HJELP, dame trenger hjelp med hjemmekino:) - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 11 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11
Viser resultater 201 til 218 av 218
    Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du kan alltids sende angre mail eller la være å betale netthandelen, jeg syns nemig du burde gå for en surround pakke fra fynda, altså m65 og resten av serien. Er rimelig sikker på at det fungerer bedre film uten at jeg har hørt patos da, men 310 er en pingle i forhold til m65, selv om en ikke alltid skal se seg blind på specs.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    11 sider med svar...jeg har fått hmm...kanskje 10 svar til sammen hvis jeg var vært heldig. Får også begynne å flashe at jeg er jente når jeg spør om råd...

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, du får begynne å si at du er jente Charly... Var jeg som foreslo det til whiskas også, er jo gutt og vet hvordan vi tenker! haha

Neida, men jeg syns det er veldig fint at det er jenter representert her på forumet også, noe jeg tror de fleste her inne er enig med meg i. Det er også morro at det er jenter i denne mannsdominerte hobbyen. Lyd og bile er jo like morro for jenter, så rart det ikke er flere som holder på med det, maskara er kanskje viktigere hehe (det er vel noe som heter maskara?) hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gir meg ikke så lett her gitt, jeg dro innom hifiklubben i en annen by og jammen var det ikke slik at med litt dårlige tv signaler så så jeg ingen regnbuer på optima hd65, jeg ba om å få se en dvd der også, men desverre var det noe galt med instillingene der, så det gikk ikke, jeg bestemte meg for å forsøke igjen ved en annen anledning, jeg fikk også tilbud om hjemlån av projektoren en helg, og da kan man jo virkelig utforske vil jeg tro, ellers kan jeg rett og slett "låne" den på elkjøp en måned...hehe, jeg prøver iallfall igjen......kanskje jeg alt har begynt å venne meg til regnbuer......knis

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det i frstad de ikke fikk til dvd?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Var det i frstad de ikke fikk til dvd?
    jepp, det var det, hehe

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de fikk det ikke til når jeg var der for 2-3mnd siden heller.... kløner

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de fikk det ikke til når jeg var der for 2-3mnd siden heller.... kløner
    knis......ja det virker jo beroligende for meg som skal låne projektoren hjem og teste den selv...hehe

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en HD70 på avtorget nå. Legg inn et bud? Ikke verdt 6000 kanskje, men det ligger et bud på 2500 du kan gå litt over kanskje?

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/30541

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er Marantz recieveren på plass i stua her,,,,,øverst på flyttelasset,,,,,:-D

har bestemt meg for å gå for høytalerne jeg fikk så billig på netthandelen jeg.....kan sikkert alltids få bruk for dem uansett, feks som surround i stua, i værste fall kan jeg sikkert få solgt dem igjen, ikke all verdens penger det dreier seg om uansett, iallfall ikke når man tar i betrakting at jeg var ute og kjøpte dyner til 4000 kroner i går:?

titter fortsatt på PJr da, optoma HD65 spøker litt i bakhodet mitt, men nå vurderer jeg i tillegg Hitatchi PJ-TX200 igjen også......sony er heller ikke glemt.....plagsomt å ha det sånn *knis*

Føles litt pussig ut å ha en reciever stående her uten noe utstyr å bruke den på ....thihi, men nå har jeg iallfall en unnskyldning for å måtte kjøpe noe, hehe

jeg stillte forresten et spm for litt tid tilbake om det er slik at man kan risikere å kjøpe PJ som man ikke får tak i ny lampe til......det er ikke alle jeg har kikket på jeg har klart å finne lamper til på nett.....kanskje jeg bare ikke vet hvor jeg skal lete????

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Det er en HD70 på avtorget nå. Legg inn et bud? Ikke verdt 6000 kanskje, men det ligger et bud på 2500 du kan gå litt over kanskje?

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/30541

skal kikke på den jeg, takk for hjelpsomheten, godt at noen passer litt på meg..hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og så kom vi til punktet der det ikke lenger var en fordel å være dame i forhold til å få svar på forumet, hehe, jaja, jeg får vel bare sitte her å lese da..., bare tre dager igjen til jeg flytter og planleggingen av kinorommet kan ta skikkelig fart...

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er nok av lesing her inne, så det er bare å slå seg løs

Kjøper du en anerkjent projektor så tror jeg nok en ny pære skal være mulig å skaffes...

Ellers er jeg litt skuffet for at du ikke gikk for Dynavoice m65... snufs

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er nok av lesing her inne, så det er bare å slå seg løs

Kjøper du en anerkjent projektor så tror jeg nok en ny pære skal være mulig å skaffes...

Ellers er jeg litt skuffet for at du ikke gikk for Dynavoice m65... snufs
    Hadde jeg hatt mulighet til å få hentet dem i strømstad ved kjøp på Fynda.se hadde jeg nok gjort det, men det har jeg desverre ikke, og ettersom jeg bare skal betale 1000 kroner for de patosene så har jeg fremdeles mulighet til å gå for dynavoice......kjøper ikke center riktig enda, man kan vel få litt lydopplevelse med bare fronter til å begynne med også, eller jeg har jo to jamo bakhøytalere også da.....

akkurat nå driver jeg å ser på tv-stoler, sofaer for å heve helhetsinntrykket....knis, men noen projektor har jeg ennå ikke klart å bestemme meg for......kjøper jeg alt det andre må jeg jo før eller siden bestemme meg for hvilken PJ jeg skal ha,

kjipt med fullt hjemmekinoutstyr og ingen PJ liksom...

er det forresten noen her som har noe greie på om det er for vanskelig for en noeblond dame å få opp en PJ i taket???? gruer meg for den biten

hvis jeg kjøper Hitachi pj-tx200 vil jeg da kunne plassere den på et bord mellom tvstolene feks???? inntill jeg klarer å finne ut av hvordan jeg i huleste kan få den opp i taket....hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som har gode ideer for hvordan man best kan integrere en bar bygget i glassbyggersten i hjemmekinoen???? hehe

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    legg ut bilder da, slik att man kan komme med noen forslag..Bar er forresten harry å ha hjemme "Knis"

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    legg ut bilder da, slik att man kan komme med noen forslag..Bar er forresten harry å ha hjemme "Knis"
    jeg kan desverre ikke noe for at gubben heter harry jeg da, og så snart jeg har flyttet inn kommer det bilder,..........:-?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøper ikke center riktig enda, man kan vel få litt lydopplevelse med bare fronter til å begynne med også, eller jeg har jo to jamo bakhøytalere også da.....
    Ja. Dette er ikke noe problem. De fleste reciverene kan route om lyden fra centerkanalen til fronthøyttalerene.

Side 11 av 11 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •