eksu's kino - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 44 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 878

Tråd: eksu's kino

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Han ja,

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er klar som ett egg for å komme på en liten demo jeg,men XPA-2 bør kanskje få noen timer med innspilling først?

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    Jeg er klar som ett egg for å komme på en liten demo jeg,men XPA-2 bør kanskje få noen timer med innspilling først?
    Ja, den bør få noen timer på seg.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Active Henningep sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny strøken forsterker!
    Hva er den logitech saken du har mellm dem?

Lurer på om disse emotiva forsterkerene kunne funke med Klipsch høyttalerne mine. Er lyden i dem bra?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henningep
    Gratulerer med ny strøken forsterker!
    Hva er den logitech saken du har mellm dem?

Lurer på om disse emotiva forsterkerene kunne funke med Klipsch høyttalerne mine. Er lyden i dem bra?
    Takk for det. Det er en Squeezebox som står mellom forsterkerene. Det er flere som sier at Emotiva og Klipsch er en bra kombinasjon, selv har jeg ikke hørt den kombinasjonen. Ja, jeg synes dette spiller bra, spesielt med tanke på prisen.

Min tråd

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår hadde jeg et lite treff med noen fra Østfold-gjengen. Måtte nesten få til et treff da det har skjedd litt forandringer på utstyret, og det virket som om de var fornøyd med det de hørte.

Her er et bilde av gjengen, hvor ansiktsutrykkene er litt forskjellige.

eksu's kino-treff-jpg

Min tråd

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Karen til venstre så skeptisk ut Er det kjente profiler dette fra dette berget, eller lokale helter?

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han i midten er ikke'no flink til å spille bilspill He He takk for servering ,og det spilte som vanlig stort og flott hos deg8)
    Han til venstre på bilde synes jeg var meget fotogen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Karen til venstre så skeptisk ut Er det kjente profiler dette fra dette berget, eller lokale helter?
    Det er kjente folk fra forumet ja, fra venstre nb1, HiFi Plumber og roffe.

Min tråd

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Han i midten er ikke'no flink til å spille bilspill He He takk for servering ,og det spilte som vanlig stort og flott hos deg8)
    Hehe, han var vel ikke helt fornøyd. :-P

Bare hyggelig med folk på besøk, og moro at du syntes det spilte bra.

Min tråd

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Det er kjente folk fra forumet ja, fra venstre nb1, HiFi-Plumber og roffe.
    Med det ansiktsutrykket så tipper jeg det er ren 96 i glasset til Roffe

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Med det ansiktsutrykket så tipper jeg det er ren 96 i glasset til Roffe
    Hehe, denne gangen ble det ikke servert noe sterkere en Cola og kaffe.

Min tråd

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Kjære avforum'ere som leser i denne tråden..Jeg har blitt offer for ett knippe av de dårligste taperne som noen gang har gått rundt i 2 sko.Det er jo selvsagt sånn at det var jeg,og ingen andre som var best i bilspill!!
    Den observante avforum'er ser sikkert det bare ved å lese typene på bildet.Så tro ikke disse ondsinnede ryktene som blir servert her...

Takk for en trivelig dag/kveld..(iallfall frem til det hersens bilspillet) guttær!
    Etter lytteseansen i går så må jeg si at jeg gleder meg til å få XPA-1 og 5 i hus og testet det skikkelig ut i oppsettet mitt,for det var som vanlig ett meget vellydende oppsett som vi fikk servert.Denne gangen låt det også mer engasjerende enn noengang og rockefoten satt løst.GS 20 klarer seg nå utmerket godt uten sub ved musikklytting.XPA-2 hadde stålkontroll på 6,5 tommerne og ga dem i tillegg en meget kledelig fylde i bassen uten at det gikk på bekostning av detaljeringen.
    Takk for serveringen.Buksene mine er i dag om mulig enda trangere enn i går.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjære avforum'ere som leser i denne tråden..Jeg har blitt offer for ett knippe av de dårligste taperne som noen gang har gått rundt i 2 sko.Det er jo selvsagt sånn at det var jeg,og ingen andre som var best i bilspill!!
    Den observante avforum'er ser sikkert det bare ved å lese typene på bildet.Så tro ikke disse ondsinnede ryktene som blir servert her...

Takk for en trivelig dag/kveld..(iallfall frem til det hersens bilspillet) guttær!
    Etter lytteseansen i går så må jeg si at jeg gleder meg til å få XPA-1 og 5 i hus og testet det skikkelig ut i oppsettet mitt,for det var som vanlig ett meget vellydende oppsett som vi fikk servert.Denne gangen låt det også mer engasjerende enn noengang og rockefoten satt løst.GS 20 klarer seg nå utmerket godt uten sub ved musikklytting.XPA-2 hadde stålkontroll på 6,5 tommerne og ga dem i tillegg en meget kledelig fylde i bassen uten at det gikk på bekostning av detaljeringen.
    Du er en suverent dårlig taper Men det er jo en nominasjon det også "Didn't finish" Det var asfalt race ikke offroad

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Selv takk for hyggelig dag. Jeg også gleder med til å høre XPA-1 hjemme hos deg.

Dette er jo ikke noen slankecamp du kommer til.

Min tråd

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha vært hos deg igår ,så ble det en tur på Amazon.com:-D Blue man grup var en av titlene som ble bestilt8) Men som vanlig så ble det mye annet også:-D Ligger et Visa kort med indre blødninger på stuebordet:-?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...og jeg har nettopp vært innom play.com 8)

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, farlig å komme på demo har vet dere guttær.

Min tråd

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde ingen ambisjoner i bilspill, og innrømmer gjerne at 2 av 3 konkurrenter var vesentlig bedre enn meg. Håper at styrekonsollen overlevde uten varige men når en del kilo mann tvilholdt i rattet på fullt rattutslag med full sladd for å få kontroll over virtuelle sentrifugalkrefter.

Ellers må jeg si at Monitor Audio-høyttalerne spilte med et bassfundament jeg ikke har hørt fra dem ved tidligere besøk, så jeg vil konkludere med at matchen med Emotiva XPA-2 er meget vellykket. Klangbalansen er nå meget tiltalende og fundamentet kompletterer den klare bassen og mellomtonen på en flott måte. Det bor jammen mye god lyd i de Monitor Audioene, eksu (men det visste du jo).

Takk for en hyggelig kveld, hyggelig selskap, gode lyttestunder overmodig baneracing og en smakfull traktering som nok førte til en + på baderomsvekta. ;-)

Skeptiske, oppspilte øyne på bildet er rent skuespill. Jeg var egentlig ganske rolig. Hadde nok vært morsommere med ansiktsuttrykkene mine under bilkjøringen.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Jeg hadde ingen ambisjoner i bilspill, og innrømmer gjerne at 2 av 3 konkurrenter var vesentlig bedre enn meg. Håper at styrekonsollen overlevde uten varige men når en del kilo mann tvilholdt i rattet på fullt rattutslag med full sladd for å få kontroll over virtuelle sentrifugalkrefter.
    Ja vi vet jo alle at det var Nb1 som var den ene som ikke var bedre enn deg......

Side 25 av 44 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •