KentOve`s Stue Stereo - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 153 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 3052
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Ok, tror ikke du får så mye da. 600-800kr
    Kansje ikke! Hva er du villig til å betale da? 800? :razz:

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Kansje ikke! Hva er du villig til å betale da? 800? :razz:
    Ja, 750

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får ett svar i morgen deal ?!

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selger du de kablene fortsatt? Er de i helt perfekt stand? Hvis du skal ha 1000,- NOK så er jeg interessert; Tror jeg Er ikke kabelfantatiker, men er verdt å gjøre ett forsøk...

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får ett svar i morgen deal ?!
    Deal Jeg bor jo nærme også. Så kan hente den når tid som helst Deal?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Deal Jeg bor jo nærme også. Så kan hente den når tid som helst Deal?
    Hehe, skal ikke ødelegge for Vegamannen, selg dem bare til han KentOve

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Hehe, skal ikke ødelegge for Vegamannen, selg dem bare til han KentOve
    Hehe

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det handler ikke om å ødelegge for noen ruxxy, men viss du byr 250Kr mer for disse kablene enn Vegamannen gjør, så er det klart at jeg heller vil selge disse kablene til deg? Jeg skal jo tjene mest mulig på dette. Enhver selger tror jeg selger en vare til høystbydene, gjør i hvertfall jeg!

Men du har rett i at det er ett stort pluss både for meg, og for deg at du bor maks 10 min unna med bil Vegamannen. Sier ikke at du også skal komme med et bud på 1000 Kr nå, men viss du hadde økt budet ditt litt, så hadde jo det vært fint Koster noen kroner for meg og sende disse til ruxxy også!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde bare ett foreslående bud, så ikke diskusjonen deres, var kun om det ikke var diskusjon fra før, men for all del, jeg skjønner hva du mener...

Var ganske dumt av meg egentlig, da jeg ikke tror at en slik kabel kan gjøre noe på oppsettet mitt når det ikke er så veldig High-End: Kanskje jeg klarer meg med noe av typen Xindak; Disse billigere kablene som har fått god kritikk.

Skjønner selvfølgelig at du vill tjene mest mulig penger, men budet mitt var ett "vurderingsbud" om du skjønner... Og etter litt ettertanke så tror jeg at vi må si pass. Blir fort 150,- i frakt..

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Jeg hadde bare ett foreslående bud, så ikke diskusjonen deres, var kun om det ikke var diskusjon fra før, men for all del, jeg skjønner hva du mener...

Var ganske dumt av meg egentlig, da jeg ikke tror at en slik kabel kan gjøre noe på oppsettet mitt når det ikke er så veldig High-End: Kanskje jeg klarer meg med noe av typen Xindak; Disse billigere kablene som har fått god kritikk.

Skjønner selvfølgelig at du vill tjene mest mulig penger, men budet mitt var ett "vurderingsbud" om du skjønner... Og etter litt ettertanke så tror jeg at vi må si pass. Blir fort 150,- i frakt..
    Må vel være lov å kaste inn et bud for deg også Men skjønner hva du mener. Hva kabelen kan gjøre med oppsettet ditt har nok noe å si hvilke kabler du allerede bruker til høyttalerne nå?! De kostet jo 2200 kr for meg nye, kan ikke akkurat si det er på high-end stadiet.

Men men, uansett så ringer jeg HCK imorgen for å høre hva jeg bør ta meg betalt. Tilfelle du endrer mening, så er det bare til å sende meg en pm i løp av morra dagen

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker noen UFATTELIG lekre kabler, men er nok 2,5 mm2 kobber Har bare pynta med kabelstrømpe, krympestrømpe, bananer og andre småfinesser som får kabeln til å se ut som en 1000-2000 kr kabel Kjøpe?

Det skal jeg gjøre om jeg ombestemmer meg KentOve.. Du virker pålitelig iallefall

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ellers takk Skal uansett bytte de jeg har nå ut i sommer med Nordost Heimdall!

Vil si jeg er pålitelig! Snakket med han som kjøpte den gamle HK receiveren min for ikke mange dagene siden, og han var stor fornøyd så

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GRATULERER med masse utrolig lekkert utstyr. Gleder meg som en unge selv til å teste ut hegel h4se når feriepenga kommer (tørr ikke før penga er på bok i tilfellet det er øyeblikkelig forelskelse).

Tror ikke sub er det første jeg trenger, viss valget faller på Array 1400 nå som prisen har blitt satt ned til 80k igjen?!
    Du må tru jeg ble stor i auga når jeg leste dette hos deg, rett inn på nettsida deres og bekreftet ble din påstand. Har sendt "min" selger en mail nå med et lite spørsmål. Når de steig til 100k må jeg jo innrømme at eiegleden vokste endel i og med at jeg kjøpte de til "gammel" pris. Men eieglede til side; det er jo toskete gjordt av neby\hfck å sjonglere så mye med prisen. Mener det var du som skreiv at array1040 var interresante, men så steig prisen og da var det godt over prisen du syntes de var verdt å betale for de. Det er garantert flere som har drømt om disse høytalerne, men som plutselig fikk sine drømmer lagt i grus når prisen gik opp. Surt om noen av de har kjøpt høytalere fra andre kjeder i den korte tiden hvor prisen var 100k for så å se at prisen faller til 80k noe de hadde råd til. Surt er det også at det gir en liten ripe i lakken til importør og butikkjede når prisen fyker opp og ned som en jojo...
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    GRATULERER med masse utrolig lekkert utstyr. Gleder meg som en unge selv til å teste ut hegel h4se når feriepenga kommer (tørr ikke før penga er på bok i tilfellet det er øyeblikkelig forelskelse).

Du må tru jeg ble stor i auga når jeg leste dette hos deg, rett inn på nettsida deres og bekreftet ble din påstand. Har sendt "min" selger en mail nå med et lite spørsmål. Når de steig til 100k må jeg jo innrømme at eiegleden vokste endel i og med at jeg kjøpte de til "gammel" pris. Men eieglede til side; det er jo toskete gjordt av neby\hfck å sjonglere så mye med prisen. Mener det var du som skreiv at array1040 var interresante, men så steig prisen og da var det godt over prisen du syntes de var verdt å betale for de. Det er garantert flere som har drømt om disse høytalerne, men som plutselig fikk sine drømmer lagt i grus når prisen gik opp. Surt om noen av de har kjøpt høytalere fra andre kjeder i den korte tiden hvor prisen var 100k for så å se at prisen faller til 80k noe de hadde råd til. Surt er det også at det gir en liten ripe i lakken til importør og butikkjede når prisen fyker opp og ned som en jojo...
    Hvor skal jeg begynne! Først må jeg få takke masse for gratulasjonene, jeg er helt DER oppe, dette er morsomt

Ikke begynn å snakk om feriepenger allerde da, er bare SÅÅ klar til å få nye høyttalere inn også, slik at alt kan bli nytt å stå i stil :-D

Men over til prisen på Array, eller skal vi si prisene? Det er som du sier, en drøm blir lagt i grus. Jeg har sittet her å regnet, for å klare å budsjettere for 80k til de høyttalerne, de er bare så ufattelig rå! Så får jeg en pris på 100k slengt i tryne, da var jeg ikke like happy!

Det er HCK som har satt opp prisen, ikke importøren Harman-Neby. Jeg opprettet selv en tråd her på forumet hvor jeg ville få oppklart i denne vannvittige prisøkninge, og igår kom oppklaringen jfinneru her på forumet ringte til importøren, for å høre hva dette var for galskap, de hadde ikke hørt på maken. Og etter at de fikk snakket med HCK, ble prisen satt ned igjen fra 100k til 80k. Det er slett ikke bra for verken HCK eller Harman-Neby at de roter så fælt, og er uenige? Selvom i dette tilfellet var HCK som rotet, slik jeg har forstått det!

Men alt i alt, så er jeg ufattelig glad for at prisen ble satt ned til 80k igjen, nå ser jeg igjen lys i tunnelen

PS: Sjekk ut mer om saken her: http://avforum.no/forum/produkt-pris...ay-1400-a.html , Skrotnisse !

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    aha. Sist gang jeg sjekka den tråden var prisen fortsatt 100k, tenkte jo ette å sjekke den på nytt når jeg nå i din tråd leste at prisen var nede på 80k igjen Uansett, det er bra hck tok til vettet og satte den ned igjen, selv om det gir ett inntrykk av en utrolig grådig butikk som er litt frem og tilbake med prisene sine. Pluss at vi at denne fantastiske høytaleren får status som "overpriset"

Komplett hegel sett og array 1400 på et år er jo en oppgradering det står stoooor respekt av, skal bli spennende å se til sommeren hvor feriepenga dine havner
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    aha. Sist gang jeg sjekka den tråden var prisen fortsatt 100k, tenkte jo ette å sjekke den på nytt når jeg nå i din tråd leste at prisen var nede på 80k igjen Uansett, det er bra hck tok til vettet og satte den ned igjen, selv om det gir ett inntrykk av en utrolig grådig butikk som er litt frem og tilbake med prisene sine. Pluss at vi at denne fantastiske høytaleren får status som "overpriset"

Komplett hegel sett og array 1400 på et år er jo en oppgradering det står stoooor respekt av, skal bli spennende å se til sommeren hvor feriepenga dine havner
    Men, nå fikk du altså vite det her i min tråd uansett! Så det får holde Status og status! Folk får la sine egne ører lytte til Arrayene, så skal de nok få høre hvilken utrolig boks de har med å gjøre

Respekt ja :razz: Særlig når jeg kun er 19 år, ikke har 1 kr lån på det, men casher det rett ut Litt morsomt også, selvom mamma å pappa mange ganger har lurt på å ta meg med til fastlegen min :-D

Active Karla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jag var i kontakt med Bendt på Hegel om frågor jag hade
    om min H200. Hanbekräftade att Array hade vart med i
    utvecklingen av H4SE. Men att även en högtalare som heter
    Dunlavy. Googlade på det och fann en tillverkare som lade
    ner verksamheten för ett antal år sen. Men vilka tunga högtalare
    dom hade!!:

Audio-Video Logic: Dunlavy Speaker Specifications

Hegel/Bendt är bra att ha att göra med. Snabba svar och tar
    sig tid med kunderna. Det är sånt som skapar lojalitet:-D

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Karla
    Jag var i kontakt med Bendt på Hegel om frågor jag hade
    om min H200. Hanbekräftade att Array hade vart med i
    utvecklingen av H4SE. Men att även en högtalare som heter
    Dunlavy. Googlade på det och fann en tillverkare som lade
    ner verksamheten för ett antal år sen. Men vilka tunga högtalare
    dom hade!!:

Audio-Video Logic: Dunlavy Speaker Specifications

Hegel/Bendt är bra att ha att göra med. Snabba svar och tar
    sig tid med kunderna. Det är sånt som skapar lojalitet:-D
    Bent er kjempe grei å ha med å gjøre. Alltid villig til å hjelpe, å svarer på alt du måtte lure på

Den Dunlavy du linker til har jeg aldri vært borti før, tror ikke jeg har hørt om dem en gang ?

Active Karla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Inte jag heller. Dom verkar ha lagt ner redan 2002.
    Svindyra highend högtalare. Påminner lite om
    Montana, som är bland det bättre jag hört på dom
    mässor jag besökt.

PBN Audio ~-Home-~

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De Montana høyttalerne var jo virkelig flotte

Når bestiller du deg H4SE da Karla?

Side 6 av 153 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •