Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :) - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 51 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 1019
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Har planlagt disse lenge nå og siden Ikon'ene mine har forlatt meg så må drastiske tiltak til. Gleder meg som en unge til å få dem i hus....

Gratulerer:-) Blir tøft det med Mentor 8.. Spennede å høre hvordan disse trives med Parasound elektronikk. Men det kommer kanskje oppgraderinger etter hvert på den siden også?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Probie
    Tøft Roger Waters, dette er jo rene drømmen Sikker på at du kommer til å bli knallfornøyd

Gratulerer!

Er de i svart som på bildet?
    Tusen takk for det Probie, de er sort som på bilde ja. Ville ha sort pga synes det er penest på høytalerne. Dette blir som en stor drøm går i oppfyllelse, har siklet på disse siden dem kom på markedet for første gang. De spiller sykt bra og når man leser testen til Lyd og bilde så sier det litt.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nye høyttalere!. Jeg hadde det sånn når jeg venntet på la Scalaene også . Skal hente en Audionote i helgen,skal bli godt og få de over på rør forsterker,gleder meg til det.

Mvh O

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MindWaste
    Grattis med Mentor!
    Mine har gitt meg mange trivelige timer i stolen
    Det skjønner jeg godt og regner med at jeg blir like fornøyd, men du sitter på et par blokker som også ligger i mine drømmer og hviler. Du har vel ganske god kontroll med den power'n de kan gi.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med syke høyttalere Rogers! Mentor 6 er fantastisk, men denne er enda råere! Nesten som jeg må be om en demo en dag...

Men du må jo snart spe på med litt power!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Grattis med syke høyttalere Rogers! Mentor 6 er fantastisk, men denne er enda råere! Nesten som jeg må be om en demo en dag...

Men du må jo snart spe på med litt power!
    Power er på tanken i hvertfall, Stylus kommer hit med sin 2250 når jeg skal ha en liten demo på M8 her i heimen. Da skal vi prøve en liten biamp på dette og se hva vi får ut av det, har jo litt power fra før så dem stryker ikke med riktig enda.

Newcomer jan arild sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mik92
    Kanskje du har funnet et par Dali 40SE på brukten?

Spiller ned til lave 25Hz +-2dB!

Lykke til på den jakten. Er selv ute etter et sett til som bakhøyttalere.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulere med flotte høytalere. Mentor 8 var jo drømmen din husker jeg. Kos deg med dem.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Gratulere med flotte høytalere. Mentor 8 var jo drømmen din husker jeg. Kos deg med dem.
    Drømmen er oppfyllt nå kan du si, skal sjekke åssen det blir med power fra elektronikken jeg har. Om det skulle bli litt lite så får jeg nesten spe på med en 2250 til på et senere tidspunkt.

Newcomer gizmosis sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nye høytalere Vil tro du blir fornøyd :-D

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nye høyttalere. Gjenstår bare å få oppdatert signaturen nå da... :twisted:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drømmen er oppfyllt nå kan du si, skal sjekke åssen det blir med power fra elektronikken jeg har. Om det skulle bli litt lite så får jeg nesten spe på med en 2250 til på et senere tidspunkt.
    2250 burde holde i massevis på Mentor 8. .

Hørte litt mer på Lektor 3 i stua for litt siden... det blir ikke værende ialefall.. blir for "hul" lyd.. må nok ha bånddsikanten... da blir det nok IKON2 .

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Power er på tanken i hvertfall, Stylus kommer hit med sin 2250 når jeg skal ha en liten demo på M8 her i heimen. Da skal vi prøve en liten biamp på dette og se hva vi får ut av det, har jo litt power fra før så dem stryker ikke med riktig enda.
    Jaja, det holder for øyeblikket sikkert, men power blir det jo aldri nok av og det krever jo sitt å drive 4x8" også.

Jeg er hvertfall veldig misunnelig. Hehe. Så nå lurer jeg på hva jeg må kjøpe til høsten for å matche dette...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Gratulerer med nye høyttalere. Gjenstår bare å få oppdatert signaturen nå da... :twisted:
    Takk skal du ha Rune og endelig får jeg det jeg har ønsket meg over lang tid, skal bli en sann glede å få dem i hus og stor stårhei i vente. Jeg skal ta signaturen med det samme, en epoke er over og bedre blir det...... Hihi!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    2250 burde holde i massevis på Mentor 8. .

Hørte litt mer på Lektor 3 i stua for litt siden... det blir ikke værende ialefall.. blir for "hul" lyd.. må nok ha bånddsikanten... da blir det nok IKON2 .
    Ikon 2 er en veldig god stativhøytaler, du har ikke vurdert Mentor serien dal ? Den koster som alle vet men pokker så bra lyd det er i dem, har du hørt Mentor Menuet enda? Har bare hørt Royal Menuet MK2, små bra de også synes jeg.

Jeg merker at Helicon 300 er tyngre å dra enn Ikon 8 jeg hadde, litt rart men det er vel slik med "highend" saker at de krever mer for å drives optimalt. Lyden på dem er helt konge og skal spille som pokker på dem i dag, har de frem til Onsdag så konserten er i gang.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gizmosis
    Gratulerer med nye høytalere Vil tro du blir fornøyd :-D
    Det håper jeg også og som sagt skal disse bestilles i morra og komme i hus på Onsdagen vil jeg tro. Fornøyd blir nok bare forbokstaven.....

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Jaja, det holder for øyeblikket sikkert, men power blir det jo aldri nok av og det krever jo sitt å drive 4x8" også.

Jeg er hvertfall veldig misunnelig. Hehe. Så nå lurer jeg på hva jeg må kjøpe til høsten for å matche dette...
    Du kan jo joine Mentor gjengen igjen eller kanskje gå for en Helicon 400 om lommeboka tillatter det med en del års sparing. Power får holde nå for øyeblikket men skal ha en liten demo på disse samt Stylus kommer over med sin 2250. BIAMP!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med knallhøyttalere. Vurderte disse selv før jeg kjøpte mine og synes de var helt fantastiske.

Synes generelt Mentor låter mye bedre enn Ikon serien, som jeg i utgangspunktet ikke er så glad i så dette blir bra
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vebbis
    Gratulerer med knallhøyttalere. Vurderte disse selv før jeg kjøpte mine og synes de var helt fantastiske.

Synes generelt Mentor låter mye bedre enn Ikon serien, som jeg i utgangspunktet ikke er så glad i så dette blir bra
    De burde låte en del bedre tross de koster over dobbelt så mye, etter det jeg ser så sitter du med "state of the art". Hvordan fungerer Classe på oppsettet ditt? Det er en her i Moss som har Classe på Eufonia MS5 og sier det låter veldig bra, regner med du sitter med samme opplevelsen og toppers høytalere har du uten tvil.

Bandet deres høres ut som Megadeth.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikon 2 er en veldig god stativhøytaler, du har ikke vurdert Mentor serien dal ? Den koster som alle vet men pokker så bra lyd det er i dem, har du hørt Mentor Menuet enda? Har bare hørt Royal Menuet MK2, små bra de også synes jeg.

Jeg merker at Helicon 300 er tyngre å dra enn Ikon 8 jeg hadde, litt rart men det er vel slik med "highend" saker at de krever mer for å drives optimalt. Lyden på dem er helt konge og skal spille som pokker på dem i dag, har de frem til Onsdag så konserten er i gang.
    Mentor 2 hadde vært knall, men for pokker, et sted må galskapen ende . Det er da snakk om anleggnr 2. Det som er i stua til kjærringa og besøkende, de er ikke så kresene.. samt det skal brukes på en NAD T747 (ikke at den er noe dårlig, men blir litt overkill ).

Bruker heller det sparte midlene der til et par XTZ subber senere (til stua det også, en på hver side ).

Hovedanlegget MITT(!!!) vet jeg ikke hva skjer med med det første, men som jeg skrev før: Sparing til oppussing av kjellern er iallefall prioritert.

Side 19 av 51 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •