Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :) - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 51 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 ... SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 1019
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Grattis med flotte høyttalere! Tenker nok du får en Helg med mye morro sikkert mye eierglede med en slik perle i anlegget! 8)

Mvh
    HiFiEntusiasten

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFiEntusiasten
    Grattis med flotte høyttalere! Tenker nok du får en Helg med mye morro sikkert mye eierglede med en slik perle i anlegget! 8)

Mvh
    HiFiEntusiasten
    +1. Vannvittig tøfft anlett mr.Waters har fått seg nå !!!! Parasound er jo vannvittig gromt...

Active UOB sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    491
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Kanskje jeg tar feil men det viktig med godt anlegg samt oppleve sine store helter live.
    Helt enig med deg. Mine overlegent beste musikkopplevelser (alle messer og demoer inkludert) var Pink Floyds to konserter i norge på Valle Hovin.

Gratulerer med flotte høytalere. Godt at noen støtter næringslivet i moss, vi trenger de hifibutikkene vi kan få, og gutta på hifiklubben i Moss er både kunskapsrike og gode på service.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se her du! Gratulerer så mye med drømme høyttaleren din!

Håper det kommer til å sitte akkurat som du tror å håper, så blir nok dette helt knall skal du se. Da tenker jeg vi bare venter spent på de første lytteinntrykkene

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ble det stille gitt...
    Det må da vel gå ann å høre på litt musikk en annen dag8)

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjertelig takk alle sammen, skikkelig koselig å se så mange glede seg over mitt valg av høytalere. Jeg har endelig fått lyd på anlegget og dette skal bli flittig brukt fremover, i morgen kommer Stylus og skal ta litt fintuning sammen og jobbe med plassering. Nå spiller dem bare opp for litt oppvarming, lytteinntrykk og slikt vil komme med tid og stunder.

Første inntrykk og ut av boksen..... De spiller knallbra og det har jeg ment fra første stund.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nye HT! Kan tenkte meg det blir godlåt hos deg nå.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pink Floyd-konsertene på Valle Hovin var fantastiske. Betongen ristet og lyden var klokkeklar. Men jeg ramlet innom Smuget for noen år siden og kom over et helt ukjent (for meg hvertfall) coverband som spilte Pink Floyd så nakkehårene reise seg. Helt fantastisk! Det er noe med låtene, melodilinjene og akkordene som går så direkte inn i ryggmargen.

Uansett, gratulerer med flotte høyttalere!

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil også ha råd til sånne høyttalere.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Pink Floyd-konsertene på Valle Hovin var fantastiske. Betongen ristet og lyden var klokkeklar. Men jeg ramlet innom Smuget for noen år siden og kom over et helt ukjent (for meg hvertfall) coverband som spilte Pink Floyd så nakkehårene reise seg. Helt fantastisk! Det er noe med låtene, melodilinjene og akkordene som går så direkte inn i ryggmargen.

Uansett, gratulerer med flotte høyttalere!
    Jeg fikk aldri oppleve dissse konsertene siden jeg oppdaget denne flotte musikken altfor seint, men jeg har samla opp dvder og masse cdplater så jeg har nok å kose meg med. Det hadde vært deilig å kjenne det riste i betongen, da er det skikkelig konsertfølelse. De spilte også i surround sies det og er av første band som tok i bruk det på konserter.

Newcomer jarand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er i hvertfall en meget stolt eier av M8, Jeg synes det er rart at det er så få konsertgjengere her inne.

må gratulere igjen roger, dette ser bra ut,, er noen tilsalgs nå i traktene hos meg men, nå kommer alle regningene her så må nok vente,men EN gang så vil jeg og. konserter må til ,, heldigvis kommer raga til nabo komunen her i vår så da blir det n`dte gang på de ellers så skjer det jo mer til sommer i landet vårt på den fronten,, kos deg med go lyd får holde på ikon8 litt til her :-D

Active UOB sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    491
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk aldri oppleve dissse konsertene siden jeg oppdaget denne flotte musikken altfor seint, men jeg har samla opp dvder og masse cdplater så jeg har nok å kose meg med. Det hadde vært deilig å kjenne det riste i betongen, da er det skikkelig konsertfølelse. De spilte også i surround sies det og er av første band som tok i bruk det på konserter.
    Det stemmer vel, i hvertfall på den siste konserten. Jeg har dvden fra denne (tatt opp i england tror jeg), og har flere ganger prøvd å gjenskape noe i nærheten av lyden fra denne kvelden. Særlig opplevelsen når de spilte "one of these days I am gona cut you in to little peses" Akkurat når de to grisene kommer ut. Var en sjelsettende opplevelse for meg. Og har aldrig klart å komme nær. Jeg håper på en ny konsert, men det toget har vell gått vil jeg tro.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice dette her Raymond:-). Skulle ønske eg hadde hatt nok penger til m8 selv men må nok bare ta tiden til hjelp der ja

Vill ha ein full rapport på hvordan dem er i lyden osv :smile:

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulere med nye meget flotte høytaler.
    Jeg har kun hørt disse på hifiklubben en gang.
    skulle gjerne hørt nærmere på dem en gang.
    Ha en fin helg og kos deg med go lyd.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med flotte ht. Det er jo bare kult å komme hjem med slike, be naboen om bærehjelp, pakke ut og si til fruen at eskene må få plass i boden:-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Grattis med flotte ht. Det er jo bare kult å komme hjem med slike, be naboen om bærehjelp, pakke ut og si til fruen at eskene må få plass i boden:-D
    De er på plass alt dem så det er bare litt justeringer og fintuning som står igjen, det skal jeg ta i dag så det blir nok bra skal du se. Fikk spilt på dem i går rundt halvannen times tid, men det blir mer i dag og en del mer i helga så jeg tror de skal få varma seg opp ja.

Intermediate amazon1969 sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Blir nok trøkk på gården etterhvert. Massive saker!

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er på plass alt dem så det er bare litt justeringer og fintuning som står igjen, det skal jeg ta i dag så det blir nok bra skal du se. Fikk spilt på dem i går rundt halvannen times tid, men det blir mer i dag og en del mer i helga så jeg tror de skal få varma seg opp ja.
    Gratulere igjen med flotte høytalere. "Lille gutt Mentor 6" står her også og koser seg. Bassen løsnet ikke skikelig for meg før det hadde godt noen spilletimer. Etter vært blir de jo bare bedre og bedre. Hyggelig du liker lybildet.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, mens vi stod å ventet (er ikke sikker på hvilken av konsertene dette var…?) og kikket nysgjerrig opp på scenen for å se om det skjedde noe, ble vi overrasket av et propellfly som kom i svært lav høyde :shock:. Jeg, og flere rundt meg nærmest dukket og snudde oss fortørnet rundt for å se hva som skjedde. Det var selvsagt ikke noe fly, kun en utrolig realistisk lydeffekt.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med nye høyttalere Waters!. Altid morro med noe nytt
    Håper du får en kjempe helg.

Mvh

Ove

Side 23 av 51 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •