KentOve`s Stue Stereo - Side 52

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 52 av 153 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 56 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 ... SisteSiste
Viser resultater 1,021 til 1,040 av 3052
    Active Sven Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    HÆ?! Det var da noen helt hysteriske priser. Er det bare pga at det er i Oslo? Det må da vel finnes et hotell som er billigere enn dette. Jeg betalte jo 1810kr for hele helga i Horten sist helg. Huff...
    Dyrt før en så tragisk plass som Horten, håper prisen var satt opp pga messen.
    Pleier og finne enkelt rom i London til ca 80-100p, då den byen oftes besøkes.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, okei! Flottings

Det her var ikke særlig lett! Nå skal du høre noe morsomt.. Jeg satt tidligere i dag å så på hotell.no søkte litt på forskjellige kjeder da, for å finne ett hotell som var sentralt til der jeg skulle. Men, såklart står det jo ikke " Hotell Scandic ligger bare 5 minutter gange fra Rockefeller der hvor du skal på konsert " , så siden jeg ikke er kjent i det hele tatt ringte jeg gratis grønt nr for å få litt hjelp til å velge ett passelig hotell.

Problem 1: Dama i andre enden av røret var svensk, og hun fatta ikke en drit av hva jeg sa, virka ikke ut som hun var særlig intressert i å forstå heller, så det var ett tapt forsøk.

Problem 2: Jeg fortsatte å leite på hotell.no, og jammen.. der fant jeg ett flott hotell, jeg ringte resepsjonen.. " ett enkelt rom fra 29-30 med frokost? Ja, det blir 1790kr takk.. " " 1790 kr ?!??!?! " utbryter jeg " .. " Ja, det koster det å bo her.. passer det ikke din økonomi, er det nok av andre hoteller her i byen " HAHA, for en teit dame
    Haha.... Kan ikke annet å le, om du ikke er så kresen på det så har jeg et tips til deg her du kan bo meget billig men ikke noe luksus.

Anker Hostel - Oslo

Dette ligger midt i byen og stort rimeligere kan det vel ikke bli, du kan i hvertfall sjekke dette ut og spare en del kroner.

Aiiiiiiight`?

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Sjekk ut dette! Da kan du lett ta trikk eller taxi til dit du skal og likevel komme billigere fra det...eller drikke mer

DinSide
    Sitter på broderen sin laptop nå, og av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke åpnet addressen du linker til :???:

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven Roger
    Dyrt før en så tragisk plass som Horten, håper prisen var satt opp pga messen.
    Pleier og finne enkelt rom i London til ca 80-100p, då den byen oftes besøkes.
    Dyrt? Njæ.. vet ikke det! 905kr pr natt inkl frokost. Billigste hotellet jeg har vært på i Norge hvertfall. Men, jeg får sette meg ned en stund i morgen, og bare ringe rundt, så finner jeg vel noe til en godkjent pris Jeg syns det er greit å ha en viss standard når jeg først er ute å "reiser" !

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Haha.... Kan ikke annet å le, om du ikke er så kresen på det så har jeg et tips til deg her du kan bo meget billig men ikke noe luksus.

Anker Hostel - Oslo

Dette ligger midt i byen og stort rimeligere kan det vel ikke bli, du kan i hvertfall sjekke dette ut og spare en del kroner.

Aiiiiiiight`?
    Takk for tipset Roger Waters!

Men Anker Hostel ? Jeg har sett både Hostel 1 & 2, og kan ikke si det er så fristende å legge meg selv innpå ett Hostel da

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter på broderen sin laptop nå, og av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke åpnet addressen du linker til :???:
    Merkelig! Funker hos meg...

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset Roger Waters!

Men Anker Hostel ? Jeg har sett både Hostel 1 & 2, og kan ikke si det er så fristende å legge meg selv innpå ett Hostel da
    Haha, det er heldigvis ikke som i filmene da, litt mere ordna forhold kan man si. Det er jo greit å sjekke ut, men om du har Coop kort kan du faktisk spare en del på Rica og Sas hoteller rundt om i byen, er en avtale de har så det er kroner å spare men må bestille 48timer følr da så alt er klart.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkelig! Funker hos meg...
    Hm! Kan det ha med å gjøre, at han kjører Vista?

Viss ikke, kan du fortelle kjapt hva det var?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Haha, det er heldigvis ikke som i filmene da, litt mere ordna forhold kan man si. Det er jo greit å sjekke ut, men om du har Coop kort kan du faktisk spare en del på Rica og Sas hoteller rundt om i byen, er en avtale de har så det er kroner å spare men må bestille 48timer følr da så alt er klart.
    Hehe, får håpe det er litt sikrere å tilbringe natten i Oslo

Det første hotellet jeg ringte til som kostet 1790kr for en natt var Grand hotell ett eller annet, og det har jeg hørt er veldig dyrt, så det kan jeg vel egentlig forstå. Men at Scandic som Sven Roger nevner koster over 2000kr for en natt, det er jo regelrett ran. Får inderlig håpe jeg slipper unna billigere enn det på ett hotell ala thon, clarion, quality osv

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hotellene

i oslo skrue betraktligt opp prisane når det er ein happning i byen, merka det samme på plaza under metallica konserten. Fleire av dei som var seine med å bestille rom måtte ut med 1 høvding eller 2 meir enn oss andre.
    Men eg har go tru på den disturbed konserten, kor månge e dokke så reise?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hva slags standard du er ute etter men her er det roughly det som stod i linken:

Billig i Oslo
    Det finnes flere etablissementer som tilbyr overnatting for en relativ billig penge.

Cochs pensjonat: Lav pris og lite luksus på dette pensjonatet sentralt beliggende i krysset Hegdehaugsveien – Parkveien. Et firemanns-rom med hybelkjøkken koster 740 kroner.)

(Parkveien 25, tlf.: 23 33 24 00)

Albertine Hostel: Midt i by`n og et steinkast fra Grünerløkka ligger det litt uskjønne Albertine Hostel. Prisene starter på 200 kroner per person.

(Storgata 55, tlf.: 22 99 72 00)

Oslo Vandrerhjem Haraldsheim: Vandrehjemmet ligger midt mellom Grefsen og Sinsen. Trikkelinje 15 og 17 kjører dit. Prisene starter på 290 kroner for et enkeltrom. I tillegg kommer 50 kroner for leie av sengetøy.

(Haraldsheimveien 4, tlf.: 22 22 29 65)

Oslo Vandrerhjem Holtekilen: Dette vandrerhjemmet ligger litt usentralt til i Bærum, men fra Oslo sentrum tar turen dit i tog kun ti minutter I 3-4-manns rom koster overnattingen 180 kroner per person.

(Michelets vei 55, 1368 Stabekk, tlf.: 67 51 80 40)

Oslo Vandrerhjem IMI: Sentralt beliggende, kristelig herberge hvor enkeltrom koster 295 kroner, og tosengs-rom 470 kroner.

(Staffelds gate 4, tlf.: 69 88 19 00)

Bogstad Camp and Tourist Centre: Stor helårscamping. Overnatting i telt koster fra 130 kroner, mens hytteleie koster fra 580 kroner.

(Ankerveien 117, tlf.: 22 51 08 00)

Det er nok Albertine Hostel eller Kochs pensjonat som er nærmest ser det ut til...

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ligger også et Thon Budgett på grønland som koster rundt 600,- pr natt. Jeg pleier å bruke dette når vi har happeninger med jobben og jeg ikke gidder å reise hjem
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Balarsen
    i oslo skrue betraktligt opp prisane når det er ein happning i byen, merka det samme på plaza under metallica konserten. Fleire av dei som var seine med å bestille rom måtte ut med 1 høvding eller 2 meir enn oss andre.
    Men eg har go tru på den disturbed konserten, kor månge e dokke så reise?
    Jeg har en aldri så liten liste for meg selv med band jeg vil se live. Det er Metallica, Disturbed, Rammstein og System Of A Down. To av bandene klarer jeg jo i år, ikke verst

Vi er ikke mange som reiser bort, det er faktisk bare meg. Treffer noen i Oslo da men. Skulle egentlig være et par som reiser her fra, men du vett kanskje hvordan det er når noe skal planlegges? Det blir bare alltid med snakket, og det gadd jeg bare ikke dennen gangen, så jeg bare bestilt til meg selv. Nå er jo billet statusen på billetservice "utsolgt, eller ingen billeter for øyeblikket", så jeg var heldig med den

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hva slags standard du er ute etter men her er det roughly det som stod i linken:

Billig i Oslo
    Det finnes flere etablissementer som tilbyr overnatting for en relativ billig penge.

Cochs pensjonat: Lav pris og lite luksus på dette pensjonatet sentralt beliggende i krysset Hegdehaugsveien – Parkveien. Et firemanns-rom med hybelkjøkken koster 740 kroner.)

(Parkveien 25, tlf.: 23 33 24 00)

Albertine Hostel: Midt i by`n og et steinkast fra Grünerløkka ligger det litt uskjønne Albertine Hostel. Prisene starter på 200 kroner per person.

(Storgata 55, tlf.: 22 99 72 00)

Oslo Vandrerhjem Haraldsheim: Vandrehjemmet ligger midt mellom Grefsen og Sinsen. Trikkelinje 15 og 17 kjører dit. Prisene starter på 290 kroner for et enkeltrom. I tillegg kommer 50 kroner for leie av sengetøy.

(Haraldsheimveien 4, tlf.: 22 22 29 65)

Oslo Vandrerhjem Holtekilen: Dette vandrerhjemmet ligger litt usentralt til i Bærum, men fra Oslo sentrum tar turen dit i tog kun ti minutter I 3-4-manns rom koster overnattingen 180 kroner per person.

(Michelets vei 55, 1368 Stabekk, tlf.: 67 51 80 40)

Oslo Vandrerhjem IMI: Sentralt beliggende, kristelig herberge hvor enkeltrom koster 295 kroner, og tosengs-rom 470 kroner.

(Staffelds gate 4, tlf.: 69 88 19 00)

Bogstad Camp and Tourist Centre: Stor helårscamping. Overnatting i telt koster fra 130 kroner, mens hytteleie koster fra 580 kroner.

(Ankerveien 117, tlf.: 22 51 08 00)

Det er nok Albertine Hostel eller Kochs pensjonat som er nærmest ser det ut til...
    Tusen takk SannaX! Flott at du tar deg til å skrive ned noen forslag, jeg skal få sjekket ut det meste idag

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Det ligger også et Thon Budgett på grønland som koster rundt 600,- pr natt. Jeg pleier å bruke dette nåe vi har happeninger med jobben og jeg ikke gidder å reise hjem
    Thon budgett? Trodde ikke Thon hadde hotell i den klassen, men kjempe flott. Takk skal du ha Einar

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, Thon har hoteller i 3 forskjellige klasser

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Jo, Thon har hoteller i 3 forskjellige klasser
    Det fant jeg faktisk ut nå Tror jeg har ringt til hvertfall 20 hoteller som ligger sentralt i Oslo, og prisene starter på 1700-1800kr for ett enkelt rom. Ikke at jeg ikke har råd, men jeg prioterer liksom ikke hele lønninga en natt på hotell. Men jeg har en nød plan, så får vi se hvordan det går!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var konsert billeter, flybilleter og også hotell bestilt

Etter og sikkert ha ringt nærmere 20-25 hotell (det er ikke kødd en gang) så orka jeg rett å slett ikke å fortsette ringinga, så jeg bare bestilte på ett Thon hotell i byen Så da er alt så langt under kontroll!

Nå er jeg på vei til en demo, jeg virkelig gleder meg til :-D

Mer om dette senere i kveld!

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Kent Ove.

Som en trøst kan jeg tilby meg å være sjåføren din når du skal rundt på HIfi butikkene. Vet hvor de fleste ligger hen,, og det er alltid hyggelig å hilse på nye fjes med samme int.

Om du helst vil gå alene er det selvfølgelig ok.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Hei Kent Ove.

Som en trøst kan jeg tilby meg å være sjåføren din når du skal rundt på HIfi butikkene. Vet hvor de fleste ligger hen,, og det er alltid hyggelig å hilse på nye fjes med samme int.

Om du helst vil gå alene er det selvfølgelig ok.
    Hei Kriller!

Det tilbudet takker jeg svært gjerne ja til

For å være ærlig så liker jeg best å gå alene til vanlig, for jeg har faktisk ingen gode kameratar som har samme interessen for lyd som meg. Det hender jeg tar en eller to med meg, men det blir bare syting og klaging på hvor lenge vi skal gå her å titte. Og det gidder jeg bare ikke!

Men vi to er nok mer likesinnede, så det hadde vært veldig koselig viss du ville ha blitt med. Det er i hovedsak Soundgarden på Solli Plass, Stereofil og Oslo Hifi Center jeg vil besøke. Skulle vi svippe innom noen andre får det være en bonus.

For meg passer det best på Onsdagen når jeg kommer, siden jeg er i Oslo caaa! Tja, vet ikke jeg? Flyet lander 09:15, så vet ikke hvilken tid jeg kan være i byen jeg? Gjerne 10:30? Så starter konserten kl 20:00 så da har jeg mangen timer på meg. Neste dag, altså på Torsdag blir det ikke så veldig god tid, når flyet mitt går hjem 13:30, eller var det 14:30.. Uansett jeg bør ha noen timer på meg til å komme til Gardemoen osv!

Passer det for deg på Onsdag den 29?

Side 52 av 153 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 56 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •