KentOve`s Stue Stereo - Side 55

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 55 av 153 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 51 52 53 54 55 56 57 58 59 65 75 85 95 105 115 125 135 145 ... SisteSiste
Viser resultater 1,081 til 1,100 av 3052
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ta noen bilder fra byggene i bakgrunnen mot leiligheten så vi kan få et overblikk over utsikten din :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Nå, hvordan går det med høytaler jakten?
    Jeg har jo ikke komt noe lengre enda. Jeg skal skal høre på en del høyttalere når jeg skal til Oslo, og Kriller og jeg skal farte litt rundt. Ellers blir ingenting avgjort før jeg kommer i den nye leiligeten.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    oh hellige et-eller-anna da mann. Du har jo beskrevet beliggenheten før, men detta var bare dårlig gjort ovenfor oss som bor på landet. selv ser jeg utover en hel haug med jorder og en purkebinge (les: politistasjon).

Her er det bare å gratulere med et godt kjøp, og så får vi håpe det nye rommet er litt lettere å ha med å gjøre.
    Hehe. Masse takk for det Skrotnisse. Jeg er veldig godt fornøyd med kjøpet selv

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Ta noen bilder fra byggene i bakgrunnen mot leiligheten så vi kan få et overblikk over utsikten din :-D
    Jeg tenkte jeg skulle ned å ta noen flere bilder idag. For de har kommet en del lengre nå, enn det som er visst på mine siste bilder. Men, når jeg hopper ut av senga og ser ut vinduet.. Mjaa.. det er ikke så veldig pent vær jeg ser

Men, skal se å få fikset det snarest!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Til Kent Ove

Hei,

Takker for tilbakemeldingen etter besøket, det var hyggelig å ha likesinnende på besøk og den nye "generasjonen", kjekt å se at dokke blir hekta i ung alder he-he.

For å korrigere deg litt så sa jeg at jeg mente at EC nemo ikke var så avhenging av sweetspot kontra BAT 600MSE som jeg bruker nå, videre spesielt på K.Bremnes så synes jeg lydbildet var breiere med nemo kontra bat, men for bat sin del så er de generelt for mitt oppsett bedre grunnet både mer punch i bunn, finere mellomtone og sist men ikke minst at som du skrev, lydbilde blir ikke hard ved "fest høyde musikk", det ble det med EC nemo synes jeg.

Ellers skal det sies at stort sett alle plater vi spilte var av høy kvalitet, og du er velkommen tilbake med dine egne plater, selv spiller jeg ikke så mye metallica etc, og er faktisk litt i tvil hvordan oppsettet passer til "hard rock", Dire Straits er vel mere "pop" vil eg si.

Lykke til videre, musikk gir mye glede og det er fint at du oppdaget det og prioriterer det i så ung alder.

Mvh
    Geir

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GFE
    Hei,

Takker for tilbakemeldingen etter besøket, det var hyggelig å ha likesinnende på besøk og den nye "generasjonen", kjekt å se at dokke blir hekta i ung alder he-he.
    Takk for at jeg fikk komme også, det var en koselig kveld

For å korrigere deg litt så sa jeg at jeg mente at EC nemo ikke var så avhenging av sweetspot kontra BAT 600MSE som jeg bruker nå, videre spesielt på K.Bremnes så synes jeg lydbildet var breiere med nemo kontra bat, men for bat sin del så er de generelt for mitt oppsett bedre grunnet både mer punch i bunn, finere mellomtone og sist men ikke minst at som du skrev, lydbilde blir ikke hard ved "fest høyde musikk", det ble det med EC nemo synes jeg.
    Aaah! Det var det jeg hadde skrevet først, men så blei jeg litt usikker på om det var omvendt. Men da hadde jeg altså skrevet rett først beklager det.

Ellers skal det sies at stort sett alle plater vi spilte var av høy kvalitet, og du er velkommen tilbake med dine egne plater, selv spiller jeg ikke så mye metallica etc, og er faktisk litt i tvil hvordan oppsettet passer til "hard rock", Dire Straits er vel mere "pop" vil eg si.
    Det er sant. De aller fleste var vel sacd, men bare ett par var vel vanlig cd. Nå husker jeg ikke om alle fra Stochfish var sacd, men mener å huske at det var det. Metallica har ikke like gode innspillinger på alle sine plater, men noen er ikke så gærne, men uansett hvilken musikk jeg spiller så hadde det jo vært morsomt å fått hørt hvordan anlegget hadde spilt på den litt hardere typen musikk.

Lykke til videre, musikk gir mye glede og det er fint at du oppdaget det og prioriterer det i så ung alder.

Mvh
    Geir
    Takk for det! Når alt rundt leiligheten er ferdig og på plass nå, så skal jeg få litt mer tid til anlegget, for å få alt til å sitte virkelig som det skal

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dæven. Du kan jo jaggu fiske fra leiligheta til sommern igjen du nå! Nesten så jeg må dra med stanga og komme en tur da! :-D Var forresten hyggelig å hilse på deg på Horten messa :-) Altid like gøy å snakke, og bli kjent med likesinnede.

EDIT: Måtte rette en hel masser av skrive feil.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Dæven. Du kan jo jaggu fiske fra leiligheta til sommern igjen du nå! Nesten så jeg må dra med stanga og komme en tur da! :-D Var forresten hyggelig å hilse på deg på Horten messa :-) Altid like gøy å snakke, og bli kjent med likesinnede.

EDIT: Måtte rette en hel masser av skrive feil.
    Hehe, ja rett og slett! Sitte i sofaen å kaste ut snøret, så har jeg jo middagen klar Nei, det skal bli skikkelig bra når leiligheten står klar, jeg gleder meg noe veldig! Får se om jeg ikke får ut noen flere bilder i morgen, de er tatt, men ligger innpå den andre maskinen!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve`s Stue Stereo-1-jpg

Her er da langsiden som går mot veien. Som dere ser har den nå fått duk, og stendere på. Arbeidet på leiligheten over er også godt i gang.

KentOve`s Stue Stereo-2-jpg

Her ser dere da garasjen og baksiden på leiligheten i 2 etg. Leiligheten i 2 etg vil bli eksakt lik min egen på innsiden, bare at den får ett ekstra soverom over garasjen som dere ser, og en utvendig terrase der. Det var denne leiligheten i 2 etg som fristet med, men jeg betaler ikke 400k ekstra for ett ekstra soverom og utvendig terrase i 2 etg

KentOve`s Stue Stereo-3-jpg

Her er da den andre langveggen.

KentOve`s Stue Stereo-4-jpg

Fremsiden av leiligheten. Nå ser dere jo litt hvordan den blir i form!

KentOve`s Stue Stereo-5-jpg

Her graves det jo iherdig som dere ser. Her skal det flates helt ut, så skal det bygges opp en stor mur av naturstein, og planeres ut med skifer eller heller, er litt i tvil der. Men, det skal nå brukes som felles området hvor det vil bli satt opp bord.

KentOve`s Stue Stereo-6-jpg

Jeg er litt i tvil hvordan devilej ville at jeg skulle ta bilder utover. Men her står jeg nå på enden av brygga på samme side hvor jeg har leilighet, og tar bildet utover havet, der ser dere også inngangen fra havet til kai anlegget.

KentOve`s Stue Stereo-7-jpg

Nå har jeg flyttet meg over til andre siden av kaien. Jeg tar bilde utover sjøen, her kan dere også se inngangen fra havet til kaien. Leiligheten som har fullt med stillas rundt seg på andre siden av kaien, var der jeg tok bildet fra først.

KentOve`s Stue Stereo-8-jpg

Så går jeg litt lengre ut på kaien, mens jeg snur meg å tar bildet innover mot leilighetene.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse bildene var akkurat det jeg mente. Gøy å se hvilken fantastisk utsikt du får. Når jeg blir stor skal jeg også kjøpe meg bolig med egen brygge :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempe fin utskyt men hvordan blir det på vinteren? Er det slik at det er mye vind, regn og at det blåser mye saltvann på alt rundt?

Blir det mulig for deg å kjøre båt til jobben din? Akkurat DET hadde mange blir så misunnelige på

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Disse bildene var akkurat det jeg mente. Gøy å se hvilken fantastisk utsikt du får. Når jeg blir stor skal jeg også kjøpe meg bolig med egen brygge :-D
    Flott. Da er jo alle fornøyde :-D

Disse bildene ble tatt på Fredag, så ingenting er gjort etter dette. Jeg skal prøve å holde dere oppdatert så godt jeg bare kan!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må ikke ha for mye bass så en ender opp på sjøen under en heftig film da :-D

Nesten så en kunne bodd en slik plass... uten naboer :-D

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Kjempe fin utskyt men hvordan blir det på vinteren? Er det slik at det er mye vind, regn og at det blåser mye saltvann på alt rundt?
    Det er jo klart at du er litt ekstra utsatt for været når du bor så nær sjøen. Men, i og med at jeg har leilighet lengst inne, så er jeg vel godt beskyttet når det kommer til å blåse ekstra opp på vinteren. Det er jo også en svær molo på utsiden som du kanskje ser på noen av de siste bildene jeg la ut, så den tar seg vel at den verste støyten når bølgenen slår til.

Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Blir det mulig for deg å kjøre båt til jobben din? Akkurat DET hadde mange blir så misunnelige på
    Jeg har jo jobbet det siste året offshore, men fra i morgen av begynner jeg på Kårstø igjen. Kommer til å gå der ca 2 mnd nå, før jeg fortsetter på en kontrakt vi har i Hammerfest. Men, mens jeg er på Kårstø så hadde det vært mulig å kjørt båt til jobben. En fin Skjærgårdsjeep som er god i sjøen, og går 40knop +, ja da skulle jeg vel ikke brukt stort mer enn 20 minutter til jobb Flott kaianlegg er det like ved også.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Må ikke ha for mye bass så en ender opp på sjøen under en heftig film da :-D

Nesten så en kunne bodd en slik plass... uten naboer :-D
    Haha. Det er det nok ingen fare for, skal klare å klamre meg godt til sofaen

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Det er jo klart at du er litt ekstra utsatt for været når du bor så nær sjøen. Men, i og med at jeg har leilighet lengst inne, så er jeg vel godt beskyttet når det kommer til å blåse ekstra opp på vinteren. Det er jo også en svær molo på utsiden som du kanskje ser på noen av de siste bildene jeg la ut, så den tar seg vel at den verste støyten når bølgenen slår til.

Jeg har jo jobbet det siste året offshore, men fra i morgen av begynner jeg på Kårstø igjen. Kommer til å gå der ca 2 mnd nå, før jeg fortsetter på en kontrakt vi har i Hammerfest. Men, mens jeg er på Kårstø så hadde det vært mulig å kjørt båt til jobben. En fin Skjærgårdsjeep som er god i sjøen, og går 40knop +, ja da skulle jeg vel ikke brukt stort mer enn 20 minutter til jobb Flott kaianlegg er det like ved også.

Hei,

Hvis du ikke ønsker å ha livet som innsats så tror jeg neppe en skjærgårdsjeep er et fremkomstmiddel som kan brukes høst/vinter på våres kanter, er nok sikrere og billigere å bruke bil kan eg tenke meg.

Ellers sikkert veldig avslappende å bo så nærme sjøen, sjøen gir en "ro" og det er en god følelse.

Ellers fine bilder, hvilken oppløsning kan man velge når man legger inn bilder i tråder her, sliter litt med dette selv.

Mvh
    Geir

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Hvis du ikke ønsker å ha livet som innsats så tror jeg neppe en skjærgårdsjeep er et fremkomstmiddel som kan brukes høst/vinter på våres kanter, er nok sikrere og billigere å bruke bil kan eg tenke meg.
    Det har aldri vært en tanke å bruke skjærgårdsjeep heller da, jeg ville bare påpeke for Jerome at det er fullt mulig viss jeg virkelig ville ta sjøveien til jobb

Ellers sikkert veldig avslappende å bo så nærme sjøen, sjøen gir en "ro" og det er en god følelse.
    Nå har jeg jo ikke fått opplevd det enda, men jeg både håper å tror at det kommer til å bli helt topp på alle måter. Spesielt gleder jeg meg til sommeren, hvor jeg kan hoppe ut av sengen, spasere rett ut på brygga ta meg ett morgen bad, for så og sette meg i sola å ta noe godt å drikke

Kan det bli stort bedre enn det da ??

Ellers fine bilder, hvilken oppløsning kan man velge når man legger inn bilder i tråder her, sliter litt med dette selv.

Mvh
    Geir
    Jeg bruker 800x600.

Active bjorlien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser bra ud det her kentO ;D Tid rekne du me å vær inne?? Kos tru du naboane dine reagere på beistå dine? Du komme te å spela livskiden ud av di8)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjorlien
    Ser bra ud det her kentO ;D Tid rekne du me å vær inne??
    Ja, jeg syns det kommer seg skikkelig nå. De må bare få legge duk på de tre siste sidene nå, og lekter over der igjen, så er det klart for å montere inn vinduer. Da begynner det virkelig å ligne noe

Hm. Rekner med at jeg er inne i vår en gang. Februar, Mars kanskje April. Jeg har egentlig ikke så veldig hastverk

Sitat Opprinnelig postet av bjorlien
    Kos tru du naboane dine reagere på beistå dine? Du komme te å spela livskiden ud av di8)
    HAHA, det er nok veldig uvisst enda. Jeg får nok noen klager, i og med at der jeg bor nå fikk jeg nesten daglig klager når jeg fyrte opp Audiovectorene med JBL subben.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ser

bra ut dette her Kent, men kjenner du dei som skal inn i leiligheten over deg?
    Då tenke eg mest på om det blir noen som vil ha det roligt kl2100..
    Fint område er det og, nøyaktigt 1 min å spasere fra gamlingane mine hehe
    Nå har du garantert skreve dette tidligere ein plass i tråden men ka e bo arealet?
    mvh

Side 55 av 153 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 51 52 53 54 55 56 57 58 59 65 75 85 95 105 115 125 135 145 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •