KentOve`s Stue Stereo - Side 48

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 48 av 153 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 ... SisteSiste
Viser resultater 941 til 960 av 3052
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Takk for info

Kan ikke forstå at det skal være noe vanskelig oppgave å finne ett hotell i Hovedstaden vår, uansett om jeg bestiller nå eller om jeg bestiller samme dag som jeg kommer. Men, kanskje det kan være en fordel å være tidlig ute
    ville bestilt før jeg kommer, de er ikke så glade i drop inn kunder lenger, etter det har vært mye prostitusjon...... langs Karl Johan hehe

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    rica victoria hotel..ligger ikke så langt unna stortinget...de har en fantastisk frokost:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

ÅÅÅ :-D Liker det jeg hører. Frokosten er for meg det beste måltidet, og jeg elsker gode hotell frokoster

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sommer1976
    ville bestilt før jeg kommer, de er ikke så glade i drop inn kunder lenger, etter det har vært mye prostitusjon...... langs Karl Johan hehe
    Hvem vet.. Kanskje jeg finner meg en afrikansk søt jente langs gatene hæhæ! Neida.. Skal få bestilt når jeg forhåpentligvis får noen med meg! Ikke akkurat lett å få med seg noen på Disturbed konsert. Det er enten eller. Enter er det Dimmu Borgir, eller Britney Spears. huff!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror ikke det er så vanskelig å finne de for å si den sånn... Lykke til og ha en trevlig tur til hovedstaden, om du skal ut før/etter konserten, vil jeg anbefale en tur til Grünerløkka..

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det! Jeg kommer sannsynligvis tidlig på morgenen, så jeg rekker vel en kjappe runde i hovedstadens spennende hifi butikker også

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det! Jeg kommer sannsynligvis tidlig på morgenen, så jeg rekker vel en kjappe runde i hovedstadens spennende hifi butikker også
    jeg bor i Oslo, bare gi meg beskjed om du trenger hjelp til å finne noe? Er ikke så ofte det kommer en hifi intr karmøybu til Oslo

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde jo vært hyggelig å hatt med seg en lokal kjent og hifi intresert guide mens jeg vandret i Oslo`s gater

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde jo vært hyggelig å hatt med seg en lokal kjent og hifi intresert guide mens jeg vandret i Oslo`s gater
    det er bare å gi beskjed Jeg vurderer nye høyttalere selv om dagen, så det hadde bare vært hyggelig..

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal skrike ut

Har faktisk bare vært i Oslo 2-3 ganger før, så har ikke rukket å bli like kjent som jeg er i Bergen og Stavanger enda! Hehe.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hello

Forlovet meg litt tidligere i kveld i "Horten Hifi Messe 2008" tråden om at jeg skulle skrive litt om helga i Horten på HiFi messe, og legge ut bilder og sånn. Men jeg sovner snart her jeg sitter, og det viser seg at det er visst en hel del jeg vil skrive så avslutter det i morgen, og satser på at det blir lagt ut her i tråden da!

go natt!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei å hopp, folkens!

For oss mangen her på forumet har dette vært en flott og forhåpentligvis innholdsrik helg i Horten på Grand Ocean Hotell og Hotell Horten Brygge med masse god lyd, og littegranne bilde. Det lille som var av bilde tok for det meste RoKo, Flageborg og Kringlyd seg av. Mer om dette litt senere. For meg har dette vært veldig mangen timer i buss, båt og tog. Jeg rekna fort sammen timene jeg hadde vært på reise, og fant ut at tilsammen denne helgen har jeg vært på reisefot i nesten rundt ett døgn. Mange kan nok si at dette er idioti og galskap, men for meg var dette vel verdt stresset og jeg hadde en kjempe flott helg i Horten med masse god lyd. Men, nok om dette nå, på tide å fortelle litt om selve helga.

Etter som sagt veldig mangen timer på reisefot, kom jeg omsider frem til Grand Ocean sånn passlig sent på Fredags kvelden i rundt halv 9 tida. Jeg var helt skutt av å sitte i ro 8-9 timer i tog, så jeg gjorde meg kjapt kjent på hotellet, fikk i meg noe mat å fant senga ganske fort. På Lørdags morgen hylte mobilen klokka 9. Jeg hoppet opp av senga, tok meg en herlig dusj, fikk på meg klærne å fikk i meg en frokost som ikke var mer enn helt OK. Det var enda en times tid til selve messa fyrte i gang, så jeg tok meg en rundtur rundt i Horten, og fikk tatt ut noen penger slik at klokka skulle gå litt fortere.

DA var vi igang! Jeg startet messa med ett besøk hos T.AA IMPORT og deres enorme Trio horn høyttaler, som spilte på dyr elektronikk fra Cary og Accuphase. Jeg vet det sikkert ikke kommer som ett sjokk for de fleste, men dette var spinnvilt! Så sier nok mange, men hva forventer du av ett komplett system til rundt 1.5 mill? Uansett, dette var lyd av det sjeldne! For meg var det ikke mye som ikke stemte her, det låt rett og slett PERFEKT! Fytti hel.... for ett fundament i bunnen! Bare helt utrolig! Etter å ha tilbringet rundt en halvtime her, som var deres "spilletid" fortsatte jeg til neste rom, som var DaCapo, Audioaktøren og Holfi. Bare for å nevne det mens jeg først er innepå anlegget til T.AA IMPORT. Mens jeg gikk der fra rom til rom, og hørte på system til system klarte jeg ikke å glemme opplevelsen fra Plenum B. Jeg hadde sett at de også hadde Nano med seg, og jeg måtte bare få hørt på disse også. Jeg krysset fingrene for at jeg ville få litt av den samme opplevelsen med Nano, bare til en "litt" hyggligere pris. Sannelig hadde jeg rett. Dette spilte også meget bra i mine ører. Såklart, det kunnes ikke måles med Trio og det oppsettet der, men her var det mye av de samme egenskapene bare nedkrympet en go del hakk, og til en mye snillere pris. Dere kan vel si at jeg var en smule i ekstase, for at horn kunne overbevise meg på denne måten kom som ett lite sjokk. Men, jeg kunne ikke sitte her i hele dag, jeg ville jo ha med meg mest mulig, så som sagt jeg fortsatte til Plenum A........

Her hadde DaCapo gått bananas med å koble opp beistene Usher D2 i front, mens de brukte Usher 8871 på bakkanalene. Her var det en svenske som styrte skuta, eller var det en danske? Det husker jeg sannelig ikke. Men men. Denne karen brukte hvertfall mye av tida på å fortelle om cd og sacd. Han likte også veldig godt å høre musikk i flere kanaler, så han trikset og misket litt med dette underveis. Selve forskjellene og det han fortalte var i seg selv spennende, men kan ikke si at selve lyden var særlig spennende for Usher D2 overbeviste meg langt der i fra, jeg ble mektig skuffet. Jeg hadde på forhånd ikke tenkt meg noen tanker om disse høyttalerne, men det spilte ikke som det burde når par prisen er 175.000 Kr. Men, meg om det! Halvtimen her inne gikk fort, og jeg fikk fortsette min vandring!

Etter besøkene på Plenum A og B, husker jeg ikke rekkefølgen på alt jeg hørte, men jeg får skrive litt om det som fikk min oppmerksomhet på godt og vondt. Det var mange som sleit fryktelig med rommene, og hos noen var det ikke særlig bra resultater. Men en og annen kontraktør hadde nå noe som ikke spilte så verst i mengden med alt som var der. For å være dønn ærlig, så husker jeg ikke alt jeg hørte på, hvilke merker og modeller osv osv! Men, som sagt noe spilte helt greit mens andre plasser orket jeg knapt mer en noen få minutter.

Min neste gode opplevelse var hos Oslo Hifi Center som spilte på Audio Physic og Scorpio 2 om jeg ikke husker helt feil nå. Den var mye flottere "i live" enn når du ser den på hjemmesiden til OHC. Disse spilte vel på den nye elektronikken til OHC - Bel Canto. Høyttalerne hadde en diskant/mellom tone som smeltet veldig flott sammen, en god punch i bassen og det virket som den taklet det meste av musikk uten noen nevnverdig problemer. Vel, selvom høyttalerne hadde en veldig grei punch i bunnen kunne jeg ikke levd med de selv. Men at dette var en flott høyttaler både utseende messig og lyden i seg selv, ingen tvil om det. Kanskje devilej sine Avanti 5 kunne vært noe? Hæhæ!

Så til den neste gode opplevelsen fra messa, som jeg opplevde hos Audiofoni hvor de spilte på Xavian Giulia sammen med elektronikk fra Xindak. Sammensetningen av dette spilte opp ett stort lydbilde, med en varm mellomtone, diskanten var hele veien med å bassen slo godt fra seg hele veien. Jeg hørte ikke noe egen musikk, utenom at jeg rakk ett par låter fra Dire Strairs som leverte sakene på en veldig grei måte. Gode poeng til Audiofoni for dette oppsettet, veldig flott! Utenom dette som jeg har nevnt var det ikke så mangen andre system som skilte seg så godt ut fra mengden. Eller jo, det var noen til. Men jeg venter med god sakene helt tilslutt! Nå får jeg skrive noen ord om de jeg anser som "taperene" ettersom hva jeg hadde forventet av disse høyttalerne.

Jeg hadde to, nei la oss si tre høyttalere som jeg hadde gledet meg til å høre på, jeg hadde virkelig store forhåpninger til disse. Kanskje noen av disse kunne bli mine neste tvillinger? Det visste seg fort at det kunne jeg bare glemme. Første svikeren ut var Usher Be 10. Å huffa meg.. devilej hadde på forhånd advart meg på at Usher ikke hadde det jeg var ute etter i bassen, og det kan jeg skriver under på at stemmer. For dette var ikke særlig sprekt. Bassen syns jeg var utrolig tam, og veldig slurvete/pløsete om jeg skal kalle det det. Diskanten hadde de nok klart å dempe veldig godt i dette rommet som allerede var en smule lite. Men enda var den veldig frempå, og til tider til i det kvasse laget. Mellomtonen var vel det beste her, men en rolig og avslappende spillestil som nesten ble litt kjedelig alikevel. Nei, nå hadde jeg ingen formeninger om hvordan dette skulle låte da, men viss jeg ser på utseende så får jeg veldig mangen herlige tanker om hvordan høyttaleren vil levere musikken - desverre så leverte den ikke musikk til så store høyder som utseende tar den!

Neste sviker ut var Von Schweikert VR4SR, som jeg trodde den het. Men neida, VR4SR var utgått og inn hadde VR4SR Universal ett eller annet kommet. Og prisen hadde steget fra 88.00Kr paret til rundt 130.000Kr paret. Allerede når jeg hørte det, falt jeg ned på jorda igjen. Men Heeei, jeg skulle nå uansett få høre hva skjønnhetene var gode for! Muligens jeg hadde fått ett litt annet synspunkt viss det hadde blitt spilt en litt annen type musikk, enn det det ble spilt her på standen. For her var det kun fuglesang og fioliner som gikk mye igjen, hvertfall de to-tre gangen jeg var innom i håp om at det skulle ha blitt spilt noe annet. Så kan det jo sies at jeg selv burde hatt med egen musikk, men jeg hadde nok å huske på når jeg skulle reise så det glemte jeg. Hvertfall, hele musikken i sammen ble ett utrolig kjedelig resultatet med en kjedelig mellomtone som ikke engasjerte i det hele tatt, diskanten syns jeg ofte falt bort, men når den var der gjorde den en ok jobb. Når det gjelder bassen ble det ikke spilt noe musikk som fikk sette dette på prøve, så velger og ikke si noe særlig her. Jeg følte vel at den hadde en del å gi i bunnen, viss den bare hadde fått utfolde seg på litt annen type musikk.

Det tredje og siste høyttaler merket jeg hadde middels forhåpninger til var Montana som føres av High End. Etter å ha lest en del om Montana Speakers rundtom på nettet, så var jeg litt gira på å få hørt det. Det hele virket meget lovende ut. Men, så feil kan man ta - det var en stor skuffelse! For mangen som leser dette så kan det nok hende jeg virker veldig negativ til noe av det jeg har hørt, og det stemmer, jeg er det også. Men det har med å gjøre at jeg får veldig store forventinger til høyttalere jeg leser mye gode ord om, og høyttaler som virkelig ser bra ut. Jeg har lært med denne messen at jeg ikke skal ta utseende og bestykning på en høyttaler for det jeg ser med øyet, men heller gi det en ekstra sjanse å la det få spille for ørene før jeg sier noe. Flere av høyttalerne som ikke så veldig robuste ut, spiller veldig "robust" på alle måter. Mer om dette etterhvert.

Utenom at det var anlegg som gjorde inntrykk på meg, både på godt og vondt var det også noen anlegg som gjorde så store inntrykk at jeg holdt på å miste Visa kortet utav min egen lomme noen ganger. "Vinneren" av messa i mine ører var Respons Grand Artist D. Audiofil hadde disse med seg, og de var koblet opp med elektronikk fra Pass Labs. Effekten var Pass med 160w klasse A blokker med en par pris på 205000kr! Jeg vet ikke hvor lenge jeg inntok sweetspot på deres stand, men det var ikke få låtene. Selv musikk jeg nesten ikka kan fordra var en lyst å høre på i dette oppsettet, dette var herlig, vakkert, vilt og rått på alle måter! Høyttalerne har nok et snev av mørk klang, en kjempe flott bass slik jeg elsker det diskant og mellomtone gjør en superb jobb sammen, hele resultatet blir bare helt topp. Jeg er ikke noe god på å forklare det jeg hører, men sannelig hører jeg gode forskjeller på det jeg liker, og ikke liker. Nå har også leiligheten begynt og tatt form, så jeg håper det kan gå slag i slag nå fremover, selvom jeg innerst inne vet at det enda går noen mnd før den er innflyttnings klar. En ting er hvertfall sikkert, både Grand Artist D og Grand D skal inn i leiligheten for ut-testing så fort den tid kommer. Denne høyttaleren gav kraftig mersmak, dette skal testes grundig ut! Heldig er jeg også, at Audiofil har sine lokaler maks 2-3 minutter med bil fra meg!

Så, forutenom Avantgarde og Respons som gjorde store inntrykk på meg, var det såklart også andre høyttalere som for meg skilte seg ut blant mengden av posetive overraskelser. Neste "aha" opplevelse skjedde inne på rommet til Kontrapunkt, hvor Linn Akurate 242 var oppkoblet med Linn elektronikk fra topp til tå. Høyttaleren så ikke noen voldsom ut, helt enkel og grei, med ett litt spesielt utseende i diskant området. Lyden derimot, var veldig i toppklasse... Diskant og mellomtone gjorde ett fabelaktig sammarbeid sammen, de smeltet ikke for mye sammen, men spilte hver for seg med detaljer, klarhet og fylde som var bare helt fantastisk, en lyst å høre på. Bassen var ikke noe verre. Den leverte så heftig en stund at siden jeg ikke så noen sub i rommet, begynte jeg og vurdere om denne var aktiv, noe de fra Kontrapunkt kunne bekrefte at den ikke var. Ååå, virkelig en lyst å sitte i sweetspot gjennom noen låter servert av Akurate 242.

Den neste vellykkede "lytten" skjedde hos Soundplanet hvor Rune (Anfield) og Einar (devilej) styrte skuta. Det første som slo meg var at selvom Katana slettes ikke var små, så trodde jeg de skulle være enda større ut ifra hva jeg hadde sett for meg på bildene til Einar på avforum. Men, jeg kunne da ikke henge meg for mye oppi det. Hele systemet var rå lekkert der det sto i sin helhet, både cd-spilleren Ayon CD-3, forforsterkeren Ayon Polaris 2 og de enorme rør monoblokkene Ayon Typhon. Lyden var heller ikke noe å kimse av! Katana er bare utstyrt med to stk elementer, det ene en 1,25" diskant og det andre en 7" mellomtone/bass som begge er keramiske, tror jeg? Vel, tenkte jeg.. Høyttalerne har nok grenser for hva de klarer å levere i de dype tonene, og på litt hardere og raskere musikk som det ofte skjer ganske mye i lydbildet på en gang. Der tok jeg feil, igjen. Her var det god lyd fra ende til aen.. Selvom rommet Katana spilte i var ganske stort, klarte de faktisk og levere en stor dose god lyd jevnt hele veien, men det fantes rom for forbedringer her og der. Jeg var innom her flere ganger, og hver gang var det variert og forskjellig musikk som ble spilt, og hver gang ble musikken formidlet på en fantastisk flott måte. Høyttalerne gikk også veldig dypt, skremmende dypt når det er kun de to elementene du ser som spiller, det var jeg veldig imponert over. Faktisk så kunne jeg levd med disse høyttalerne hjemme selv, med en liten hake... Jeg måtte hatt enda ett anlegg! For meg hadde ikke Katana gjort jobben så godt at jeg kunne levd med disse over lengre tid, når jeg fyrer i gang med Rammstein, Disturbed, Volbeat og alle de gutta der! Men en liten samlet vurdering kan jeg jo gjøre, en fantastisk flott høyttaler som nok kan gjøre jobben strålende hos de aller fleste som har 80.000Kr til overs som de vil bruke i nye høyttalere!

Siste høyttaler ut som fikk meg til å sperre øynene litt ekstra opp var Klipsch Palladium`s mellomste gulvhøyttaler P-38F til 85.000Kr! Vel, i fare for at det virker som om at jeg syns dette spilte veldig bra, så gjorde jeg egentlig ikke det! Rommet var alt for lite for disse høyttalerne, og de var trukket helt mot bakveggen, avstanden til sidevegg var heller ikke særlig bra. Men, det var ett eller annet med dem alikevel jeg ikke helt klarte å sette fingerspissen på, jeg ville liksom høre litt mer av dem! I dette rommet ble det spilt veldig mye "go" musikk, som jeg selv hører på til daglig. Foo Fighters, Seigmenn og Metallica som jeg kommer på i farten ble det spilt litt av. En eller annen plass langt der borte har disse høyttalerne mye å gi, og jeg er ganske sikker på at om du gir disse den rette elektronikken og plasserer dem riktig i det rette rommet vil de kunne gi timesvis med god lyd! Det klarte desverre ikke Audiocompaniet i dette rommet, men alikevel, det var morsomt å få hørt noen låter her også.

Helt tilslutt vil jeg bare nevne at Kringlyd hadde to morsomme kinoer på plass på årets messe. Den første og største var plasser nede innenfor baren, med topp utstyr fra B&W og Classe, her tok fire stk SVS subwoofere jobben i de nedre frekvenser, helt enormt! Denne kinoen spilte også en halvtime om gangen, så de ikke skulle ødelegge altfor mye for Kontrapunkt som holdt til på andre siden av veggen. I løpet av denne halvtimen fikk vi høre forskjellige musikkspor av diverse artister, og vi fikk også k j e n n e det godt på kroppen hvordan ekte action filmer bør bli servert! I 2 etasje rett forbi heisen og opp trappa hadde Kringlyd rigget seg opp med kino nr 2, dog litt mindre men alikevel morsom. Her hadde de inngått ett samarbeid med Soundwave som spilte på Swans F2.2F og to stk SVS subwoofere. Mye av det samme som foregikk i denne kinoen også, men her fikk vi faktisk komme med litt egen musikk og film valg!

Slik var da min helg i Horten på min første skikkelige HiFi messe. Opplevelses rikt og morsomt! Jeg fikk også hilse på Mor10, Gwandarion, Nølle (som jeg først trodde var Skrotnisse), ambiance, RoKo, devilej, Anfield og B&W`Eier i løpet av helga, alle sammen var veldig hyggelige, og det er litt gøy å få møte på dem du nesten daglig har kontakt med på forumet her! Da er det bare å gjøre seg klar for HiFi Messen i Horten 2009 .... !

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaija, hørtes spennende ut det ja

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det bare å gjøre seg klar for HiFi Messen i Horten 2009 .... !
    Eller Trondhjem i slutten av oktober :-D

Hyggelig å hilse på deg i helgen. Ikke værst at du holdt fortet i 2 dager.
    Spennende det du skriver om Respons Grand Artist da dette er en av mine favoritter. Rakk dessverre ikke å høre på dem i helgen, men skal stikke innom butikken neste gang jeg er på de kanter
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra skrevet KentOve! Morsomt lesing for oss som ikke kunne komme til Horten

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg også fikk satt en ansikt til en del av de forskjellige navnene man utveksler ord med her på forumet. Alle jeg møtte var meget trivelige folk.

Spent på hva du ender opp med av høyttalere hos deg... Har du noe mere å komme med? :twisted:

A.

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann!

Ble dessverre altfor lite tid til prating, men hyggelig å hilse på deg.

Vi brukte ca. en og en halv time på å få i oss noen burgere på Brygga hotell, så det ble litt hektisk etterhvert.

Bra beskrivelse av opplevelsene dine på messa. Må sette av litt mer tid på neste messe, så man får skravla litt også.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Eller Trondhjem i slutten av oktober :-D
    Tro meg, jeg vil! Men, desverre må jeg spare noen kr hver måned nå, med tanke på den nye leiligheten som bygges i disse dager. Så derfor bestemte jeg meg for å velge: 1. Enda en HiFi Messe i Trondheim? 2. Disturbed konsert i Oslo? Ja.. Som du ser, er valget tatt

Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Hyggelig å hilse på deg i helgen. Ikke værst at du holdt fortet i 2 dager.
    Spennende det du skriver om Respons Grand Artist da dette er en av mine favoritter. Rakk dessverre ikke å høre på dem i helgen, men skal stikke innom butikken neste gang jeg er på de kanter
    Takk, det samme du

Jeg så ikke vits med å komme seint på fredags kvelden, for så å bare være "innom" messa noen timer på lørdagen, for å dra hjem på kvelden. Så jeg bestemte meg raskt for å ta hele helga med det samme, noe jeg ikke angrer på.

Jeg syns det med Respons er spennende selv. Hadde ikke tenkt tanken på at dette kunne være noen høyttaler for meg en gang, hadde bare bestemt meg for å høre den, angrer ikke på det kan du si. Skal det være at du er på disse kanter, så regner jeg med du gir beskjed, så håper jeg at jeg har fått til ett noe lunde resultat her hos meg også

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Veldig bra skrevet KentOve! Morsomt lesing for oss som ikke kunne komme til Horten
    Takk for det Jerome!

Tja, håper da noen får litt nytte av det jeg rablet ned

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Spent på hva du ender opp med av høyttalere hos deg... Har du noe mere å komme med? :twisted:

A.
    Hva tenkte du på? Om jeg har bestemt meg for hvilken høyttaler jeg skal kjøpe? Tja, jeg kan jo fortelle hvor jeg langt jeg er kommet i min prosess..

Jeg hadde som du sikkert leste ovenfor en del høyttalere jeg var spente på før messen i Horten som Usher Be 10, Von Schweikert VR4SR og Montana generelt, ingen av disse gjorde særlig inntrykk på meg. Jeg var også i kontakt med en forhandler om Kef Reference 207/2 som jeg fikk en rå pris på, men jeg kan desverre ikke ta noen sjanse uten å ha hørt dem.

Så hvor står jeg i dag? B&W 802D og Respons Grand D og Grand Artist er hete navn, for å si det slik

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mor10
    Heisann!

Ble dessverre altfor lite tid til prating, men hyggelig å hilse på deg.

Vi brukte ca. en og en halv time på å få i oss noen burgere på Brygga hotell, så det ble litt hektisk etterhvert.

Bra beskrivelse av opplevelsene dine på messa. Må sette av litt mer tid på neste messe, så man får skravla litt også.
    Halla!

Det ble det, utrolig hektisk messe med veldig mye folk! Det er jo flott og se at så mangen tok turen da. Men, som du sier.. Neste gang må vi så absolutt sette av mer tid til prating oss avforumere i mellom

Side 48 av 153 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •