KentOve`s Stue Stereo - Side 61

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 61 av 153 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 57 58 59 60 61 62 63 64 65 71 81 91 101 111 121 131 141 151 ... SisteSiste
Viser resultater 1,201 til 1,220 av 3052
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Flott flott!

Var det ikke den du hadde selv en stund?
    Og har du ellers noe grunnlag for sette denne opp mot noen av de subwooferene jeg nevnte i den første tråden om subwoofere?

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Høhø. Skal si du er sikker i din sak? Hvorfor? :-D

Nå må du fortelle... !

Ikke sikker, men har hørt sååå mye positivt om disse ht... Hvis du ikke faller for dem så kan du like godt kjøpe deg disse..

Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha

Jeg har STOR tro på Responsene. Både stativ høyttalerne og den mellomste gulvstående imponerte veldig, så hva kan man da forvente av Grand D?

Det tørr jeg faktisk ikke å tenke på :-D

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ligger nå en Velodyne DD18 på torget...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aiii! Se der ja. Bare så synd at jeg ikke kan ta meg råd nå, det er en del som er priotert før ny subwoofer :twisted:

Prisen tror jeg ikke var så mye å utsette på da ...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det endelig på tide å få bytte ut min gamle Nokia N73. Jeg har sett på flere alternativer, og lest litt tester på internett, men fant ut at det nesten var en selvfølge at det måtte bli iPhone 3G som måtte bli min nye mobil telefon.

Jeg bestiller en iPhone 3G 16GB Black med iTalk Small hos Netcom på Mandag. Jeg gleder meg som en unge, det ser ut som en helt rå mobil telefon :-D

Les mer her: Apple - iPhone

Etter å ha lest testen på amobil, er det jo alltid noen ting jeg ikke visste om som er negative, men jeg skal kunne klare meg fint uten følgende punkter:

- iPhone kan ikke kjøre flere programmer samtidig, utenom musikkavspilleren
    - iPhone har ikke radio
    - iPhone må ofte lades en gang til dagen, altså dårlig batteri, og har til tider også litt dårlig dekning
    - iPhone har ikke bil-GPS. Men, Tomtom har lovet å komme med en løsning til dette
    - iPhone mangler MMS
    - iPhone har ikke verdens beste kamera med bare 2 megapiksler. Den har heller ikke videopptak, autofokus, zoom, blits eller fotolys. Videopptak vil du kunne laste ned som en oppgradering via App Store etterhvert

Jeg syns personlig de fleste av disse punktene er fille ting i forhold til hva du får i denne telefonen. Skulle det være noe jeg skal hakke litt på, må det være at jeg håper de kommer med videopptak oppgraderingen om ikke alt for lenge

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestiller en iPhone 3G 16GB black med iTalk small hos Netcom på Mandag. Jeg gleder meg som en unge, det ser ut som en helt rå mobil telefon :-D

det er en super telefon, jeg har hatt denne selv ganske lenge nå til meg å være, bruker å bytte mobil minst 4 ganger pr år, denne kommer til å bli værende.. Garanterer du blir fornøyd!!!

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det endelig på tide å få bytte ut min gamle Nokia N73. Jeg har sett på flere alternativer, og lest litt tester på internett, men fant ut at det nesten var en selvfølge at det måtte bli iPhone 3G som måtte bli min nye mobil telefon.

Jeg bestiller en iPhone 3G 16GB black med iTalk small hos Netcom på Mandag. Jeg gleder meg som en unge, det ser ut som en helt rå mobil telefon :-D

Les mer her: Apple - iPhone

Etter å ha lest testen på amobil, er det jo alltid noen ting jeg ikke visste om som er negative, men jeg skal kunne klare meg fint uten følgende punkter:

- iPhone kan ikke kjøre flere programmer samtidig, utenom musikkavspilleren
    - iPhone har ikke radio
    - iPhone må ofte lades en gang til dagen, altså dårlig batteri, og har til tider også litt dårlig dekning
    - iPhone har ikke bil-GPS. Men, Tomtom har lovet å komme med en løsning til dette
    - iPhone mangler MMS
    - iPhone har ikke verdens beste kamera med bare 2 megapiksler. Den har heller ikke videopptak, autofokus, zoom, blits eller fotolys. Videopptak vil du kunne laste ned som en oppgradering via App Store etterhvert

Jeg syns personlig de fleste av disse punktene er fille ting i forhold til hva du får i denne telefonen. Skulle det være noe jeg skal hakke litt på, må det være at jeg håper de kommer med videopptak oppgraderingen om ikke alt for lenge
    Veit ikkje om du ønsker innspel på dei punkta der, men slik sett bort ifrå at mobilen ser rå ut, så må det vel kallast litt dårleg å måtte lade ein mobil ein gong om dagen i 2008..at den ikkje har mms er også veldig snodig synes eg..:O Du har ikkje vurdert touch diamond, og evt. kva gjorde at du valgte vekk denne?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sommer1976
    det er en super telefon, jeg har hatt denne selv ganske lenge nå til meg å være, bruker å bytte mobil minst 4 ganger pr år, denne kommer til å bli værende.. Garanterer du blir fornøyd!!!
    Ooh, godt å høre

Det er ikke ofte jeg "gleder" meg til å bytte mobil telefon. Jeg bare gjør det, for at jeg er lei den gammle liksom. Nå gleder meg faktisk utrolig til å få iPhonen, skal bli kult å sette seg inn i alt den kan, og laste ned ting fra App Store

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Veit ikkje om du ønsker innspel på dei punkta der, men slik sett bort ifrå at mobilen ser rå ut, så må det vel kallast litt dårleg å måtte lade ein mobil ein gong om dagen i 2008..at den ikkje har mms er også veldig snodig synes eg..:O Du har ikkje vurdert touch diamond, og evt. kva gjorde at du valgte vekk denne?
    Det er helt rett som du sier. Det er jo litt kjipt og lade en mobil daglig, men viss det er en av få ting som ikke er på topp, gjøre det hvertfall ikke meg noe. At den har MMS gjør meg ikke en drit.

Og jo, jeg har vurdert Touch Diamond. Grunnen til at jeg valgte bort denne er at av 3 venner, 1 jente og 2 gutter så har dem samtlige byttet til iPhone 3G før det gikk en måned. Jeg leste kjapt gjennom HTC Touch Diamond testen på amobil også, og den skal også ha ett veldig dårlig batteri.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei du.
    Skjermen skal vist ta mye strøm. Du kan sikkert tune ned lysstyrken slik at batteriet holder lengere.
    Har et par kompiser med den tlf. og den er vist knallbra.

Mms skal også komme som en oppgradering.

Ses til uka.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HTC Touch Diamond testen på amobil også, og den skal også ha ett veldig dårlig batteri.[/QUOTE]

nært sagt alle Htc og tidliger Qtec telefoner har dårlig batteri... Jeg lader min Iphone hver natt, men det er nok strengt tatt ikke nødvendig!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Hei du.
    Skjermen skal vist ta mye strøm. Du kan sikkert tune ned lysstyrken slik at batteriet holder lengere.
    Har et par kompiser med den tlf. og den er vist knallbra.

Mms skal også komme som en oppgradering.

Ses til uka.
    Halla

Dette ble også nevnt i testen på amobil, at skjermen trakk en hel del strøm. Derfor rådet de til å skrue ned lysstyrken, skulle visst holde lenge med 50% lysstyrke.

Skal MMS også komme som en oppgradering? Ingenting er bedre, det er bare gøy

Vi snakkes om noen dager ja. Gleder meg

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestiller en iPhone 3G 16GB Black med iTalk Small hos Netcom på Mandag. Jeg gleder meg som en unge, det ser ut som en helt rå mobil telefon :-D
    Velkommen til klubben! Veldig fornøyd med min, men kast hodetelefonene som følger med og kjøp disse istede.
    Apple Store (Norge) - V-MODA VIBE Duo hodetelefoner/Hodesett

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Pinguz

Nå får telefonen komme i hus først, før jeg begynner å tenke på alt ekstra utstyret. Men, på sikt kommer det nok litt av dette også

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten, jeg har ett spørsmål, som kanskje noen her kan hjelpe meg med..

Som sagt bestiller jeg iPhone 3G med abbonomentet iTalk Small, som koster 399kr månden. Da får du inkludert 100 ringeminutter, 100 SMS og 100 MB.

Det jeg lurer på, er at viss jeg en måned bruker bare 80 ringeminutter, 50 SMS og 70 MB, vil da resterende ringeminutter, SMSer og MB overføres til neste månden ????

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei trur ikke det, er første mndn jeg har den, så er ikke helt sikker. Men vær obs på hvis du bruker over 100mb så er det ikke den vanlig netcom grensen på 5 kr pr mb og maks 20kr om dagen, men det blir da 5kr pr mb og maks 990kr i mnd isteden!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, okei! Det var jo litt drit. Greit å kunne overføre til neste måned viss du ikke har brukt opp alt. Jeg forsøkte å ringe netcom på 05050 nå, men spørsmål om iPhone linja var stengt på Søndager.

Men en annen ting. Har du hele veien noen kontroll på hvor mangen ringeminutter, SMS og MB du har tilgode, mens du hele veien bruker dem?

Eller går det rett over til normale priser, uten å gi deg noen form for beskjed at du har brukt opp de 100 ringeminuttene, SMSene og MB?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan logge inn på "min side" på netcom.no, og se forbruket ditt der. Det er også samtaleteller og mb teller som du kan nullstille på tlfn. Men ikke stol helt på den mb telleren som er på tlfn, den stemmer ikke helt overens med det netcom teller, netcom sin viser (og fakturer) mer enn telleren på tlfn!

Man får ikke automtisk noen beskjed når man har overskrid forbruket, men du kan sende kodeord "hint" til 1989 (det er gratis)og et beløp for når du vil bli varslet, for å mota sms når man har gått over et visst forbruk, f.eks "hint 500".

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

- iPhone har ikke radio
    - iPhone mangler MMS
    -Ikke radio, men får lastet ned radiostreamer fra app-store, som kan brukes med wifi eller 3g.
    -som nevnt, skru ned skjermstyrken. Av en eller annen grunn, sank levetiden etter jeg oppgraderte til 2.1. Nå varer den i 1-2 dager. Når jeg hadde 1.1.1 varte den lett i 3-4 dager.
    -Ikke mms offisielt, men last ned swirlymms, og vips du har mms! :-D
    -ja, dårlig kamera. Men video-opptak og zoom, får du enkelt ved å laste ned fotoprogramvare fra app-store.

Nei, iPhone er langt fra et teknisk vidunder. Har en kammerat som skrøt av sin htc touch, helt til jeg spurte hva som var så bra.... "touch og allting..., mye bedre enn iphone". Ja sant at den er teknisk bedre. Men hva i svarte natta skal du med touch-funksjon når telefonen er kjedelig som få, den er jo til å sende sms, mms, og ringe, lite nytte i touch da.
    Det som er med iPhone, er installer'n, cydia, og app-store. Alt, de tusenvis av nytteprogrammene, spillene, verktøyene, og alt tullet som en har mer eller mindre bruk for. Det er det som i mine øyne gjør iphone til en iphone. 8)

Side 61 av 153 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 57 58 59 60 61 62 63 64 65 71 81 91 101 111 121 131 141 151 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •