Surround eller Hifi ? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer Audifil sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noe av det sykeste, hehe!!! Nødt til å være bassmann du ja.. Folk synes jeg var syk når jeg hadde to subber med 4x8 tommers i hver, men dette tar jo FULSTENDIG kaka.... :shock:

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Ble nektet BASS

Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Hei igjen....
    Lurer på om noen av dere har vært ute for noe lignende?Det ble slutt mellom meg og dama for 2 år siden,hun var en veldig kjekk person på alle område men vi hadde et kjempeproblem og det var at jeg ville ha mer bass og hun nektet meg,så jeg var lei meg en stund etter bruddet helt til enda en Velodyne kom på plass.Det tok ca 3-4 dager før oppgraderingen skjedde,du verden for kjekt alt ble igjen :evil: Så nå sitter jeg med 3x 18* i bassen (2 Velodyne og en 18* GTI) + at en ny dame har flyttet inn.
    Men det jeg lærte av dette var at Først må anlegget på plass så dama,mange som er uenige i dette eller?Jeg orker ikke et hus med lite bass,da skulle jeg før vært uten dame slik er det bare. ego til tusen der
    Altså, for det første sinnsykt anlegg, og åssen i huleste noen kan ha hørsel igjen etter å ha sett på film aner jeg ikke.

og for det andre - joa, greit ha en dame som skjønner seg på hobbiene dine, jeg bruker mer penger på bil enn statsbudsjettet til et middels afrikansk land, så det vet jeg alt om - men jeg vet ikke om jeg ville definert en dame som vanskelig å ha med å gjøre selvom hun synes det anlegget der ikke trengte mer bass.. :roll: :lol: :lol:
    --
    Thorbjørn

Intermediate Frorrari sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kozesmurf
    må bare spørre.. blir det ikke overkill med så mye bass/trykk på så få kvadratmeter ?
    Han sa tidligere i posten at stuen er på 90 kvm. Det er ikke få!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •