Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :) - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 51 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 1019
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Varene har ikke kommet til min lokale HFK i dag, vil tro dem kommer senest i morgen men vi overlever en dag til. Den som venter på noe godt men venter ikke forjeves.

Active Stian.V.H sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget spennende dette Roger,du må dele lytteinntrykk utover og du må legge ut bilder og slik i Dali`s entusiaster tråden også (dersom du har tid oppi de mange lytteseansene du har foran deg).

Skal du spille dem inn noe i et fast mønster eller skal du bare bruke dem vanlig ut av esken og la innspillingen gå av seg selv over tid?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stian.V.H
    Meget spennende dette Roger,du må dele lytteinntrykk utover og du må legge ut bilder og slik i Dali`s entusiaster tråden også (dersom du har tid oppi de mange lytteseansene du har foran deg).

Skal du spille dem inn noe i et fast mønster eller skal du bare bruke dem vanlig ut av esken og la innspillingen gå av seg selv over tid?
    Jeg kommer nok til å dele noen ord med dere men jeg tror det ikke blir en "dybdetest", men jeg kan legge ut åssen det hele funker i heimen og hvordan lyden blir og slike ting. Skal ikke by på noe problem det så her er det bare å smøre seg med tolmodighet.

Det blir nok til å spille alt mulig musikk på dem og la det gå sin gang, men jeg kjører nok aldri full guffe på dette oppsettet med det første. Gi det litt tid til innspilling og slikt først, men det kan skje saker fremover og dette ser jeg frem til.

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det blir nok til å spille alt mulig musikk på dem og la det gå sin gang, men jeg kjører nok aldri full guffe på dette oppsettet med det første. Gi det litt tid til innspilling og slikt først, men det kan skje saker fremover og dette ser jeg frem til.
    Hinter du frem til at det kan komme flere utskiftninger her allrede ?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifen
    Hinter du frem til at det kan komme flere utskiftninger her alrede ?
    Jeg vet ikke helt men jeg skal prøve med en ekstra 2250 på laget for moroskyld, bare for å se om M8 henger med i stroppene.

Høytalerkabler og plugger er kjøpt inn da som sagt, er da noe ekstra det også vet du.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sykt Rogers. Venter i spenning på bilder eller neste uke. Du skal vel bruke helga til ekstremlytting, tweaking og innspilling

Mentorene blir jo 2x så bra etter 100+ timer innspilling.... 8)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Sykt Rogers. Venter i spenning på bilder eller neste uke. Du skal vel bruke helga til ekstremlytting, tweaking og innspilling

Mentorene blir jo 2x så bra etter 100+ timer innspilling.... 8)
    Jeg er veldig spent åssen elektronikken min holder pr dags dato, om lydbildet kan bli litt "slapt" sparer jeg opp til en 2250 og kliner på en ekstra. Blir det ikke kontroll da så vet ikke jeg, har veldig troa på dette oppsettet at det holder mål men om man må ha mer power får jeg spare. Tweaks blir vel samme jeg gjorde med Ikonene, ta måling fra bak og sidevegg samt 2cm vinkling mot lytteposisjon.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig spent åssen elektronikken min holder pr dags dato, om lydbildet kan bli litt "slapt" sparer jeg opp til en 2250 og kliner på en ekstra. Blir det ikke kontroll da så vet ikke jeg, har veldig troa på dette oppsettet at det holder mål men om man må ha mer power får jeg spare. Tweaks blir vel samme jeg gjorde med Ikonene, ta måling fra bak og sidevegg samt 2cm vinkling mot lytteposisjon.
    2250`n holder til M8. Ingen problem. Vinklingen trenger ikke å være den samme som på Ikon. Kommer snart på prøvelytting jeg

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Anbefaler deg og gå på dette oppsettet uten sammenligning til ditt gammle. Start på scratch når det kommer til høyttaler plasseringer og jobb ut i fra det, forde det vil neppe være veldig likt ditt tidligere høyttaler sett.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    2250`n holder til M8. Ingen problem. Vinklingen trenger ikke å være den samme som på Ikon. Kommer snart på prøvelytting jeg
    Da ser jeg frem til å få besøk av deg, Axel kommer i morgen en tur for en snikpremiere så dette blir gull. Lenge siden jeg har sett deg så det blir hyggelig å vise mitt lille anlegg igjen.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Anbefaler deg og gå på dette oppsettet uten sammenligning til ditt gammle. Start på scratch når det kommer til høyttaler plasseringer og jobb ut i fra det, forde det vil neppe være veldig likt ditt tidligere høyttaler sett.

A.
    Det blir nok litt jobbing med dette nye prosjektet, er litt å ta igjen med nye plasseringer osv så det blir nok bra når alt er i boks. Jeg skal få høytalerne om ikke lenge, er nok ikke langt unna her nå så dette blir spennende.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir nok litt jobbing med dette nye prosjektet, er litt å ta igjen med nye plasseringer osv så det blir nok bra når alt er i boks. Jeg skal få høytalerne om ikke lenge, er nok ikke langt unna her nå så dette blir spennende.
    Grattis med nye høyttalere, de var på vei inn i min kino også rundt lanseringen, men pga forskjellige omstendigheter ble det ikke Mentor 8 på meg...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Grattis med nye høyttalere, de var på vei inn i min kino også rundt lanseringen, men pga forskjellige omstendigheter ble det ikke Mentor 8 på meg...
    Tusen takk for det og nå er dem endelig i hus, nå gjenstår den harde jobben å få dem på plass og dette blir mektig. Er litt jobb å få plassert dem enda men jeg har tatt litt bilder som kommer utover kvelden.

Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for det og nå er dem endelig i hus, nå gjenstår den harde jobben å få dem på plass og dette blir mektig. Er litt jobb å få plassert dem enda men jeg har tatt litt bilder som kommer utover kvelden.

Hurray

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var vi endelig i gang med utpakking og klargjøring så jeg legger ut litt bilder av selve unboxingen og no annet småtteri, er ikke all verden av bilder og de kunne vært bedre men ville bare dele gleden med dere og håper bildene faller i smak. Det vil selvfølgelig komme nye profilbilder og slik men det tar jeg ikke nå, men det kommer men her er bildene.

[IMG][/IMG]

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanvittig kult, Raymond!! Grattus en hel haug

Gleder meg til å ta disse i nærmere øyesyn! Og ikke minst høre på

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Vanvittig kult, Raymond!! Grattus en hel haug

Gleder meg til å ta disse i nærmere øyesyn! Og ikke minst høre på
    Takk skal du ha Axel, du er klar for førpremiære i morgen så dette blir bra. Håper ikke du går skuffet ut av døren her etter en lytt.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MORRO!!!!! Syns det nesten er rart at det er så få som har Mentor 8 på forumet her... vannvittig høyttaler!!! (jaja.. den koster nærmere 40k, men ser man på utstyrs nivået til mange.. er det småtterier...).

Da blir det vel Mentor 2 bak og Vocal center snart da ! .

Uansett, morro å se at drømmen er oppnådd! . Nå starter jakten på ?!?!

EDIT: Du driver faktisk å har konsert her nå... Roger . "You have a natural tendency To squeeze off a shot You're good fun at parties You wear the right masks You're old but you still Like a laugh in the locker room" Nå er det bare å vente på at han legger ut på den planlagte THE WALL touren .

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk skal du ha Axel, du er klar for førpremiære i morgen så dette blir bra. Håper ikke du går skuffet ut av døren her etter en lytt.
    Er klar som et egg jeg!
    Skal mye til for at dette skuffer! Jeg regner med de spiller bra ut av boks, og at det stadig blir bedre når du får speilt noen hundre timer på dem Blir moro å høre Mentor 8 lyden igjen!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    MORRO!!!!! Syns det nesten er rart at det er så få som har Mentor 8 på forumet her... vannvittig høyttaler!!! (jaja.. den koster nærmere 40k, men ser man på utstyrs nivået til mange.. er det småtterier...).

Da blir det vel Mentor 2 bak og Vocal center snart da ! .

Uansett, morro å se at drømmen er oppnådd! . Nå starter jakten på ?!?!
    De koster en del men det er vel noen skjulte folk som har disse vil jeg tro, de kostet jo 32 i sin tid så det kan jo være noen som slo til da. Jeg er i hvertfall en meget stolt eier av M8, høytalerdrømmen er nådd for min del så nå skal disse spilles inn og se hva som skjer videre. Det skjer ikke noe med det første for å si det sånn, dette er såpass stor oppgradering for meg så jeg holder meg litt i ro og tenker over det hele. Jeg har lyst på en bøsere cdspiller men skal teste ut litt der med tiden også, er ikke noe stress så jeg tar det som en fremtidsplan og sånn ting er nå føles det godt.

Hjemmekino ? Hahahhahaahhaha, det har jeg ikke plass til enkelt og greit.

Det er planlagt konsert og om det kommer noe drar jeg tvert, har bestilt meg billetter til Australian Pink Floyd Show den 6. Mars så det blir en morsom konsert det selv om det er coverband. Waters så jeg i Frognerparken og drar gjerne igjen, er man fan så er man fan enkelt og greit. Jeg synes det er rart at det er så få konsertgjengere her inne. Kanskje jeg tar feil men det viktig med godt anlegg samt oppleve sine store helter live.

Side 22 av 51 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •