KentOve`s Stue Stereo - Side 47

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 47 av 153 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 ... SisteSiste
Viser resultater 921 til 940 av 3052
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette knotet jeg sykt med selv :

1. Sett inn IMG koden ([img][/img])
    2.Gå inn på vedlegg og last ned bildet fra PC
    3. Når du har fått beskjed om at det er lastet ned så høyreklikker du på bildelinken og får opp flere alternativ. Kopier linken.
    4.Gå tilbake hit og lim inn mellom img klammene.
    5.Når du er ferdig med teksten og alt er klart trykker du på "send"
    6.Du vil nå få opp et stort bilde og et lite nederst.

NB! Husk resize (greit å bruke 800x600), ellers må vi alle scrolle frem og tilbake hvis bildet er for stort.

Håper det hjelper

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve`s Stue Stereo-pioneer-1ex-jpg

Active bjorlien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heheh =D sinnataggen!!!!!!!!!!!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se der ja! Der gikk det etter mangen bom forsøk. Takk for hjelpen spade og SannaX!

Jeg gjorde ikke helt hva dere forklarte, men jeg lastet opp bilde, og trykkte meg inn på vedlegget sånn at bildet kom opp, den adressen som da kom, kopierte jeg og satte img-tags rundt

Uansett, jeg fant utav det! Takk igjen

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjorlien
    Heheh =D sinnataggen!!!!!!!!!!!
    grh

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare hyggelig

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som takk får vi kanskje se bilder av oppsettet ditt?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Som takk får vi kanskje se bilder av oppsettet ditt?
    Såklart

http://avforum.no/minhifi/show.php/KentOve

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen, Kent Ove!

Vet ikke om jeg kaster inn noen fakler nå, men har du forsøkt å snu hele oppsettet i rommet? Husker ikke om det er nevnt før i tråden?

Spille på langveggen?

Jeg vet du kommer veldig nærme høyttalerne, men de får ihvertfall utfoldet seg litt mer?

Sørg for at de får litt luft til sidevegg, men ha de lenger fra hverandre enn nå!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mor10
    Hei igjen, Kent Ove!

Vet ikke om jeg kaster inn noen fakler nå, men har du forsøkt å snu hele oppsettet i rommet? Husker ikke om det er nevnt før i tråden?

Spille på langveggen?

Jeg vet du kommer veldig nærme høyttalerne, men de får ihvertfall utfoldet seg litt mer?

Sørg for at de får litt luft til sidevegg, men ha de lenger fra hverandre enn nå!
    Hola Mor10!

Det er helt riktig som du sier, skulle jeg snudd hele rommet får jeg ikke mangen cm fra sweetspot til høyttalerne. Kanskje dette hadde gitt ett bedre resultat lydmessig, men det hadde ikke vært særlig praktisk i dette hølet.

Jeg kunne hatt en go del mer avstand på dem, viss jeg hadde spilt på langveggen, men igjen da blir jo rommet helt forandret og med en gang veldig inn krympet. Ved en slik løsning hadde ikke avstanden til sideveggene heller vært noe problem. Men men..

Forresten, tar du turen til Horten eller?

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hola Mor10!

Det er helt riktig som du sier, skulle jeg snudd hele rommet får jeg ikke mangen cm fra sweetspot til høyttalerne. Kanskje dette hadde gitt ett bedre resultat lydmessig, men det hadde ikke vært særlig praktisk i dette hølet.

Jeg kunne hatt en go del mer avstand på dem, viss jeg hadde spilt på langveggen, men igjen da blir jo rommet helt forandret og med en gang veldig inn krympet. Ved en slik løsning hadde ikke avstanden til sideveggene heller vært noe problem. Men men..

Forresten, tar du turen til Horten eller?
    Yepp, ikke helt bestemt hvilken dag enda, men skal nedover!

Vet du om Pioneer skal ha stand der!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mor10
    Yepp, ikke helt bestemt hvilken dag enda, men skal nedover!

Vet du om Pioneer skal ha stand der!
    Den er grei

Hm. Ifølge utstiller lista skal ikke Pioneer ha stand. Jeg tenke kanskje Soundgarden kom til å ha med S-3EX eller S-1EX, men ser ikke ut som de heller tar turen i år.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WÆÆÆ!

Jeg sitter her i halv søvne og titter på Billetservice, for og se om det er noen spennende musikk arrangement rundt om i Norges land fortiden. Og hva f*** er det jeg finner ut?!?!? JO! DISTURBED spiller på Rockefeller 29/10!

Konsert billeter bestilles, flybilleter bestilles aaasap! OOog hotell?!? Hvor er nærmeste hotell for Rockefeller??!? Det kan gjerne være et hotell med en viss standar, siden det bare blir en overnatting!

Beklager at jeg tar helt av her, men Disturbed har jeg hørt på helt siden gutta startet opp, og jeg bare elsker dette bandet Jeg kan bare ikke la denne sjansen gå fra meg nå! Sweden Rock i år ble ikke noe av, så nå må jeg bare gripe sjansen her! Jeg reiser alene om jeg må

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WÆÆÆ!

Jeg sitter her i halv søvne og titter på Billetservice, for og se om det er noen spennende musikk arrangement rundt om i Norges land fortiden. Og hva f*** er det jeg finner ut?!?!? JO! DISTURBED spiller på Rockefeller 29/10!

Konsert billeter bestilles, flybilleter bestilles aaasap! OOog hotell?!? Hvor er nærmeste hotell for Rockefeller??!? Det kan gjerne være et hotell med en viss standar, siden det bare blir en overnatting!

Beklager at jeg tar helt av her, men Disturbed har jeg hørt på helt siden gutta startet opp, og jeg bare elsker dette bandet Jeg kan bare ikke la denne sjansen gå fra meg nå! Sweden Rock i år ble ikke noe av, så nå må jeg bare gripe sjansen her! Jeg reiser alene om jeg må
    Tror det er Choise hotel i nærheten.

Du skal på Genesis koverband altså.

De har faktisk en del bra musikk!

A.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Tror det er Choise hotel i nærheten.

Du skal på Genesis koverband altså.

De har faktisk en del bra musikk!

A.
    Okei, det finner jeg nok ut av Jeg må først hente billeten hos posten, og bestille flyreisen. Så på SAS sin internettside av viss jeg er kjapp ute nå kan jeg få tur/retur Oslo-Karmøy for rett over tusen lappen, slettes ikke verst! Hotell kan jeg nesten ta dagen før jeg reiser, pleier aldri å være noe problem å få ett rom i Oslo.

Jeg liker Disturbed veldig godt, har egentlig alltid gjort det! Og har den siste tiden forbannet meg på at de aldri spiller i Norge, bare langt nede i USA. Så var jeg faktisk på billetservice å snikte litt i natt, og da jeg så at Disturbed skulle spille i Norge, gikk jeg av hengslene Trodde ikke på det med en gang, så måtte sjekke hjemmesiden deres, og jammen sto det ikke der også

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, det finner jeg nok ut av Jeg må først hente billeten hos posten, og bestille flyreisen. Så på SAS sin internettside av viss jeg er kjapp ute nå kan jeg få tur/retur Oslo-Karmøy for rett over tusen lappen, slettes ikke verst! Hotell kan jeg nesten ta dagen før jeg reiser, pleier aldri å være noe problem å få ett rom i Oslo.

Jeg liker Disturbed veldig godt, har egentlig alltid gjort det! Og har den siste tiden forbannet meg på at de aldri spiller i Norge, bare langt nede i USA. Så var jeg faktisk på billetservice å snikte litt i natt, og da jeg så at Disturbed skulle spille i Norge, gikk jeg av hengslene Trodde ikke på det med en gang, så måtte sjekke hjemmesiden deres, og jammen sto det ikke der også

Noe av det samme som gjelder for Porcuepine tree og meg, men motsatt. De spillte to ganger i Oslo i år, men jag fikk ikke mulighet til å reise inn for å høre på. Arrgh.. Men det gjordet selvfølgelig mine kompiser, som var så snille å bekrefte at det var det beste de hadde hørt live. :twisted:

Tror jeg ville sjekket med hotel så snart som mulig... Det skjer ting i Oslo om dagen..

A.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Noe av det samme som gjelder for Porcuepine tree og meg, men motsatt. De spillte to ganger i Oslo i år, men jag fikk ikke mulighet til å reise inn for å høre på. Arrgh.. Men det gjordet selvfølgelig mine kompiser, som var så snille å bekrefte at det var det beste de hadde hørt live. :twisted:

Tror jeg ville sjekket med hotel så snart som mulig... Det skjer ting i Oslo om dagen..

A.
    Nesten det samme skjedde med en kollega i Nordsjøen! Jeg skulle reise hjem, en uke før Metallica konserten i Bergen i sommer. Så skulle han reise hjem dagen før konserten. Det ble en skikkelig tykk tåke, og helikopterene ble innstilt. Det førte til at han ikke kom seg hjem før dagen etter konserten. Å fyf... så hissig han var! Tror aldri jeg har snakket med en hissigere mann

Jeg fikk nå uansett med meg en en utrolig god konsert, og Metallica live for første gang Håper ikke det blir siste!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    omtrent alle hotel i Oslo sentrum ligger i gangavstand til Rockefeller Oslo vest blir det taxi avstand, men som sagt omtrent alle som ligger i sentrum er gangavstand. Ønsker du billig rom er Anker hotell ca 5 min unna. spectrum hotell er heller ikke dyrt og i meget kort gange fra rfeller.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for info

Kan ikke forstå at det skal være noe vanskelig oppgave å finne ett hotell i Hovedstaden vår, uansett om jeg bestiller nå eller om jeg bestiller samme dag som jeg kommer. Men, kanskje det kan være en fordel å være tidlig ute

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rica victoria hotel..ligger ikke så langt unna stortinget...de har en fantastisk frokost:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Side 47 av 153 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •