KentOve`s Stue Stereo - Side 51

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 51 av 153 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 ... SisteSiste
Viser resultater 1,001 til 1,020 av 3052
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Ofte må de tittes på live, og det må jeg innrømme ikke å ha gjort. Men det skal jo sies at jeg synes 802/801 også er noen fæle kasser. Det slår meg forresten gang på gang at høyttalere er veldig mye mindre i butikken enn på bilder. Hjemme blir de igjen litt større, men fortsatt mindre enn det virker på bilder..
    Det har du helt rett i. Jeg får nesten alltid ett annet syn på en høyttaler når jeg ser den live, og jeg har ikke sett noen av de Dynaudio modellene vi snakker om live faktisk. Men jeg gjorde kjapt ett google bilde søk, og når jeg ser dem utenom et produkt bilde, på en messe eller hos privat personer, ser de virkelig flotte ut i slike omgivelser.

Når det gjelder 802D/801D syns jeg disse ble veldig mye større live en jeg hadde sett for mye når jeg første gang så de på bilder. 801D syns jeg ikke er noe pen i det hele tatt, den blir for svær og er ikke særlig pen med det store 15" bass elementet sitt, mens 802D igjen er bare helt rå lekker

Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Blir spennende å følge med på hva du ender opp med.
    Det er vi to som syns

Newcomer Tropp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greie bilder fra Horten-messa dette. Jeg synes strengt tatt det kun var et par rom som hadde høyttalere med noe for seg, og det var Avantgarde, Raidho (Eben) og Katana. Imponerende at Audiofreaks viste frem bildeprodukter for øvrig.....

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tropp
    Greie bilder fra Horten-messa dette. Jeg synes strengt tatt det kun var et par rom som hadde høyttalere med noe for seg, og det var Avantgarde, Raidho (Eben) og Katana. Imponerende at Audiofreaks viste frem bildeprodukter for øvrig.....
    Nå er ikke kamera mitt av verdens beste sort, men bildene ble helt OK

Det syns jeg da var en veldig streng bedømmelse, hehe. Jeg kan være enig i at flertallet av anlegg som spilte der, ikke spilte optimalt men det var da flere som hadde fått til ett brukende resultat?

Fikk du høre de gulvstående fra Respons som spilte på Pass Lab elektronikk i det andre lokalet? Det spilte helt ufattelig bra syns jeg Det var vel det som imponerte meg klart mest, etter galskapen til T.AA Import selvfølgelig.

Newcomer Tropp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det ble for fett, men heldig vis kan man ha forskjellig smak

Forresten synes jeg Acapella spilte engasjerende nok til å bli nevnt. Håper de satser litt friskere neste år.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tropp
    Jeg synes det ble for fett, men heldig vis kan man ha forskjellig smak

Forresten synes jeg Acapella spilte engasjerende nok til å bli nevnt. Håper de satser litt friskere neste år.
    Helt sant

Acapella, ja jo.. Ingen umiddelbar formening der!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trenger litt hjelp av en kjent Oslo mann :-D

Skal som sagt bort over til hovedstaden om noen uker, og da trenger jeg ett hotell for en natt. Jeg har vært inne på hotell.no, men blir ikke noe smartere der. Det finnes ett hav av hoteller i Oslo

Så enkelt å greit, hvilket hotell av grei standard skal jeg velge som er nærmest mulig Rockefeller? Jeg har ringt Rica Victoria, men det er fullt mellom 29-30 oktober når jeg skal bort.

Kanskje noen også vet om Rockefeller er langt fra Solli Plass og Stereofil? Tenker meg en tur innom der, mens jeg først er i byen

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ring Thon Hotel Terminus. Greie rom til ok priser så vidt jeg forsto det på syrraen som jobber der. Ligger 10min gange fra rockefeller. Det er riktignok et lite støkke til solli plass, men det er ikke noe krise for å si det sånn.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje noen også vet om Rockefeller er langt fra Solli Plass og Stereofil? Tenker meg en tur innom der, mens jeg først er i byen [/QUOTE]

Solli plass ligger på andre siden av byn
    sjekk ut spektrum hotell, hotell Bristol, hotell europa eller Plaza alle disse ligger nært Rockefeller

Active Sven Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Byporten shopping center har du vel Scandic hotel
    rett fra hurtig tåget upp i hotellet, kort vei til soundgarden,stereofil
    10min gång til Oslo hifisenter, og 5min til rockefeller.

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var hos Kakehode på demo i går. Fy søren, hvorfor i alle dager kjøpte du ikke samme høytalerene som han. De låter jo helt utrolig bra. Aldri hørt Rammstein så kult og detaljerfør. Og den bassen. Sinnsykt.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven Roger
    I Byporten shopping center har du vel Scandic hotel
    rett fra hurtig tåget upp i hotellet, kort vei til soundgarden,stereofil
    10min gång til Oslo hifisenter, og 5min til rockefeller.
    Akkurat DET tipset var intressant! :-D

I hovedsak så er det jo Disturbed konserten som er første pri, men gjør ikke noe når det er så kort vei til hifi sjappene heller. Ringer å sjekker imorgen. Takker for tipsene hos Skrotnisse og sommer1976 også!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Var hos Kakehode på demo i går. Fy søren, hvorfor i alle dager kjøpte du ikke samme høytalerene som han. De låter jo helt utrolig bra. Aldri hørt Rammstein så kult og detaljerfør. Og den bassen. Sinnsykt.
    Joda. kakehode har ett flott anlegg han, og nå kan jeg tenke meg det er enda flottere, nå som H4 har ankommet stuen! Låter nok vilt

MEN, når jeg har kommet i mål med min go lyd, så skal du se det låter rimelig heftig her også

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve: omtrent alle hotellene som er nevnt ligger i samme område, så får du ikke rom på scandic er det bare å ringe de andre
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    KentOve: omtrent alle hotellene som er nevnt ligger i samme område, så får du ikke rom på scandic er det bare å ringe de andre
    Ahh, okei! Flottings

Det her var ikke særlig lett! Nå skal du høre noe morsomt.. Jeg satt tidligere i dag å så på hotell.no søkte litt på forskjellige kjeder da, for å finne ett hotell som var sentralt til der jeg skulle. Men, såklart står det jo ikke " Hotell Scandic ligger bare 5 minutter gange fra Rockefeller der hvor du skal på konsert " , så siden jeg ikke er kjent i det hele tatt ringte jeg gratis grønt nr for å få litt hjelp til å velge ett passelig hotell.

Problem 1: Dama i andre enden av røret var svensk, og hun fatta ikke en drit av hva jeg sa, virka ikke ut som hun var særlig intressert i å forstå heller, så det var ett tapt forsøk.

Problem 2: Jeg fortsatte å leite på hotell.no, og jammen.. der fant jeg ett flott hotell, jeg ringte resepsjonen.. " ett enkelt rom fra 29-30 med frokost? Ja, det blir 1790kr takk.. " " 1790 kr ?!??!?! " utbryter jeg " .. " Ja, det koster det å bo her.. passer det ikke din økonomi, er det nok av andre hoteller her i byen " HAHA, for en teit dame

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HAHA, for en teit dame [/QUOTE]

Er det ikke alltid dyrere å ligg på hotel i ukene? men det finnes garantert billigere alternativ, det er haugevis i sentrum, alle hotel i sentrum er mer eller mindre i gangavstad..

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sommer1976
    HAHA, for en teit dame
    Er det ikke alltid dyrere å ligg på hotel i ukene? men det finnes garantert billigere alternativ, det er haugevis i sentrum, alle hotel i sentrum er mer eller mindre i gangavstad..[/QUOTE]

Det vet jeg ingenting om? Mulig det er dyrere i uke dagene. Men, jeg så liksom ikke for meg 1800kr for en natt, men gjerne 900-1100kr.

Jaja.. jeg får ringe å sjekke opp de hotellene dere kom opp med

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Joda. kakehode har ett flott anlegg han, og nå kan jeg tenke meg det er enda flottere, nå som H4 har ankommet stuen! Låter nok vilt

MEN, når jeg har kommet i mål med min go lyd, så skal du se det låter rimelig heftig her også
    Ja

Active Sven Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Byporten tar 2190kr 29/30 okt enkel rum.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven Roger
    Byporten tar 2190kr 29/30 okt enkel rum.
    HÆ?! Det var da noen helt hysteriske priser. Er det bare pga at det er i Oslo? Det må da vel finnes et hotell som er billigere enn dette. Jeg betalte jo 1810kr for hele helga i Horten sist helg. Huff...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut dette! Da kan du lett ta trikk eller taxi til dit du skal og likevel komme billigere fra det...eller drikke mer

http://www.dinside.no/mobil/300/php/art.php?id=31551

Side 51 av 153 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •