Tigerbergets hjemmekino er historie. - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 27 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 524
    Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ivaols
    Skjer litt her for tida

Fra 92" til 106" er en flott oppgradering! Kinofølelsen følger i stor grad størrelsen på bildet etter min mening så dette går riktig vei!

Fremdeles fornøyd med subkalibreringsdingsen fra SVS? Får se etterhvert om det byr seg en økonomisk mulighet for meg å teste denne. Lite penger igjen etter sommeren he he.
    Du må komme ut en tur når jeg får på plass mitt nye lerret.:-D
    Synes den gjorde seg best på musikk faktisk siden jeg bruker subbene når jeg spiller musikk
    På kinomodus ble det litt mer trøkk i geværskuddene, men den dypeste bassen hadde jeg kontroll på fra før.

Ellers så fikk jeg en Iphone 3GS i posten i dag.
    Lastet umiddelbart ned Spotify, og spillelistene.
    Genialt spør du meg.:-D:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er klar for en demo hos deg så det er bare hyle ut når tingene er på plass.

Bruker ikke subene til musikk for tida. Blir litt mer kontant mellombass med Swansene alene. Hvis SVS dingsen kan hjelpe litt på det er den absolutt interessant! Dette vil selvsagt også komme til sin rett på film.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, da er det nøyaktig 2 uker siden jeg bestilte nytt lerret hos AVshop.

På nettsiden så var det ett stk igjen 106" procurve med leveringstid 1-3 dager.
    Etter en uke, forrige tirsdag, så ringer de fra Atlas spedisjon og sier at de ikke kan skaffe dette på en stund. Ringer så til AVshop og forandrer på planene mine slik at jeg kan få meg et nytt lerret relativt kjapt. Da blir det at jeg velger et 106" flatt Dreamscreen lerret i steden for kurvet.
    AVshop skal sende dette samme ettermiddag og jeg blir happy for den beskjeden. "Da har du det før helgen!" ble jeg fortalt.
    Synes i utgangspunktet jeg hadde ventet lenge nok i følge AVshops nettsideinfo om lagervare 1-3 dager.

Nå har det gått nøyaktig en uke til og ingen hentelapp i postkassa.
    Ringer AV shop (igjen) og han kan ikke hjelpe meg for han er den eneste i butikken.
    Ringer til Atlas spedisjon (igjen)... og han sier at lerretet fortsatt ikke er sendt fra dem.
    Joda, de har det fortsatt liggende, men de har ikke lest mailen fra AVshop om forandring av ordre.

Håper jeg får det i morra da. Han sa ihvertfall så på telefonen..
    Ganskje irriterende å måtte vente så lenge når jeg atpåtil forandrer ordren for at det skal gå fortere!:sad:

Fustrert Tigerberget!!!!!

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan trøste deg med at du ikke er alene med å ha hatt frustasjoner med AVshop. Det er ikke alltid det går på skinner der nede. Men det blir alltids en løsning fra de selv om det kan ta noe tid.

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte mitt lerret i begynnelsen på august ( DIY Akustisk duk )
    Mye samme historien, det er fortsatt ikke kommet

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, da er jeg ikke alene i den båten altså...

En meget fattig trøst.:???:

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du solgt det lerretet du hadde?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Har du solgt det lerretet du hadde?
    Ja. Tirsdag for 2 uker siden så kom Ask4me2 og hentet det hjemme hos meg. Samtidig som han demonterte lerretet, så sendte jeg bestilling på nytt til AVshop...for at ventetiden ikke skulle bli så lang....

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Ja. Tirsdag for 2 uker siden så kom Ask4me2 og hentet det hjemme hos meg. Samtidig som han demonterte lerretet, så sendte jeg bestilling på nytt til AVshop...for at ventetiden ikke skulle bli så lang....
    Ja da skjønner jeg at det blir ekstra frustrasjoner når du er helt uten lerret. Jeg solgte det forrige lerretet etter at jeg fikk det nye..8)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Ja da skjønner jeg at det blir ekstra frustrasjoner når du er helt uten lerret. Jeg solgte det forrige lerretet etter at jeg fikk det nye..8)
    Det innlegget hjalp sikkert veldig på frustrasjonen he he.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da hadde jeg nok boikotta den sjappa gitt og sett etter andre alternativer, men det er vel sånn det skal være da. Tragisk service og dårlig informasjon, velkommen tl dagens nettbutikker. Hipp hurra.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker rett og slett som om de har for mye å gjøre i forhold til antall ansatte, for det virker som om dette er AVshop sin "theme song". Ikke gidder de å kommentere noe om situasjonen på forumet heller. Rart igrunn da båndene er rimelig tette.

Jeg (og forrige eiger) venter fremdeles på en kvittering for en 8720 fra de. Har bare gått 6mnd.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her dukker det opp mer oppgulp ja. Synd for AVshop at de ikke tar et oppgjør med seg selv. Er som person ingen fan av boikott da det ikke gagner noen men heller skaper irritasjon. Liker heller å være løsningsorientert for å forbedre elendigheten. Da er det opp til AVshop om de vil beholde kundene sine.

Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her dukker det opp mer oppgulp ja. Synd for AVshop at de ikke tar et oppgjør med seg selv. Er som person ingen fan av boikott da det ikke gagner noen men heller skaper irritasjon. Liker heller å være løsningsorientert for å forbedre elendigheten. Da er det opp til AVshop om de vil beholde kundene sine.
    Med din instilling så må jo du være en drømmekunde for enhver bedrift. Med den servicen som avshop her viser, så fortjener de ikke å ha deg som kunde. (imho). Håper det ordner seg.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hamtor
    Med din instilling så må jo du være en drømmekunde for enhver bedrift. Med den servicen som avshop her viser, så fortjener de ikke å ha deg som kunde. (imho). Håper det ordner seg.
    Ja det kan du godt si, men selv om jeg er en tålmodig sjel så er det grenser for hva man kan akseptere av en nettbutikk/butikk. Mulig dette er min siste handel hos AVshop. Synd at dem ikke har rutiner som sikrer dem et godt kundeforhold.

Newcomer runnis sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De burde hvertfall ikke operere med den leveringstiden de gjør (1-3 dager) når det er snakk om uker til de har varen på sitt lager.

Kanskje kjører de samme opplegg som en annen nettbutikk jeg ikke trenger navngi her, som opplyser om produkter som "lagervare" - som jo faktisk er på et lager.. i Sverige... Det som er irriterende da, er at pengene blir trekt fra konto iom at varen er regnet som lagervare så man ikke kan ombestemme seg uten en gjerne lengre prosess med telefoner og e-poster..

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har handlet endel på avshop selv, og det har gått smertefritt og raskt ettersom jeg henter varene selv hos Atlas.
    Tror det er Atlas som er flaskehalsen her.

Et par ganger så har jeg sett billige tilbud andre steder i etterkant av kjøpet og sendt en mail til avshop, og mellomlegg har kommet inn på kontoen umiddelbart slik at de unngår retur (14dg retten)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måtte jo bare få min sak også opp og frem. Bestilte 125" 2.35:1 lerret + anamorf linse der 10 august. Skulle ta en til to uker. Har jeg fått noe? Nei, ikke en ting. Hver gang jeg purrer sier de det blir sendt tidlig til uken, og det var sist uke og denne uken. Har ikke sett noe enda. Skulle nok stått en til to månder, og ikke uker.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Tigerberget, dette var jo ikke meningen. fikk litt dårlig samvittighet her nå....

Har et demontert 120" rammelerret med hvit duk liggende. Du kan få låne dette frem til ditt nye lerret kommer. Kan ta det med og komme innom deg etter jobb i morgen hvis du er interessert.
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    Hei Tigerberget, dette var jo ikke meningen. fikk litt dårlig samvittighet her nå....

Har et demontert 120" rammelerret med hvit duk liggende. Du kan få låne dette frem til ditt nye lerret kommer. Kan ta det med og komme innom deg etter jobb i morgen hvis du er interessert.
    Heisann.

DU skal ihvertfall ikke tenke på dette.:-D
    At det er trøbbel med levering er ihverfall ikke din feil, så fortsatt sov godt på nettene du.
    Lerretet ble sendt fra Oslo i går og ligger i Kristiansand nå. Har snakket med dem, og jeg kan hente det når det passer meg i løpet av dagen.
    Endelig kan jeg se på noe annet en en trøtt 32" i kinorommet..
    Får ta noen nye bilder også i løpet av uken.

Er smigret over ditt tilbud Ask4me2. Du er en snill kar.:-D

Side 14 av 27 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •