Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :) - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 51 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 1019
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Har du fått din enda? Jeg bestilte den 20 og min er ikke sendt enda.
    Jeg har heller ikke fått padden min men jeg har maila de og den skulle pakkes og sendes, det er vel tydlig at disse har gått som varmt hvetebrød men det kanskje ikke no rart til den latterlige prisen å bedømme.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    De var egentlig utsolgte, snakket med de, da det ikke skjedde noe på en stund. Men nå er min sendt, så det tyder på at de har fått inn nye:-)
    Det er godt det ordner seg for jeg begynte å bli bekymret at de ikke hadde flere igjen på lager, men vi får vel klare å vente litt til så kanskje vi er heldig og får den til uken men statusen min er blank enda.... Håpe håpe!

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De var egentlig utsolgte, snakket med de, da det ikke skjedde noe på en stund. Men nå er min sendt, så det tyder på at de har fått inn nye:-)
    Flott å høre. Bestilte noen andre ting som ikke er helt ordinært også - aluboks til 300 skiver (samle dvd'ene på ett sted, uten cover - cover tar for mye plass ), så de kommer nok til uka en gang.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg har heller ikke fått padden min men jeg har maila de og den skulle pakkes og sendes, det er vel tydlig at disse har gått som varmt hvetebrød men det kanskje ikke no rart til den latterlige prisen å bedømme.
    Latterlig og latterlig.... Vet ikke hvem det er som er gale? Kanskje dem som kjøper en strømfordelingsblokk til kr 779,-

Jeg skal herme litt etter deg og ta en tur innom Dynabel og kjøpe meg noen meter med strømkablen. Pluss en tur på elfa og kjøpe kontakter + strømpe. For min del holder ordinære strømkontakter. Nå er det opprydding i stua med ny tvbenk, nye kabler osv.

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er godt det ordner seg for jeg begynte å bli bekymret at de ikke hadde flere igjen på lager, men vi får vel klare å vente litt til så kanskje vi er heldig og får den til uken men statusen min er blank enda.... Håpe håpe!
    Min er også blank, men jeg har fått mail om at de er sendt

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Latterlig og latterlig.... Vet ikke hvem det er som er gale? Kanskje dem som kjøper en strømfordelingsblokk til kr 779,-

Jeg skal herme litt etter deg og ta en tur innom Dynabel og kjøpe meg noen meter med strømkablen. Pluss en tur på elfa og kjøpe kontakter + strømpe. For min del holder ordinære strømkontakter. Nå er det opprydding i stua med ny tvbenk, nye kabler osv.
    Da er vi alle gale hele bunten, men jeg synes det er litt moro å ha skikkelig opplegg rundt hele anlegget og det skal ikke mangle no for så si det sånn.

Det kalles ikke å herme men det er heller å inspirere andre, anbefaler disse kablene på det sterkest jeg. Jeg kunne nok tatt noen andre kontakter og slik, men disse var ikke avbildet på siden deres. Dette er noen nye og dem var ikke verdt prisen heller synes jeg, men men hva er nå det i denne lydverden egentlig om man tenker over det?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min er også blank, men jeg har fått mail om at de er sendt
    BTW. Jeg har fått mail at den er sendt så nå sitter jeg spent her.

Da gleder vi oss og det er fint om dere skriver her inne at dere har mottatt dem, ellers må vi pøse på med masse spam-mail til de.

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Katatonia:

[YOUTUBE]an-nknHiaiU[/YOUTUBE]

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dali Ikon 8 Demo hos meg i dag:

Da var min "lille" demo gjennomført i dag og vil med det takke Da-ty@online.no og Stylus for de var så hyggelige å ville bli med på moroa, vi kjørte igjennom masse forskjellig testmusikk og mye annet samt fikk gjort litt justeringer med høytalerplasseringer og sånn. Det låt mye bedre i sweetspot med engang, 3d følelsen kom sterkere frem enn den har gjort tidligere. Det som er synd med slike "demoer" og treff er at timene går så forbanna fort og det er litt kjedelig, men veldig moro når alt klaffer som det skal da og ingenting er bedre enn det.

Om noen andre her inne ønsker å få en demo på hvordan Ikon 8 låter i sin helhet er det mulig, får bare si i fra så får vi til noe før eller siden og det er mange som kanskje Ikon 8 er bare "jall" pga størrelse osv. Men jeg vil anbefale å teste de i eget hjem før dere før dere dømmer de nedenom å hjem, men gutta her i dag satt med et glis under lyttingen så det låt nok som det skulle tenker jeg.

Takker gutta igjen for en veldig koselig dag og dere er velkommen igjen om dere ønsker det for nytt og spennende materiale.

Take care...

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er min Supra LoRad 2,5 ankommet. Kom hjem fra jobb i Hammerfest til full postkasse på fredag. Masse cder og Kabelen. JIPPI. Alt kom på fredagen.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er min Supra LoRad 2,5 ankommet. Kom hjem fra jobb i Hammerfest til full postkasse på fredag. Masse cder og Kabelen. JIPPI. Alt kom på fredagen.
    Det er flott å høre og regner med padda kommer til uken her også, nå står det sendt på statusen min og da får vi bare håpe på det beste rett og slett.

Flaks at de hadde igjen noen etter dette tilbudet, tror det er flere folk enn oss som kjøpte disse i hvertfall.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var Supra "padden" i hus og i det tenkte jeg å dele noen bilder med dere, her ligger den på bordet og blomstrer. Nå er alt skjermet utenom tven her i huset så det blir nok bra skal dere se. Det ble litt sprekt også samt helheten kommer mer frem, nå skal det ikke være noe problem med selve skjermingen lengre i hvertfall.

Jeg legger ved noen bilder dere kan se på i mens denne varmer seg opp.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fancy boy

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Fancy boy
    spørs det gitt:

Supra MD-06

It adds clarity, but some might not like the leaner sound

Supra LoRad MD-06 Mains product review - from the experts at whathifi.com

Roger is going lean...........

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    spørs det gitt:

Supra MD-06

It adds clarity, but some might not like the leaner sound

Supra LoRad MD-06 Mains product review - from the experts at whathifi.com

Roger is going lean...........
    Den lille biten tror jeg ikke hører forskjell på engang, men men..

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den lille biten tror jeg ikke hører forskjell på engang, men men..
    Nice Fornøyd?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice Fornøyd?
    Jeg har ikke vært så mye i lyttemodus i det siste, men den er på plass og så skikkelig fin ut så det skal det ikke være noe å si på. :=)

Active Alinoe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har alltid vært litt skeptisk til slike "dyre" kabelløsninger, men hvis du opplever at du får mindre bakgrunnsstøy er jo det konge. Digger hvertfall anlegget ditt fortsatt. Mye power uten å måtte inngå for mange komprimisser.

Men skjønner ikke helt hvorfor du solgte meg Harmony One når jeg ser bildet av fjernkontrollene dine!

Den nye TVen din er forresten VELDIG nice!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alinoe
    Jeg har alltid vært litt skeptisk til slike "dyre" kabelløsninger, men hvis du opplever at du får mindre bakgrunnsstøy er jo det konge. Digger hvertfall anlegget ditt fortsatt. Mye power uten å måtte inngå for mange komprimisser.

Men skjønner ikke helt hvorfor du solgte meg Harmony One når jeg ser bildet av fjernkontrollene dine!

Den nye TVen din er forresten VELDIG nice!
    Hei Alinoe

Supra og slikt er som regel noe alle har råd til egentlig, de andre kablene har jeg fått for en god pris som regel. Det har blitt noe mer ro i lydbilde, nå er jo alt skjermet utenom tven her i huset men den står i en "skjerma" padde så den er vel delvis det også. Takk for at du liker anlegget og selv er jeg også veldig fornøyd, ser ikke grunn til å bytte ut noe med det første men jeg ønsker meg en bluray spiller.

Vel, grunnen til at jeg valgte vekk harmony one er pga jeg synes det ble tungvint å gå inn og ut av menyer på den, man måtte først i en meny så tilbake til en annen og sånn gikk det. Da valgte jeg heller å selge den og beholde dem gamle igjen. Det jeg savnet på harmony var knapper for hver enhet, ikke touch som det er nok av på den kontrollen. Jeg synes den var fin i førsten og når jeg brukte den på fest så synes jeg det ble kål, liker å ha knapper som man kan trykke på, om det kommer en kontroll som har det og er av god kvalitet skal saken vurderes på nytt.

Tven funker fint men jeg savner noe hdmateriale på den, skal teste ut litt med en br spiller med tiden så det blir nok bra. Jeg har sjekka rundt med å få noe digitalt på den, da var visst RiksTV det eneste jeg kunne få. Get og Canal Digital kunne visst ikke levere noe her jeg bor desverre. Får se hva jeg gjøre fremover, nok tid å tenke på i hvertfall så det er ikke noe problem.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er min trofaste Marantz DV-7001 DVD spiller solgt til en god venn av meg, da kommer det en bluray i hus til uken som skal erstatte den og valget ble på en Denon BDP-2010 Premium Silver

Informasjon:
    Blu-ray spillere for ekte HD (High Definition) | Hi-Fi Klubben: DENON DBP-2010 Blu-ray spiller

Side 11 av 51 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •