KentOve`s Stue Stereo - Side 63

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 63 av 153 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 83 93 103 113 123 133 143 ... SisteSiste
Viser resultater 1,241 til 1,260 av 3052
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    He he, så du er i ferd med å ta et valg?
    Personelig så syntes jeg C2 var best til min musikksmak, men må si at Arrayene var kraftfulle.
    Njaa.. Jeg er vel kanskje det, men tror jeg skal holde meg i skinnet litt til. Hadde vært gøy å fått hørt på Respons Grand D i min egen leilighet, og Legacy Focus i Stavanger, når Maxwell får nytt parti inn.

Jeg er helt enig i at Confidence C2 låt best til det du hadde med av musikk. Jeg syns det låt kjempe tøft på det aller meste vi matet dem med, uten tvil en kjempe god høyttaler. Men som nevnt i mitt lille referat fra Oslo turen, jeg vil ikke kjøpe en så dyr høyttaler når de ikke klarer å gi meg den opplevelsen jeg ønsker på musikken jeg kanskje spiller mest av.

Klarer du å vente til leil. er ferdig med innkjøp av nye ht.?
    Jeg håper da det. Men du skal aldri si aldri. Joda, jeg MÅ vel nesten klare det

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve

Jeg håper da det. Men du skal aldri si aldri. Joda, jeg MÅ vel nesten klare det
    Du har sikkert svart på det før i tråden, men hvor stort lytterom får du i den nye leiligheten?

Du har ikke planer om å teste Pioneerene der før du kjøper noe nytt, eller er det slik at du vil ha noe som spiller "annerledes" enn de du har?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Du har sikkert svart på det før i tråden, men hvor stort lytterom får du i den nye leiligheten?
    42-43m2

Du har ikke planer om å teste Pioneerene der før du kjøper noe nytt, eller er det slik at du vil ha noe som spiller "annerledes" enn de du har?
    Det har jeg ikke noen planer om nei. Du kan godt si det sånn at jeg vil ha noe som spiller annerledes ja. Flere har kommet med tipset om å teste lillebroren, S-3EX, men våger ikke å ta sjansen når jeg ikke likte S-1EX i dette oppsettet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    42-43m2

Det har jeg ikke noen planer om nei. Du kan godt si det sånn at jeg vil ha noe som spiller annerledes ja. Flere har kommet med tipset om å teste lillebroren, S-3EX, men våger ikke å ta sjansen når jeg ikke likte S-1EX i dette oppsettet
    Skjønner, ja, en har jo forskjellig smak og ønsker så det som funker for noen kan være feil for andre.

40+ kvm må du nok ha litt for å fylle skikkelig, blir spennende å se hva du ender opp med.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er nok like spent som deg, på hva det blir

Men, når jeg fikk høre Array 1400 igjen på Onsdag, ble forelskelsen nok en gang ett faktum!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er nok like spent som deg, på hva det blir

Men, når jeg fikk høre Array 1400 igjen på Onsdag, ble forelskelsen nok en gang ett faktum!
    Ja, jeg har bare hørt dem i kino-oppsett på Master and Commander, men det minnet sitter så det kan ikke ha vært helt elendig

Eneste er jo utseendet som ikke appellerer helt for min del...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg har bare hørt dem i kino-oppsett på Master and Commander, men det minnet sitter så det kan ikke ha vært helt elendig

Det er langt i fra elendig. Det er snarere temmelig rått

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er iPhonen i bruk, og jeg har begynt å finne ut av ting jeg kan gjøre med den. Men ett par spørsmål til og begynne med..

1. Jeg lastet ned bilder fra dataen til iPhone, jeg velger å bruke bildet som bakgrunn, jeg får melding om at " bildet er lastet opp som bakgrunn ", men ingenting skjer?

2. Ringetonene som følger med er ikke særlig kule. Jeg lastet noen album jeg liker innpå iPhonen. Hvordan kan jeg velge en sang jeg har lastet innpå telefonen til å bruke som Ringetone, når noen ringer? Viss det går da...

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Som jeg sikkert har nevnt: Disse tør jeg ikke å høre, for jeg mistenker at de er fantastisk bra. Grunnen er at de ser for j**lig ut.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom igjen da iPhone bruker, jeg skulle gjerne hatt ett svar på det jeg lurte på..

Spørsmål 1 fant jeg ut selv, så nå trenger jeg bare å vite om jeg kan laste ned sanger innpå mobilen, og bruke disse som ringetone. Forferdelig stygge de ringetonene som følger med :twisted:

Det ble nevnt her i tråden ett program som heter "swirlymms" på App Store, dette fant jeg ikke når jeg søkte etter det. Og er det noen som kan komme med ett konkret forslag på ett bra program fra App Store, som kan gjøre at jeg kan filme med det tilhørende kamerat?

Ellers er jeg utrolig fornøyd etter to dagers bruk med iPhone. Igår satt jeg hele dagen med mobilen, på internett, prøvde ut gps, gjorde meg kjent med mobilen, lastet ned musikk og bilder, spilte musikk osv osv osv! Når kvelden kom hadde jeg enda greit med batteri

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste i en test av Array1400, at den er veldig kresen på rommet den står i. Krever mye demping, og liker ikke mye glatte flater.
    I rommet vi hørte dem, var det jo mye demping.
    Hadde jeg vært deg ville jeg ventet til den nye leil. er klar, og fått testem dem hjemme.

Leste også en test av Dali Helikon mkII. Den skal visst være fremdragende på Ramstein ref. Hjemmekino mars 08.

Har du hørt på dem?

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2. Ringetonene som følger med er ikke særlig kule. Jeg lastet noen album jeg liker innpå iPhonen. Hvordan kan jeg velge en sang jeg har lastet innpå telefonen til å bruke som Ringetone, når noen ringer? Viss det går da...
    Dette kan du ikke apple synes tydeligvis ikke at dette er viktig :evil: . Men det skal ha kommet en egen nettside med nedlastbare ringetoner som er opimalisert for iPhone, husker desverre ikke hva den heter men tipper et raskt google-søk løser den bagatellen.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste i en test av Array1400, at den er veldig kresen på rommet den står i. Krever mye demping, og liker ikke mye glatte flater.
    I rommet vi hørte dem, var det jo mye demping.
    Hadde jeg vært deg ville jeg ventet til den nye leil. er klar, og fått testem dem hjemme.
    Har hørt det samme, men hvilken test leste du ?

Jeg skal vente til den nye leiligheten står klar uansett hva jeg gjør, så det kan du ta helt med ro. hehe! Jeg har også en viss plan på demping:

1. Akustikk plater bak sweetspot
    2. Tykke, helt tette gardiner bak høyttalerne
    3. Stort tykt teppe mellom høyttalerne og sweetspot
    4. Har mulighet for akustikk plate bak den ene høyttaleren. Grunnen til at det ikke går med den andre, er for der er ett stort vindu, men der kommer jo tykke gardiner igjen.

Noen som vet om det blir store forandringer i lyden, viss den ene høyttaleren får en akustikk plate, bak seg?

Ellers vil jo rommet bestå av gips vegger og parkett på gulvet. Sannsynligvis kommer det en svær hjørne sofa i skinn.

Leste også en test av Dali Helikon mkII. Den skal visst være fremdragende på Ramstein ref. Hjemmekino mars 08.

Har du hørt på dem?
    Har hørt dem ja. Har hørt ganske mye fra Dali. Men bare med Classe eller NAD elektronikk. Likte ikke det jeg hørte noe spesielt, hele lydbildet virket så flatt og kjedelig.

Den testen du tenker på fra Mars, er det den der Hjemmekino testa 3 modeller fra Dali, i forskjellige prisklasser?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Dette kan du ikke apple synes tydeligvis ikke at dette er viktig :evil: . Men det skal ha kommet en egen nettside med nedlastbare ringetoner som er opimalisert for iPhone, husker desverre ikke hva den heter men tipper et raskt google-søk løser den bagatellen.
    Buuuuhuu Det var triste nyheter. Neida, jeg skal vel klare meg uten det også. iPhone komplett er noe av det råeste jeg har prøvd av mobiler, så man kan ikke få det beste av alt!

Viss du tilfeldigvis kommer over den siden, ikke nøl med å skrive inn addresen her i tråden min

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Virker som om Apple syns det meste er uviktig egentlig. (MMS, videofunksjon, blitz, sende bilder (mms igjen) copy/paste, osv.) De har jo kuttet det til "benet" spør du meg, er jo strengt tatt en iPod du kan ringe med bare.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R
    er jo strengt tatt en iPod du kan ringe med bare.
    Du har tydligvis aldri sett en iphone før...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er jo strengt tatt en iPod du kan ringe med bare.
    Eh? Eller ikke!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt info..

Jeg nevnte i teksten jeg skrev om Oslo turen min at jeg vurderte P10 og H10. Dette blir ikke aktuelt i denne omgang. Jeg fikk en ganske god deal, men nå må jeg faktisk priotere litt penger til den nye leiligheten.

Ellers har jeg ett par andre skummle kort på hånd, så får vi se da, om noen av disse blir gjennomført ....

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Du har tydligvis aldri sett en iphone før...
    Jo, nettopp det jeg har
    hva er det iPhone har som en mobil i samme prisklasse IKKE har, bortsett fra den suverene MP3-spilleren?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, nettopp det jeg har
    hva er det iPhone har som en mobil i samme prisklasse IKKE har, bortsett fra den suverene MP3-spilleren?
    Alt en mobil i samme prisklasse ikke har?:-D
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Side 63 av 153 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 83 93 103 113 123 133 143 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •