i heimen så glemmer du prisen på dem altså, dette er skikkelig saker som du bare bruker mer og mer når pcen er i gang. Selv liker jeg best å ha ting separert med tanke på forstyrrelser via pcer osv, vil ikke si at datautstyr og kabler er særlig skjermet så derfor holder jeg slikt fra hverandre.

Synes en pc fortjener et lite anlegg å få lyden ut av, selv synes jeg det blir litt kjedelig med slike plasthøytalere med tanke på lyd. Det låter rett og slett for billig og er ikke helt fan av subwoofer vedsiden av. Disse har 3" elementer og spiller helt supert, masse detaljer og god fyldighet i musikken.
    ja de er jo litt dyre hehe, men det er jo bare og spise tørre brødskiver i noen uker så går jo det bra hehe får se hva jeg gjør, er mye annet jeg har lyst på også:P ny cd-spiller står høyt på lista ++++++++ hehe

tenkte jeg skulle høre litt på de da jeg skal kjøpe kabler.. spennende og høre åssen det låter tviler ikke ett sekund på at det er go lyd

klar for messe snart da?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja de er jo litt dyre hehe, men det er jo bare og spise tørre brødskiver i noen uker så går jo det bra hehe får se hva jeg gjør, er mye annet jeg har lyst på også:P ny cd-spiller står høyt på lista ++++++++ hehe

tenkte jeg skulle høre litt på de da jeg skal kjøpe kabler.. spennende og høre åssen det låter tviler ikke ett sekund på at det er go lyd

klar for messe snart da?
    Jauda, veldig klar for messe nå gett.

Tørre brødskiver er ikke så fett men det funker med nudler skal du se, kinesern på hjørnet selger som regel sånt billig vet du. Tung i ramen.

Hva slags cdspiller har du tenkt deg ut ?

Kabler sier du, noen spesielle i tankene?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jauda, veldig klar for messe nå gett.

Tørre brødskiver er ikke så fett men det funker med nudler skal du se, kinesern på hjørnet selger som regel sånt billig vet du. Tung i ramen.

Hva slags cdspiller har du tenkt deg ut ?

Kabler sier du, noen spesielle i tankene?
    hehe det er bra... prøve og avtale litt nærmere etterhvert da ang dette, det blir vel en liten gathering

hehe ja, det går i nudler også billig og godt

hmm har ikke sett ut noen spesielle egentlig.. men har titta litt på hegel,cambridge,denon++ men er litt usikker noen og annbefale?

kabler ja, har titta litt på van den hul the d-352 hybrid, men leste at den kunne være litt dempet i mellomtone og diskant.. ellers så er qed og nordost 4flat noe jeg tenker på.. litt usikker på om jeg skal gå for bi wiring eller ikke:P

skal flytte vett, så da har jeg lyst til og ha racken på side veggen så jeg bare har høyttalere i fronten8) men det blir noen meter lengre kabel på den ene fronten da.. men det har vel ikke noe og si:P

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe det er bra... prøve og avtale litt nærmere etterhvert da ang dette, det blir vel en liten gathering

hehe ja, det går i nudler også billig og godt

hmm har ikke sett ut noen spesielle egentlig.. men har titta litt på hegel,cambridge,denon++ men er litt usikker noen og annbefale?

kabler ja, har titta litt på van den hul the d-352 hybrid, men leste at den kunne være litt dempet i mellomtone og diskant.. ellers så er qed og nordost 4flat noe jeg tenker på.. litt usikker på om jeg skal gå for bi wiring eller ikke:P

skal flytte vett, så da har jeg lyst til og ha racken på side veggen så jeg bare har høyttalere i fronten8) men det blir noen meter lengre kabel på den ene fronten da.. men det har vel ikke noe og si:P
    Mini gathering deluxe.

Jeg har prøvd diverse i HFK sitt sortiment, kan fint anbefale Denon DCD 1510, 2010, Cambridge 650/740/840 spillerne. Ellers har Marantz en del bra som du kan sjekke ut, finnes masse og det er bare å velge ut av lommeboken. Det er jo gode spillere i forskjellige prisklasser, siden du har det utstyret du har fortjener det en litt mer påkostet spiller. Right?

Kabler er bare å prøve det meste og det er mange som ikke hører forskjell på dette, er litt sånn skeptiker jeg da og synes det er greit å velge ut i fra kvalitet og utseende. Kjøper det som ser kult ut og gir anlegget det lille ekstra om du skjønner hva jeg mener. Litt sånn at prisen på kabler er 10/15% verdi av anlegget, greit med å følge anlegget. Man kjøper ikke CM9 og sitter med tynne spinkle kabler.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mini gathering deluxe.

Jeg har prøvd diverse i HFK sitt sortiment, kan fint anbefale Denon DCD 1510, 2010, Cambridge 650/740/840 spillerne. Ellers har Marantz en del bra som du kan sjekke ut, finnes masse og det er bare å velge ut av lommeboken. Det er jo gode spillere i forskjellige prisklasser, siden du har det utstyret du har fortjener det en litt mer påkostet spiller. Right?

Kabler er bare å prøve det meste og det er mange som ikke hører forskjell på dette, er litt sånn skeptiker jeg da og synes det er greit å velge ut i fra kvalitet og utseende. Kjøper det som ser kult ut og gir anlegget det lille ekstra om du skjønner hva jeg mener. Litt sånn at prisen på kabler er 10/15% verdi av anlegget, greit med å følge anlegget. Man kjøper ikke CM9 og sitter med tynne spinkle kabler.
    det høres bra ut det blir trevlig...

ja har en liten knapp på cambridge 840, også som sagt hegel sin.. ja jeg vil ha en som ikke svekker noe hehe.. så det blir nok litt opp i pris, bare og spare litt ekstra det, det er verdt det så ja ,det blir en litt påskostet spiller

ja, tror ikke jeg hører forskjell på en kabel til 100kr meter'n mot en til 170, så det blir nok litt på utseende ja men kommer til og holde meg i 140-200 kr meteren klassen kjøper jeg en billig kabel så får jeg nok ikke ro i sjela:P

ender kanskje på qed sin med bi wiring først må jeg overta huset så jeg vet hvor mange meter jeg trenger:P

Newcomer Typhoon7 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser du har lagt ut høytalerne for salg. Hva skal de erstattes med?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Typhoon7
    Ser du har lagt ut høytalerne for salg. Hva skal de erstattes med?
    Det har jeg ikke bestemt meg for enda men første omgang er det å selge så får jeg se hva som skjer rett og slett, ikke gjort noen tanker hva som skjer videre enda så jeg håper å at noen andre kan ta over disse først.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det slik at du ikke får de til å spille spessielt bra ? Noe må jo ha trigget salget her? M8 var jo drømmen din lenge .

har dog vært borti mange som sliter med litt "feil" rom på M8.. krevende saker!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Er det slik at du ikke får de til å spille spessielt bra ? Noe må jo ha trigget salget her? M8 var jo drømmen din lenge .

har dog vært borti mange som sliter med litt "feil" rom på M8.. krevende saker!
    De spiller bra hos meg så det er ikke noe problem, men får desverre ikke brukt dem maksimalt med tanke på naboer og slik. Selv har jeg gått i tenkeboksen i ei uke så da endte jeg opp med salg, se om det er noen som ønsker å overta de før jeg gjør noe videre rett og slett. Time will show, er det ikke det vi kaller det da?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De spiller bra hos meg så det er ikke noe problem, men får desverre ikke brukt dem maksimalt med tanke på naboer og slik. Selv har jeg gått i tenkeboksen i ei uke så da endte jeg opp med salg, se om det er noen som ønsker å overta de før jeg gjør noe videre rett og slett. Time will show, er det ikke det vi kaller det da?

Sant, er kjett å ha noe man ikke kan få brukt potensialet i! .

EDIT: jeg er i en anna knipe, tror jeg har fått tilslag på en EC aw250r nå, men har jo akuratt fått inn Parasound A21.. tror jeg har blitt "showoff" jeg :S :P. Men skal da bare beholde 1. Men A21 spiller jo så forbanna bra her nå.... aaarg . Denne hobbyen gir meg atter hodebry!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

EDIT: jeg er i en anna knipe, tror jeg har fått tilslag på en EC aw250r nå, men har jo akuratt fått inn Parasound A21.. tror jeg har blitt "showoff" jeg :S :P. Men skal da bare beholde 1. Men A21 spiller jo så forbanna bra her nå.... aaarg . Denne hobbyen gir meg atter hodebry!
    Jeg hadde beholdt Parasound uten tvil, kjenner ikke så mye til EC men vet med det at Parasound passer så godt til Dali. Da er det ikke vits å prøve og utfordre seg selv til en evigvarende duell, ville nok bare latt anlegget stå som det er men om du ønsker oppgradering så snakker vi JC1.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant nok... og det er egentlig andre ting jeg "trenger" mer :P.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant nok... og det er egentlig andre ting jeg "trenger" mer :P.
    Det er lett å sleppe alt man har i hendene ved denne hobbyen, men får heller tenke sånn at det jeg allerede har er jo så bra. Da skal man jo egentig være fornøyd med det, selv har jeg prøvd NC2250 og A21 mot hverandre men for min del synes jeg ikke det var oppgradering nok til lappene det kostet ekstra.

Det er ikke så mye som skiller disse to kandidatene lydmessig, men det er jo et realt og flott design på A21 så det skal ingen ta i fra den effekten. Drømmen er kanskje JC1 med en passende PRE, da snakker vi om å få maksimalt ut av alle ledd og disse blokkene hørte jeg i Horten engang. Spilte veldig bra med masser av kontroll og dynamikk, sparte ikke på kruttet der i gården for å si det sånn.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg trodde det var det som vi kalte headroom?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Jeg trodde det var det som vi kalte headroom?
    Joa, men kjett å sitte i en Lamborghini med 4-500gamp.. og kjøre etter norske lover . Det kalles kjiiiiipt :P.

Side 29 av 51 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •