HJELP, dame trenger hjelp med hjemmekino:) - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 218
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av svensken
    de holder til i falkenberg (göteborg). der har du mulighet får å få en demo mm.
    men de er i hovedsak en nettbutikk ja
    de hjelper de gjærne! handlet en del der. meget god service!
    de sender pakken til nermeste postkontor på svenske siden, så får du en hente lapp i posten, så er det bare å hente pakken
    det er ingen grunn for noen demo.....hadde vi snakket om 50 000 kroner så ja, men jeg stoler på at så mange mennesker ikke kan ta feil jeg... hehe skal sjekke fortollingsreglene

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Behovet for subwoofer er litt mindre med M65 enn med F6, men uansett hvilke du måtte går for av disse høyttaler løsningene så er det sannsynligvis det beste du får til prisen.

Bestille til post restante fra fynda er nok ikke så dum ide, er jo ikke langt fra særp til strømstad. Uansett sø bør du prøve å vinne ett par M65 til under 1200kr!

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    marantzen er din om du vil ha den=)

Intermediate svensken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av whiskas
    det er ingen grunn for noen demo.....hadde vi snakket om 50 000 kroner så ja, men jeg stoler på at så mange mennesker ikke kan ta feil jeg... hehe skal sjekke fortollingsreglene
    hehe, nei demo er kanskje ikke så stort behov.
    men tenkte også på det med posten og slikt. slipper alt det. bare å kjøre dit å kjøpe det

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Behovet for subwoofer er litt mindre med M65 enn med F6, men uansett hvilke du måtte går for av disse høyttaler løsningene så er det sannsynligvis det beste du får til prisen.

Bestille til post restante fra fynda er nok ikke så dum ide, er jo ikke langt fra særp til strømstad. Uansett sø bør du prøve å vinne ett par M65 til under 1200kr!
    dette svaret gjemte seg litt bort i mitt andre svar: Jeg skal sitte så langt unna jeg kan for å få stort og bra bilde....hva nå enn det innebærer...hehe

skal forsøke meg på de M65ene jeg, men portoen på de blir nesten 600 kroner pluss ekspedisjonsgebyr på 75 kroner så da er er vi oppe i 1900 kroner.....og jeg får dem vel til 1995 svenske over grensa.....så da vet jeg ikke riktig om det lønner seg liksom? men det kommer gjerne porto i tillegg på de i sverige også ja?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette svaret gjemte seg litt bort i mitt andre svar: Jeg skal sitte så langt unna jeg kan for å få stort og bra bilde....hva nå enn det innebærer...hehe

skal forsøke meg på de M65ene jeg, men portoen på de blir nesten 600 kroner pluss ekspedisjonsgebyr på 75 kroner så da er er vi oppe i 1900 kroner.....og jeg får dem vel til 1995 svenske over grensa.....så da vet jeg ikke riktig om det lønner seg liksom? men det kommer gjerne porto i tillegg på de i sverige også ja?
    svarer meg selv her, det står hos fynda at det er fri frakt på høytalere.....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christian
    marantzen er din om du vil ha den=)

åååååå nå ble jeg glad Det vil jeg, så sant den fungerer da asså for jeg har null teknisk innsikt og klarer ikke å fikse på sånt......hehe

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

så du fant det ut....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, nei demo er kanskje ikke så stort behov.
    men tenkte også på det med posten og slikt. slipper alt det. bare å kjøre dit å kjøpe det
    joa men det er ganske mange mil herfra til Gøteborg, jeg kan jo evt bestille i flere omganger også, så slipper jeg kanskje unna toll og moms, bare å gjemme en og en høytaler .....knis sitte på dem feks......*gapskratter*

Linda

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så du fant det ut....
    knis, ja utrolig nok

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er fri frakt fra fynda.se, så du tjener vel egentlig ikke noe på å kjøpe de fra netthandelen. Siden du må ha senter uansett så er det kanskje like så greit å ta alt fra fynda.se, men dette finner du nok en løsning på selv

Ang bilde størrelse så er dette veldig relativt da sitteavstand har like mye å si som selve bilde størrelsen. Dette blir jo litt smak og behag, men for stort bilde er ikke tingen det heller. Hva med 90" på 3-4m?

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    joa men det er ganske mange mil herfra til Gøteborg, jeg kan jo evt bestille i flere omganger også, så slipper jeg kanskje unna toll og moms, bare å gjemme en og en høytaler .....knis sitte på dem feks......*gapskratter*

Linda
    det er en mulighet .
    men sjanser får å bli stoppa er relativt liten ;P.
    har aldrig blitt stoppa. (enda!)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er fri frakt fra fynda.se, så du tjener vel egentlig ikke noe på å kjøpe de fra netthandelen. Siden du må ha senter uansett så er det kanskje like så greit å ta alt fra fynda.se, men dette finner du nok en løsning på selv

Ang bilde størrelse så er dette veldig relativt da sitteavstand har like mye å si som selve bilde størrelsen. Dette blir jo litt smak og behag, men for stort bilde er ikke tingen det heller. Hva med 90" på 3-4m?
    hvor stort blir et 90 lerret i cm/meter da? det er jo dumt å ha for stor avstand fra sitteplass til lerret også da, for da blir det liksom en hel masse ubenyttet gulvplass....som man sikkert kan bruke til bar feks så gubben blir glad hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er en mulighet .
    men sjanser får å bli stoppa er relativt liten ;P.
    har aldrig blitt stoppa. (enda!)
    ikke jeg heller, kjører gjennom tollen en gang i uka, har gjort det i åtte år og aldri blitt stoppet, men jeg kan nesten garantere at jeg blir stoppet hvis jeg har med meg noe som ikke er lov, for jeg smugler aldri så mye som en pakke røyk engang, trenger jo ikke det når jeg er der hver helg liksom

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke jeg heller, kjører gjennom tollen en gang i uka, har gjort det i åtte år og aldri blitt stoppet, men jeg kan nesten garantere at jeg blir stoppet hvis jeg har med meg noe som ikke er lov, for jeg smugler aldri så mye som en pakke røyk engang, trenger jo ikke det når jeg er der hver helg liksom
    hehe sier no der , det er sån typisk uflaks. men hvis du er den 1 gang i uka, så kan du som du sier kjøpe i flere omganger :P

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor stort blir et 90 lerret i cm/meter da? det er jo dumt å ha for stor avstand fra sitteplass til lerret også da, for da blir det liksom en hel masse ubenyttet gulvplass....som man sikkert kan bruke til bar feks så gubben blir glad hehe
    ca 2 meter bredt...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    begynner å glede meg nå og er så glad for at jeg ikke kjøpte den svindelpakka på finn.no til 14000, uff......ikke lett å være grønn... nå havner jeg jo rundt 11000 eller no

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe sier no der , det er sån typisk uflaks. men hvis du er den 1 gang i uka, så kan du som du sier kjøpe i flere omganger :P
    ja hvis det virkelig er fri frakt så kan jeg bestille tre ganger vettu

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ca 2 meter bredt...
    på 3 meters avstand? eller på 4???

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er imponert over alle gentlemen-a her på forumet jeg. Har aldri sett en sånn type tråd nærme seg 100 svar så fort. Lykke til med dine valg Linda. Det ser bra ut foreløpig hvertfall.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 5 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •