Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :) - Side 28

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 28 av 51 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 48 ... SisteSiste
Viser resultater 541 til 560 av 1019
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    siden konkurere var tydeligvis det mest forferdelige og idiotiske ordet jeg noengang kunne brukt, så får jeg forklare meg

Metallica skal neste år ut på en gigant turne. Der skal de ha en scene som er på størrelse med og inspirert av The Wall scenen.
    Hehe, ja jeg tilter når konkurranse og musikk/kunst sidestilles;-)

Så kult! Det kan jo bli en bra BD av det. Å reise på konsert når det er så stort, er nok litt kjipere enn småkonsertene, men for TV-skjermen er gigantarrangementene perfekte. U2-turneen er jo helt hinsides når det gjelder scenerigg.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lenge gått og venta på en kontroll fra Logitech til en god pris samt enkel i bruk, denne gangen kom jeg over den nye Logitech Harmoni 300I. Dette er en fjernkontroll uten touchsystem, samt den bruker vanlig AA batteri som er meget kjekt for å slippe lading. Det er 4 enheter man kan stille inn så dette holder i massevis til stuebruk, har man hjemmekino osv burde man kanskje velge noe annet men til mitt bruk og mange andres er denne uber good til formålet.

Her kan du sette opp kontrollen via det flotte MyHarmony progtramvaren til Logitech, alt er plug n play og godt forklart. De som kjenner til systemet så er dette en lek for hvermansen.

Informasjon om kontrollen finner du her:
    Harmony® 300i Remote

Test fra CNet:
    Logitech Harmony 300i Remote Control reviews - CNET Reviews

Vil anbefale denne til de fleste som ønsker seg en billig fjernkontroll, denne fikk jo "very good" i testen til CNet også så det lover bra. Noen ganger er det enkle oftest det beste synes da jeg.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En kjapp brukertest på Harmony 300I

Den nye Logitech Harmony 300I gir latterlig mye for pengene, her får man først en kontroll som ser meget bra ut. Solid bygget, mulighet til å sette opp 4 enheter du kan styre fra sofaen. Først setter du opp alle enhetene via PC og Logitech MyHarmony programvaren som er plug n play å bruke, her er det bare å følge instruksjonene som blir gitt steg for steg og alt går etter dine ønsker på en lettvint måte.

Noen har brukt Harmony serien tidligere og kjenner til dette systemet, men for de som er nybegynnere bør ikke være redde for dette produktet, tror nok bestemor hadde klart å mestre denne.

Det er ikke alltid du får de innstillingene som du ønsker via det automatiske oppsettet, men fortvil ikke her er det bare å redigere knapper å sette opp slik du selv ønsker. Om det er noe du burde kjøpe i dag så er det denne kontrollen, selv tror jeg denne kan bli en hit for folk som ikke ønsker kompliserte/rotete kontroller med rotete menyer.

Gode sider:

+ BILLIG.
    + Solid.
    + Gode taster.
    + Enkel å sette opp.
    + Oversiktlig.
    + Genial programvare.
    + Bruker vanlig AA batteri.
    + Bestemor kan bruke den.
    + Slipper lading

Negative sider:

- Skulle hatt innstillinger for flere enheter.

Konklusjon:

LØP OG KJØP, til denne prisen får du en vare som leverer varene og vel så det..

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters

Gratulerer med ny fjernkontroll, dette produkter har en meget høy WAF, så kan være en god investering i mange hjem. Å for de som bytter mye utstyr ser ikke kone mor så lett at det er kommet noe nytt når fjernkontrollen er den samme gamle

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med snasen fjernkontroll! Hva koster så et slikt vidunder?
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Newcomer Norman sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Å for de som bytter mye utstyr ser ikke kone mor så lett at det er kommet noe nytt når fjernkontrollen er den samme gamle
    Hei.

Beklager om dette bryter med trådeiers policy, men denne kommentaren var helt innertier.

vh Norman

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ragwo
    Gratulerer med snasen fjernkontroll! Hva koster så et slikt vidunder?
    Dette "vindunderet" koster så meget som 259,- kr, som sagt så er det en latterlig sum for en så god fjernkontroll. Folk kan si hva dem vil men jeg likte den godt jeg i hvertfall.

Link til int. kjøpere...... (Avvik i fargen, toppen er sånn Pianoolakk finnish)

Logitech Harmony 300i - Elektronikk - CDON.COM

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Norman
    Hei.

Beklager om dette bryter med trådeiers policy, men denne kommentaren var helt innertier.

vh Norman
    Det meste er fritt her Norman, koselig du stakk nesen innom og hei på deg.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vært stillhet på denne tråden en stund nå men det er ikke så mye som skjer ved disse tider heller, men i dag gikk jeg til innkjøp av en mobiltelefon til en forandring og valget falt på en Samsung Galaxy S. Dette er vel toppmodellen til Samsung mener jeg, fra før hadde jeg Nokia 6700 Classic så dette blir litt av en overgang. I dag blir det bare flere og flere touch telefoner på markedet, kanskje like greit å komme seg på den banen med det samme før det blir for avansert. Jeg synes det er synd at de gode gamle knappe telefonen forsvinner sakte men sikkert ut fra markedet, men moro med alt som er nytt også men alle skal jo tjene penger på et vis så.

Lite bilde av dette produktet for de som kanskje ikke har sett denne før.

Litt informasjon fra VG's nettsider om min nye telefon.
    Test av Samsung Galaxy S - VG Nett om Mobil- og teletester

Noen her inne med en Samsung Galaxy S som kan anbefale gode Android sider på nett, dette systemet er helt nytt for meg så jeg har en del å sjekke ut.

Takker for alle tips.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow om jeg skulle få meg ny mobil nå ville Samsung sin I9000 Galaxy være det absolutte førstevalg. Gratulere. Hvordan føles touch skjermen?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Wow om jeg skulle få meg ny mobil nå ville Samsung sin I9000 Galaxy være det absolutte førstevalg. Gratulere. Hvordan føles touch skjermen?
    Etter førsteinntrykk synes jeg den er superklar og detaljert så det griner, touch funker utmerket på denne telefonen og nå står den i ladern noen timer så den blir klar til bruk. Det var ikke noen spesielle programmer på den, men det skal jeg få lastet ned ett eller annet sted der utvalget byr seg.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vært stillhet på denne tråden en stund nå men det er ikke så mye som skjer ved disse tider heller, men i dag gikk jeg til innkjøp av en mobiltelefon til en forandring og valget falt på en Samsung Galaxy S. Dette er vel toppmodellen til Samsung mener jeg, fra før hadde jeg Nokia 6700 Classic så dette blir litt av en overgang. I dag blir det bare flere og flere touch telefoner på markedet, kanskje like greit å komme seg på den banen med det samme før det blir for avansert. Jeg synes det er synd at de gode gamle knappe telefonen forsvinner sakte men sikkert ut fra markedet, men moro med alt som er nytt også men alle skal jo tjene penger på et vis så.

Lite bilde av dette produktet for de som kanskje ikke har sett denne før.

Litt informasjon fra VG's nettsider om min nye telefon.
    Test av Samsung Galaxy S - VG Nett om Mobil- og teletester

Noen her inne med en Samsung Galaxy S som kan anbefale gode Android sider på nett, dette systemet er helt nytt for meg så jeg har en del å sjekke ut.

Takker for alle tips.
    Lurer på hvor de fikk designet sitt fra?? Hmmm... :-P Men en fantastisk telefon! 8)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Lurer på hvor de fikk designet sitt fra?? Hmmm... :-P Men en fantastisk telefon! 8)
    Kan det være Iphone? Det er mye kopiering av design rundt, overlever dette uten problemer.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan det være Iphone? Det er mye kopiering av design rundt, overlever dette uten problemer.
    Ikke bry seg Samsung er uendelig bedre ennn IPHONE...
    min mening

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Ikke bry seg Samsung er uendelig bedre ennn IPHONE...
    min mening
    Jeg kjøpte denne for jeg synes Iphone er noe overpriset for min del, men det er slik det når man skal følge hypen som kommer og går. Den nye Iphone 4 sliter jo bigtime med dekningen, ikke så bra løsning Mr. Jobs kom med heller da.... Et gummideksel rundt, jaja, funker vel?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kongen i den posisjonen der han hører hjemme...............

I dag har jeg jobbet hardt for å få billetter til kongen men det gav muligheter etter mye trøkking, dagen startet klokka ni på nett igjennom Billettservice der jeg møtte på en server som var i typisk billettservice form, som alle vet så bryter denne ned så fort den får litt pågang og etter 1,5t med trøkking fikk jeg omsider tak på billetter.

Jeg ble både glad og skuffet på en gang, har vært i den salen på AC/DC og når man får plasser så langt bak er jeg ikke så gira lengre. Vil ikke betale disse summene for å se på skjermer, men tiden gikk og tankene begynte å senke seg, men plutselig kom det en ny mulighet i kveld og nå har jeg billetter som er ganske langt foran. Er jeg fornøyd nå ? Å JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Kanskje kommer kongen..........

Turen min står for tur den 1 Mai så det blir nok en opplevelse utenom det vanlige, da er det bare å telle dager og timer men synd det er litt lenge til enda da. Den som venter på noe godt venter ikke forjeves.

Uansett så har jeg fått det jeg ønsket meg selv om det koster bra med penger, men som trøst får jeg se kongen live og samboern ble gladelig med så det er masse glede det folkens. Hoho!

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elvis?

Grattis med kul konsert i siktet. Lang venting før det trår til, men ok.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Elvis?

Grattis med kul konsert i siktet. Lang venting før det trår til, men ok.

A.
    Elvis er kongen for noen men ikke for meg Bjørn.

Det er en del mnd venting men det er noen andre gode konserter før den tid, mye gode artister som legger ut på turnee nå.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare se hvor pene og diskre disse er.

I dag var det pc'en sin tur til å bli pimpet litt, har jo hatt Squeezebox Boom til å spille av musikken tidligere. Flere folk har spurt meg hvorfor kobler du ikke anlegget over på forsterkern, saken er den at jeg ønsker å separere pc og anlegg, pc tar for seg Spotify, Mp3, Flac etc og anlegget i seg selv tar for seg cdplater og bluray. Kanskje det er sært og la det være slik men jeg synes det skal være sånn.

Denne gangen er pclyden pimpet med Bowers & Wilkings MM1 pc høytalere, dette er noe av det beste jeg har vært borti. Dere har sikkert lest testene rundt på dette produktet, bare lovord fra alle og da føler jeg at kjøpet mitt er welldone med andre ord. De som kanskje ikke kjenner til disse kan jo lese litt om dem her, om du ønsker deg superlyd på pcn så er disse verdt alle sine kroner. Er sikkert noen der ute som synes det er veldig dyrt men prøv dem så blir tanken en annen, de som kjøper disse leverer dem ikke tilbake for å si det sånn. Jeg hadde mine på hjemlån og klarte ikke å levere de igjen, var bare å skrape sammen litt dollar så var det i orden.

Informasjon:
    Multimedia Speakers | Best PC & Laptop Speaker - Bowers & Wilkins | B&W Speakers

Tester:
    Hi-Fi på skrivebordet - Lyd og Bilde

Lyden på disse er knallbra og spiller detaljert og oppløst så det griner etter, funker supert til det meste så dette er et løp og kjøp produkt som oser av skikkelig kvalitet. Ikke noe plastbokslyd som messer opp lydbildet, hva mer kan man si.... Veldig fornøyd!

Newcomer Mania sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare se hvor pene og diskre disse er.

I dag var det pc'en sin tur til å bli pimpet litt, har jo hatt Squeezebox Boom til å spille av musikken tidligere. Flere folk har spurt meg hvorfor kobler du ikke anlegget over på forsterkern, saken er den at jeg ønsker å separere pc og anlegg, pc tar for seg Spotify, Mp3, Flac etc og anlegget i seg selv tar for seg cdplater og bluray. Kanskje det er sært og la det være slik men jeg synes det skal være sånn.

Denne gangen er pclyden pimpet med Bowers & Wilkings MM1 pc høytalere, dette er noe av det beste jeg har vært borti. Dere har sikkert lest testene rundt på dette produktet, bare lovord fra alle og da føler jeg at kjøpet mitt er welldone med andre ord. De som kanskje ikke kjenner til disse kan jo lese litt om dem her, om du ønsker deg superlyd på pcn så er disse verdt alle sine kroner. Er sikkert noen der ute som synes det er veldig dyrt men prøv dem så blir tanken en annen, de som kjøper disse leverer dem ikke tilbake for å si det sånn. Jeg hadde mine på hjemlån og klarte ikke å levere de igjen, var bare å skrape sammen litt dollar så var det i orden.

Informasjon:
    Multimedia Speakers | Best PC & Laptop Speaker - Bowers & Wilkins | B&W Speakers

Tester:
    Hi-Fi på skrivebordet - Lyd og Bilde

Lyden på disse er knallbra og spiller detaljert og oppløst så det griner etter, funker supert til det meste så dette er et løp og kjøp produkt som oser av skikkelig kvalitet. Ikke noe plastbokslyd som messer opp lydbildet, hva mer kan man si.... Veldig fornøyd!
    De sitter pent på jobben

Side 28 av 51 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 48 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •