MaW's hjemmekino - studietider... - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 277
    Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Da ser det litt dårlig ut med Denon spilleren alikevel. Selgeren sa at jeg fikk den for 2500 kr, og jeg tok den. Litt senere fikk jeg mail om at han hadde fått et bud på 3000. Tenkte at det var jo greit, men brøt alikevel en avtale. Men 500 fra og til er jo greit. Så idag fikk jeg beskjed om at en annen hadde bydd 3500, og igjen brøyt avtalen selv om han sa at jeg hadde fått den til 3000 kr. Har selges lov til dette? Skjønner at selger vil ha mest mulig for den, men når selger sier at du kan få den til gitt pris så er det jo en avtale her. Og hvis jeg da sier ja til 3500, hvordan kan jeg vite at han ikke får enda et "bud" på 3700 eller 4000? Dette var litt snodig syntes jeg....og frustrerende da jeg trodde jeg fikk den og solgt min nåværende dvd-spiller.

Så jeg trekker meg fra kjøpet... og bestiller en Pioneer DV-LX50 istedenfor.
    med mindre det kommer en 2930 på brukttorget av en skikkelig selger...
    Horibelt fra selger mener nå jeg. Du skulle helt klart ha fått den til 2500,- som var avtalen.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Pioneer er kjempe saker bare synd disse tv'ene deres er svært overpriset, kommer dem til å synke i pris med tiden eller vil de holde seg der?
    Overpriset er de ikke. Bose og B&O er overpriset! Prisene vil antageligvis ikke synke, men noen ukestilbud på 5090 kommer nok. Ellers tror jeg prisene vil være de samme. Nå kommer jo KRP-500 og 600 snart. Det blir fett! Spesielt i hvit! ;-)

Når det gjelder salget så påsto han at så lenge folk vil gi mer selv etter vi hadde avtalt det, så kan han lett selge den til en annen og at salget er ikke gjort før penger og varer har byttet eier påsto han.... Dermed gjelder ikke skriftlige/muntlige avtaler ifølge han.

Men men, ferdig med det. Da blir det DV-LX50 snart...

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Når det gjelder salget så påsto han at så lenge folk vil gi mer selv etter vi hadde avtalt det, så kan han lett selge den til en annen og at salget er ikke gjort før penger og varer har byttet eier påsto han.... Dermed gjelder ikke skriftlige/muntlige avtaler ifølge han.

Men men, ferdig med det. Da blir det DV-LX50 snart...
    Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Tenk deg at du bestiller en vare i nettbutikk og de endrer prisen i det de sender. Det hadde sikkert ikke han heller likt.

Man bør heller vente med å akseptere bud.

Pioneeren er veldig bra, og lekker! Billig har den jo også blitt. Denne bør du jo få for nær det du ville gi for den andre.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg veit det. Helt latterlig.

Får den til go-pris uansett, så den blir billig for meg. :-D Gleder meg. Kommer vel om en ukes tid...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da som svarte da, får jo aldri bestemt meg! Nå heller det veeeeldig mot Pioneer BDP-LX71 da! :-D

Det er jo en helt fantastisk bra spiller! Fantastisk på blu, fantastisk på dvd, knallgod på cd (visstnok)....hva mer kan man be om? 8)

eller Samsung BDP-2500? Som visstnok skal være god på nevnte områder den og, selv om det er litt forskjell i pris!

usikker her as! HJELP MEG!

Jeg trenger jo egentlig ikke blu-ray spiller, da jeg har PS3 fra før, men når enkelte dvd-spillere koster like mye og disse presterer nesten like bra så er det jo like greit? DVD-spillerne fra Pioneer og Denon har jo ikke blitt oppdatert på et par år snart...

Men så vil jeg jo ha en dugenes cd-spiller i samme spiller også. Dette er vanskelig.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes du skal se litt på denne:

Komplett.no - Sony BDP-S550, BlueRay-spiller, Full HD 1080p, 7.1 lyd, true cinema

Dette var den som vant i siste nummer av Hjemmekino, så jeg tror denne er meeeeget bra spiller forhold til prisen å bedømme.

Litt informasjon om selve spillern, denne ville jeg hatt litt i tankene.

Hjemmekino.no - Produktdatabase - Sony BDP-S550

Tester av BluRay spillere:

De beste Blu-ray kjøpene! - Dingz : Dingz Test

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var BDP-S350 som var testa i siste nr av hjemmekino. S550 kjem i stortest av BD spelara i hjemmekino denne mnd.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt en god spiller det. Skal titte litt på den og.

Får heller ta dette først så får jeg heller spe på med en rein cd-spiller etterhvert. Vi får se. Selv om jeg egentlig vil ha alt i et.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har, eller planlegger å kjøpe SACD eller DVD-Audio, og høre disse i 5 kanaler, må du uansett ha 2 bokser (eller vente på Oppo sin). Det er grunnen til at jeg har min Pioneer og en rimelig BD-spiller.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Når kommer Oppo sin foresten? Og hva vil den ligge på? :-D

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg går for Pioneer DV-LX50 uansett...

Jeg har blu-ray spiller i PS3n og er fornøyd med den, så jeg trenger ikke LX71 foreløpig. Så jeg kutter budsjettet litt og går for LX50n. Blir bra med bedre dvd-spiller, men også en dvd-spiller som faktisk KAN spille cder via analog overføring :-D

Så nå blir alt rundt Denon'en svart og med blått lys. Det blir fett! Mens Denonen står som en sølvaktig gud midt i...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter maaaaasse om og men fant jeg jo en Denon DVD-2930 liggende på avtorget her. Slo til!

Og denne gangen fra en hyggelig selger! :-D

Så til helga er vel 2930 i hus! Skal bli gøy å se hvor mye bedre den er med sin HQV prosessor i forhold til 1930.

Nå ble jeg glad...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter maaaaasse om og men fant jeg jo en Denon DVD-2930 liggende på avtorget her. Slo til!

Og denne gangen fra en hyggelig selger! :-D

Så til helga er vel 2930 i hus! Skal bli gøy å se hvor mye bedre den er med sin HQV prosessor i forhold til 1930.

Nå ble jeg glad...
    Så bra da, mye fikk du herligheten for ? Grattis med ny spiller og et godt valg, får komme med noen erfaringer etter du har fått testa den ut litt.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3000 inkl. frakt...så det er absolutt ikke gærnt! :-D Fin pris for en super spiller.

Nå gleder jeg meg til helga. Grunnen til mitt valg er at jeg ønsket fortsatt en Denon spiller. Jeg greier liksom ikkke å gå vekk i fra Denon. Det er kvalitet! I tillegg ønsket jeg en dvd-spiller som tar vare på dvd-samlinga mi og gir meg best mulig bilde fra dette aldrene formatet. I tillegg måtte den være god på å spille av cder, noe Denonen faktisk er. Etter det jeg har hørt...

Den var i svart, men det er greit. Da er alt rundt Denon 2807'n svart, og uansett kommer neste reciever til å være svart. Så tenkte litt på det og...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger ut et tips her:

For de som vil ha en fantastisk konsert anbefaler på blu-ray anbefaler jeg John Mayer - Where The Light Is: Live In Los Angeles

Blu-ray Review: Where the Light Is: John Mayer Live in Concert | High-Def Digest

Den har et fantastisk bra "filmaktig" bilde, og et av de beste Dolby TrueHD 5.1 (96kHz/24-bit) lydsporene jeg har hørt. Det låter klokkeklart, tight og herlig. Konserten er delt inn i 3 deler. Et med John Mayer aleine, et set med John Mayer Trio og et set med hele bandet hans. Konserten inneholder de fleste av de beste låtene, flere jams og masse herlig musikk selvfølgelig. Hele konserten er filmet med 35mm og ser fantastisk ut, veldig filmaktig. Så har du lyst til å ha en rolig kveld hjemme med litt god musikk er denne absolutt å anbefale!

PS: Ønsker du å sjekke ut hvor godt sortnivå tvn din har, så er dette rette film!

Heart of Life, en herlig låt
    YouTube - The Heart Of Life (Live in L.A.)

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Slenger ut et tips her:

For de som vil ha en fantastisk konsert anbefaler på blu-ray anbefaler jeg John Mayer - Where The Light Is: Live In Los Angeles

Blu-ray Review: Where the Light Is: John Mayer Live in Concert | High-Def Digest

Den har et fantastisk bra "filmaktig" bilde, og et av de beste Dolby TrueHD 5.1 (96kHz/24-bit) lydsporene jeg har hørt. Det låter klokkeklart, tight og herlig. Konserten er delt inn i 3 deler. Et med John Mayer aleine, et set med John Mayer Trio og et set med hele bandet hans. Konserten inneholder de fleste av de beste låtene, flere jams og masse herlig musikk selvfølgelig. Hele konserten er filmet med 35mm og ser fantastisk ut, veldig filmaktig. Så har du lyst til å ha en rolig kveld hjemme med litt god musikk er denne absolutt å anbefale!

PS: Ønsker du å sjekke ut hvor godt sortnivå tvn din har, så er dette rette film!

Heart of Life, en herlig låt
    YouTube - The Heart Of Life (Live in L.A.)
    Kjøpte denne selv for noen uker siden. Super bra konsert med konge lyd.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette vi kaller for referanse musikk? Det er bra opptak og alt sånn men synes det virker litt kjedelig i lengden med den akustiske delen, blir jo ikke oppløftende toner som spilles i en slik nedtona del. Det er bedre med hans band og greier, synes jeg hørte noe av dette på Horten messa. Har litt flashback fra all den møkka dem spilte der, gi anleggene noe i å bite i mener jeg.

YouTube - John Mayer - Where The Light Is - Belief [HQ]

Hvilken dvd er denne konserten tatt fra, her var det litt mer av det jeg liker... Masse godt gitarspill og litt god feeling på engang ......

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Roger Waters]Er dette vi kaller for referanse musikk? QUOTE]

Referansemusikk er den aller beste musikken for DEG. ;-)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=CavaleraRules]
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Er dette vi kaller for referanse musikk? QUOTE]

Referansemusikk er den aller beste musikken for DEG. ;-)
    Haha, jeg foretrekker rock n roll så det er ikke noe som er bedre enn det, nye guns n roses plata er skikkelig rock n roll som duger skal du se. Regner med du har fått tak på plata selv, ellers er jo Slayer koselig da...

Side 4 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •