KentOve`s Stue Stereo - Side 64

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 64 av 153 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 60 61 62 63 64 65 66 67 68 74 84 94 104 114 124 134 144 ... SisteSiste
Viser resultater 1,261 til 1,280 av 3052
    Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R
    Jo, nettopp det jeg har
    hva er det iPhone har som en mobil i samme prisklasse IKKE har, bortsett fra den suverene MP3-spilleren?
    Hvem var det som snakket om andre mobiler? Det var du som sa det var en mp3 spiller man kunne ringe med.
    Jeg skal innrømme at den har noen opplagte mangler, men den kan også uendlig mye mer enn å spille musikk og ringe med. Det finnes flere tusen applikasjoner du kan laste ned til den, alt i fra vater til gogle earth!

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Det finnes flere tusen applikasjoner du kan laste ned til den, alt i fra vater til gogle earth!
    Og måleprogram for å kalibrere hjemmekinoen.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppsummering av året som har gått!

Først var Vegamannen ute med en oppsummering av det siste året, like etter følgte gorg og Gwandarion med, så jeg får slenge meg på moten jeg også:

- Det første innkjøpet jeg gjorde i år, var ett demo brukt, men ganske stødig og flott stereorack fra Soundgarden. Valget falt på Cambre CVC309 -S/B i finishen Cherry. Det gamle racket mitt ble pælmet rett ut, da det var gammelt, stygt og helt ut av moten.

- På disse tider i fjor (2007), solgte jeg min gamle H/K AVR 4550 receiver, og pensjonerte min gamle DVD spiller Yamaha DVD-S520. Arvtagerene for disse komponentene ble topp forsterkersett fra Hegel, bestående av P4A og H4SE, mens musikken nå spilles gjennom Hegel CDP4A.

- Videre byttet jeg signal kabler også. Fra noen gamle og udaterte Monster og Proson kabler, falt valget på to sett med Nordost Heimdall XLR kabler.

- Noen månder etterpå forsvant både JBL Studio L8400P subwooferen, Audiovector M3 og Nordost Super Flatline 2x2 høyttaler kabler bort fra mitt eie.

- En måned etter dette igjen kom Pioneer S-1EX QL høyttalere, Nordost Heimdall 2x3 høyttaler kabler, tre sett med Nordost Shiva strømkabler og hodetelefonene AKG K701 i hus.

- Dagen etter at høyttalere, kabler og nye AKG hodetelefoner hadde ankommet, forsvant mine gamle hodetelefoner - AKG K301XTRA.

- Min siste oppdatering til nå i år er Musical Fidelity X-CANv8. En fantastisk rør-hodetelefonforsterker som leverer time på time med go musikk sammen med AKGene.

- Pioneer S-1EX QL ble tatt i innbytte, og jeg oppgraderte til JBL Array 1400.

* Slik ser det da ut hos meg pr dags dato. Alt står slik jeg har beskrevet, uten noen forandringer. Pioneerene er for salg, og viss det går som jeg ønsker er Pioneerene ut av hus, i løpet av året. Kanskje så fort som ett par uker. Jeg har enda planer og tanker om nye oppgraderinger, så jeg kan love dere at feriepengene neste år skal få bryne seg kraftig

Følg med!

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Først var Vegamannen ute med en oppsummering av det siste året, like etter følgte gorg og Gwandarion med, så jeg får slenge meg på moten jeg også:

- Det første innkjøpet jeg gjorde i år, var ett demo brukt, men ganske stødig og flott stereorack fra Soundgarden. Valget falt på Cambre CVC309 -S/B i finishen Cherry. Det gamle racket mitt ble pælmet rett ut, da det var gammelt, stygt og helt ut av moten.

- På disse tider i fjor (2007), solgte jeg min gamle H/K AVR 4550 receiver, og pensjonerte min gamle DVD spiller Yamaha DVD-S520. Arvtagerene for disse komponentene ble topp forsterkersett fra Hegel, bestående av P4A og H4SE, mens musikken nå spilles gjennom Hegel CDP4A.

- Videre byttet jeg signal kabler også. Fra noen gamle og udaterte Monster og Proson kabler, falt valget på to sett med Nordost Heimdall XLR kabler.

- Noen månder etterpå forsvant både JBL Studio L8400P subwooferen, Audiovector M3 og Nordost Super Flatline 2x2 høyttaler kabler bort fra mitt eie.

- En måned etter dette igjen kom Pioneer S-1EX QL høyttalere, Nordost Heimdall 2x3 høyttaler kabler, tre sett med Nordost Shiva strømkabler og hodetelefonene AKG K701 i hus.

- Dagen etter at høyttalere, kabler og nye AKG hodetelefoner hadde ankommet, forsvant mine gamle hodetelefoner - AKG K301XTRA.

- Min siste oppdatering til nå i år er Musical Fidelity X-CANv8. En fantastisk rør-hodetelefonforsterker som leverer time på time med go musikk sammen med AKGene.

* Slik ser det da ut hos meg pr dags dato. Alt står slik jeg har beskrevet, uten noen forandringer. Pioneerene er for salg, og viss det går som jeg ønsker er Pioneerene ut av hus, i løpet av året. Kanskje så fort som ett par uker. Jeg har enda planer og tanker om nye oppgraderinger, så jeg kan love dere at feriepengene neste år skal få bryne seg kraftig

Følg med!
    Rack ja

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Rack ja
    Hæ??

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slettes ette gæli detta på et år Tror nok jeg skal drøye litt før jeg lager en slik oversikt, tok en titt på den føljetongen jeg har på selve profilen og har vel konkludert med at så lenge det finnes mer tid igjen, så finnes det muligheter for å bytte ut noe

Men med tanke på at du nå selger unna litt og skal inn i ny leillighet kan det bli enda mer interresant å se hvordan oversikten ser ut neste år!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hæ??
    Fant ut jeg hadde glemt å ta med hvilke rack jeg har hatthehe

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende lesning KentOve. Er morsomt å lese slike, for å se hvilket utstyr andre her har hatt. Har skiftet en del selv dette året, å det er godt å se at jeg ikke er den eneste

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    slettes ette gæli detta på et år Tror nok jeg skal drøye litt før jeg lager en slik oversikt, tok en titt på den føljetongen jeg har på selve profilen og har vel konkludert med at så lenge det finnes mer tid igjen, så finnes det muligheter for å bytte ut noe
    For å si det sånn. Ting skjer hos meg fortiden, det er ikke alt jeg oppdaterer her på forumet. Oppsummeringen min fra året, kan allerede fra i morgen av bli forandet på igjen

Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Men med tanke på at du nå selger unna litt og skal inn i ny leillighet kan det bli enda mer interresant å se hvordan oversikten ser ut neste år!
    Jeg gleder meg allerede veldig til å se hva neste år har å by på. Går en ny deal i boks i morgen, vil jeg publisere enda en stor oppgradering her. Og blir denne oppgraderingen realistisk, vil det komme en til to større oppgraderinger til neste år, alt hva økonomien tillater

Som du ser, jeg har laget planer for lang tid fremover!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende lesning KentOve. Er morsomt å lese slike, for å se hvilket utstyr andre her har hatt. Har skiftet en del selv dette året, å det er godt å se at jeg ikke er den eneste
    Hehe. Vi to er nok ikke alene her på forumet om å ha brukt litt penger i oppgraderinger dette året. Det er nok mangen av oss her inne vil jeg tro :twisted:

Du da? Andre planer for fremtiden?

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppgradering av kabling er vel det neste jeg tenker på. Ellers er jeg veldig veldig veldig fornøyd. Er så fornøyd at jeg tror jeg ikke kommer til å bytte kabler. Er bare morsomt å prøve litt Neste år blir det leilighet på meg, så da kommer jeg til å få litt bedre plass enn jeg har i studentleiligheten i haugesund nå. Ha kommer jeg nok kanskje til å oppgradere høytalerene mine til noe dyrere B&W. 805S kanskje

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppgradering av kabling er vel det neste jeg tenker på. Ellers er jeg veldig veldig veldig fornøyd. Er så fornøyd at jeg tror jeg ikke kommer til å bytte kabler. Er bare morsomt å prøve litt Neste år blir det leilighet på meg, så da kommer jeg til å få litt bedre plass enn jeg har i studentleiligheten i haugesund nå. Ha kommer jeg nok kanskje til å oppgradere høytalerene mine til noe dyrere B&W. 805S kanskje
    Ingenting er bedre enn at du er "veldig veldig veldig" fornøyd. Det er vel en plass alle vil være, helt til oppgraderings spøkelset nok en gang kommer på besøk, det gjør det stort sett alltid en gang.

Selv gleder jeg meg til jeg er samme plass som deg, og er "veldig veldig veldig" fornøyd

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morsomt med de her innspurt til "AVforums årskavalkade" greiene.. 8)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk ikke jeg med meg AVforums årskavalkade i fjor, så dette skal bli morsomt :-D

Ekstra stas er det jo, at jeg er nominert i den ene kategorien!

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk med meg fjorårets årskavalkade, men var ikke noen 'nykommer' kategori. Hvis det hadde vært det hadde jeg ikke hatt noe å stille opp med, var ikke så veldig aktiv ifjor.

Syns det er artig at det blir litt mer aktivitet nå, har vært litt nedtid på forumet siste månedene synes jeg.

Slik som meg skal du tydeligvis komme med flere oppgraderinger før årets slutt, men hva slags type oppgradering snakker vi om? Du trenger ikke røpe hva det er, men du kan jo lette litt på sløret

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Slik som meg skal du tydeligvis komme med flere oppgraderinger før årets slutt, men hva slags type oppgradering snakker vi om? Du trenger ikke røpe hva det er, men du kan jo lette litt på sløret
    Jeg skal ikke komme med flere, men en siste stor oppgradering blir det kanskje i løpet av uka, viss alt går som jeg håper. Derimot blir det flere større oppgraderinger over nyåret, viss alt går som jeg har planlagt, og økonomien tillater det.

Hm, hvilket hint skal jeg gi, uten at jeg driter meg ut å røper det. Er ikke så veldig god på å gi hint, uten å gjøre det for lett.. Meeen, viss du leser litt i mine siste innlegg her i tråden, og legger god viljen til, så skal det vel gjerne være mulig å finne det ut :-D

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heheh, enten er jeg treg eller så er det vanskelig å lese mellom linjene

Får vel bli overrasket da når du kommer med bilder, og det må du nok gjøre

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilder ja, hmm!

Har faktisk ikke bestemt meg for om jeg vil "pakke opp" dette kjøpet, før jeg flytter inn i den nye leiligheten. Skummelt, men sant

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da får du ta bilder av eska vettu

Side 64 av 153 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 60 61 62 63 64 65 66 67 68 74 84 94 104 114 124 134 144 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •