KentOve`s Stue Stereo - Side 89

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 89 av 153 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 85 86 87 88 89 90 91 92 93 99 109 119 129 139 149 ... SisteSiste
Viser resultater 1,761 til 1,780 av 3052
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Du har ikke bare prøvd en på lån og sett hvordan det ville ha blitt, kan hende bassen kunne vært strammere med mer guff. Jeg merket jo store forskjeller mens jeg gikk fra receiver over på stereo pre + effekt. Det er kanskje en mulighet for litt mer trøkk mens dem har noe å jobbe med. Du kan jo tenke at Skrotnisse brukte 2x400w monoblokker. Hadde vært moro å sett en liten test fra deg om den saken, tror jaggu du hadde nok power til å felle ned veggene hjemme.
    En så god jobb som H4SE allerede gjør, fant jeg tilslutt ut at det ikke var nødvendig med noe 2 x H4SE. Jeg tviler vel heller på at det hadde blitt den store forskjellen i bassen, det er fremdeles lydsignatur, og det er nok en gang det som er saken jeg vil forandre på her. Krefter har jeg i grunn nok av.

Jeg tenker følgende at jeg prøver ut med en Mcintosh C220 forforsterker for å se hva resultatet da blir. Det kan hende det blir ett stort hopp opp fra min P4A, men det har ikke så mye å si viss jeg ikke får den lyden jeg er ute etter. Neste punkt på lista er da å se etter ny effekt, og etter hva jeg har sett meg ut av kandidater, kan det fort bli små dyrt .... Men, alt til sin tid!

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi får håpe veggene tåler litt da, det er tross alt et nytt bygg som er bygget av profesjonelle håndtverkere rett før finanskrisen....

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du mulighet. Så test en ferdig innspilt Pass labbs X250.5 eller 350.5 på oppsettet ditt. Jeg lover den skal dra deg mange hakk nermere det du leter etter. Utrolig hva bare et forsterker bytte kan gjøre. Fikk en WOW følelse her hos meg iallefall.

A.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sikler som en gal hund etter Pass Labs X350.5

Har flere kandidater jeg håper på å få teste ut, så det skal bli spennende og høre. Viser det seg at det er Pass som fungerer best, må jeg ta ett valg. Gi meg selv litt ekstra tid, og spare litt lenger til en X350.5, eller bare bite tenna sammen og leve med at jeg "bare" har en X250.5

Jeg vet vel allerede nå hva jeg kommer til å gjøre ...

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare kom på en liten ting her. Du har jo også nevnt at du kanskje kunne tenkt deg å teste ut Rogue Zeus også. For en stund tilbake var det en fyr her på avforum som faktisk hadde både Zeus og x350.5 hjemme til test samtidig. Denne lile testen kan du lese mer om her: Den store tungvektskampen. Happy reading
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset Nisse

Men du? Skal jeg være ærlig?

Jeg har lest den testen 343985 ganger

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Jeg har lest den testen 343985 ganger
    Hvordan får du tiden til å strekke til? ;-)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei.. Jeg bruker jo en hel del tid her på forumet, og har nok havnet i den testen hver gang jeg har søkt på " Pass Labs X350.5 " og " Rogue Zeus ", som sikkert har blitt en del ganger etterhvert

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes at du burde spare opp nok penger til du har råd til å kjøpe det du har lyst til å prøve hvis du skal prøve andre effekttrinn.
    H4SE er vel ikke akkurat det letteste å få tak igjen. Tror nok at det finnes mange her i landet som ønsker å se Hegelen din på bruktmarkedet, hehe.
    Noe å tenke på...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei.. Jeg bruker jo en hel del tid her på forumet, og har nok havnet i den testen hver gang jeg har søkt på " Pass Labs X350.5 " og " Rogue Zeus ", som sikkert har blitt en del ganger etterhvert
    Ja det skal være sikkert. Du vet jo nøyaktig hvor mange også. Imponerende. Si ifra før Hegelen går i elva da..

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndyMcnebb
    Jeg synes at du burde spare opp nok penger til du har råd til å kjøpe det du har lyst til å prøve hvis du skal prøve andre effekttrinn.
    H4SE er vel ikke akkurat det letteste å få tak igjen. Tror nok at det finnes mange her i landet som ønsker å se Hegelen din på bruktmarkedet, hehe.
    Noe å tenke på...
    Både tror og håper, at H4SE er lett å få solgt på bruktmarkedet

Hegel har vel alltid vært relativt lett å få solgt på brukten.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Ja det skal være sikkert. Du vet jo nøyaktig hvor mange også. Imponerende. Si ifra før Hegelen går i elva da..
    Du skal være den første som får en PM, før jeg legger den på AVtorget

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte litt på monoblokk rack. Noen som har forslag til noen pene monoblokk rack til ikke så mye over 2000kr pr stk?

NEI, jeg har ikke kjøpt monoblokker, trenger bare noen tips 8)

Karla tipset jo meg for en stund tilbake om Solid Tech sin Radius serie. Likte ikke så veldig godt rackene med flere hyller i den serien, men monoblokk racket var tøft. Det koster rundt 2000kr..

KentOve`s Stue Stereo-rack-jpg

Andre forslag i denne prisklassen?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva med slike? 1500kr pr stk, selges hos resonans.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har vel ikke testa Parasound JC1 ?? . Anbefales en lytt Ellers ville jeg vært på utkikk etter en brukt Krell forsteker . 10 år gammel? pft, de spiller fletta av det meste uansett . HEhe.. smaken er som baken ...

Følger spent med... Selv sitter jeg å nyter Lyngdorf Roomperfekt oppsett med DAli Helicon 300 . Men Array... ooh mama for noen livate greier . Skjønner at du vil bort ifra Hegel på en måte.. for min del ble det iallefall for "sterilt" og kjedelig.. STÅ PÅ . Dette blir bra .

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med tanke på hva du var inne på en annen tråd tidligere ikveld, og at du nå ser etter monostands; har du nå endelig bestemt deg?
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tjaaa, ikke de dummeste!

Fant ikke ut hvor mye kg de kunne belastes med RogerW, fint om dere får med det også.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Du har vel ikke testa Parasound JC1 ?? . Anbefales en lytt Ellers ville jeg vært på utkikk etter en brukt Krell forsteker . 10 år gammel? pft, de spiller fletta av det meste uansett . HEhe.. smaken er som baken ...

Følger spent med... Selv sitter jeg å nyter Lyngdorf Roomperfekt oppsett med DAli Helicon 300 . Men Array... ooh mama for noen livate greier . Skjønner at du vil bort ifra Hegel på en måte.. for min del ble det iallefall for "sterilt" og kjedelig.. STÅ PÅ . Dette blir bra .
    Hehe.. Jeg har ikke testet Parasound JC1 nei, men det hadde selvsagt vært hyggelig en gang

Vi får se, vi får se... Jeg ser bare på monoblokk rack mann, ro deg nå

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Med tanke på hva du var inne på en annen tråd tidligere ikveld, og at du nå ser etter monostands; har du nå endelig bestemt deg?
    Fra nå av gir jeg deg munnkurv, helt til jeg sier du kan snakke igjen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra nå av gir jeg deg munnkurv, helt til jeg sier du kan snakke igjen
    i så fall er dette siste fra min side på ei stund, litt synd, jeg som tenkte å avsløre hva jeg skulle handle, men da drøyer jeg den ett par uker

På mange måter er det litt befriende at du nå endelig ser etter monostands, var på nippet til å opprette kategorien "årets vinglepetter" og få lagd en liten skulptør som premiere.

ps: vil foresten anbefalle deg å gå inn i den aktuelle tråden og slette det innlegget ditt om du vil holde det hemmelig litt til.

Skrotnisse over and out for now....
    -------
    Mvh
    Rune

Side 89 av 153 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 85 86 87 88 89 90 91 92 93 99 109 119 129 139 149 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •