Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :) - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 51 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 1019
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Probie
    Sikker på at du ikke skal ha surround? http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/59303
    Det får bli med den stereoen jeg har så jeg får være fornøyd med det, elllers er den en helt rå pakke dette her men litt i det dyreste laget desverre.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke planer om kjøpe deg en stilig vinyl snurrer?

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/59359

Den samlinga må jo være midt i blinken for deg

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Du har ikke planer om kjøpe deg en stilig vinyl snurrer?

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/59359

Den samlinga må jo være midt i blinken for deg
    Nydelig samling dette her men tanken på snurr er der men det er det med plassen i racket eller utenfor jeg vil slite med ta i såfall. Hehe....

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min trofaste Denon 2010 bluray spiller tok tidlig kvelden etter et par mnd vanlig bruk, men serviceverkstedet sa det ikke var noe å reparere på så den ble skrotet på stedet. Det er jo ikke noen i Premium silver og oppdrive lengre så det måtte bli en i sort utførelse denne gabgen, HFK har fått tilbake disse spillerne i sortimentet sitt igjen så da tok jeg det som var på lager.

Jeg har alltid likt å ha alt i en farge men overlever med en i sort også, hovedpoenget er jo at den funker som den skal og yter godt med det den bli mata med. Ellers har jeg ikke noe å utsette på denne spillern, eneste er at den ikke er superrask men det går ikke akkurat fort når filmene skal starte på kino heller. Enig?

Dette er andregangs produksjonen av disse spillerne og de har den siste Firmwaren som er på markedet, når jeg kjøpte min så kom det to oppdateringer kort tid etter hverandre. I mellomtiden har jeg lånt en Cambridge 650 Bluray som er overraskende bra, ikke noen problem å anbefale den videre for å være ærlig og her fikk man SACD støtte på kjøpet. Nevn en Bluray spiller som gir deg støtte for slik for 4000,- kr. Om man ville ha det lille ekstra kunne man bare slengt på en dac så brukt denne som driverk.

Ellers er det ikke så mye som skjer her her hjemme for min del på oppgraderingsfronten, men titter kanskje litt på en annen pre og da har valget blitt på en Parasound P3. Det er noe med designet til Halo serien som tiltrekker meg, om det er smått eller lite så er det bøst å se på. Jeg driver å pløyer bruktmarkedet for tiden så vi får se hva fremtiden byr på, når tiden er inne så kanskje gå over mot Halo A21 som effekt også. Det er nok ikke mye lydforskjeller men det er en tanke for tiden som kommer, men det er greit å ha et mål i denne lydverden og prisene på disse er ikke så sjokkerende lengre her på brukten. Den som lever får se.........

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lå en p3 på sentralen igår, vet ikke om den ligger der lenger.

Joda, her Parasound Halo P3 & A21
    Så kan du kline til med effekt samtidig .

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CNK
    Lå en p3 på sentralen igår, vet ikke om den ligger der lenger.
    Folk vil helst selge ting samlet og prisene blir deretter, men jeg har is i magen og ser åssen det går. Dette er bare en tanke og en pre jeg har fått frossa fast på hjernebarken.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Folk vil helst selge ting samlet og prisene blir deretter, men jeg har is i magen og ser åssen det går. Dette er bare en tanke og en pre jeg har fått frossa fast på hjernebarken.
    Vi får se da vettu. Kanskje det kommer en din vei forterer enn svint

Skal teste den i helgen å si ifra om jeg skal beholde den eller ikke. Spørs litt på åssen det blir med effektforsterkeren osv.

Kjekk liten tråd du har her

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trist med den Denonen, at Cambridge har en meget intresang BD spiller med SACD og DVD-audio støtte er noe flere burde være obs på.
    Men du har ikke tenkt på Oppo'en som får sånn skryt, da? Meget god bildemotor og kan også brukes til SACD og DVDaudio. For meg er det siste intresangt. Har forsåvidt selvsakt også vurdert Denon sin DBP-4010UD, ikke minst pga Denonlink 4.th gen. Men den koster bitte litt mer, da..

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Trist med den Denonen, at Cambridge har en meget intresang BD spiller med SACD og DVD-audio støtte er noe flere burde være obs på.
    Men du har ikke tenkt på Oppo'en som får sånn skryt, da? Meget god bildemotor og kan også brukes til SACD og DVDaudio. For meg er det siste intresangt. Har forsåvidt selvsakt også vurdert Denon sin DBP-4010UD, ikke minst pga Denonlink 4.th gen. Men den koster bitte litt mer, da..
    Jeg har Denon 2010 siden jeg ble lett glad i den, men SACD støtte har jeg på Cdspillern så det er ikke noe problem. Om man skal gå for hardcore bluray spillere så er det vel ikke noe annet å gjøre enn å få seg receiver, man får jo ikke utnytta hdlyd osv som kanskje er litt miss på filmer. Det funker fint i 2 kanaler også, men Denon blir intil videre så det er ikke no big deal og bare glad jeg har fått en ny tilbake.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg forstår, to kanals på din hals altså. Jeg derimot er en surond i helst 7.1 kanals fanatiker..

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Jeg forstår, to kanals på din hals altså. Jeg derimot er en surond i helst 7.1 kanals fanatiker..
    Jeg hadde nok sverget til surround om jeg hadde plass, men i min lille plass er det kun 2kanalern som gjelder desverre. Er ikke så kravstor og ser ikke så veldig mye film, men litt innomellom så det er bare å gi Mentorene litt gass så blir det liv i leiren der også skal du se. Hehe, er rart hva man venner seg til med tid og stunder.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I morgen skal vi teste ut mer med plasseringer og slik, som noen vet har jeg slitt med litt "Boomy Bass" og denne gangen blir det liv laga. Stylus fra forumet her skal ta med sin Parsound 2250 effekttrinn, da blir det Bi-amping som står for tur og det ser jeg veldig frem til. Jeg skal se hvordan Mentor 8 oppfører seg med mere power, håper på et positivt resultat så det blir A-B switching i morgen for å skille forskjellene fra hverandre. Vil komme med ord om handlingen med utover kvelden i morra om noen er int. Håper vi kan få ting mer på plass og få det lydbildet som man ønsker seg.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I morgen skal vi teste ut mer med plasseringer og slik, som noen vet har jeg slitt med litt "Boomy Bass" og denne gangen blir det liv laga. Stylus fra forumet her skal ta med sin Parsound 2250 effekttrinn, da blir det Bi-amping som står for tur og det ser jeg veldig frem til. Jeg skal se hvordan Mentor 8 oppfører seg med mere power, håper på et positivt resultat så det blir A-B switching i morgen for å skille forskjellene fra hverandre. Vil komme med ord om handlingen med utover kvelden i morra om noen er int. Håper vi kan få ting mer på plass og få det lydbildet som man ønsker seg.
    Høres spendende ut. Tipper det vil spille høyt, men om det er nødvendig er en annen sak. Skulle gjerne vært med på denne testet. Post noen bilder av hvordan HT er plassert. Nyfiken vet du

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, vi får ta en test! Moro å prøve, så får vi se om det har noe positiv innvirkning på lyden. Er mye saft i EN 2250, og enda mer i TO...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Høres spendende ut. Tipper det vil spille høyt, men om det er nødvendig er en annen sak. Skulle gjerne vært med på denne testet. Post noen bilder av hvordan HT er plassert. Nyfiken vet du
    Vi skal ta litt bilder og legge ut litt her etter testing og litt på Dali tråden så folket får det med seg. Håper det blir noen forandringer i lydbildet til det positive men skal jobbe med plassering osv.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Hehe, vi får ta en test! Moro å prøve, så får vi se om det har noe positiv innvirkning på lyden. Er mye saft i EN 2250, og enda mer i TO...
    Dette blir juicepressing så det holder, her skal det spilles og påska skal rockes inn veit du.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir juicepressing så det holder, her skal det spilles og påska skal rockes inn veit du.
    Det skal den! Og uansett resultat, får vi hørt noen staselige høyttalere spille som rakkern

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal den! Og uansett resultat, får vi hørt noen staselige høyttalere spille som rakkern
    Kanskje nå jeg har muligheten til å gi dem juling, håper dem vokner enda mer til liv så vi får en positiv overraskelse på dette området. Tegninga er i hue og jobbe litt med plassering og og se resultatet deretter, prøve og feile som det så fint heter.....

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje nå jeg har muligheten til å gi dem juling, håper dem vokner enda mer til liv så vi får en positiv overraskelse på dette området. Tegninga er i hue og jobbe litt med plassering og og se resultatet deretter, prøve og feile som det så fint heter.....
    Glade amatører må gjøre det de kan Og blir det bare kaos er det bare å rykke tilbake til start, og prøve igjen. Moro uansett!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glade amatører må gjøre det de kan Og blir det bare kaos er det bare å rykke tilbake til start, og prøve igjen. Moro uansett!
    Akustikktiltak er luksus så her får vri og flytte på det som er, kanskje forandring fryder om loven tillater det. Er ikke godt å si men plutselig får vi lydmirakler fra oven..... Who knows...

Side 25 av 51 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •