KentOve`s Stue Stereo - Side 69

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 69 av 153 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 89 99 109 119 129 139 149 ... SisteSiste
Viser resultater 1,361 til 1,380 av 3052
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Vel, jeg setter det jo litt på spissen med en sånn kommentar. Har ikke hørt S3-X men S1-X og disse to er ganske forskjellige har jeg skjønnt...Uansett sitter jeg i skrivende stund og hører på Chris Jones med mine OB høytalere...kan ikke si jeg savner veldig mye akkurat nå
    FUCK!

Det var bra du minnet meg på Chris Jones. Anfield skulle ha de to cdene av Chris Jones med til meg i Horten, men dette glemte han, og nå har jeg glemt og bestilt dem på Stockfish. Chris Jones er bare rådigg musikk, som jeg både har spilt både på S-3EX og Array 1400. DEET var opplevelser i toppklasse

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    FUCK!

Det var bra du minnet meg på Chris Jones. Anfield skulle ha de to cdene av Chris Jones med til meg i Horten, men dette glemte han, og nå har jeg glemt og bestilt dem på Stockfish. Chris Jones er bare rådigg musikk, som jeg både har spilt både på S-3EX og Array 1400. DEET var opplevelser i toppklasse
    Sitter og hører på Moonstruck, No looking back og Roadhouses & Automobiles om hverandre. Lossless selvfølgelig og digg musikk. Folk/familie har vært innom her og uttalt at dette "er digg" å høre på. Fatter var her i går og fikk demo og lurte etterpå om han skulle gjøre om råkjellern til kino/Hifirom...det sier mer enn tusen ord...mente jeg hadde " en meget bra lyd"...kommer fra en mann som har eid Quad og diverse...moro
    Tipper dette høres bra ut, som du sier, på de nevnte Ht'ere

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Valgfriheten er sikkert begrenset til å velge mellom noen høytalermodeller. Har liten tro på at S-3EX er en av modellene det kan velges mellom. Men det hadde jo vært et fantastisk tilbud om jeg tar feil
    Når et tilbud er for godt til å være sann er de som regel det....blir spennende å se...

Mvh Nordbø

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan godt hende du har rett Nordbø.

Men, siden Elkjøp eller hvem det er reklamerer med "Pioneer har stor bredde på høyttalere fra 1495Kr til 500.000Kr" , så syns jeg det hadde vært utrolig merkelig viss det bare var utvalgte modeller kundene som vil benytte seg av dette tilbudet kan velge mellom.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk telefon fra Soundgarden idag. Arrayene har kommet

Problemet er at jeg ikke har adgang til stor nok bil nå. Får jeg ikke tak i større bil i løpet av helga, venter jeg til slutten av neste uke slik at en av de ansatte ved Soundgarden kjører de hjem til meg

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helsiken...klarer du å vente på sånne godsaker??!!! Tror jeg hadde fått store søvnproblemer hvis jeg ikke hadde fått de i hus umiddelbart!

Edit: Sku faktisk ha klart og bære de hjem en og en

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heldig du

Hadde sikkert leid meg en varebil, bruker å klø litt i fingrene når varene bare står å venter på deg(meg)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Helsiken...klarer du å vente på sånne godsaker??!!! Tror jeg hadde fått store søvnproblemer hvis jeg ikke hadde fått de i hus umiddelbart!

Edit: Sku faktisk ha klart og bære de hjem en og en
    Hm, si det! Jeg har jo tidligere sagt her i tråden, at jeg bare skal "lagre" høyttalerene til jeg kommer meg i den nye leiligheten. Men, når jeg fikk telefonen idag om at de sto i Haugesund og ventet på meg, ble jeg plutselig veldig klar på å få de i hus. Tror nok jeg vil koble dem opp og spille dem GODT inn, til jeg flytter ut og kan leke meg videre

Klarer du og bære Arrayene på 52kg nesten 3mil x 2, skal jeg være med og sponse deg med nye høyttalere

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Heldig du

Hadde sikkert leid meg en varebil, bruker å klø litt i fingrene når varene bare står å venter på deg(meg)
    Heldig ja, gleder meg til dette :-D

Varebil er dyrt, så jeg skal klare og vente en ukes tid, viss det er det som må til. Men jeg gir ikke opp, skal stresse med å få tak i en stor nok bil.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan godt hende du har rett Nordbø.

Men, siden Elkjøp eller hvem det er reklamerer med "Pioneer har stor bredde på høyttalere fra 1495Kr til 500.000Kr" , så syns jeg det hadde vært utrolig merkelig viss det bare var utvalgte modeller kundene som vil benytte seg av dette tilbudet kan velge mellom.
    Hvordan gikk det med dette tilbudet? Noen som fikk kjøpt S-3EX til halv pris?

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nordbø
    Ta en titt her inne: http://avforum.no/forum/generelt-aud...ml#post1044063

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nordbø
    Det var det :-D

Viss du leser i tråden gorg linker til, kan du se at både spade og Otern har fått fingra i hvert sitt par :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var det :-D

Viss du leser i tråden gorg linker til, kan du se at både spade og Otern har fått fingra i hvert sitt par :-D
    Det var jo vanvittig bra!!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok flere som lurer på hvorfor jeg enda ikke har skrevet noe om hvordan det var å få Arrayene i hus?

Det er nok fordi jeg enda ikke har fått de i hus :-|

Dette har sine grunner, men satser fullt og helt på at de har ankommet i løpet av neste uke

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja blir veldig spennende å se om du blir fornøyd med JBL Array 1400. De koster jo tross alt 80.000..

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vet jeg at jeg gjør :-D

Det jeg er spent på, er om jeg klarer å få til ett enda bedre resultat enn det de forskjellige Soundgarden butikkene rundtom i Norges land har klart.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mens jeg sitter her og venter på mine kommende Arrayer, surfer jeg nettet opp og ned om dagene. Har en eller annen oppgraderinssykdom over meg, som gjør at jeg hele tiden må surfe nettet rundt, for å se på produkter som kanskje kan bli aktuelle for testing.

Jeg tror jeg kommer til å bli meget fornøyd med resultatet sånn det kommer til å bli nå, men jeg vil nok ta inn litt forskjellige elektronikk og kabler, bare for å se om det er noe å hente andre plasser.

Nå er jeg på jakt etter en pre amp, som har dobble XLR innganger? Jeg finner nesten ingen som har dette, eller rettere sagt, jeg finner ingen. Noen som kan hjelpe meg?

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I hvilken prisklasse?
    Har du noen andre krav eller ønsker enn at den skal ha mer enn en balansert inngang?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager, skulle vel hatt utdypet litt mer.

Prisklasse 20-40k.

Jeg vil ha to balanserte innganger. Gjerne også to for subwoofer (ikke ett must). Den kan ha litt varm/mørk klang, kanskje rør?

Resten av spesifikasjonen kan du velge selv :smile:

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du behov for to sett med balanserte innganger, eller er det bare noe du ønsker deg?

Side 69 av 153 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 89 99 109 119 129 139 149 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •