KentOve`s Stue Stereo - Side 49

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 49 av 153 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 ... SisteSiste
Viser resultater 961 til 980 av 3052
    Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hva tenkte du på? Om jeg har bestemt meg for hvilken høyttaler jeg skal kjøpe? Tja, jeg kan jo fortelle hvor jeg langt jeg er kommet i min prosess..

Jeg hadde som du sikkert leste ovenfor en del høyttalere jeg var spente på før messen i Horten som Usher Be 10, Von Schweikert VR4SR og Montana generelt, ingen av disse gjorde særlig inntrykk på meg. Jeg var også i kontakt med en forhandler om Kef Reference 207/2 som jeg fikk en rå pris på, men jeg kan desverre ikke ta noen sjanse uten å ha hørt dem.

Så hvor står jeg i dag? B&W 802D og Respons Grand D og Grand Artist er hete navn, for å si det slik
    Kjøper du 802D, så kommer jeg over en tur og hører på de:-D Men ikke før du får den nye kåken :wink:

Fantastisk høyttaler med, i mine øyne, en utrolig deilig fremtoning utseendemessig.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mor10
    Kjøper du 802D, så kommer jeg over en tur og hører på de:-D Men ikke før du får den nye kåken :wink:

Fantastisk høyttaler med, i mine øyne, en utrolig deilig fremtoning utseendemessig.
    Det må du så absolutt gjøre :-D Jeg får to soverom i leiligheten, hvor jeg skal ha det "lille" soverommet som data/hobbyrom men det kommer likevel til å stå en ekstra seng der du kan eventuelt låne!

802D er en rå lekker høyttaler, den har enda litt mer bass enn 803D og da nærmer det seg en veldig komplett høyttaler lydmessig for meg! Så spørs det hvordan det vil låte med Hegel? Egentlig så tror jeg det kan bli ett veldig flott resultat

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hva tenkte du på? Om jeg har bestemt meg for hvilken høyttaler jeg skal kjøpe? Tja, jeg kan jo fortelle hvor jeg langt jeg er kommet i min prosess..

Jeg hadde som du sikkert leste ovenfor en del høyttalere jeg var spente på før messen i Horten som Usher Be 10, Von Schweikert VR4SR og Montana generelt, ingen av disse gjorde særlig inntrykk på meg. Jeg var også i kontakt med en forhandler om Kef Reference 207/2 som jeg fikk en rå pris på, men jeg kan desverre ikke ta noen sjanse uten å ha hørt dem.

Så hvor står jeg i dag? B&W 802D og Respons Grand D og Grand Artist er hete navn, for å si det slik

Enig i at verken Usher Be 10, Von Schweikert imponerte noe særlig på messen. Begge disse har så MYE mere å by på en det tamme lyden de bydde på der.
    802 D kan nok tenkes er en god kandidat, men respons ga meg nesten tårer i øyne på messen med Pass lab bak spakene.. To gode valg der. Montana var på grensen til boomete når vi var å hørte på de, men godt imponert over lydbildet de satte opp :-D

A.

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    802D er en fantasisk høytaler i mine øyner. Har aldri hørt de, men de ser utrolig flotte ut. Og jeg tviler på du kommer til å bli misfornøyd velger du B&W. Er enormt fornøyd med mine, de gir meg alt det jeg vil ha av en høytaler. Så jeg kommer nok til å gå for B&W neste gang også. 805S kanskje

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Enig i at verken Usher Be 10, Von Schweikert imponerte noe særlig på messen. Begge disse har så MYE mere å by på en det tamme lyden de bydde på der.
    Jeg håper og tildels tror at disse kunne hatt låte mye bedre i ett annet rom. Det ble noe bedre med Usher Be 10, når de fikk koblet bort de kjedelig rør blokkene de hvertfall brukte tidlig på lørdagen, for dette matchet utrolig dårlig syns jeg.

Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    802 D kan nok tenkes er en god kandidat, men respons ga meg nesten tårer i øyne på messen med Pass lab bak spakene.. To gode valg der. Montana var på grensen til boomete når vi var å hørte på de, men godt imponert over lydbildet de satte opp :-D

A.
    Jeg det tror jeg også, at 802D kan være greia jeg trenger, vi får se. Har vært litt i kontakt med Hifi Klubben i Stavanger også, og tror det har begynt en ny der for nå var ingenting problem. Jeg kunne få låne med meg 802D hjem til Karmøy å all ting. Jeg var faktisk innom på Mandag når jeg var på vei hjem fra Horten, og da hadde de akkurat solgt demo modellene de hadde i butikken av 802D for 80.000Kr.

Da er vi to altså! Respons var spinnvilt! Det ble en smule tamt første dagen, når de spilte på stativ høyttalerne, men også da leverte de sakene veldig flott. Men når jeg kom halv trøtt på søndagen da og de mellom store gulvhøyttalerne var koblet opp. Å FYF... det var en opplevelse for meg

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    802D er en fantasisk høytaler i mine øyner. Har aldri hørt de, men de ser utrolig flotte ut. Og jeg tviler på du kommer til å bli misfornøyd velger du B&W. Er enormt fornøyd med mine, de gir meg alt det jeg vil ha av en høytaler. Så jeg kommer nok til å gå for B&W neste gang også. 805S kanskje
    Jeg har hørt dem flere ganger, både i Stavanger og Bergen. Det er en kjempe høyttaler både utseendemessig og lydmessig viss den får skikkelig elektronikk. Jeg sier ikke at Classe ikke er skikkelig elektronikk, men det blir ganske kjedelig men dette bak spakene, så viss du hører 802D hos Klubben, får du ikke ett skikkelig syn på hva de egentlig kan, tror jeg! Nå har jeg selv bare hørt de hos Klubben, derfor skal jeg ikke uttale meg noe mer om det.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Respons og BW er gromme saker . Har selv 703, UTROLIg fornøyd. 802 er en drøm. Men for all del, er sykt masse å høre på der ute .

Er så utrolig surt at de Pioneer ikke passet ditt rom . Bomkjøp i den klassa er utrolig dritt. Krysser fingra for at du får kjøpt deg noe som passer deg og ditt rom! Venter spent .

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Respons og BW er gromme saker . Har selv 703, UTROLIg fornøyd. 802 er en drøm. Men for all del, er sykt masse å høre på der ute .
    Som sagt, Respons var virkelig gromt! Imponerte på alle nivåer

Det er en hel haaaug med høyttalere i klassen jeg leter, og jeg føler selv jeg har fått bekjentskap med en del av det som finnes i jungelen der ute. Så jeg håper min neste høyttaler blir noe jeg virkelig blir fornøyd med, så slipper jeg kanskje unna med noen andre utskiftninger før oppgraderings syken tar meg igjen!

Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Er så utrolig surt at de Pioneer ikke passet ditt rom . Bomkjøp i den klassa er utrolig dritt. Krysser fingra for at du får kjøpt deg noe som passer deg og ditt rom! Venter spent .
    Det har du jammen meg rett i gitt! Bomkjøp i den klassen er ikke noe lurt trekk, men gjort er gjort og jeg kan ikke gjøre noe med det nå! Det eneste jeg konsentrerer med om i første omgang er å få Pioneerene ut av hus så jeg kan få puste skikkelig igjen. En smule surt å sitte på noe som ikke stemmer her, når høyttaleren helt sikkert kan gjøre en super jobb i en annen stue. Hegel spilleren jeg har tilsalgs plager meg ikke i det hele tatt, den er ikke noe problem å få solgt tilslutt, det er bare prisen folk byr som er så forbanna latterlig!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve`s Stue Stereo-1-jpg

KentOve`s Stue Stereo-2-jpg

KentOve`s Stue Stereo-3-jpg

KentOve`s Stue Stereo-4-jpg

KentOve`s Stue Stereo-5-jpg

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve`s Stue Stereo-6-jpg

KentOve`s Stue Stereo-7-jpg

KentOve`s Stue Stereo-8-jpg

KentOve`s Stue Stereo-9-jpg

KentOve`s Stue Stereo-10-jpg

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve`s Stue Stereo-11-jpg

KentOve`s Stue Stereo-12-jpg

KentOve`s Stue Stereo-13-jpg

KentOve`s Stue Stereo-14-jpg

KentOve`s Stue Stereo-15-jpg

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve`s Stue Stereo-16-jpg

KentOve`s Stue Stereo-17-jpg

KentOve`s Stue Stereo-18-jpg

KentOve`s Stue Stereo-19-jpg

KentOve`s Stue Stereo-20-jpg

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve`s Stue Stereo-21-jpg

KentOve`s Stue Stereo-22-jpg

KentOve`s Stue Stereo-23-jpg

KentOve`s Stue Stereo-24-jpg

KentOve`s Stue Stereo-25-jpg

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve`s Stue Stereo-26-jpg

KentOve`s Stue Stereo-27-jpg

KentOve`s Stue Stereo-28-jpg

KentOve`s Stue Stereo-29-jpg

KentOve`s Stue Stereo-30-jpg

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve`s Stue Stereo-31-jpg

KentOve`s Stue Stereo-32-jpg

KentOve`s Stue Stereo-33-jpg

KentOve`s Stue Stereo-34-jpg

KentOve`s Stue Stereo-35-jpg

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve`s Stue Stereo-36-jpg

KentOve`s Stue Stereo-37-jpg

KentOve`s Stue Stereo-38-jpg

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve`s Stue Stereo-39-jpg

Jeg hadde visst glemt ett bilde fra rommet hvor Klipsch Palladium spilte

Selvom bildene ikke er av verdens beste kvalitet så får hvertfall de som ikke var på messa i helgen, en liten anelse om hva vi som var der opplevde!

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt det samme selv om B&W pluss Classe. Litt kjedelig. Kanskje din forsterker vil funke bra? B&W er jo litt mørke og fyldig, så kanskje det vil bli en toppers match. Håpe bare du har nok krefter

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Håpe bare du har nok krefter
    Seriøst?

Tror nok det er det minste problemet

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, du vet jo aldri

Side 49 av 153 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •